Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boborján2

    aktív tag

    válasz kezo0 #135799 üzenetére

    ott virít a fiókomban, hogy nincs kifizetve a számlám, ami azért enyhén frusztráló

    Most őszintén, ez a legnagyobb baj?

    Minden hónapban belépsz és ezt nézegeted, hogy idegesítsd magad?

    Ha semmilyen anyagi hátrány nem ér azért , mert ez így működik, (már pedig leírtad, hogy nem) , akkor Te szándékosan saját magad húzod fel ezzel ahelyett hogy elengednéd a dolgot.

    + Még mindig ott a lehetőség hogy ezen változtass, hiszen kifizethetnéd saját magad is és akkor, nem virítana a fiókodban (határidőn túl!) , hogy nincs kifizetve.

    Ez már kb. ugyanolyan, mint ha aki kártyával fizeti még épp időben és mindig belépkedne és azt nézegetné, hogy mikor tűnik már el a fiókból , hogy tartozás van. Mint ha az ember szándékosan magát akarná idegesíteni.
    Közben meg nincs tartozás és így a figyelmeztetés figyelmen kívül hagyható.
    Nálam is ott virít sokszor , de számít? Nem mert kifizettem, innentől kezdve az a figyelmeztetés csak más színű pixelek a kijelző azon területén. Nálam ennyi jelentősége van :)

    Általánosságban véve , meg mindegyiknél van valami nyűg és adott esetben mindenhol megy a bénázás. ((Lásd évekre visszamenőleg a Trékom - CF routing problémája.
    Na az már baj, azon biztos nem segítesz saját hatáskörben. Örüljünk neki , hogy itt épp csak ennyi.))

    DE! Ez legalább egy olyan probléma ami ellen az előfizető saját hatáskörben is tehet. (ha akar....)

    [ Szerkesztve ]

    ignored users : snyper990 | SlayR0113

Új hozzászólás Aktív témák