- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Asustor NAS
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Electric power=Jász Plasztik (JP) = Jász Akku. Ha olcsót keresnék, én emellett tenném le a voksomat, mert magyar. Traktorban volt ilyen nálunk, x év után cseréltük le akciós Bannerre, aztán kiderült, hogy az önindítót kellett felújítani. Végül elvitték villanypásztorhoz, elvégre 180Ah-s volt. Esetleg nagyobbat megnéznék, ha elfér.
-
diablo1984
veterán
na már, a múltkor a toyotába a tescoból vettem a legolcsóbb akkut, arra is 2 év gart adtak! a bannerre is 2 év jár, keress másik beszerzés forrást, mert ilyen nincs! az elektric power az meglepően jó akku, nekem 5 év alatt nem volt vele gondom, azzal adtam el a passatot, én azt mondom, hogy csak ajánlani tudom.
-
diablo1984
veterán
-
-
Fr0z3n
őstag
Most ezt a puntot néztem ki. Ha tényleg ilyen akkor tuti vétel lehet.
-
Safranek
aktív tag
Köszi , Te mindig segítesz.
Néztem univerzálist a bardinal , de azt mondták nincs ilyen alakú és méretű náluk.
Toyotabontó : 45000 , bontott.
Györgyautó :Én 60as beömlőt mértem , 55ös volna 25000.
Di....t Kipufogó : nettó 85000 1,5 év garival.Szóval azért már nézelődtem , csak gondoltam , hátha volt már valaki hasonló cipőben és tud valami tuti dolgot.
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Safranek
aktív tag
-
kolosanyi
veterán
Persze, értem én. Többnyire ketten ülünk bent a barátnőmmel, de ez most egy ilyen szituáció volt. Az a baj, hogy előttem 75-80-al szuttyogott egy kislány a régi Cliojávalb én meg tényleg nem bírtam megelőzni normálIsan. Két személlyel még azért dinamikus az 1.4-es motor is.
-
Tele von Zsinór
őstag
Nálam a mozgatás nem segített sajnos, teljesen problémamentesen mozog, volt légtelenítés is, még mindig csinálja. A következő lépés teljes fékfolyadékcsere lesz, meg a bal-jobb oldalak közt a fékbetétek kicserélése.
Dark Archon 2007-ben gyártottak utoljára ötajtós corollát. Azóta a corolla sedan, a 3/5 ajtóst auris néven árulják, arra keress
Apámnak annyira bejött a corollám, hogy vett magának egy aurist. Az enyém 1.4-es, az övé 1.33-as, lóerőben 2-vel több az övé, súlyban kb pari, viszont borzalmasan lomha az enyémhez képest. Abba nagyobb motort nézz.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Váltáskor nem pöröghetne föl a motor, max kicsit lassabban ejti a fordulatot. Így látatlanban lehet kuplung is de én először a felpörgés után mennék, az nem normális.
Mod: Ha a bakok tényleg jók akkor kuplung, de a tévedés jogát fenntartom.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Silentfrog
veterán
A lemez felni is új, vagyis a téli gumival együtt vette a hölgy akitől vettem az autót.
De igen a nyári szélesebb mint a téli viszont a téli a gyári méret. 175/ 65 R14. a nyári 185/60 R 14 R ha jól emlékszek a per méretre.
A méret miatt inkább a nyárival kellene a hibát produkálni , nem a gyári méretű télinek.
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
-
addikt
Köszi az infókat. Csereperiódus alatt 1 évre gondolsz, igaz? Tehát egy év alatt 3dl-t kell utántölteni?
Megnéztem egy helyen két kocsit is, az egyik 1.8-as kombi, másik 2.0-s ferdehátú, fekete.
A fekete annyira újszerű (szerelőmet hívtam, hogy nézze meg), hogy van egy kis horpadás a bal hátsó ajtón, hiányzik az összes tartozéka, beázik a csomagtere, párásodnak a hátsó lámpái. A bal oldali ajtó ablakkezelő panelje beesett, mikor hozzányúltunk. "Természetesen" agyonkopott 2004-es gumikkal. Féktárcsák és fékpofák rozsdásak, jó ideje áll már.
A kombi viszonylag jó állapotban van (kitűnőt azért nem lett volna pofám odaírni mondjuk), tartozékai megvannak, sérülés vagy masszív kopás nem látszik. Gumik hasonlók, mint a feketén.
Az érvényes magyar okmányok annyit jelent, hogy mindkét kocsi Németországból hozott (persze, meg orvos páros használta hétvégén bevásárolni), rendszám nincs, de a MO-i papírok benne vannak az árban.
Mindkettő be lett indítva, de annyira nem győzött meg egyik sem, hogy próbakörre menjek. Sz'al az első köröm annyira nem dobott fel, pedig direkt olyan helyeket keresek, amelyeket nem tegnap alapítottak. De az ilyen ügyeskedések néhány 10eFt miatt elveszik az ember bizalmát. Na meg az autók állapotának téves megjelölése a hirdetésben.
Szerelőm szerint magánszemélytől vegyek, Budáról. Meg 1.8-ast, mert az a jobb motor. Ha hozzáteszem, hogy inkább 5 ajtósat szeretnék, nagyobb esélyem van a lottóra is szerintem.
Viszont most jött egy 1.8-as, 5 ajtós Avensis hirdetés, az egyetlen bökkenő, hogy 260e km van benne. Viszont 1,2mFt-ért szinte ingyen van, a kérdés, mennyit kell ráköltenem a csapágyakra, gömbcsuklókra, egyéb kopó alkatrészekre, hogy autó legyen belőle. Olajat bizonyára eszi már.
Ugyanilyen Avensis 4 évvel és 100e km-rel fiatalabban már 2,7mFt. 1,5 millióért már csak rendbe lehet hozni egy kocsit, nem? Szvsz még egy motorcsere is beleférne, ha úgy van.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Safranek
aktív tag
Reggel nem indult a gépsárkány, lemerült az akku.
Nem csuktam le rendesen a csomagtartót és csomi világítás leszipkázta
(T25 Avensis kombi , 1.8)Ha ki kell venni / cserélni az akksit utána miket kell újra konfigolni?
Köszönöm
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
etejedu
őstag
Igazából a fogyasztás lesz a mérvadó így maradok a Corollánál. Városban Bp. fogom használni napi szinten munka-otthon odavissza 35 km + havi 1 alkalom 400km autópálya és persze országúti is lesz benne. Hegyvidéken lakom a budakeszi utat rengeteget használom. Néztem egy 1.6 ost a régi motorral az jobb, vagy elég az 1.4-esnek mondott 1.3 as is?
-
etejedu
őstag
Értem. Nem tudom mennyire ismered a tipust de a motor mögött van (alitólag) a szervónak egy csatlakozója. Na az onnan egyszer lejött és csak tesséklássék módon van rányomva mert ami foglalatba menne (elég érdekes alaku) ripityára volt törve. Akkor elképzelhető hogy kontakthiba.
-
F-ECT$
titán
Továbbra is azt gondolom, hogy ennél az 1.6 se lehet sokkal gyengébb, a meglepő, hogy erre se mondanám most, hogy erős. Az a 10% különbség nem hiszem, hogy olyan sokat jelent, de majd ha élőben is ki tudom próbálni, akkor nyilatkozok. (Amikor anno a Corollában próbáltam az 1.4 és 1.6 benzinest, akkor se éreztem nagy különbséget.)
Mondjuk a 6 sebességes váltó miatt eleve más a karakterisztika, illetve a már említett nagyobb kasztni és magasabb üléspozíció miatt is nehéz összemérni a Corollát a Verso-val.
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Projektor topic
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen