Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Thunderbird
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Gmail
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacentos
tag
Sziasztok. Érdeklődnék,hogy a Waze navigálás nélkül csak simán menet közben a térképet mutatja az autó fejegységén mennyi adatforgalmat generálhat. Négy nap alatt most elfogyott több mint 400Mb kb 3,5-4 óra üzemidő alatt.
-
Faterkam
addikt
válasz Szili17 #13597 üzenetére
Lehet a frissítés kavart be valamit. Indítás után angolul két mondat, a második az volt kb. hogy Drive Safely. Utána Csilla folytatta magyarul.
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Szili17
tag
válasz Faterkam #13596 üzenetére
Szerintem ha nem TTS-es nyelvet választasz, akkor nincs olyan amit ne Csilla mondana. De nem tudom persze.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Faterkam
addikt
Gondolom Csillát azért kukázták, mert nincs minden már lefordítva benne? Én letöltöttem saját hangnak, és néha angolul beszél (gondolom Jane), hogy vezessek óvatosan, biztonságosan, valami ilyesmit, aztán a Csilla folytatja magyarul tovább
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
fant0mi
őstag
válasz viktorhu #13593 üzenetére
Nem tudja a savokat megkulonboztetni, mert nincsenek is a terkepben.
Valo igaz, ket kozeli parhozamos uton feltetelezi hogy megfogadtad a tervezett utat, es jobban ragaszkodik hozza, csak mikor egyetertelmu mar, akkor helyesbit.
Ha egy adott szegmensen nem csak az athaladasi idot nezi, hanem azt is, hogy azt melyik szegmens fele tetted meg, igy kulon tudna kezelni a masfele haladokat, az megoldana a problemat. De ez annyira egyszeru gondolat, hogy mar regen igy is lehet szerintem. -
zharkanyi
tag
válasz viktorhu #13593 üzenetére
Ok, ezt értem. Bizonyos tűréshatárig akkor is a tervnél marad, ha amúgy a GPS alapján inkább a másik úton (sávban) helyezne el.
Ez viszont nem változtat azon, hogy nem a jelentett sávot, hanem a program által választott sávot dugítaná be.
Ez lehet több okból is. Legegyszerűbb, hogy az autós nem arra a sávra hajtana, amire a Waze tervezett. -
zharkanyi
tag
válasz Cheap Trick #13591 üzenetére
Egy adott útvonal haladási sebességét a rendszer számolja a GPS által küldött adatokból és nem a jelentéseket veszi figyelembe. Ha tehát te a bal sávon vesztegelsz egy órát és oda is jelented a dugót/balesetet, de közben a GPS alapján a jobb sávon lát téged a Waze, akkor azt fogja a szerver bedugultnak látni.
Alapjaiban kellene megváltoztatni sok minden a Waze-ben, hogy ez működhessen.
-
Cheap Trick
csendes tag
válasz Braddock #13581 üzenetére
Értem hogy GPS nem tudja. De ha legalább a térképen külön lehetne választania a két sávot, akkor a jelentésküldő rendes wazer is úgy tudná jelölni. Annyi benne van, hogy mikor elérem a terelést, előrenézek a terképen, hogy van-e újság. De jelenleg nem érek vele sokat, ha látom hogy baleset van (ami az átterelt sávon pl. komoly állódugóval jár!) 50% az esélyem hogy jó oldalt választok...És ha az utolsó lehajtót is elkerültem, akkor "Térdre! Imához!"
-
zharkanyi
tag
válasz Tesztelo.hu #13588 üzenetére
Úgy, hogy mindegyikkütyü a kb. 20000km magasságban keringő műholdak jelei alapján dolgozik.
A különféle műholdakról érkező jelek által megtett út (ami az eltelt időből számolható) alapján lesz egy metszéspont, ami a pozíciónkat kiadja.
Feltételezem a világűrben lehetne ilyen paraméterekkel hozni sokkal jobb pontosságot (légüres tér, kevés zavaró körülmény), de a légkörben és a földfelszín közelében nagyon sok minden van, ami ugyan nagyon kis mértékben, de befolyásolja a jel terjedési sebességét.
A 20ezer km-hez viszonyítva pedig az 5 métere pontosság azt jelenti, hogy a jel terjedési sebességét elég ha valami befolyásolta 0,000025%-al.Nem értek hozzá különösebben, de laikusként úgy tűnik erre némi pára és egyéb tényező elegendő.
Az pedig, hogy nem 10, hanem 20-30-40 műhold jelei alapján számolunk ilyen dimenziókban nem sokat számít.A centiméteres pontosság már csak azért is nehéz, mert pl. Ausztrália átlagosan évi 7cm-el közeledik Ázsiához. Amióta van nem torzított GPS polgári használatra már 2 méterrel "odébbment" az egész kontinens. Persze más földrészek is mozognak, csak nem ilyen mértékben.
Nekem amúgy leginkább gyakorlati tapasztalataim vannak kézi GPS-ek erdei használatáról.
Vicces és végképp OFFtopik, de amikor a bal vállamra feltett GPS vevő oda-vissza úton mindig hozott 20 méter eltérést (párhuzamos vonalak), akkor kipróbáltam a fejem tetején. Ekkor már az oda-vissza út egybeesett. Akár méteren belüli pontossággal.
Ugyanakkor ugyanazt megmérve egy másik nap már pár méterrel odébb jött ki ugyanaz a párhuzamos útvonal.
Ha egy emberi test árnyékolása 20 méteres eltérést tud okozni, akkor az épületek, vagy akár magának az autónak a felépítése és azon belül a GPS elhelyezkedése milyen nagy kilengést tud okozni.A szoftveresek is nagy csodákat műveltek az elmúlt évtizedekben, hogy a szóródó jeleket megfelelően szűrjék, ezáltal a kiugróan fals adatok alapján az akár több 100 méteres ugrásokat elkerülhetjük.
No ezért van az, ha egy földi bázisállomás néhány 10km-ről sugárzott jelét bele tudjuk venni a képletbe és van egy dedikált antennánk a traktor tetején akkor tudunk csak cm-es pontosságot elérni.
-
fatal`
titán
válasz simico #13584 üzenetére
A telefonokban meg az autókban lévő navigációhoz használt GPS-re gondoltam. Az nem centiméteres pontossággal működik, különben nem tévedne ha egy lehajtóban másfele mész, mint amerre tervezett.
(#13585) zharkanyi: Na ezt nem tudtam, köszi a kiegészítést.
[ Szerkesztve ]
-
zharkanyi
tag
válasz simico #13584 üzenetére
A múltat írta. Régen tényleg korlátozták a GPS pontosságát, de már igen rég nincs ilyen.
Most annyi van, hogy pusztán műholdas jelekkel a pontosság olyan amilyen. Legtöbbször elérhető 4-5 méteres pontosság, de ezen nagyon sok minden tud rontani: GPS vevő elhelyezkedése az autóban (de a kezünkben sem mindegy melyik oldalunkon fogjuk), lombozat, felhők, páratartalom és akkor még nem is beszéltünk a domborzati viszonyokról.
Galileo műholdaktól ígértek még nagyobb pontosságot, de azokkal egyelőre több baj volt, mint amit hozzátettek. Talán majd később. Viszont azokkal sem leszünk 1-2 méternél pontosabbak.A földi adótornyok pedig tudnak segíteni a pontosságon, de ez mindenhol fizetős (havidíjas?) szolgáltatás jelenleg.
-
fatal`
titán
válasz Braddock #13581 üzenetére
A GPS katonai okokból nem pontosabb, így ez ennél jobb nem lesz. Jelenleg azt hiszem 10 vagy 15 méter a pontosság.
(#13582) tyielow: Ugyanaz, csak a felület más, mert car modeban más felületet ad ki az alkalmazás. Az Android Auto a telefonon fut, a kocsi olyankor csak kijelzőként funkcionál, mindent a teló vezérel.
A fix traffikat érdekesen jelzi nekem is, mert pl. az M0 déli szakaszán a 6-os felé (Halászteleknél felhajtva) az M6-osig egyik nap egy fix traffit jelez, a másik nap meg kettőt, ugyanazon az útvonalon.
[ Szerkesztve ]
-
tyielow
aktív tag
Az utóbbi 2 napban mentem 700 km-t Android Autós Waze-zel. Erről mennyi infótok van? Igazából az érdekelne, hogy ugyanabból a rendszerből dolgozik, mint az eredeti? Ha telón bejelent valaki egy eseményt, ott is megjelenik?
Néhány fix traffit pl. nem jelez, pedig évek óta ott van, és a telón tuti, hogy mutatta.
Mennyire lehet ezekre az infókra alapozni így?YouTube: toty1ka
-
őstag
válasz Cheap Trick #13577 üzenetére
Ezt egy navi sem tudja.
Múltkor meg a lassabb sávból lett gyorsabb, mert egy autó lerobbant azon az oldalon, ahol a Pest felé menő belső lett leválasztva és emiatt nem volt neki leállósáv, hisz a szembe oldalon 2 sáv jött szembe és csak utána volt a leállósáv.
A Gmaps is vérvörösnek jelölte unblock, miközben 80-nal húztunk el a másik oldalon.Amíg nem mondjuk fél méteres vagy kisebb a gps pontossága, addig szerintem ezt lehetetlen megoldani.
-
Cheap Trick
csendes tag
válasz fant0mi #13579 üzenetére
Köszönöm a választ, Nikaré-nak is.
Nagyon kár hogy nem megoldható.
Én Háziasított Egyszerű Felhasználó vagyok, nem tanulmányoztam a "térképszerkesztesi elveket", de
sajnálatosnak tartom hogy ellenkezik velük, hogy wazer társaink külön jelölhessék meg az átterelt és a maradó oldalt. A pontos hely nem is lenne fontos, csak az , hogy melyik oldalra ne hajtsak be, mert épp áll...És ez a felújítás évekig fog tartani, és elég hosszú pályaszakaszt érint. Számomra az egyik legfontosabb funkció sérül így. Többször adtam hálát, mikor az utolsó pillanatban terelt le az előttünk teljesen lezárt pályáról, amitől rettegek. Mármint hogy beleszaladok. Szóval nagy kár... -
fant0mi
őstag
válasz Cheap Trick #13577 üzenetére
Kokanyolassal meg lehet. De tobb a hatranya mint az elonye, valamint a terkepszerkesztesi elveknek sem felel meg.
-
Nikaré
őstag
válasz Cheap Trick #13577 üzenetére
Szia!
Szerintem nem.
A sávasszisztens funkciót sem tudja. -
Cheap Trick
csendes tag
Üdv!
A napokban szóbakerült az M1 felújítása, én ennek kapcsán találtam ide. Nemrég "tesztúton" jártam arra, Szeptembertől rendszeresen. Oda-vissza olyan helyzetbe kerültem, hogy az átterelésnél az én sávomban nagy dugó, 14 perc becsült késedelemből 18 perc valóságos lett. A másik, maradó sávban semmi, vígan tudtak haladni. Vajon megoldható-e, hogy a két sávot külön útként kezelje a Waze? Hogy látható legyen melyik oldalon van torlódás, így elkerülhessük a "szopóágat". -
-
-
cdfrank
csendes tag
válasz Szili17 #13562 üzenetére
Szia! Egy kicsit gugliztam...Ezen a linken részletesen le van írva, hogy hányas km-től hányas-km-ig van a felújítás és milyen formában. a 19-től a 31-ig Budapest felől sávelhúzás, Budapest felé 1+1 sáv járható 80 km/h-s korlátozással, a használható kereszteződéseknél 60-as korlátozással...
A 37-es és 57-es km-ek között pedig fordítva, a Bp-ről jövő belsőt terelik át és a Bp.-felé vezető sávokat húzzák el, a sebességkorlátozás hasonló...
https://www.utinform.hu/hirek/lezartak-az-m1-es-autopalya-budapest-fele-vezeto-oldalan-a-zsambek-herceghalom-csomopontot
Ha ezeket beállítod, én le tudom ellenőrizni jövő héten, hogy jó-e...
-
-
Szili17
tag
válasz cdfrank #13561 üzenetére
Köszi!
Nincs erre sajnos nagyon jó módszer (mármint az ilyen fokozatosan lassító sűrű jelentésre) csak az ha nagyon gyorsan be tudod írni (tehát nem te vezetsz) vagy csinálsz róla videót, mármint az útról és akkor kibogarássza az ember utcakép alapján. (Én ezt szoktam kombinálni, dobok jelentést magamnak és visszanézem a kamerafelvételt :/ Elég macerás, de nincs időm nekem sem ennyi jelenteni úgy hogy még bele is írom a sebességkorlátot.)Bár, ha úgy érzed hogy megy a térképhiba jelentés, akkor megbeszélhetjük hogy jelentesz soran 3 üreset mondjuk és ha tudod hogy hol mi a határ akkor az alapján meg a jelentések időbélyege alapján össze tudom rakni. Vagy bármi amivel a helyet meg a sebességkorlátot össze tudjuk match-elni.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
cdfrank
csendes tag
-
st6969
őstag
válasz merqree #13553 üzenetére
Waze 4.54.0.3
AA: 4.5.592854
Xiaomi Mi 8
Renault Megane 2018
Minden engedélyt meg kell adni Waze-nak, AA-nak is, akkumulátorkímélő ki, és utána megy.Más:
Néha azért szokott szívatni (nincs GPS jel, meg álló helyzetben nem megfelelően fordul a térkép, így Pesten kis utcákban könnyen rossz felé kanyarodok, aztán forgolódhatok vissza). De ilyeneket csak akkor csinál, amikor igazán szükség van rá Tegnap pl. meglepő módon a Google Maps fagyott meg valahogy, elindult a navigáció, aztán egy pontról nem mozdult tovább (talán kis utcákban, magas házak miatt?!). Átváltottam az autó saját navigációjára, az ment.
Navigáció hang autó hangszórón vs. telefon hangszórón: tegnap is szopatott, autóhangszórón szólalt meg, holott be van kapcsolva a "mindig a telefon hangszóróján szóljon". Ez csak nálam ilyen? -
Kronk
őstag
Ha már szóba került, nekem az AA-val olyan bajom van, hogy főleg határátlépéseknél, megszakad a kapcsolat a telefon és az AA között, mindig kézzel újra kell csatlakoztatni.
Gondolom amikor átáll egyik szolgáltatóról a másikra.
De már az M7-n is volt ilyen.
Próbáltam szimulálni, hogyha átteszem repülőgép üzemmódba, de akkor nem szakadt meg.
Senki nem futott bele hasonló jelenségbe?
VW B8 Passat, HTC U12+ android 9, bármelyik AA verzió...http://totesz.myminicity.com/
-
merqree
őstag
Írjátok meg ide, akik AA és Waze felhasználók, hogy ki miből milyen verziót használ, mert addig nem leszünk előrébb...
-
dionaea
őstag
Berlingo 2019 szemely el hibátlanul megy. 4 het es 6e km alatt. Egyszer kétszer nem indult el de AA val de ez AA hiba. AA n lenne mit fejleszteni de hát az egy másik topic.
-
bubu256
tag
A héten voltam Olaszországban. Végig a waze navigált oda vissza 2*600km. Egyszer sem lépet ki a programból! Korábban ilyen hosszú úton mindig kilépett egyszer kétszer.
Más is tapasztalt javulást? -
merqree
őstag
Beszállok ebbe az Android Auto vs Waze beszélgetésbe
Android Auto 4.4.592344
Waze 4.54.0.3
Google Maps 10.23.4
Hyundai Tucson 2019Waze-ben beállítom az uticélt és elindul a navigálás.
Kb 10 perc után Waze térkép kifagy, majd a háromszög helyett egy kör lesz... A térképet nem lehet mozgatni, gyakorlatilag lefagy. A gépkocsi leállítás után és újraindítva a navigálást a fent leírtak megismetlődnek.
Második fagyás után Google Maps dolgozik tökéletesen.Tanulság, konklúzió a részemről nincs, várom a "működő" Waze-t, aztán többé nem frissítem. (Nem ő lesz az első nálam, aki e tekintetben nem kap frissítést.)
-
válasz viktorhu #13547 üzenetére
"Kizárt dolog, a Google térkép olyan telefonnal is hibátlan Android Auto alatt, aminek a saját GPS-e nem működik"
Ez csak azt jelenti, hogy "offline" is működik. Ennek nem sok köze van az AA-hoz.
"Azóta csak körülbelüli helyet mutat a Waze AA alatt,"
Ez mit jelent nálad? Egyébként AA+Waze megy nálam úgy hogy a teló nem az üvegen van hanem a sebeségváltó elé van bedobva. Szóval teló, és andriod verzió gondod lehet. Bár én itt bazi zöld vagyok. -
viktorhu
veterán
válasz fatal` #13542 üzenetére
Kizárt dolog, a Google térkép olyan telefonnal is hibátlan Android Auto alatt, aminek a saját GPS-e nem működik. Kijelzőcsere után rosszul rakták össze, a GPS azóta nem érintkezik az antennájával, így a térkép csak körülbelüli pozíciót tud mutatni. AA-val viszont tökéletesen navigál, de csak Google térképen, a Waze akkor se ment így, amikor másik telefonnal még működött.
-
Szili17
tag
válasz pinnacle #13538 üzenetére
Nem csak az előzményekből, bármilyen találatnál elő tudod hozni ugyanígy. A térképen is tudsz "bökni" és akkor hely előnézet, 3 pötty stb. Már úgyis tudod.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
zeon.hu
nagyúr
M1 mostani állapota mikor kerül be?
Tatabányáig (csak addig mentem/jöttem) majdnem végig szembe forgalom van 60-80-as korlátozással mindkét oldalon.
Waze szerint meg torlódás éjjel 2-kor...#?*@&!
-
fatal`
titán
válasz Szili17 #13533 üzenetére
Sajnos nem mindenki másnál jó, hanem az összes ismerősömnél szar időnként, főleg Android Auton. Ma is force closeolnom kellett a wazet és újra rádugni a telót a kocsira, hogy megtalálja végre a GPS-t és ne a Network Locationnel akarjon navigálni.
Miközben a Maps működött volna, mert átváltottam rá (sokszor az át és visszaváltás megoldja a waze problémáját, gondolom mert újra lefutnak az Activity bizonyos metódusai).
-
pinnacle
nagyúr
Nem az aktuális pozicíóból, hogy tudok utat tervezni? Szerintem volt ilyen lehetőség, csak nem találom.
-
válasz merqree #13534 üzenetére
Légy szíves közöld ezt a tény a [kérdezővel] is. Itt mendenki csak az utolsó hozzászólást olvassa el?
-
Szili17
tag
válasz Brogyi #13532 üzenetére
Ahogy a location services is. Egyébként a teló szolgáltatja (vagy nem) és engedélyhez között ugye.
Szóval a Waze szar nem találja a helyét bezzeg a Maps igen is ilyen téma, hogy location services. Amiben különbözhet, hogy hogyan kezeli a kapott adatokat, megelégszik-e adott esetben pontatlanabb helyadatokkal is vagy nem, illetve kombinálja-e a cella adatokat a GPS adataival vagy sem. Ez már ugye szoftveres kérdés, hogy mit használ adott alkalmazás.
Ha amúgy jó, meg mindenki másnál jó akkor a hiba valószínűleg nem az appban keresendő ilyen esetekben."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
-
-
tyielow
aktív tag
Ma napközben bekrepált a wazem. Tervezésnél 6 utcával odébbról kezdett. Na nembaj, elindulok jó lesz. Menet közben össze-vissza cikázott a nyilam. Totál halott volt a GPS, látszólag. Google Maps indít, az hibátalnul ment. Mi történhetett?
YouTube: toty1ka
-
simico
aktív tag
Tök jó, hogy az épülő 338-as elkerülő út már fent van a térképen A Nyírszőlősi utcába becsatlakozásnál most építik a körforgalmat, az elkészült felén lámpás irányítás mellett váltakozó irányú forgalomban lehet menni. Érdemes lenne oda mindkét irányból kb 50 méterre ledobni úton folyó munka figyelmeztetést. Kliensből jelentettem, de persze nem volt hosszú életű... nem nagyon használnak Wazét (se) arrafelé. Egy hónap múlva megint arra járok, addigra talán elkészül a körforgalom másik oldala is.
[ Szerkesztve ]
-
Szili17
tag
válasz cdfrank #13525 üzenetére
Helló!
A "" rész arra vonatkozott, hogy amennyiben nincs pontosan leírva a probléma, hanem "nem jó" szinten akkor azzal nem lehet mit kezdeni.
Az az egységes álláspont, hogy igyekszünk lekövetni a változásokat. Az én személyes álláspontom meg az, hogy nem gányolok ott, ahol aztán ottmaradhat az átszerkesztgetett ideiglenes akármi.
Nem hiszem hogy könnyen feldolgozható módon megadják bárhol hogy az előre bejelentett felújítás mentén milyen szakaszon milyen sebességkorlátok lesznek kint. Ha már ugye ez a sérelmezett dolog.
Ahol eddig találkoztál vele, ott valószínűleg járt valaki aki megcsinálta és jár is és figyeli vagy valaki pontosan bejelentette a határokat (mondjuk aki a jobb egyen ül és van ideje nyomkodni meg beírni a korlátokat, hogy később tudjuk melyik mit jelent).
Ha te jársz arra és végignyomkodod hogy hol mi van, akkor megcsinálom én is szívesen.Az ÉVI-re meg ugye semmi hatással nincs, ezért voltam kicsit elutasító az első körben, mert ami miatt szeretnéd ahhoz nincs köze. Hozzá kell igazodnia a felújításhoz az áthaladási időknek.
Ami ennél fontosabb, hogy ahogy most látom valaki jelentette, hogy van ahol átterelés van és ha Győr felé menet átmész a "túloldalra" akkor nem tudsz lehajtani xy lehajtónál. Na ez jobban fáj, de ezt se tudom megcsinálni vakon, amíg nem tudjuk hogy hol kezdődik az átterelés és hol van vége. Érted a problémát. Ezt se gondolom hogy leírják a bárhol.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
cdfrank
csendes tag
válasz Szili17 #13519 üzenetére
Szia! Köszönöm a visszajelzést. Az előre bejelentett, jól tervezhető, több hónapig eltartó felújítási munkák esetén eddig kivétel nélkül a Waze az eredeti 90, 110, 130, stb. helyett a felújításhoz kapcsolódó sebességhatárokat hozta és hozza most is. (M0-s, M2-es, stb.) Az M1-esen 2x kb 20 km-en történő felújítás eléggé szem előtt van, így nem tudom, hogy milyen részlet hiányzik még az informáciból, de a lényeget megértettem, nincs az útfelújítások esetére vonatkozó egységes álláspont a Waze-n belül, ad-hoc jelleggel a szerkesztőtől függ az erre vonatkozó információ tartalom. Az ""-es részt a saját hozzászolásomban nem találom...Az ÉVI pedig elég jelentősen változott az érintett útszakaszra érve, de megértettem, hogy ez inkább a Waze kalkulációjában levő fejlesztési tartalékkal és nem a kijelzett sebességhatárral függ össze.
-
-
plömplöm
őstag
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
fant0mi
őstag
válasz Brogyi #13518 üzenetére
Maga a toltes pont ilyen egyszeru, eddig itt csak a toltesrol volt szo. Namost ha te allando adatkapcsolatot szeretnel az autoddal, az valoban, ahogy irod is, csak a dedikalt usb csatolon keresztul megy, ami meg javareszt tud 0.5 Amperes toltest, ami nem eleg. Marad a Bluetooth adatkapcsolat egy combosabb szivargyujto toltovel.
De lehet a kiskinaiak erre is kitalaltak valamit, hdd-hez letezik olyan Y kabel, amit ket usb-be kell egyszerre bedugni a stabilabb tapellatas erdekeben, lehet mar van telefonhoz is ilyen, 2x USB A to micro USB. A tap igy biztos, az adatot kell megnezni, atmegy-e a kocsiba. -
Szili17
tag
válasz Brogyi #13518 üzenetére
Ha Magyarországról beszélünk, akkor ez nem igaz ebben a formában.
A rendelet azt mondja ki, hogy menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhatsz. (Motoron forgalmi okból történő megállás esetén sem használhatsz kézben tartott mobil rádiótelefont.)Ergó nem kézben tartva használhatom akárhol.
Nyilván fel kell hozzá nőni és ép ésszel eldönteni, hogy így 130-nál (150-190-nél) akarom-e nézni a telefont 1-2 másodpercig, vagy pedig ez a piros fél perces, közben tudok jelenteni egy 3 szavas térképhibát.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
tag
válasz cdfrank #13517 üzenetére
Helló!
Nem szoktuk átállítani (illetve én csak ott, ahol naponta járok és le tudom követni gyorsan és pontosan a változásokat).
A sebességkorlát "kozmetikai", semmilyen befolyással nincs a tervezésre, csak neked mutatja az aktuális sebességhatárt. Tehát mindegy hogy oda 180-at vagy 12-t állítok be sebességkorlátnak, ugyanannyi időt fog számolni az áthaladásra, amit pedig a historikus és real time adatok alapján kalkulál ki a rendszer.(Ennyiből meg, hogy "az M1 felújításnál rossz", nyilván nem is lehet megcsinálni.)
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
válasz fant0mi #13508 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű. Nekem USB csati van ami nem ad elég áramot. Van Szivargyújtó töltőm. Az ad elég áramot, de a töltőn keresztül nem megy át az adat. Így nem megy a központi konzolon. Így nem jó.
A telót nyomogatni vezetés közben tilos, ide beletartozik az is amikor a pirosnál állsz, no faszbook, messenger. Az autó tartozékát használhatod, és a teló kihangosító is valahogy így megy. Esetleg a kék fogon keresztül.
Ha van valami jobb tipped akkor várom azt is. -
cdfrank
csendes tag
Sziasztok! Az M1-es felújításnál a megfelelő sebességkorlátozások beállítása kapcsán ki tud beavatkozni? A Waze jelenleg itt az eredeti sebességkorlátozást mutatja, és azzal is tervezi az utat mindkét felújítással érintett szakaszon... Köszi!
-
Szili17
tag
válasz st6969 #13515 üzenetére
Na, akkor megnyugodtam. Ne viccelj, igazad van, nem volt úgy jó, csak meg kellett várni a megfelelő variánst ami ki is fér és azt is jelenti amit mondani akarunk.
Azt viszont sajnos nem tudom miért rakoncátlankodik."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
tag
válasz dionaea #13512 üzenetére
Meg a telefontól (akku állapotától) is függ. Én 2 év alatt kinyírtam a P9-em akkuját. Az elején tök jól bírta a Waze-t is, aztán ahogy romlott az állapota - én úgy tudom ezt komálják a legkevésbé, ha autóban megy valami nagy fogyasztó és közben még töltöd is, pláne ha nincs meg a rendes töltés ciklus - egyre rosszabb lett. Olyan 2 évhez közelítve már egy fél órás út alatt is lemerült a 100%-ra feltöltött telefon. Utána már ugyanezt tudta akkor is, ha közben az autóban töltőn volt (ugyanazzal a kábellel meg mindennel). Annyi áramot sem volt hajlandó felvenni amennyit a Waze fogyasztott.
Aztán vettem új telefont és magic, 1 órás út alatt merül 5%-ot. (És ha töltöm akkor szépen tölti a telefont, még mindig ugyanaz a kábel meg minden, ami 2 éve )
De igen, ezeket kell megnézni: telefon akksi állapota, szivargyújtó töltő és kábel.(#13492) st6969:
Hát ne szívassál, elvileg át van neveződve.[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
zsola400
aktív tag
válasz ArpiCBR929 #13510 üzenetére
Ampere alkalmazást telepítsed fel Play áruházból az viszonylag pontosan méri a töltőáramot.
-
dionaea
őstag
válasz ArpiCBR929 #13510 üzenetére
Vannak a store ban ilyen battery charging progik azok mérik. Nálam anno a töltő fej tudta a 2 ampert de a kábel nem
-
Chris0321
addikt
válasz ArpiCBR929 #13510 üzenetére
Sajnos ebben nem tudok segíteni.
-
Chris0321
addikt
válasz ArpiCBR929 #13507 üzenetére
Az enyém tudja a 3a-t pedig kínai. A tied milyen márka?
-
fant0mi
őstag
válasz ArpiCBR929 #13507 üzenetére
Biztos, hogy nem ad le annyit, ha kozben merul. Rendes tolto rendes kabellel. Ennyi a "titok".
-
ArpiCBR929
csendes tag
Nálam nincs az autóban usb, csak szivargyújtó, abba teszek usb-s adaptert. A teló gyári 220-as töltője 1A-es. Lehet hogy az autós adapter nem is ad le annyit amit ráírnak... Pedig próbáltam 1A-s, és 2A-s módon is.
-
fant0mi
őstag
válasz ArpiCBR929 #13503 üzenetére
Normalis tolto es normalis kabel is kell hozza.
Az autokban ha van usb port, sokszor csak a szabvany szerinti 0.5 A-t tudja. -
Chris0321
addikt
válasz ArpiCBR929 #13503 üzenetére
Hello.
Nekem Nokia 7plus mobilom van, gyorstöltéshez megfelelő szivargyújtós töltővel és ha megy a waze és a zenelejátszó is a mobilon akkor sem merül a telefon. -
zharkanyi
tag
válasz ArpiCBR929 #13503 üzenetére
Ez nem csak telefontól függ, hanem autótól és töltőtől is.
Enyémben van USB és szivargyújtó is. Előbbivel merül, utóbbival tölt Waze használat közben. -
ArpiCBR929
csendes tag
Sziasztok!
Egy ideje már én is használom a waze-t és eddig még nem volt nagy probléma, hogy erőteljesen merül a telefonom használat és töltés (!) közben is. Nem egy csúcsteló, Nokia 3. Hosszabb útra készülök, és így már viszont gáz, hogy kb. 12-15%-ot merül töltőn, ha megy a waze.
Azt szeretném kérni, hogy írnátok teló típusokat, ki mit használ, amivel nincs ilyen gond?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- World of Tanks - MMO
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Villanyszerelés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gumi és felni topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest