Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz bimbiri #132 üzenetére

    " Így a kezdetektől ismert a cél, és az eléréséhez szükséges eszközök."
    A tanterv is lehet rossz. Persze oké, ha abban az van leírva, azt kell tanítani :(

    "még nem indok, hogy ne legyen benne a tananyagban a szövegszerkesztő menüfelépítésének az ismerete."
    Végiggondoltad, amit írtam? Gondolom nem alaposan :)

    Nem mondtam, hogy ne legyen benne. De pontonként tanítani a menüt, elég felesleges. Amit én mondtam, hogy hogyan használom, csak arról szólt, hogy gondolkodni (absztrakció) tanuljon meg a tanuló, azt, hogy ha van egy szövegszerkesztő, abban kb. miket lehet csinálni. A gyerekek elég találékonyak, ha tudja, kb. mit kéne elkövetnie, hogy az a szöveg úgy nézzen ki, ahogy szeretné, akkor megkeresi, és így sokkal jobban is rögzül :)
    Én is úgy tanítottam a szőnyegszerkesztést, hogy elmagyaráztam a főbb dolgokat, meg igen, a menüpontokat is, de nem vártam el, hogy megtanulják. Viszont csináltattam gyakorlati feladatokat, amiből kiderüült, hogy értették.
    A menüpontok nevének magoltatásából az lesz, hogy amikor Gizike a 2003 elől 2007 elé ül, akkor azt se tudja, mi van, mert másképp néz ki :D
    Egy rakás irodai munkához meg olyan szintű szőnyegszerkesztési simeretek kellenek, hogy max. az alapdolgokat használja a user

    "Miért kellene megjegyeznem, de most komolyan? Majd megjegyzem ha szükségem lesz az információra."
    Miért, én mit mondtam? :)

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák