Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 11
- Bitcoin topic
- Microsoft Excel topic
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- ASUS routerek
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
félisten
-
cheatergs
senior tag
Ilyenek itt nem történnek.
A bázis üres, tehát nincs boss, akit ki kéne nyírni.
A csóka nem berohan, hanem azonnal eltűnik mellőlem.
Nincs kitörés (se számlálóval, se anélkül).
A Contact hullájában nincs semmi.
Továbbra sincs egyetlen más hulla se a térképen (az állatokat is nekem kellett lelőnöm).[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
A Niva alapból a hapsi nélkül csorog be (a semmi vezeti), majd FPS-ben a csávó dumál, utána visszakapom az irányítást, az ipse megint eltűnik, a kihalt bázisra berohannak a dögök, amiket aztán levadászok.
Közben Contact-man az egyik épületben fekszik kinyúlva. A map szerint ő a zöld célkereszt, de ha egyszer hulla...
Mindeközben a Task üres. A Failed kategóriában is csak a kötelező Find Strelok van, úgyh még csak el se rontottam.Szal ebből gyanítom restart lesz. Patch után.
A save-et kösz, de én magamtól szeretek elérni mindent, meg gondolom te másh haladsz, másmiket veszel fel és tárolsz.Szerk.: Am én úgy emlékszem, h párral korábbi feladat volt megszerezni vmit innen, amihez likvidálni kellett a bagázst. Még az utánuk érkező erősítést is kivégeztem.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
Dhampir
félisten
Zseblámpa-lemerülés elleni "védelmet" nem ismersz?
Ha jól rémlik, akkor ebben a játékban nagyobb súlyt kap a túlélés, némileg realisztikusabb körülményekkel kell megbirkózni.
Az alagútig még játszottam vele, és a zombisereg felélte az összes lőszeremet a játék elején, lehet, hogy bicskázni kellett volna őket?
Ebbe a játékba bele lehetne tenni egy faágat, feszítővasat vagy baltát, téglát stb. is, hiszen ha nem áll rendelkezésre más fegyver, akkor az ember azzal védekezik, ami a környezetében elérhető.
-
roby71
tag
Én kiszedtem azt a két paramétert és gyakorlatilag megszüntette a random játék kivágás/kifagyásokat!
...\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\System.ltx
max_weight = 50 (ezt pl. 500ra)
...\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\creatures\Actor.ltx:
max_walk_weight = 60 (ezt 600ra)
Mindkért .ltx fájl szerkeszthető pl. jegyzetömbbel, megeshet hogy nem tudod/engedi menteni abban az esetben ha programfilesba van a játék telepítve, ebben az esetben kimásolod máshova a két filet, átírod, visszamásolod/felülírod. Finito, 500as inventory.
Megtaláltam egy régebbi hozászolásodat.
Sajnos nálam ilyen filék nincsenek. Vagy nem találom.addig alkudj amíg lehet,ne amikor fizetni kell !!
-
capulet75
addikt
Én 80kg-os súlyhatárt használok (az a koncepció hogy erős ), és onnantól hogy van szervóruha átállítom 200-ra.Szerintem logikus elvárás egy ilyen páncéltól hogy ennyit bírjon. Régebbi stalkerekben használtam ilyen 800+ kgot is, de annyi fegyver és lőszer volt így nálam hogy legmagasabb szinten sem volt kihívás a játék.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
félisten
-
félisten
-
M@trixfan
addikt
"FHD-ben nem tudtam megmutatni mert az asszony ül a TV-n, amikor azon tolom a vga még örül is neki, ugye minél alacsonyabb a felbontás annál inkább nő a cpu igény, Stalkernél ez jobban kiüt. "
Maga a CPU igény nem nő kisebb felbontás esetén, hanem a két korlátozó tényező közül a GPU oldali feloldódik. Ezért mégtöbb fps-t érhető el a CPU órajelének emelésével. Ha nőne a CPU igény akkor kisebb felbontás mellett kevesebb fps-t kapnál
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
sagajr78
tag
A kitöréseknek nincs közük a beragadt küldetésekhez. Küldetésben ha jönnek akkor azok eleve jönnének.
Állítólag (ezt a GSC lost alpha részlegében olvastam) akkor bukkan elő nem feladathoz rendelt kitörés, ha sokáig mászkál az ember egy adott pályán és kisebb feladatokat végez. A sokáig nem tudom pontosan mit jelent, de részemről eddig 5 alkalommal kaptam soron kívüli, nem feladathoz script-elt kitörést (1 blowout-ot és 4 pszichikai vihart). Volt amelyik simán csak jött miután már vagy két és fél órája ugyanazon a térképen barangoltam, volt ami előbb csapott le rám miután egy rakás feladatot végeztem cordon-ban a pda-n keresztül felvéve azokat és a sztorival nem haladtam.
Beragadt küldetésem meg nekem is van (olyan ami nem javítható egy egyszerű map visszatöltéssel, egész pontosan a Freedom feladat mikor a vezérnek kell visszavinni egy cuccot amit nem akaródzik neki átvenni). Amellett is kaptam már spéci vihart.
Feladatok teljesítésére meg nincs konzol parancs, így manuálisan sem lehet eltüntetni a beragadtakat. Azokra egy orvosság van, újrajátszani azt a feladatot ami beragadt.
miklos3391:
Jövő hét elejére van ígérve a következő patch aminél teljesen új játékot kell majd kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
batman91
őstag
Nálam sem voltak kitörések, de még az időjárás sem változott. Agropromba beragadt küldetés nálam is volt ,de amikor újrakezdtem és kipipálódott akkor nálam ugyanúgy nem volt kitörés és időjárás. Reméljük a következő patch ezt is javítja.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
sagajr78
tag
Igyekszik az ember.
Eszembe jutott egy hely ahol eddig 4 esetből kétszer doughboy-t találtam és eléggé a játék elején. Amikor az ember megy a bár felé a rostoki térképen van ugye az aréna épülete. Előtte vezet el egy út ami elmegy majd egy busz roncsa mellett is.
Na az épülethez tapadva haladva úgy, hogy balkéz felé esik az említett kis út menni kell előre míg két anomáliába nem fut az ember egy dupla cső alatt. Ezek között át kell kecmeregni (vagy megkerülni az egészet és a busz mellett visszafordulni a fal felé elmenni addig azt úgy folytatni a sétát) és tovább menni míg a fal végéig nem érünk. Itt van egy nagyon szűk kis beugró amiben lapult eddig négyből két alkalommal doughboy (ha nem nyomom a F billentyűt észre sem veszem annyira beleolvad az az artifact a talajszínbe).Érdemes a susnyást végigbújni mert az egyik sarokban például a falak találkozásánál kicsit arrébb lesz 3 láda egy halom lőszerrel. Vagy annál az elágazásnál ahol jobb kéz felé van a bárhoz vezető ellenőrző pont és a fő bejárat, előre az út az army warehouse-hoz vezetne míg balra fordulva a yantari belépőkapuhoz vinne az út érdemes felpillantani és kicsit balra nézni. Lesz ott egy fentről levezető létra a szemközti épületen és egy kis erkélyszerűség. Van ott két szétlőhető láda. A küldő tartalmaz egy halom 9x19-es spéci lőszert meg páncéltörő skulókat 5.45-ös stukkerekhez (3-3 csomagot ha emlékezetem nem csal). Jó kis tartalék vagy kiegészítés tud lenni ez is a játék korai, de akár kései szakaszában is.
-
sagajr78
tag
Habugi:
Vannak ilyen szép apró csodái a játéknak mikor csak úgy talál az ember csak merger-rel előállítható artifactot az úton. De az még jobb mikor olyat talál ami még úgy sem állítható elő.Construction Yard-on nincs Stalker vezető, csak egy kereskedő aki nem tartozik semelyik frakcióhoz. Ő a térkép alján található meg nagyjából középtájon egy épületben (épület előtt két stalker dekkol, még a nagyon alap típusból).
Egész jó cuccai vannak csak nem biztos, hogy túléli a beszélgetéseteket, mert kicsit tőlük északra van egy szivattyúállomás ahol dekkol 2 burer (köpeny nélküli, egész rondák szegények) akik mániája, hogy a játékos mozgására felélénkülő kutyák (akikkel szemben ellenségesek) miatt kijönnek onnan és akkor már a kutyák mellett egy füst alatt elintézik az egész ott állomásozó Stalker csapatot. Szóval előbb őket kell kinyírni biztos ami biztos alapon a nyugalom érdekében.
Az első feladata, hogy a rádiója megszereléséhez gyűjtsön össze a játékos két dolgot (javító készlet meg a szivattyútelep egyik épületében ledobott másik alkatrész) amikhez nem lesz quest marker csak szóban elmondja merre érdemes keresni azokat. Jutalom, hogy megmondja a Yard-on lévő mercenary bázis jelszavát így bántatlanul lehet bemenni boltolni az ottani kereskedővel (csak a kapusnak be kell mondani a jelszót).
A második feladata meg visszavinne a SIN fickók lakta vidékre és ott is a hajókhoz (amiket egy rakás zsoldos véd). Ezt már nem csináltam meg neki, így nem tudom mi a jutalom és hogy lesz vagy sem további feladata.
A yantari kutató csak egy feladatot adott sajna a forest-be. Cserébe onnan lehet a banditáktól egy rakás üzemanyagot elhozni aki arra vágyik (van ott a tanyájukon 3 kanna üzemanyag is).
Visszatérés Pripyaty-ból... Biztos vissza tudsz menni mert vezetnek onnan utak kifelé. A bejutás is csak azért volt körülményes mert épp tisztogatást végzett a sereg ezért nem lehetett használni a szokásos útvonalakat. Ha a monolith jelentette problémát ott orvosolod, akkor szerintem megnyílnak az utak. Én speciel nem próbáltam visszamenni onnan, hajtott előre a cél közelsége.
-
sagajr78
tag
Habugi:
Forest meg a Construction yard alapvetően mostohagyermek. Tulajdonképpen kihagyhatóak ha nem akarsz velük foglalkozni.
Előbbi helyre a Yantar-ban lévő kutatóktól lehet feladatot szerezni (a barakkban lévő két tudós közül a zöld páncélos küld el oda egy kottáért), utóbbi helyre meg a Freedom vezetője küld ha beállsz hozzájuk. Construction Yard-on mondjuk akad pár érdekes feladat a Stalker kereskedő által adva (van keress meg bizonyos cuccokat típusú meg robbants fel bizonyos dolgoakt feladata is).Underground után már gyorsan a végére érsz. Van még maga Pripyaty, majd az erőmű, ott benn a reaktor, majd onnan kijőve a generator terület és azon belül a végső helyszín. Utóbbi 3 hely együtt talán 1 óra, max másfél és akkor nem is sietsz.
-
' Tzs ,
senior tag
Igen, bizony. De a te segítségeddel hozzáteszem A mentés nagyon jó volt, igaz nem sokat használtam el a cuccaidból Fel voltam szerelkezve mindenből dögivel! Az is tetszett, hogy a mentésed után igen sokáig tudtam futni!
Az ándörgrándba ne a sineket keresd, másfelé nézz kiutat
Hát még van a játékból azért! Lesznek jó részek, pld. az X2-ben is elkeveregtem egy ideig a Generators mapon.
Mindenképp javallott a többszöri végigjátszásS.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
-
' Tzs ,
senior tag
No hát nagyon jó ez a mentés. Egy csomó pénzt kerestem a cuccaiddal Az X7 kész, most beszéltem Guide-el. Nincs fő küldetés csak az a ments meg a stalkereket dolog. Amiről ugye korábban írtad, hogy bugos. Őőő, akkor most?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
-
' Tzs ,
senior tag
Micsoda felajánlás! Megköszönném! Nem baj ha nem az én cuccaim, csak tudjak tovább menni! (Azért remélem a Ghost féle Vintar megvan nálad is )
Ha a tábor előtti mentés is van az is jó, egy kis lövölde nem baj
Köszi!Ui: ezmiez: "ergya lootal.. "
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
M@trixfan
addikt
Valahogy én is így gondolom. Már ezt a következő nem save kompatibilis javítást mindenképpen megvárom, de lehet az új PC-t is. Pontazért, hogy a leírt módon csak bele tudjak merülni a zónába és önfeledten tudjak barangolni benne, miközben újra átélem a Stalker küldetéseket.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
sagajr78
tag
Habugi:
Igen, a Doughboy egy artifact. Nem világít, szinte átlátszó a földön, nagyon nehéz észrevenni, egyébként egy barna, szőrös golyóbisra hasonlít. Csak véletlenül botlottam bele én is két példányába (az egyik valamelyik laborban mászkált, a másikat Countryside-ban találtam mikor végiggyalogoltam rajta kifelé jövet a középen lévő vizes területről, benn a nádasban). Illetve két másikat monolith katonáktól zsákmányoltam (egyet a radarnál miután a baráti izlom-nak visszavittem az agyat, az ennek során keletkező blowout által kiirtott bázis hullái között, a másikat az erőműnél egy a katonák által lelőtt RPG-s monolith tagnál).A repair kit meg továbbra sem működik.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
X18-ban anno voltak ilyen zöld gömbök szanaszét a földön, asszem vagy 6 db, amiknek a descriptionje az volt hogy ezek kellenek artifact merge-hez vagy transmutation-höz, nem emlékszem pontosan. A repair kitet én is csak úgy tudtam beszerezni, hogy levittem az árát a konfigfájlban és megvettem mielőtt még kiszabadítottam Foxot, mert utána senki nem árulta. Mondjuk most megy egy blowout kigyalulta a fél pályát...
-
op.erik
aktív tag
-external: na ezt én sem tudom...
-noprefetch: az ilyen "előtöltési adatok"-at nem használja, gyorsabban betölt, főként a pályák között
-nointro: nem játszik le semmilyen intró videót[ Szerkesztve ]
-
T.Peterka
csendes tag
Hmm köszi. Én is már elég régóta GP37el vagyok benne, és nem mindig vettem észre. Viszont most tovább próbálgattam és g_actor_body on -nal (vagyis mikor látszik a láb, de a hangja nem) nem produkálja ezt, csak akkor ha ki van kapcsolva, vagyis van a lépteinknek hangja. Szóval valahogy a lépés meg a gellert kapott golyó hangja összeakad. Legalábbis nálam. érdekes, köszi hogy kipróbáltad!
-
-
syler123
veterán
User error? Nem tudom még hogyan lehetne egy telepítőt elindítani, gondolom túl gyorsan kattintottam és e-miatt hibás fileokat másolt a gépre. De az is lehet hogy mellé kattintottam, lehet azért nem indul, most megpróbálom pontosan a játék ikonjára húzni a kurzort...
Nah mind1 újrarakom a game-t, de már rég rossz, ha ennyi buggal indul a játék. Már akkor rossz előérzetem volt, amikor telepítettem a játékot és a folyamatjelző nem működött. De ahogy olvasom a fórumon lesz itt még komolyabb bug is.
=WiNTeR=: Köszi, telepítem is újra, úgysem értem még el sok mindent a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
=WiNTeR=
senior tag
A mocsárba belépve 15FPS: GPU terheltség 30%, CPU: 0. mag 100%, 1.mag 30%, 2.mag ~10%, többi nyaral. Mindig kifogom az intelt szerető játékokat
(#2822) syler123: Nekem is ez volt, de csak azért, mert a beállításokat reseteltem a patch telepítése végén, de nem kellett volna. (legalábbis miután újrapakoltam a játékot, beléptem és beállítottam mindent és aztán felpatchcseltem de nem rakattam default-ra a settings-et elindult gond nélkül)
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Habugi
addikt
Kieg:
Dinamikus önárnyék, a lámpa mintha kevésbé zabálná az elemet illetve az AK47-em sokkal pontosabb de az nmy-k is, a zona rondái pedig vadabbak (nehezebb lett)!
Közben találtam patchnoteot: [link]
(#2551) Balathruin:
Nem raktál fel valami nem hivatalos bugfixet?
A képen azt írják dezoék, hogyha bárki feltett nem hivatalos javítást azt toljon egy reinstallt mert azokkal inkompatibilis!!Olvastam valami panaszt hogy nagyon világos lett a játék valakinél DX10 mellett, azt írta ez a console parancs javítja:
"r2_tonemap off"
Próbáld meg hátha..(idézőjel nélkül ofc..)
(#2552) bunyesz66:
Már 2x aludtam, nem fagyott.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
emre
veterán
Azt kb harmadikra sikerült megcsinálnom, úgy hogy maradjon 1-2 túlélő is.
De utána megint vissza diffundálnak a katonák.Utána mehetsz a bár-ba, de ott sem lesz túl sok minden.
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest