Új hozzászólás Aktív témák
-
warmonger441
aktív tag
Igen így csináltam, viszont ezek szerint nem vettem fel a pendrive-ot :/ tudom h spoiler de pls valaki tudja pontosan a helyét? mint már írtam pár órája még a szabad ég alatt is pl növények között lámpa kell, annyira sötét a játék :S lent az alagútban kb semmit nem láttam... a 2 kis tömzsi (talán irányító? vagy a zsonglőr?) meg is lepett rendesen xD a kijárat már megvolt nem is kevés őrrel xD
EZER HÁLÁM !!! Már keresem is a pendrive-ot
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/user/warmonger441 -------- https://www.twitch.tv/warmonger441
-
CJ4567
veterán
Most DX8-on van a játék, maximumon akadt, amikor átállítottam high-ra akkor meg crash volt
Tudom hogy nem szól bele a Divx player, csak picit furán jött ki a válasz
Szerk. DX8 közepesen már folyamatos, az alapjátékokhoz képest elég nagy a gépigény[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Muzlizom
újonc
Hello.
Ha a RAM disk nem jó (korábban sokszor eljátszottam a gondolattal, hogy beállítom, de valahogy nem vonz), és a rendszer amúgy is SSD-n csücsül, akkor van ötleted a problémámra? RAMból 16 van, szóval nyugodtan használhatná a progi...
Még egy LA fórumon talált 4GB-patchert is kipróbáltam, de semmi hatás.Tudna valaki pélát mondani, nála mennyi RAMot köt le a program? Mondjuk hosszabb játékidő után, high beállításokkal.
-
Musicking
aktív tag
Hülyeségeket beszélsz, főként mert lövésed sincs miről van szó továbbá itt senki nem beszélt a proci l1 l2 cache-iről (a romex software oldalán, fórumán elég érthetően le van írva, csak úgy nehéz lesz ha közben szövegértelmezési gondok is vannak). Előbb tájékozódj aztán lehet mondani valami okosságot, mert baromságokkal felesleges teleszemetelned a fórumot.
[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
=WiNTeR=
senior tag
Nem, nem pakoltam fel semmit, a tiszta LA-val játszottam. De közben megoldódott a dolog: nem kellett volna resetelnem a beállításokat a setup végén, mivel 640x480-ban akarta magát elindítani patchcselés után a játék, és abba végérvényesen belehalt az exe.
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
SaGa59
őstag
Vissza az egész!
Nem a patch nyírta ki az options-t nálam, hanem egy korábbi javító foltocska egyik scriptje ragadt be abban a könyvtáramban, ahol a saját módosításaimat (karakter magasság, "fejhimbálás" szintje, stb...) gyűjtögettem...Elnézést a dezowave stábjától...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Ehhez még annyit, hogy a változtatással szép óvatosan kell bánni. Ha túlzottan kivilágosítom a képet, előbb-utóbb megjelenik egy halom halvány, velem együtt mozgó párhuzamos vonal a talajon. Ha megállok, nem látszanak, de mozgás közben észrevehető. Ezzel a beállítással épp nem látszanak.
Valami render hiba lehet, már régebbi stalkerekben is elő-elő jött néha, más (nvidia 8800-as) kártyával.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Habugi
addikt
Kösz az infóáradatot!
(#3367) tzs182:
Nos igen, nem az a fajta vagyok aki pár óra alatt átrohan egy jó játékon.
Használd egészséggel, nekem a topic alapján úgy tűnik valamiért sokkal stabilabb nálam a játék mint a nagy többségnél, bármi is az oka ha a savefileal átültethető remélem hasznát veszed.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
remington2
senior tag
Csernobilt nem igazán falu volt, inkább kisváros, kb ~15000 lakossal.
Azt viszont nem értem, hogy ha Pripyat az erőmű szomszédságában volt, a munkások ott laktak, fejlettebb és nagyobb is volt, mint Csernobil, akkor miért nem arról a városról kapta a tragédia a nevét?
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
-
sagajr78
tag
Nem kell rábökdösni semmilyen artifact-ra a kreáláshoz. Ha vannak receptek, akkor azokra kell csak rábökni. Amennyiben van minden ami a kívánt új artifact-hoz kell, csak dupla katt a receptre és már be is rámolta a cuccokat a merger-be és lehet rábökni az indításra. Ugyanakkor a patch-elt változatnak ugyanaz a baja mint a patch után a javításoknak volt. Csak az első cuccot engedi létrehozni, szóval ha több recept van akkor is csak a receptek közül az elsőt hagyja gyártani. A nem hivatalos bugfix ezt is helyrehozta.
pisztoly:
Válts megjelenítés típust. Ha eddig static-ban nyomultál állj át dynamic lighting-ra, ha dynamic volt akkor keress másikat a lehetőségek között. Sokszor ennyi is elég hogy megoldódjon a probléma.Maci2013:
Dehogy. Van annál sokkal egyszerűbb megoldás is. Első lépés hogy semmi Dx10, sőt akár vedd le static lighting-ra a beállítást. A második, hogy tekinteted fel ne emeld a karaktered lába előtti talajról. Mindegy mi történik, te csak bámuld a talajt és simán, gond nélkül átjutsz a problémás helyen ahol a kismillió effekt vágja ki az embert a programból. Ha nem látod azokat nem okoznak gondot. Ugyanezzel a megoldással fagyás nélkül letudható a szarkofág részleg is az erőműben.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
vhw
addikt
A játék van a játékosért, vagy a játékos a játékért?
Elfogadom, hogy volt a készítőknek egy elképzelése, megvalósították, tisztelet érte. Ettől függetlenül még meg lehet fogalmazni építőjellegű kritikát (tény, nem ez a legjobb fórum hozzá - de nem is akarom ezt messzebb vinni egyszerű beszélgetésnél/velémény megosztásnál).
És véleményem szerint van jobb megoldás a zsáktutca - game over helyett.
A játékbeli döntéseknek legyen következménye a sztorira, de játékon belül, ne játékon kívül számomra, hogy indítsak új játékot. (egy alternatív befejezésért jó szívvel veszi elő az ember újra a játékot, de egy "végzetes" hibáért inkább csak bosszankodva)Jutalmazzon vagy büntessen játékon belül, nehezebb feladattal, kerüljön többe (ingame anyagilag vagy időben) vagy csak vezessen másfelé az utam, de mindig hagyjon nyitva lehetőséget a továbbjutásra, még ha nem is vezet a "true ending"-hez (anno is sokan végezték a beomlott szarkofág alatt, de izgalommal vetették bele magukat újra a játékba, mikor rájöttek van ennél több is számukra - szerencsére, nem kellett sokat "visszatekerni")
Mégiscsak valószerűbb, érdekesebb egy alternatív szál, mint a keserű felismerés, hogy el lett k*rva valami pár órával korábban.
Ettől még játszok vele, érdekel az LA által mesélt történet, igyekszem igazodni a játékszabályokhoz (= irgalmas szamaritánusként vándorolni... legfeljebb jön egy quick load, ha nem épp a megfelelő piros NPC-khez közeledtem békésen) de lehetne ezt másképp is.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
félisten
-
félisten
-
-
félisten
Igaz, megvolt a távcső és az AK is, de utóbbit sokáig nem használtam, mert kevés lőszerem volt hozzá.
A Viper jól bevált mutánsok ellen is, pedig azelőtt semmibe vettem.
A Vintart szinte alig használtam. Limanszkban továbbfejlesztett mesterlövész puskák és egyéb fegyverek is voltak már. Csak amíg összecsipegettem ott a dolgokat és felkutattam a rejtekhelyeket, addigra a Monolit kinyírta a csapatomat.
-
capulet75
addikt
Én nagyon szeretem a játékot, néha komolyan kikapcsolódás mászkálni a zónában csak úgy. A LA adott még jó pár plusz négyzetkilométert erre, úgy hogy ezzel a részével én boldog vagyok. Nagyon utálnám ha 5 méterenként le kellene puffantanom valami katonát vagy monolitost mert arra eszi a fene. Nyilván mindig lesznek elégedetlenek ( ki nem sz@rja le őket ) de szvsz elképesztő dolgot hoztak össze dezodorék.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
félisten
-
T.Peterka
csendes tag
Igen, ezt is akkor vettem észre, mikor a túlmelegedéssel szórakoztam a release első napjaiban. Aztán megoldódott az fps limittől a 2 percig tartó lámpa is. Amit még észrevettem , hogy bizonyos fpseken a hangtompított gépfegyvereknél a lövedék becsapódásakor megakad a kép vagy kihagy pár frame-et. Minnél hosszab burst annál hosszabb akadás. Én vsync/triple bufferingel 58 fpsre korlátozva (mert úgy nincs input lag) játszom, és így előfordul ez, úgyhogy inkább nem rakok a fegyverekre hangtompítót. Tavaly tesztelgettem, és úgy emlékszem kb. 40 fps alatt , meg 80 fölött nem produkálta ezt. Nem tudom, hogy függ össze a kettő, de vannak érdekességek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5