- Google Chrome
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI kábel TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Synology NAS
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
Teljesen igazad van, csak ott a bibi, hogy még egy univerzális olvasóm van csak. Egyelőre kitörlöm, aztán megnézem visszajön-e. Lehet már jó régóta keletkezett, még az előző tulajnál és talán javítva is lett
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Dare2Live
nagyúr
Igazából ha Yaris 1el minimálba foglalkoztak nem egy rohadós autó. Ez az első kis toyota ami rendes hot cinkfürdővel, 12év átrozsdásodás garival jött. imo itt vetkőzte le Toyota végleg hogy rohadós japán és vált el végleg a mazda vonaltól.
Yaris 2től viszont foglalkozni kell vele. pl [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
diablo1984
veterán
a yaris 2-esről mikor levettem a hátsó lököst, na annak a merevítője is csak egy vékony festékkel lekent vasdarab, na az is tiszta merő rozsda volt, ahhoz képest a yaris 1-esé hibátlan mikor annak fújtam a lökösében a napszívta fekete részt! Ennyiből csalódás a generációbáltás, meg abból is, hogy becsukom a yaris 2-es ajtaját és kong, ilyen az egyesben nem volt. DE a 2-es tényleg csinosabban és lábtérre elől és hátul is megfelelő helyet biztosít, úgy hogy a csomagtartója nem lett kisebb(igaz raktak bele egy felnyitható polcrendszert, amivel ha a hátsó ülések előre vannak döntve, akkor totál síkban van minden, valamint a tárolórekeszek miatt nem tud minden gurulni mindenhová, ráadásul ki is vehető és akkor a yaris 1 mély csomagtartóját kapjuk. Az autó kívülről nem nagyobb, így a +helyet úgy nyerték, hogy a motorteret zsúfolták, kb 40cm a motorháztető, a szélvédő alatt van a fél blokk. De ha annyi baja lesz mint a yaris1-nek, akkor nem izgat, a fogyasztása jó, a gyerek szereti, igaz nem egy férfiálom autó, de nekem szürkében tetszik, mégha van rajta pár harci karc, akkor is!
-
Doki16
addikt
2006-os kezelési könyveben 5W30-at írnak. [link] 428. oldal.
Én ennek ellenére itthonra is inkább 0W20-at tennék bele. A sok rövid távra jobb ez az olaj, főleg télre a gyorsabb bemelegedés miatt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
No.01
őstag
Kerlek ne vedd sertesnek vagy szemelyeskedesnek, de az, h te mit talalsz a legmegfelelobbnek az nem szamit. mert nem ez valo bele!
Csak es kizarolag 5W-30 valo a P2-be! (a linkelt a P3 olaja)
Ha ezt hozza a kereso akkor az egy rossz kereso, messzirol kerulnem.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Jobban adalekolt? Kerlek ne keverj ide hulyesegeket. Ilyenrol szo sincs az emlitett olajoknal!
Van a csaladban P2 es P3 is. 6 eve jarom a hybrides utat. Ne nekem hidj. Olvass utanna a dolgoknak mielott tonkreteszed. A kezikonyben is tisztan szerepel, h P2-be 5W-30 valo, minden mas maximum opcios.
Ha barhol rakerdezel ahol ertenek is hozza sehol nem fognak neked 0W-20-at tolteni bele.Kikerestem neked de csak P2 van most nalam, de neked most ugyis az kell
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Későn láttam csak.
P2-be 5w-30 SAE SL vagy jobb, és ILSAC GF3 vagy jobb minősítésű olaj kell.
Megveheted a TOYOTA eredeti olajat vagy Dexos1 gen2 -es minősétésűt, ami SAE SN és ILSAC GF5 felett van. Ebből a legolcsóbb a GM/Oplel Dexos1 gen2, ami bíztos, hogy jó."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Nem, sajna a gyártói szerint csak inspection van nem replace:
[link]
CVT-nél írja 90e-ként meg ha nem WS vagy T-IV van benne gyárilag akkor kell cserélni
márkaszerviznél is kérdeztem, gyárilag ezek ilyenek
Más kérdés hogy mi az az inspection, megnézik a szintet vagy kimérik mert szinte biztos hogy egyiket sem csinálták. pálcája is ilyesmi: [link][ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
zoltan.bagi
csendes tag
Én azokat mindig kifújom benzinkúton, amikor a keréknyomást ellenőrzöm. Porszívózásnál pedig kiszippantom a koszt vagy legalább átszellőztetem.
Focus-om volt Prius előtt (legendásan rohad az ajtók alja), de egy rozsdafolt sem volt az ajtók alsó élén.Hülye kérdés, de nem az üzemanyagtankot hallod? Nekem az autómatával a parkolás kissé "kengurus"/"bólogatós", szoktam hallani a benzin lötyögését.
-
Akula
őstag
Nem, nem kattog. Nem tudtam (mertem) durvábban megmozgatni a kocsit.
De a komolyabb fékezésnél 40-ről stop, akkorát pendült, mintha a rugó tört volna el. Aztán feltolattam egy rámpára és ott is kattog. Amint áthelyeződik a kocsi súlypontja, pattan az a valami. Tutira felfüggesztés lesz, vagy amit te mondtál, vagy kerékcsapágy, vagy mittudomén mi, de nem motor és nem váltó. És csak bal elöl hallom.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
Viszont ez a fél millió kilométer nem olyan nagy dolog.
Akkor hol vannak a fél millió km-t futott modern benzinmotorok?
Dieselekből már 9-10 évesből is találni ilyet.Nekünk a családban egy fent említett versomeg egy megane 2000es évjárat gurul.
Amennyire én utánanéztem ez több gyártónál (Renault, VW, Mercedes, stb.) is valahogy a 2000-es évek elején-közepén kezdett el probléma lenni. Az 1980-as és '90-es évekre eljutottak az autógyártók oda, hogy a meglévő technológiát közel tökéletesre csiszolhatták, majd egyszer csak beütöttek az új környezetvédelmi normák, és a megbízható motorokat dobhatták a levesbe...Azóta megy ez a probléma, és szinte mindenkit érint...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
diablo1984
veterán
Őszintén? Passz, mikor cseréltem a szűrőt nem volt olaj a házban, a másik oldala tisztább volt, de messze nem fehér. Majd ha lesz időm kiszedem azt a fehér szűrőt a házból, mert 2000et mentem már vele, ha az olaj fogta volna így be, akkor azon is látszania kellene! Mindjárt megyek is, pattintós a légszűrőház, elvileg gyorsan megvan!
-
Gombinyó
őstag
Az tiszta, hogy gombokból lehet fenntartani egy hibridet csak kérdés, hogy úgy ahogy én használnám lenne e valódi előnye (99%-ban városon kívül).
A keret véges, egy új 0km-es 1.2T Corolla (vagy 1.33Tce Megane) kombira elég lenne vagy egy 100+ ezret futott pár éves 1.8 HSD Auris-ra. Új hibrid nem fér bele.Ez a dilemmám, hogy 5-6 évre megéri-e beleugrani egy most 2-3 éves hibridbe aminek az én felhasználásommal túl sok előnyét nem élvezném, bár az automata vonzó vagy vegyek egy új autót amivel jó eséllyel ugyanúgy nem lesz még gond és 150-200e km-el majd eladom kb a vételár feléért.
-
Dorian
félisten
Nem olcsóságról beszéltem, hanem elvárt hangminőségről. A szobai rendszerem sem olcsó (Monitor Audio GS20 hangfalak, stb), de pl. akusztikailag kezelt szobában van, ami egy autóban eleve lehetetlen, nem tud normális színpadkép kialakulni, stb.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Csabroncka
addikt
Gáz, a 4 éves gyári vonóhorgot (és csavarokat) rakattam rendbe, mert rohadt gázul nézett ki egy szinte új autón a 10.9-es kezeletlen csavar felülette 2-3 mm vastagon porladt.
Én azt mondom, hogy az alvázmosás szinte nélkülözhetetlen évente. A rohadt sok műanyag takaró miatt pedig a retek még jobban megáll egyes részeken, ezért a csillaggarázsos autók takarítása a kényes helyeken még fontosabb!
"in medias res"
-
No.01
őstag
En nem konkretan tipusrol beszeltem, hanem ugy altalanossagban
A markat illetoen szvsz felesleges belemenni a dolgokba. Mindenki azt veszi amiben hisz es amire penze van.
En pl mar tizen sok eve csak es kizarolag Mann filtert veszek minden szurobol. Tobb kollegam is lehulyez reven ennel nincs dragabb es korulottem a legtobben 10e km-kent cserel olajat. Ezzel szerintuk lenyegesen tobbet tesznek a motor megovasa erdekeben es igy a szuro elonye (mar a van) nem tud kijonni annyira.
Talan van benne v.mi, de ettol fuggetlenul mindenkinek van egy hasonlo becsipodeseVan itt olyan aki esetleg probalta az uj Rav4-et osszehasonlitva az uj Corollaval?
-
Bandit21
addikt
Üdv, de, valószínű drága, de eddig úgy voltam vele, ha mindig márkaszerviz csinálja, a végén hátha kicsivel többet ér majd. Amúgy 1,6 benzin 2008-as Auris.
A másik autónk pont egy 1,8.-as Verso amúgy. Azzal eddig nem volt gond.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
nuke7
veterán
-
galervin93
őstag
Még nyomozzuk kihez tartozik a kamera, elvileg a lakószövetkezeté (paneltenger), asszony hívogatja őket, én most melózok, ha délutánig nincs eredmény, akkor marad a rendőrség... Fasza, sosincs nyugta az embernek...
Köszi![ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
nagyúr
Soha nem volt még váltógond a nálam járt toyotáknál.
A szuzuki más tészta az nem japán.
Ott valóban hullanak az ős swift óta a váltók.
1.: Ha a Swift nem japán, akkor a Corolla sem, hiszen Törökországban vagy Angliában készülnek.
2.: Bő 10 éve egy akkor 3 éves, 100 000 km-t futott Toyota Hilux váltója döglött meg. Azért az kissé szokatlan volt... (Gariban szerencsére cserélték, és tömegével nem hallani róla, szóval lehet egyedi eset is...)
3.: Sajnos bőven vannak problémák a CVT váltóknál is, én is találkoztam olyan esettel, amikor állították, hogy a CVT váltóban nem kell olajat cserélni, mert élettartamra vonatkozik. Valójában azokban is kell olajat cserélni, csak az a gond, hogy egyes esetekben legalábbis rosszul van a váltó teknőjén kiképezve a leeresztőszelep, és az olaj nagy része egyszerűen leül az alján, nem lehet leengedni. Kénytelen vagy a teknőt leszerelni az olajcseréhez...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Építő/felújító topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Autós topik
- Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest