Hirdetés
- Mikrotik routerek
- AliExpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Sweet.tv - internetes TV
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blg
senior tag
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Én a 2-es Priusomban B módot CSAK hegyen használtam. N módot meg csak autómosóban. Sík terepen D-ben kell menni, és kész. Ha nem túl erősen fékezel, akkor úgyis a generátor fékez, nem a féktárcsák és a fékpofák.
Igazából a B annyiban különbözik a D-től, hogy B-ben erősebb a lassulás, amikor nem nyomod sem a gázt, sem a féket. Ilyenkor kicsit erősebben tölt vissza az akksiba, mintha D-ben lennél. Az meg D-re és B-re is igaz, hogy ha már tele van az akksi, akkor kezdi használni a motorféket (pörgeti a motort üzemanyag nélkül).nekem így 5 literes fogyasztásom volt (64000 km-es átlag)
[link] -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Nem gond, csak akkor tegyed B-be, mikor motorfék kell Ha kigurulsz, N-be is lökheted, ha gomb nyomása nélkül engedi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Interactive Brokers társalgó
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Path of Exile 2
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Milyen okostelefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest