- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Donki Hóte #45 üzenetére
Sokáig tiltva volt Teslánál, és kb fél éve egyetlen egy játéknál engedélyezték kísérletképpen, és hogy az lebokszolják a hatósággal.
A telefonod miért nem kapcsol ki?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
veterán
válasz #54625216 #13 üzenetére
Szerintem a Tesla-nál eszébe se jutott senkinek, hogy a játék funkciót bárki is vezetés közben használná. Most már letiltják.
Nekem egy (Teslához képest) ósdi autóm van, amelyben a központi kijelzőn a berakott memóriakártyáról lehet filmet nézni
Egészen addig, ameddig el nem indul az autó, mert akkor szépen leáll a filmnézés. Szóval igenis számolnak ilyen lehetőségekkel az autógyártók, egészen addig, amíg a főnökség mást nem mond
(Amúgy ha viszont tényleg nem jutott a Teslánál senkinek sem az eszébe, hogy ebből gond lehet, az elég nagy gáz )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Rive
veterán
De ki van írva, hogy tilos vezetés közben használni...
Csak úgy eszembe jut egy régi történet két, egymással szemben épült fogyókúrás klinikáról.
A történet szerint mind a kettő ~ ugyanazzal a programmal hirdette magát, az egyik mégis rövid idő alatt tönkrement, annak ellenére, hogy jobb eredményei voltak, mint a másiknak.Hogy miért?
A sikeres klinika alagsorában volt egy büfé, ahol lehetett mutyiba' nassolni.
[ Szerkesztve ]
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
-
Nem beégett a régi forma hanem a mai napig nincs jobb annál. Azon a véleményen vagyok, hogy nem is lesz. Több autógyár kísérletezett hasonló kormány koncepciókkal de sorra mind elvetették mert a hétköznapokra egy szar megoldás. És csak mert a Tesla polgárpukkasztási célból berakja az autóiba attól még ugyan olyan szar megoldás marad. Ha úgy lenne áttételezve a kormányzás, hogy két végállás között egy fordulatot kellene csak tekerni a kormányon ergo soha el sem kéne engedni végig két kézzel foghatná az ember... de szó sincs erről. Mindenki úgy vezet, hogy bekanyarodáskor a tenyerében csúsztatja vissza középállásba a volánt. Az általad képlopott videóban is látszik, hogy ezt ezzel a kormánnyal nem tudod megtenni. Nyugis körülmények között parkolóba forgolódáskor tök mindegy a volán formája de ha egy necces közlekedési vészhelyzetből kéne menekülni és esetleg egy fél fordulatnál nagyobb kormánymozdulatokat kéne végrehajtani nagyon sokan bajba kerülnének egy ilyen bili kormánnyal. Egyszerűen a hülye formája miatt nem tudnának biztos kézzel rövid idő alatt elég nagyot tekerni rajta. Ez kerek volánnal ez nem probléma mert bárhol ráfoghatsz. Erre nem. Ez egy szar megoldás.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
azbest
félisten
Versenyautókban gyakori - de ott más a kormány áttétel és más a szituáció.
Utcai autóknál nem gyakori, koncepcióautókban már mutogat szögletes kormányt több más gyártó is. A tesla az első, ami széria autóban kínálja. Nem takarja a műszerfalat normál menetkor.Ez nem ajánlott kormány fogás. Mert baleset esetén beépíti az arcába a kezét a légzsák.
A tesla kormánynál lehet szokni kell az alakját, ha már beégett a régi forma. De inkáb az érintőgombok és a duda az, ami megérdemel kritikát praktikusság szempontjából. Szerintem.
Ha szűk körben kell fordulni, akkor a kormány "kerek" alja van felül, amit ugyanúgy foghat, mint a normál kormányt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Álló helyzetben beütöm a naviba a célállomást betámasztom a telefonom a műszerfalfészekbe a fordulatszámmérő elé és mivel menet közben beszél hozzám simán végigvezetem az utat a kijelzőre tekintés nélkül is akár. Ha valamiért rá is kellene pillantanom ott van tökéletesen középen a látóteremben, egy szem mozdulattal le tudom azt olvasni nem kell elfordítanom a fejem hozzá mint egy Model 3-ban. Cuki ahogy igyekszel védeni a védhetetlent.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-
MODERÁTOR
-
-
azbest
félisten
az újabb szoftver updatek után már tán figyel a belső kamera is arra, hogy mit néz a sofőr [link]
-
titán
Szerintem a gázpedált is vegyék le, hiszen a debilek azt is használják. Vagy azt nem? Vagy az kevésbé káros? Mondjuk minden autón?
Vizsgáljuk meg, hogy a gázpedál szabálytalan használata mennyi halálos balesetet okozott eddig az autókon, illetve mennyit a Teslákon található játék.
"Pontos" arány: végtelen:0
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Ki van írva. LOL. Hány dolog van az életben ami tilos mégis élnek vele az emberek pusztán csak mert büntetlenül megtehetik. Hiába takarózik azzal a tesla, hogy ő odaírja, hogy tilos használni ha közben simán elérhetővé teszi. Így nyilván használni is fogják a debilek.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
#54625216
törölt tag
Van egy olyan mondás, hogy csinálj egy rendszert hülyebiztosra és garantáltan hülyék fogják használni.
Szerintem a Tesla-nál eszébe se jutott senkinek, hogy a játék funkciót bárki is vezetés közben használná. Most már letiltják.
Ahogy eleinte a vasalókra se írták rá, hogy le kell venni magadról az inget vasalás előtt. Most már ráírják. -
Miért lenne kénytelen? Soha sem nézek le sem a fűtés/szellőzés sem a rádió állítgatásához. Ráadásul vagy öt éve megvilágítás nélküli középkonzollal autózok mert lusta vagyok lebontani, hogy megnézzem mi baja. Tehát a műszerfalon kívül nálam minden tök sötét. Egyáltalán nem zavaró. Olyan ez mint vakon gépelni. Idővel rááll a kezed.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
ceia
őstag
Az biztos, hogy nagy tech guru, de néha vannak elszállt ötletei. Ha az anyósüléshez akar játéklehetőséget, tegye oda a cuccot és kész. Szerintem így is túl sok kijelzést adnak a középkonzolok, már az is bőven megoszthatja a vezető figyelmét. A régebbi autókban sokkal jobb volt az egyszerűbb kezelhetőség. Rádió, klíma, gps, nagyon nem is kell más. Még a tolatóradar jó.
it's more fun to compute
-
azbest
félisten
A "sok" panaszkodó 1 fő volt, aki nem tudta azt mondani az anyósülésen ülő társának, hogy ne játszon, hanem helyette bejelentette a hatóságnál?
Méghozzá azért, mert alvázszámmal együtt ment a bejelentés, tehát a tulaj jelentette be. Rossz lehet ilyen házasságban élni."Volt már ilyen, amikor elterjedt a hír, de már régi vicc, hogy Moszkvában Moszkvicsokat osztogatnak ingyen.
Aztán kiderült, nem Moszkvában, hanem Szentpéterváron, nem Moszkvicsokat, hanem Zsigulikat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak." -
#16939776
törölt tag
Azért próbálkozásnak aljas, de megnyugtató, hogy élesben lehet kipróbálni egy-egy ilyen ötletet, és igazi felelőségre vonásra nem kell számítani.
-
myckie2
őstag
válasz Juhaszatti #4 üzenetére
Akkor a klíma és egyéb beállítási lehetőség is legyen letiltva menet közben, mert ahhoz is kénytelen oda nézni a sofőr.
-
nagyúr
Eleve azt nem értem, hogy hogyan juthatott eszébe bárkinek, hogy engedje a játékot vezetés közben?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
titán
A Teslákban nincs "robotpilóta", hanem Autopilot van, aminek a magyar, hivatalos funkciója (minden autóban) önvezető rendszer.
Robotpilóta utoljára az Airplane! című 1980as paródiában volt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Politika
- Apple notebookok
- Asztalos klub
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i7-G3/8GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok