- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
- Kiderült, hogy miért nem viszik az NVIDIA új AI-chipjeit
- 300 százalékkal emelné meg az árait az Arm
- Linux kezdőknek
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Volumio (minden verzió: RPi(ARM), x86/x64, bármi)
- Vírusirtó topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 300 százalékkal emelné meg az árait az Arm
- Kiderült, hogy miért nem viszik az NVIDIA új AI-chipjeit
- Tagadja az Apple, hogy eladta volna a Siri által begyűjtött adatokat
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem beégett a régi forma hanem a mai napig nincs jobb annál. Azon a véleményen vagyok, hogy nem is lesz. Több autógyár kísérletezett hasonló kormány koncepciókkal de sorra mind elvetették mert a hétköznapokra egy szar megoldás. És csak mert a Tesla polgárpukkasztási célból berakja az autóiba attól még ugyan olyan szar megoldás marad. Ha úgy lenne áttételezve a kormányzás, hogy két végállás között egy fordulatot kellene csak tekerni a kormányon ergo soha el sem kéne engedni végig két kézzel foghatná az ember... de szó sincs erről. Mindenki úgy vezet, hogy bekanyarodáskor a tenyerében csúsztatja vissza középállásba a volánt. Az általad képlopott videóban is látszik, hogy ezt ezzel a kormánnyal nem tudod megtenni. Nyugis körülmények között parkolóba forgolódáskor tök mindegy a volán formája de ha egy necces közlekedési vészhelyzetből kéne menekülni és esetleg egy fél fordulatnál nagyobb kormánymozdulatokat kéne végrehajtani nagyon sokan bajba kerülnének egy ilyen bili kormánnyal. Egyszerűen a hülye formája miatt nem tudnának biztos kézzel rövid idő alatt elég nagyot tekerni rajta. Ez kerek volánnal ez nem probléma mert bárhol ráfoghatsz. Erre nem. Ez egy szar megoldás.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-
Álló helyzetben beütöm a naviba a célállomást betámasztom a telefonom a műszerfalfészekbe a fordulatszámmérő elé és mivel menet közben beszél hozzám simán végigvezetem az utat a kijelzőre tekintés nélkül is akár. Ha valamiért rá is kellene pillantanom ott van tökéletesen középen a látóteremben, egy szem mozdulattal le tudom azt olvasni nem kell elfordítanom a fejem hozzá mint egy Model 3-ban. Cuki ahogy igyekszel védeni a védhetetlent.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-
-
Ki van írva. LOL. Hány dolog van az életben ami tilos mégis élnek vele az emberek pusztán csak mert büntetlenül megtehetik. Hiába takarózik azzal a tesla, hogy ő odaírja, hogy tilos használni ha közben simán elérhetővé teszi. Így nyilván használni is fogják a debilek.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Miért lenne kénytelen? Soha sem nézek le sem a fűtés/szellőzés sem a rádió állítgatásához. Ráadásul vagy öt éve megvilágítás nélküli középkonzollal autózok mert lusta vagyok lebontani, hogy megnézzem mi baja. Tehát a műszerfalon kívül nálam minden tök sötét. Egyáltalán nem zavaró. Olyan ez mint vakon gépelni. Idővel rááll a kezed.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- OLED TV topic
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Gaming notebook topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM