Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VladimirR

    nagyúr

    válasz gtasystem #62 üzenetére

    nem azt varoim el, hogy szakemberkent, hanem hogy emberkent viselkedjen, olyankent, aki tud olvasni es nem azert, mert nagy penzeket kap erte, hanem mert manualt kapott, s mint olvasni tudo ember, el tudja olvasni

    az "ez szar" ervelesre kifutottam az otletekbol, annyit irnek ra csak, hogy "te hulye vagy"
    a "miert"-et fejtsd meg magad, esetleg szivd ki a kisujjadbol, de tolem nem tudod meg

  • pereces

    tag

    válasz gtasystem #62 üzenetére

    "de tényleg valaki felhomályosíthatna hogy tulajdonképpen mire jó ez az ügyfélkapu.
    értelmes gyakorlati hasznát kérdem.
    mondjuk az évente 1szeri adóbevalláson kívül."

    Ez egy eléggé félreérthető mondat volt ezek szerint más is félreérthette.

    A 68. hozzászólása alapján Ön kezelésre szorul.

    [ Szerkesztve ]

  • tkazmer

    addikt

    válasz gtasystem #62 üzenetére

    megpróbáltam neked az #58-ban lefordítani, hogy mi is az "ez sz@r" jelentése. nem igazán tudom, miért vitatkozol még mindig? tényleg nem vagy képes felfogni, hogy egy "ez sz@r" feedback alapján nem lehet fejleszteni? kérlek, ha nem vagy fejlesztő, akkor fogadd el, ne kelljen többünknek is még 5x leírnia, hogy ez _így van_. ha fejlesztő vagy, akkor meg mint mondtam, szívesen alkalmazlak:)
    teljesen mindegy, hogy ki kap pénzt és ki nem. ha nincs érthető felhasználói visszajelzés az "egyszerű usertől", akkor a fejlesztő nem tudja a user igényeire optimalizálni a szolgáltatást. ez ilyen egyszerű.
    na, de próbáljunk meg egy másik hasonlatot. úgy látom, hogy vitatkozni azért szeretsz. namost képzeld el, hogy bármelyikünk, aki ellened érvel most csak egyszerűen annyit mondana, hogy "te hülye vagy fiam". semmi indoklás, semmi egyéb. ezzel te tudnál valamit kezdeni? azon kívül persze, hogy egy fajta védekezésként vagy röhögsz a hozzászólón vagy szólsz a moderátoroknak. nos az "ez sz@r" feedback pont ilyen.
    korábban már leírtam, de úgy tűnik még egyszer le kell írnom: az a feedback, amelyik a fejlesztő számára értelmezhető információt tartalmaz, úgy kezdődik, hogy "ez sz@r, mert..." és ide jöhet az indoklás. nem kell ügyvédeket megszégyenítő módon érvelni, elég leírni, hogy "mert nem találom a keresőt".
    ha a fejlesztő nagyon sok felhasználótól kap ilyen visszajelzést, akkor feltehetően tényleg rosszul helyezte el a keresőt, és jobb helyre tudja tenni. ha viszont csak annyit kap, hogy "ez sz@r", akkor nem tudja, hogy a keresővel van a gond.

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

Új hozzászólás Aktív témák