Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz KMT #11572 üzenetére

    Minden klíma ki és bekapcsol, ez az alapvető működése. Mivel rendesen terheli a motort, így érezhető lehet amikor ki/bekapcsol - bár általában simán csak több üzemanyagot küld az ECU a motornak, hogy fedezze a klíma szükségletét (és ki is kapcsolja, amikor gyorsítunk/nagyobb motorerőre van szükség).
    Van olyan eset amikor érezhetővé válik a működése: ha a kuplungja kezdi megadni magát, és szorul a klímakompresszor / esetleg nincs benne elég gáz, de még nem tilt le. Ezt nem tudja ellensúlyozni az ECU.

    Kivétel persze a hibrideknél, ott ugyanis nem a motort terheli, hanem a hibrid akkut, tehát nincs semmilyen hatása a hajtásláncra.

    [ Szerkesztve ]

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák