Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pista0001
addikt
válasz Busterftw #11 üzenetére
Mégse tesszük. Mert nem éri meg pénzügyileg. Vagy mert valakinek a pénzügyi érdekeit sértené, és ennek a valakinek jó nagy befolyása van. Értsd, pénzügyi befolyása. Amit mondasz, arra a technológia adott... Akármerről csűrjük-csavarjuk a dolgot, a vége mindig ugyanaz. Addig nem lesz értelmes környezetvédelem, amíg nem kifizetődő. Néha odadobnak egy-két csontot, hoznak látszatintézkedéseket, de amint megtorpan a gazdaság, jönnek az engedmények.
-
Busterftw
nagyúr
Azert ennel ez joval bonyolultabb es nem igaz mindenre.
Ha lecserelnenk mindenhol a gaz-fa-szen stb tuzelesu rendszereket modern, elektromos rendszerekre, kozep-hosszutavon eleg sok lenne az elony.
A megnovekedett aramigenyt nyilvan ki kell szolgalni, ha ezt megujulokkal tennenk, akkor megpozitivabb a dolog. -
Pista0001
addikt
válasz Hieronymus #9 üzenetére
"Az 1970-ben bevezetett, majd több lépcsőben frissített standard jogilag elválasztja a személyautóktól a SUV-ket. A klasszifikáció történhet a megengedett legnagyobb össztömeg (GVWR), a belső tér mérete, stb. alapján, a lényeg, hogy a light truckokra más szabályok vonatkoznak, grátiszként jelentős kedvezményekkel lehet megvásárolni őket (vállalkozások számára teljesen adómentesek), emellett a gyártók flottaátlag-szabályozása is megengedőbb velük szemben. A szabályok tehát mind a fogyasztás/kibocsátás, mind biztonság terén eltérnek a személyautókra vonatkozóktól, ebből kifolyólag születhetnek olyan gyalogosdaráló, nyakas dögök, mint amilyen mondjuk a Silverado 2500. Az üvegház hatású gázok szempontjából jelenleg nem a súlya, hanem a „lábnyoma” (footprint) alapján kerül besorolásra a jármű, amelyet a tengelytáv és a nyomtáv ad ki (2012/2016 CAFE/GHG). Csakhogy szakértők szerint egy jármű lábnyomának 0,7 négyzetméteres növelése két-három százalékkal lazább emissziós kötelezettséget ad..."
-
"...Amerikában a SUV-okra nem a személyautós kibocsátási normák érvényesek, hanem a teherautókra vonatkozó enyhébb normák."
Ez vélhetően nem korrekt megállapítás.
Amúgy az eszközök cseréjének van jól alkalmazható szabálya.
1. Akkor kell cserélni, amikor egy feladat elvégzésére már nem alkalmas.
2. Ha kora vagy elhasználódottsága okán már nem megbízható.
3. Ha valakit zavar használata vagy tiltólistára teszi valamely hatóság. (Ezt szintén zavarás miatt szokták elrendelni.)Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Pista0001
addikt
válasz Foglalt név #7 üzenetére
Talán a 95% erős, de van benne igazság. De tudod mit? A SUV nagyon jó biznisz ám a gyártóknak, azonos kategóriában drágábban lehet adni, de nem kerül többe gyártani. A hatóságok tehetnének a SUV-ok ellen, de akkor az autógyártó haszna kisebb, kevesebb adót fizet, esetleg bezárja a nem rentábilis nyugat-európai gyárakat, utcára kerül, a szociális hálóba zuhan több ezer munkavállaló,...
A SUV sose lett volna ekkora divat, ha a gyártók nem teszik azzá. És tudod, honnan indult? Amerikában a SUV-okra nem a személyautós kibocsátási normák érvényesek, hanem a teherautókra vonatkozó enyhébb normák, tehát a SUV-okba nem kell fejlesztési pénzeket ölni, a régebbi technikát adhatják,...
A környezetvédelemnek, igazából a Földnek egy ellensége van, a gazdaság. Addig semmi nem lesz igazán környezetbarát, amíg nem lesz egyben biznisz is. Nem elég rentábilisnak lenni, nyereségesnek kell lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Foglalt név
addikt
Azért ha a szívünkre tesszük a kezünket, ebben a 95%-nak benne van a keze. Nem hiszem, hogy sokakat kényszerítenek SUV vásárlásra, bringa helyett.
A komfortjából senki sem szeretne leadni, mindenki arra vár, hogy más oldja meg a problémát, aki élelmes addig meg profitál belőle. -
Pista0001
addikt
Egyelőre erővel azt propagálják, hogy a régi, működéskor szennyező dolgodat dobd ki szennyezz, és vegyél egy újat, aminek a kifejlesztése és gyártása során szennyeznek. Hogy miért is? Ja, megvan. Hát a profitért, meg hogy pörögjön a gazdaság. Hogy te ezt megengedheted-e magadnak, az nem számít, ha nem tudsz új(abb)at venni, akkor is dobd ki a régit! Az a baj, hogy a kényszerítő jogszabályok nagyja a polgárt kényszeríti jobban, nem a vállalatokat. Miért? A polgároknak jóval kevesebb alkualapja van. A vállalat belenget egy site bezárást, esetleg országból kivonulást, és máris jönnek a kedvezmények. A gazdaságnak ugye pörögnie kell...
-
Alusky
aktív tag
válasz enginev3.0 #1 üzenetére
Az egész egy vicc, csak szartologatás amit csinálnak környezetvédelem néven, valakiknek ez a zsebét tömi vagy az egóját simogatja. Az emberek felszínesek, ilyen a természetük, csak az érdekli, hogy a fejlődés érzése meglegyen, az már nem lényeges, hogy valójában mögötte ugyanaz történik.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
enginev3.0
félisten
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Igen
De kicsit olyan mintha úgy tennének hogy a földön minden rendbenNem viccesnek szántam
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
válasz enginev3.0 #1 üzenetére
Nem vicces.
A Visszatérő "szétégő" műholdak a Földön szennyeznek. részecske méretű fém és fém-oxid már kimutatható mértékű légszennyezést okoznak. És ez még csak a kezdet.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
enginev3.0
félisten
"ez válasz az amerikai hatóságok nyomására, amelyek nem nézik jó szemmel a növekvő űrszemetet."
Vicces
Szerencsére ezt a földön már rég megoldottukA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest