- AliExpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- VoIP telefonálás
- Már nem álom: 100 ezer dolláros magasságban a bitcoin
- Ubiquiti hálózati eszközök
- foobar2000
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Divinity
őstag
Ezzel kicsit magad ellen is beszélsz. A Revolut az isten mert neked még nem fordult elő vele hibád, a Curve meg szar mert nálad szar volt. Ha valakinek a Curve jó mert nála még nem fordult elő hiba akkor ő a hülye. Te vagy a helikopter?
Emberek, egyik ilyen szolgáltatást se lesz tökéletes és mindenhol fordulhatnak elő hibák, egyszerűen nincs annyi fejlesztő és tesztelő amennyi kéne egy egy ilyen szolgáltatás atombiztos üzemeltetéséhez. Ezt el kell fogadni és kész. Simán lehet, hogy valakinél évekig nem jön elő semmi hiba (pl nálam se TW se Revo se Curve hiba nem volt még pedig nem ma kezdtem) valakinél meg lehet előjön valami, ezzel nem lehet mit kezdeni. Szólni kell nekik lehetőleg minél alaposabban körbe írni mi történt aztán úgyis kinyomozzák, lehet nem 2 nap lesz hanem 2 hét de nekik az ügyfél jelenti a pénzt így foglalkozni fognak vele. Attól meg, hogy valakinek A szolgáltatással nem jött elő hiba de B-vel igen attól nem lesz rosszabb B csak sikerült belefutni valamibe.
[ Szerkesztve ]
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
Brandynew
őstag
Nem, annak nem való, aki nem tudja, mit csinál. A leírt hibajelenségek többsége inkább user errorból fakad, sokan nem látják át, hogy mi mit jelent, csak kattintgatnak. Nyilván van olyan, hogy a szoftver a hibás, de az esetek többségében a felhasználó. Amikor leírja valaki a sztoriját a fórumba, nem látjuk a teljes képet, nem látjuk, hogy pontosan mit csinált, csak azt tudjuk, amit elmond, a másik oldalt nem ismerjük.
"amit azt se tudom melyik kártyához kért"
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Plazma TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Milyen processzort vegyek?
- Futás, futópályák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest