Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz Ck. #11711 üzenetére

    Lassú elindulás, kb 7-10km/h-ig (elektromosan), majd folyamatos egyre erősödő gyorsítás az ECO mező végéig (eddig kell elérni a 50-60km/h-t), majd azt követően végig ott tartani.
    Ha elérted a kívánt sebeséget (ebben a példában 90km/h) tovább gyorsítasz 95km/h-ig, majd elektromosan hajtasz nagyon enyhe lassulással 90km/h-ig, ekkor belekezdsz a vitorlázásba (elektromos hajtás és visszatöltés nélkül) amig le nem lassul 85km/h-ig.
    85km/h-nál a benzinmotorral finoman visszagyorsítasz 95km/h-ig és kezded újra.

    Ne akadályozd ezzel a forgalmat.

    Többet vagy legalább ennyit spórolsz, ha 90-nel haladó kamion után 20-25 méterre hajtasz, folyamatosan tempómattal.

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

  • flegga92

    senior tag

    válasz Ck. #11711 üzenetére

    Én azt vettem észre, hogy kigyorsítani jobb Eco mód felső negyede-teteje között az Aurissal.
    Igaz még én is "tanulom", 2 hónapja van meg. Eleinte én is próbáltam EV módban tartani, de baromi lassan gyorsul, ráadásul több energiát szed ki az akkuból, mintha tartanád a sebességet, ha meg indult a benzinmotor sokkal hosszabb ideig tartott felgyorsulni Eco közepén, mint a tetején. Ezzel a módszerrel nálam 5,5l átlag fogyi jött ki, míg a gyorsan felgyorsulunk, majd pedállal játszva EV módba menni és tartani a sebességet 4,9-5,0 fogyi jött ki tankolásnál.
    60-ról 100-ra gyorsítást úgy érdemes megtanulni, hogy a tempomatot belövöd 100-ra mikor kiérsz a városból csak a tempomat karral visszateszed a sebességet 100-ra és figyeled a mutatót. Szépen lassan megy power tartományba, megtartja majd szépen vissza engedi. Sokkal kiegyensúlyozottabban gyorsul így mintha fixen a power alsó tartományba gyorsítanál.

Új hozzászólás Aktív témák