Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #17 üzenetére

    értem.
    na ez az e-árverés már érdekesen hangzik.. :)
    köszi.
    nem a rendszeres használat a lényeg, hanem hogy valódi előnyt jelentsen az ügyfélkapu használata.mondjuk a mindennapokban.vagy mit tudom én.
    de azért ez jellemző hogy itt az "ügyfél" akinek ez az egész jó, az vagy könyvelő vagy vállalat de mindenképpen vállalkozó.
    az az ügyfél.

    a magánember az meg le van... :)

    ngabor2: na ez az hogy csak elméletileg.

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #27 üzenetére

    a 8 csilliárd csak hasraütés volt. :) de ha tényleg 8 milliárdot költöttek akkor azt azért megnézném hogy mire.. :)

    és hát mit mondjak elég szarul költötték bármennyi is volt, mivel ha hír van az it cafén az ügyfélkapuról az többnyire csak az, hogy nem működik.
    nem hiszem hogy magyarországot a vállalatok képviselnék, sőt ezzel nagyon nem értek egyet.

    na és megnéznék egy kimutatást hogy mennyivel kevesebb hivatalnokot kell alkalmazni az ügyfélkapu beindítása óta.
    szerintem semennyivel, sőt sokkal több informatikusra van szükség a már említett gagyi kivitel miatt.

    Utánanéztem: 5 milliárd eddig és még 5 milliárdot akarnak rákölteni. Az eddig 10.
    Egy ekkora fosra?!! És itt kell topikozni arról hogy mire jó meg össszeomlik? Már ne is haragudj de ez katasztrófa.

    Kopi31415: nem mosok össze semmit, (kivéve a piros zoknit:) és értem amit a többiek írnak.
    az nagyon szépen hangzik amit írsz, hogy hogyan kellene működnie a dolognak csak éppen nem úgy működik ahogy írod.Te is csak feltételes módban beszélsz róla.Ha úgy működne akkor 50 választ kaptam volna kapásból arra, hogy mire jó a rendszer.Ehelyett itt kell mazsolázni hogy mire is jó valójában.
    Ja és nem írtam ilyet hogy nekem csak évente egyszer van találkozóm a hivatalokkal.

    Eddig a legértelmesebb pozitívum az apeh-licitelés de azt is nyugodtan meg lehetett volna oldani az apeh oldalán.

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #32 üzenetére

    -a vállalatok is munkavállalókból állnak, de javíts ki ha tévednék..
    ez nagy butaság hogy a vállalat a minden, mert az fizeti a nagy pénzt..nekem speciel egy ilyen megközelítés (pláne a magyarország.hu-n) nagyon nem tetszik.

    -amit írsz az egyenlőre csak egy utópia, és nagyon jól hangzik de a valóság egy picit más.Jelen esetben még a forgalmat sem tudja kiszolgálni a szolgáltatás.

    -hát ez az hogy nem tudom pedig mióta érdeklődöm itt.. :)
    és ami 10 milliárdért összeomlik az egy fos.

    - igen szívesen hallanék pl olyan hírt hogy ennyi meg ennyi előny származott az ügyfélkapuból..de nem hallok.. :U

    - ha ennyire odavagy az ügyfélkapuért akkor erre tudnod kellene a választ.. :)

    [ Szerkesztve ]

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #39 üzenetére

    -na csak sikerült kinyögni a választ a kora délutáni kérdésemre.. :) tehát az ügyfélkapu nem a magánembereknek van kitalálva, hanem egy vállalkozóknak szóló szolgáltatás.

    Ugyanis engem qrvára nem érdekel hogy a vállalatnak mi a jó benne, és nem is azt kérdeztem.
    Tehát magánemberként egy űberfos az egész.. :)
    Örülök hogy ebben egyetértünk.. :)

    egyébként meg valakit igencsak érdekel ez a dolog..engem..azért érdeklődtem.. :)

    Kopi31415. nem az én munkám lenne, de viszonylag hamar találnék olyan céget ami 4,5milliárdért egy sokkal profibb rendszert rakna össze..
    A maradék 0,5 milliárdból én meg ellennék egy darabig.. :D

    na jóccakát :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz tkazmer #17 üzenetére

    de minek kérne időpontot az okmányirodába, amikor ha van rendes, minősített elektronikus aláírása, akkor magát az okmányt is elintézheti a neten időpont nélkül?

    egyszer kell bemenni az okmányirodába az aláírás hitelesítéshez, a többi miatt később nem.
    a fő értelme egyébként a távlatok: pár éve semmi nem ment elektronikusan, most már döcögnek a dolgok, előbb-utóbb lesz rendes elektronikus ügyintézésünk.

    persze lehet, egyszerűbb ügyekért kellene reménykedni...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #58 üzenetére

    tkazmer: biztos igazad van..és pont ezért tettem hozzá..hogy is érthetnék én ehhez.. :)

    tkazmer VladimirR: Vitatkoznom kell..Nem igazán értem hogy milyen alapon várjátok ti el az ecceri júzertől hogy ne ecceri júzerként viselkedjen hanem szakemberként.Arról nem is beszélve hogy nem is ő kapja érte a komoly fizetést hanem a fejlesztő, de ti persze elvárjátok ecceri júzetől hogy megmondja szakszerűen,hogy mit is csináljon a szakember a pénzéért.
    Nem igazán értem ezt a fajta hozzállást.

    Az "ez szar" kifejezés pedig nagyon elárul valamit. Mégpedig azt, hogy "ez szar" :) Ecceri júzer szerint legalábbis bizonyosan. És neki nem dolga az hogy ennél többet eláruljon.Sőt az a helyzet hogy ecceri júzer a megcélzott felhasználóréteg, és nem a fejlesztő.Tehát ecceri júzernek készülne a weboldal vagy szolgáltatás vagy akármi, mivel ő fogja használni.

    Pussca: Neked meg azt javaslom hogy sürgősen vegyél vissza ebből a stílusból, mert ha esetleg utcán is alkalmazod úgy szájon vágnak hogy megborulsz.Persze ez csak jótanács... :) Eddig itt senki nem hülyézett senkit sem, általánosságokban beszélgetünk.
    És nem mondtam olyat hogy évente 1x használják az ügyfélkaput és ezért felesleges. Ha nem tudod mit mondtam olvass vissza.
    Písz. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • gtasystem

    őstag

    válasz tkazmer #67 üzenetére

    ismét vitatkoznom kell.. :) én is lefordítottam már a "szar" jelentését, pedig szerintem eléggé egyértelmű.Másképp látjuk a dolgokat.
    Én úgy gondolom hogy nagyon könnyű a fejlesztőnek a feedbackre hivatkoznia, és az az igazság hogy az "ez szar" is egy feedback.Sőt az is feedback hogy a júzer nem használ egy szolgáltatást.Ez is egyfajta feedback.És ezt a fejlesztőnek értenie kell. Ha nem érti akkor nem is igazi fejlesztő.
    És az hogy ki kap pénzt, az egyáltalán nem mindegy.Erre sajnos elég sok példa van az élet bármely területén.De az ügyfélkapu is egy jó példa rá szerintem.

    A másik példánál maradva pedig itt van pl. Pussca..aki idejön és behülyéz a topikba.
    Ebben az esetben a moderátornak kellene valamit kezdenie vele mivel elvileg ebben az esetben ő a topik "fejlesztője".
    De Pussca esetében semmiképpen nem beszélhetünk gyakori esetről, sőt Pussca mindenképpen kivételnek számít, mivel ha megnézed Pussca adatlapját akkor láthatod hogy Pussca 2005.03-ban regisztrált, ennek ellenére még mindig csak újonc és 4 év alatt csak 7 esetben szólalt meg.

    Ez ugye elég furcsa, mivel ez azt is jelentheti hogy Pussca annyira sötét hogy 4 éve ül a számítógép előtt némán, és most végre elérkezettnek látta hogy megszólaljon 7-edszer is, de azt is jelentheti hogy Pussca tulajdonképpen csak valakinek a duplaregje ami csak ara kell hogy következmények nélkül hülyézhessen.Meg még egy halom dolgot is jelenthet pl Pussca nem egy tipikus ph júzer, vagy sitten ült 4 évig, vagy mittudomén de tény az hogy a moderátornak nincs könnyű dolga. :)

    Szerintem a fejlesztőnek figyelnie kell az adatokra, hogy mit hányszor használnak például, és egy halom ilyen szoftver létezik ami mutatja hogy a júzer mit hogyan használ. És ebből már igencsak lehet következtetéseket levonni, ha a feedbackból nem megy. Tény, hogy fontos a feedback de nekem nagyon úgy tűnik hogy sokszor a feedback csak arra jó, hogy hivatkozzon rá a fejlesztő hogy miért nem dolgozik.

    Te is a júzert teszed felelőssé hogy miért nem fogalmazza meg a problémát, holott ez tőle nem elvárható.Az ecceri júzertől szerintem az "ez szar" várható el, mert amelyik már komolyan megfogalmazza az már nem ecceri júzer.

    Persze ez csak az én véleményem. :)

    http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)

  • remington2

    senior tag

    válasz tkazmer #17 üzenetére

    Ez mind szép és jó, de azért van benne némi kis piszok. Az ügyfélkapu önmagában e-ügyintézéshez időpontkéréshez, de akár tájékozódáshoz is jó, és dícséretes. Mögötte viszont a a jó öreg vízfej (magyarul Dr. Macáné Dr. Gőzeke Gizike), azaz a magyar hivatalnoki vízfej teljes apparátusa áll, mint infrastruktúra. Szóval szép és high-tech, hogy te kérsz egy időpontot, ahol aztán elmegy ugyanúgy egy óra EGY DARAB aláírás megejtésével, mivel két kávé és a manikűr között rád nem fog idő jutni. Én ezt látom problémának.

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

  • _Toka_

    senior tag

    válasz tkazmer #99 üzenetére

    Átfutva a topicot szilárd meggyőződésemmé vált, hogy valami pszichológiai tanulmányhoz gyűjt anyagot, majd a post-od hatására kerestem egy gyorsat ... hát már azt se tudom elképzelni... :N

Új hozzászólás Aktív témák