Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- JavaScript topic
- Windows 10
- Montenegró kiadta az USA-nak a TerraUSD-összeomlás kulcsfiguráját
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
válasz Muscl3Pharm #63 üzenetére
fogalmam sincs. Időzítve tuti legkésőbb a késő ősz és karácsony közötti időszakra van.
Szvsz ha van eszük és minden klappol akkor ideális esetben októberre már kint van és november-decemberben meg egy jó médiahadjárattal megtámogatják, akkor boritékolható az erős rajt. Ha a karácsonyi szezonról lemaradnak, már nem lenne olyan vidám nekik.
Persze ez nem csak rajtuk múlik... Ki tudja, hogy milyen az új AMD APU-k kihozatala...
Játékoknak is el kell készülni. Szvsz játékok nélkül még akkor sem adnák ki, ha maga a vas már készen lenne.J.
-
dezz
nagyúr
"Tudtommal az RSX "az utolsó órában" került bele a PS3-ba, amikor látták, hogy a két Cell nem lesz járható út."
Igen, az utolsó órában került bele, de - mint már a #24-esben írtam - nem azért, mert a két Cell egyátalán ne lett volna járható út, hanem az Xbox360 mellett fontos szemponttá vált a multiplatform fejlesztés. Ha túl nehéz lett volna PS3-ra adaptálni a játékokat, a sok lúd disznót győz elve alapján a háttérbe szorult volna a PS3 a mégoly szép és érdekes, de szám szerűleg kevés exklúzív játékjával, a kevésbé szép és érdekes játékok dömpingjével szemben.
"Ez meg, hogy tanuljanak meg kódolni a programozók ez kb nevetséges."
Nem hiszem, hogy ez játékkonzol esetén ez annyira nevetséges elvárás lenne... Itt az a cél, hogy az adott hw-ből minél többet hozzanak ki. Ami az időt illeti, az ismerősöm kb. annyi idő alatt ír meg valamit asm-ben, mint egy átlag programozó magasabb szintű nyelvben (persze ő is C-ben írja pl., amit felesleges asm-ben). Ettől függetlenül, sok exklúzív játék akár évekig készül, hogy utána "büntessen".
Ja, még a #35-re:
"-Jó kompatibilitás a jelenlegi PC architektúrákkal biztosítja a könnyű portolhatóságot és gyorsabb olcsóbb játékfejlesztést"Már ami a multiplatform címeket illeti. Azonban, itt nem egyszerűen egy CPU és egy GPU van, hanem egy APU - ami mellesleg PC-n ebben a formában (8 Jaguar mag) nem jelenik meg, mindez 8 GB közös GDDR5 memóriával. Ebben rejlenek olyan lehetőségek, amiket egy átlag PC-vel nem feltétlen lehet egykönnyen utánozni.
-
Glenda
addikt
válasz Muscl3Pharm #58 üzenetére
Mint kiderült, nem
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Frigo
őstag
Vajon lesz megint Giant Enemy Crab ?
-
Glenda
addikt
válasz Muscl3Pharm #58 üzenetére
Szorsz? Mert az Engadget azt írja éjfélkor kezdődik a buli.
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
daninet
veterán
inkább nem írom le
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
sagem
addikt
Egy kiegészítés, hogy én is adjak forrást Egyrészt azt olvastam, hogy a Forbes le is szedte a cikket az oldaláról, mert akkora port kavart az "elemző" süketelése..
Másrészt:
"Hiába a közelgő következő generáció és az ezzel járó megnövekedett költségek, a Microsoft szórakoztatóipari részlege továbbra is jól állja a sarat: a legutóbb negyedévet is nyereséggel zárták.Az Entertainment and Devices Division bevétele 3 772 millió dollár volt a negyedévben, ami ugyan 11 százalékos visszaesést jelent az előző évihez képest, ám az eredmény még így is javult: a tavalyi 517 milliós plusz után most 596 millió dollár nyereséget könyvelhetett a részleg.
A bevételt illető visszaesés a Microsoft elmondása szerint az Xbox 360-nak köszönhető a divízión belül, hiszen a kapcsolódó bevételek 29 százalékot estek 2012 hasonló időszakához képest, ami 1.1 milliárd dolláros kiesést jelent. A negyedévben egyébként 5.9 millió gépet szállítottak le a boltokba, ami jelentősen elmarad az éppen egy éve felállított rekordtól, a 8.2 milliótól.
Hogy a kevesebb bevétel ellenére is javult a részleg eredménye, az a redmondiak elmondása szerint a csökkenő marketing-kiadásokkal magyarázható: 21 százalékkal kevesebbet költöttek erre, ami 92 millió dolláros spórolást jelent.
Érezhető minden esetre a következő generáció előszele is: kutatásra és fejlesztése 25 százalékkal (pénzben kifejezve 98 millió dollárral) többet költöttek, mint egy évvel ezelőtt.
Mindenképpen fontos mérföldkő a negyedévet illletően, hogy az Xbox Live felhasználók száma átlépte a 40 milliót. Az időszak legnagyobb megjelenése, a Halo 4 is csodásan teljesített: a sorozat legjobban fogyó epizódjává vált - számokat sajnos nem kaptunk emellé.
Ami az Xbox 360 összeladásait illeti: a konzol 75.9 milliónál jár már világszinten."
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz mrhitoshi #51 üzenetére
Elég nehéz elképzelni egy hazai 100e Ft alatti árat, már ha csak a Wii U-t vesszük is alapul. A PS3 is elég drága volt eleinte. Kérdés, hogy a Sony mennyire marad bevállalós a masszív veszteségei után, mennyire meri nyomott áron tartani az új konzolt. A Nintendo amolyan "lassú víz partot mos" elven nem nagyon vállalt be veszteségeket a hardvereken, és talán még ez a stratégia érte el eddig a legkevésbé rossz eredményt. A 3xx $-os árak valóban elég karcsúnak tűnnek.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
sagem
addikt
Khm, a konzolokat mindig is (többnyire) veszteségesen árulták a gyártók, ez egy teljesen bevett szokás, hiszen egyrészt több évig árulják (így egyre olcsóbb lesz az előállítása, végül nyereségessé is válik), másrészt a kapcsolt szolgáltatásokból, kiegészítőkből is dől a lóvé, arról nem is beszélve, hogy a játékok eladásaiból is részesednek a gyártók. A sima Xbox vaskos bukta volt, az X360 viszont már nyereséges, az idézett "elemző" meg nettó baromságokat hord össze (legalábbis szerintem), hiszen az X360 pont, hogy egy sikeres branddá nőtte ki magát, ami a kapcsolt szolgáltatások révén segíti azt a harcot "amit a Microsoft a Windows megmentéséért vív". Én ilyen hatalmas xboxos veszteségekről nem olvastam, sőt, épp ellenkezőleg, olyan cikkeket láttam, amin örömködnek h most már nem viszi, hanem hozza a pénzt. Az lehet, hogy az "entertainment" üzletág többi része veszteséges, de hogy az Xbox pont nem az (vagy ha az is, akkor sem az amit a Microsoft el fog adni az ziher. Gondoljunk csak bele, az Xbox1 rengeteg ütést kapott, a részvényesek is örjöngtek, de kitartottak mellette, mert poziciót akartak építeni a konzol piacon. Az X360 meghozta a békét, sikeres márka lett, sikerült az, ami pl. a zenelejátszók piacon nem jött nekik össze. Ezek után ismét egy vödörnyi pénzt öntenek a harmadik generációba, ami már erős hátszélt is kap, az előd sikere révén, plusz keresztbekasul integrálják bele az egyéb szolgáltatásaikat, ezzel is erősítve azokat..s akkor valószínűleg egyszer csak úgy döntenek, hogy ok, ezt most adjuk el. Nem látom a logikát )
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
zsigus
őstag
válasz mrhitoshi #51 üzenetére
Az elsőből: "According to Kotaku, anonymous sources say the PlayStation 4 is currently planned for two SKUs at $429 and $529 respectively, though “that could change.”"
Az igaz, hogy ez még mindig drágább mint a hírben említett 330/400 dollár, de ~93e Ft kezdőárnak akkor sem rossz szerintem. Én többet mondtam volna rá, jóval.
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
Nem hinném, hogy ezt várták volna ép ésszel. A PS2-nek alig volt konkurenciája, szemben a PS3-mal.
A playstation egy bejáratott brand volt, nem hiszem, hogy a vertnek hitt Nintendo és az új fiú mellett a piac kevesebb mint harmada lett volna a cél... Sokkal inkább a piac lesöprése..
A Sony a maga részéről a PS3 miatt volt érdekelt a Cellben, az IBM szánt neki egyéb szerepet, és épült is rá egy pár szuperszámítógép (a legismertebb a Roadrunner, ami sokáig vezette a Top500-as listát). Szerver formájában is forgalmazták. Katonai alkalmazása is van/volt. Sok feladatban ma is lenyomja a papíron 5x nagyobb teljesítményű GPU-kat! Ezt sokan nem értik meg, a döntéshozók között is. A másik, hogy azt rendesen le kell programozni, és az ilyen programozókból van hiány manapság.
Ezt nem tudtam.
Melyik lett volna ez a GPU? Vagy nekik kellett volna kifejleszteni egyet? Ami a programozók szivatását illeti, nekem van olyan ismerősöm, aki asm-ben nyomatja a Cell programozást a Sonynál, és nem tartja bonyibbnak, mint a PS2 programozását. Ja, nem most esett ki az egyetemről...
Nyilván valami az NV-től vagy ATI-tól, de időben kellett volna belekezdeni a közös tervezésbe. Tudtommal az RSX "az utolsó órában" került bele a PS3-ba, amikor látták, hogy a két Cell nem lesz járható út.
A másik, hogy azt rendesen le kell programozni, és az ilyen programozókból van hiány manapság.
Neked ajánlom
How real programmers codeViccen kívül a hajukra kenhetik az architektúrájukat, ha a programozók, nem tudják használni, nem készülnek el időre, ill. budzsére. Én mindig azt mondom, hogy komplex rendszernél sokkal nagyobb a szoftver fejlesztési költsége mint a hardveré, tehát a hardveresek ugyanmár minden segédeszközt és kényelmet rakjanak a szoftveresek segge alá.
Ez meg, hogy tanuljanak meg kódolni a programozók ez kb nevetséges. Nekik is időre kell elkészülni, ráadásul a jobb programozó eleve többe kerül. Az a platform lesz /egy steril nem létező világban/ a nyerő, ahol a szoftveres részleg egységnyi ráfordítással a legnagyobb eredményt tudja kihozni (persze a szintet azért meg kell ugrani).
J.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
"És még volt pofája az akkori PS fejesnek olyat nyilatkozni, hogy: "ha drága a gép, tessék többet dolgozni érte" "
Erről nem is hallottam.
"-(1)Letarolja a konzolpiacot, és a piacon elérhető nyereséget lefölözi."
Nem hinném, hogy ezt várták volna ép ésszel. A PS2-nek alig volt konkurenciája, szemben a PS3-mal.
"A PS3 nagy késését egyrészt a BR meghajtó gyártásának nehézségei illetve magas ára okozta, mely kihatott a konzol végfelhasználói árára is."
Ez sokkal inkább a Cellre volt igaz... (Plusz ott volt az Nvidia késlekedése az RSX-szel.) A BD meghajtó lényegében nem állt másból, mint egy olvasófejből és egy elég egyszerű mechanikából. Az ára sosem volt publikus, csak feltételezések voltak róla, az alkatrészek piaci árából kiindulva. Valószínűleg sokkal kevesebbe volt ez a Sonynak. Lehetséges, hogy a hozzá szükséges kék LED gyártásával eleinte gondok voltak, de amire a legtöbbet kellett várniuk, az a végleges RSX volt.
Korábban lehetett hallani olyan multiplatform játékokról, amiket azért butítottak le vagy kényszerültek jócskán átalakítani, mert kiderült, hogy az Xbox360-ban mégsem lesz HD_DVD meghajtó... Ehhez jusson eszünkbe az is, hogy az Xbox360-ból volt vinyó nélküli változat is.
"Szvsz egyáltalán nem hozta. Lett belőle piaci termék? Nem lett."
A Sony a maga részéről a PS3 miatt volt érdekelt a Cellben, az IBM szánt neki egyéb szerepet, és épült is rá egy pár szuperszámítógép (a legismertebb a Roadrunner, ami sokáig vezette a Top500-as listát). Szerver formájában is forgalmazták. Katonai alkalmazása is van/volt. Sok feladatban ma is lenyomja a papíron 5x nagyobb teljesítményű GPU-kat! Ezt sokan nem értik meg, a döntéshozók között is. A másik, hogy azt rendesen le kell programozni, és az ilyen programozókból van hiány manapság.
"és némileg jövőbemutatóbb GPU-val is elérhették volna ugyanezt, a programozók szivatása nélkül."
Melyik lett volna ez a GPU? Vagy nekik kellett volna kifejleszteni egyet? Ami a programozók szivatását illeti, nekem van olyan ismerősöm, aki asm-ben nyomatja a Cell programozást a Sonynál, és nem tartja bonyibbnak, mint a PS2 programozását. Ja, nem most esett ki az egyetemről...
"Én úgy tudtam a Blu Ray akkor még elfogadhatatlanul magas előállítási ára okozta a késést."
Ugyan, mennyiért lehet legyártani egy LED-et...? Ami a lemezeket illeti, a Sony akkor már évek óta gyártott olyat, csak még nem Blu-raynek hívták (professzionális video alkalmazásokra).
Azért a Sony alapos lehordása után belefért még egy kis Xbox360 siker emlegetés...
(#35): Érdekes lett volna azt várni, hogy ne tegyék bele a PS3-ba... Eleinte a MS is úgy tervezte, hogy beleteszi a HD_DVD-t az Xbox360-ba, de amikor látta, hogy nem lesz annyira sikeres, mint remélte, inkább lemondtak erről.
(#40) Sak: Aha, és ebben olyan "bűntársai" voltak, mint a Pioneer, Panasonic és jópár másik, akik már a kezdetek kezdetén a Blu-ray mellé álltak és maguk is gyártottak ilyen termékeket. Ami a lemezt illeti, hosszabb távon nem volt olcsóbb a HD_DVD, csak egyszerűbb volt átállítani rá a gyártósorokat. Ez mondjon nagyon nem látszott meg a bolti árukon...
"a HD DVD minden szempontból jobb volt, csak tárkapacitásra nem"
Ez meg egyszerűen nem igaz. Video kodekek terén ugyanazokat támogatták (Mpeg2, H.264=AVC=Mpeg4-Part10, VC-1), audio codecek szempontjából a Blu-ray tudott többet, és a memürendszer is a Blu-rayen volt jobb (fényévekkel). A HD_DVD meghajtókba mindenképpen kellett egy x86 proci (hála az Intel és MS résztvételének a fejlesztésben), a Blu-raynél nincs ilyesféle megkötés.
-
tome.jr
addikt
válasz WongFeiHong #39 üzenetére
A konzol és a játékok ugyanúgy csak hasznot hozott nekik
Ezt valamivel alá tudod támasztani?
Az általad linkelt cikkből pont ennek ellenkezője olvasható ki.
a játékiparban is egyre nagyobb a verseny, ahogy a konzolok mellett sokan játszanak közösségi hálózatokon, táblagépeken és okostelefonokon. A vállalat konzumer és professzionális elektronikai részlegei masszív, nagyjából 3 milliárd dolláros működési veszteséget termeltek
Max a Vita amin buktak kicsit.
Konkrétan tavaly év végéig 200 millió dollárt buktak rajta ami lehet, hogy több mint amekkora kárt az árvíz okozott. Idézet az általad linkelt cikkből:
a természeti katasztrófák nyomán pedig a közvetlen anyagi kár, az üzemek leállása és a járulékos költségek egyenként is 100 millió dolláros nagyságrendben apasztották a vállalat számláját.
[ Szerkesztve ]
-
Daveyjones
csendes tag
"a HD DVD minden szempontból jobb volt, csak tárkapacitásra nem (2 rétegen 30 GB szerintem minden HD filmnek elég)." Egy blu-rayen az átlag film 27 és 33 giga között mozog(plusz a hangsáv meg az extrák), tehát kijelenthető hogy nem volt elég. Sőt a 3d-s Blu-rayek 3 rétegű lemezen jönnek ki( ami 75 giga) azon csak a film kb 50 gigabyte,(egyébként ezt a ps3 is betudja olvasni, ezért lett a killzone 3 60 gigás játék). Tehát bátran kijelenthető hogy hddvd-én nem lett volna sem 3d, sem annyira jó a filmek minősége(jó ez persze kicsit túlzás, az a néhány giga azért nem látszik annyira.) Maradt volna tehát a lemez csere. Szóval a Blu-ray minden tekintettben megfelelőbb volt a váltásra. A hd-dvd csak egy nevetséges tovább fejlesztése volt a dvd-nek. Szerencsére most jól alakultak a dolgok, nem úgy mint a betánál, ahol sajnos egy gyengébb technológia nyert.
-
Enxtheone
tag
Jöhetnének már a next gen konzolok, csak maguk a gépek ne legyenek veszteségesek meg a két gép a multi címek miatt hasonló teljesítményű legyen, és akkor talán már a codhoz is csinálnak egy új motort
-
Sak
csendes tag
A "PS3-ba Bluray erőltetés - majd venni fogják, mint a cukrot drágán is" történetet azért egészítsük ki avval, hogy a SONY a filmstúdiói révén némiképp csöcsre tette a Toshibát meg a HD DVD-t, kizárólagosan Bluray-en engedték kiadni a mozifilmjeiket. A két diszk eltérő gyártási költségét és a korai szakaszban a hibaarányt se felejtsük el, a HD DVD minden szempontból jobb volt, csak tárkapacitásra nem (2 rétegen 30 GB szerintem minden HD filmnek elég). A Sony brute force erőltette a világra a fos nextgen lemezformátumát, hogy majd mindenki neki tejelje a jogdjjakat és ne nekik kelljen a DVD Forum-nak fizetni. Simán átgázoltak cégeken. Tényleg, a Cell procit kivel is társfejlesztette a Sony?
Ha valami csinálsz, akkor azt tedd rendesen. Csak egy icipicit több ráfordítás, mintha szarul csinálnád...
-
WongFeiHong
senior tag
Inkább a földrengés meg a tv eladásokra fognám az elmúlt évek veszteségeit. A konzol és a játékok ugyanúgy csak hasznot hozott nekik Apple meg mobilcuccok ide vagy oda.Max a Vita amin buktak kicsit.
http://www.bitport.hu/trendek/az-elozonel-is-pocsekabb-evet-zart-a-sony
-
WongFeiHong
senior tag
omg miről beszéltek ti itt? Veszteséges a ps3? Akkor ennyi erővel azt jelenti ma be a Sony hogy nem gyárt több konzolt...
-
Angel1981
veterán
"A PlayStation 3 viszont a szintén szép 77 milliós értékesítés ellenére a mai napig tartó veszteséges időszakba sodorta a gyártót"
Mi van? A PS3 miatt lett az egész SONY veszteséges?
Valahogy kétkedem ebben... -
joysefke
veterán
Félreértés ne essék, nem a PS3 mint konzol platform ellen ágálok, hanem a kétes design döntések ellen, amelyek szerintem a Sony hatalmi politikáját szolgálták, mintsem a játékosok érdekeit.
Ha a pletykákra lehet adni, akkor úgy tűnik a Sony lényegesen alázatosabban közelítette meg a PS4 kérdését, és a rendelkezésre álló budgetből megpróbálták a legjobb rendszert kihozni, mindenféle felesleges kapcsolt sallang nélkül. Nagyon úgy tűnik, hogy a PS4 egy jó rendszer lesz:
-Költséghatékony
-Jó kompatibilitás a jelenlegi PC architektúrákkal biztosítja a könnyű portolhatóságot és gyorsabb olcsóbb játékfejlesztést
-Mivel nem olyan egzotikus mint a PS3 volt a maga idején, nem olyan nagy a drasztikus kiskereskedelmi csúszás valószínűsége.J.
-
joysefke
veterán
- Milyen sírból? A "boxosok" nagyon próbálták temetni, az nyilvánvaló, de a valóságban közel sem indult és szerepelt olyan rosszul a PS3, ahogy sokáig be volt állítva, főleg a MS érdekszférába tartozó PC-s sajtóban...
A PS2 megkérdőjelezhetetlenül uralta a konzolpiacot, a saját generációjában belőle adták el messze a legtöbb gépet és ami még fontosabb tudtommal messze a legtöbb játékot is PS2-höz adták el. Ehhez képest a PS3:
-Sokat késett, az elején rengeteg eladást vesztett a késésével. (vettek más konzolt a türelmetlen népek)
-Drágán kezdett, nem csak a konkurenciához, hanem a PS2-höz mérten is. 300 vs 500 USD És még volt pofája az akkori PS fejesnek olyat nyilatkozni, hogy: "ha drága a gép, tessék többet dolgozni érte" ez az arogancia nyugaton kb megengedhetetlen
-Hiába érkezett később és volt vélt vagy valós technológia fölénye, nem tudta kamatoztatniA PS2 sikere után azt hiszem, reálisan a Sony-nál az volt az elvárás, hogy a PS3:
-(1)Letarolja a konzolpiacot, és a piacon elérhető nyereséget lefölözi.
emellett még ezekre is számítottak:
-(2)Eladható, máshol is bevethető produktummá teszi a Cell-t
-(3)Biztosítja a BR elsőbbségét a HD-DVD-vel szembenEzzel szemben az (1) korántsem teljesült, mi több megkockáztatom, hogy a három gép közül nettó nyereségben a legkevesebbet hozta be.
Miért ne állt volna a játékosok érdekében az olcsón adott Blu-ray meghajtó? Nagyobb pályák több textúrával, lemezcserebere nélkül... Az kit érdekel, hogy 1-2 évig még nem volt létszükséglet, egy konzolt nem 1-2 évre terveznek. Megjegyzem, sokan a PS2 esetén sem bánták az elsők közé tartozó DVD lejátszási képességet, mint ahogy PS3 esetén sem ugyanezt a Blu-rayjel.
Egyetértek veled, a BR lejátszó egy nagyon jó húzófeature, főleg, ha használja is az ember, feltéve, hogy nem jelent aránytalanul magasabb árat. Jelenleg az a helyzet, hogy a Sony a BR meghajtót fillérekért gyártja, ez nem emeli a költségeket jelentősen, mégis ez az exkluzív feature a konkurencia fölé emeli jelenleg a Sony konzolját. De ez nem volt mindig így:
A PS3 nagy késését egyrészt a BR meghajtó gyártásának nehézségei illetve magas ára okozta, mely kihatott a konzol végfelhasználói árára is. Ha valaki csak játszani vette a konzolt és nem házimozizni (Tisztelet a kivételnek, tudom, Neked rendes TV-d van és feltételezem van hozzá BR lejátszód is a PS3 személyében) és ez szerintem jól leírja a játékos társadalom többségét, akkor annak hátára se kellett a beépített BR lejátszó. Miért:
-Drágábban tudta megvenni az alapgépet
-Ha nem erőltetik a BR meghajtót, korábban jön a gép, korábban lehet már új generáción játszani és nem a PS2 akkorra elavult grafikáját kell bámulniRáadásul a BR meghajtóra csak játék miatt még jelenleg sem lenne szükség (bár való igaz, nice to have), hiszen a játékokat ugye lehet HD-re installálni is...
Összefoglalva: Én nem érzem úgy, hogy az átlag játékos a kétezres évek végén bármennyivel előbbre lett volna egy integrált BR lejátszóval.
Persze abban nincs vita, hogy a Next genbe kell a BR lejátszó, mindkét oldalon- De, nagyon is hozta a Cell, amit vártak tőle (most is ez a PS3 erőssége, ha olyan CPU lett volna benne, mint az Xbox360-ban, már talán sehol sem lenne), csak nem olyan könnyen. Túlságosan el vannak kényelmesedve a kóderek...
- Nem volt annyira elrugaszkodott elképzelés, hogy egy második Cell számolja a grafikát. Most is sokmidnent a Cell számol az Nvidia GPU helyett... Csak így valószínűleg kevesebb port született volna a gépre - viszont több érdekes exklúzív játék..Szvsz egyáltalán nem hozta. Lett belőle piaci termék? Nem lett.
A Cell nem hozta vissza annak a sok energiának az ellenértékét amit a fejlesztésébe beleöltek. Lényegesen tradicionálisabb CPU architektúrával és némileg jövőbemutatóbb GPU-val is elérhették volna ugyanezt, a programozók szivatása nélkül.- A késést nem a Blu-ray meghajtó okozta, hanem az Nvidia késése a PS3-hoz adaptált GPU-val.
Én úgy tudtam a Blu Ray akkor még elfogadhatatlanul magas előállítási ára okozta a késést.Akkor lett volna provokatív, ha azzal indítok, hogy "bezzeg az Xbox, ott mennyivel zöldebb a fű"
Az Xbox-ot nem is akarom idekeverni, mert abból tényleg flame lenne -
nagyúr
válasz WongFeiHong #31 üzenetére
én ilyet nem mondtam, csupán azt, hogy jó lenne, ha lehetne a játékokat wsad+egérrel is tolni és ne legyünk kontrollerre szorulva.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
blackydan
senior tag
Amennyiben tényleg ilyen kecsegtető árakkal jönnek én is benevezek egyre majd
-
tome.jr
addikt
válasz danikollar #28 üzenetére
A 8 milliárd dollár veszteség nem vélemény hanem tény.
-
danikollar
őstag
Az egyik egy elemző véleménye, a másik megy egy ex Sony dolgozó. Hát én ennek a 2 embernek a véleményére alapozva nem szűrnék le olyan következtetéseket, mint te! Ezzel az erővel megkérdezhetnék a Soros Györgyöt is, hogy vetítsen előre valamit ez ügyben, lehet, hogy még ő is közelebb járna a valósághoz!
Siera, nem csak PS3 játék, hanem rengeteg gép is lesz eladó szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
válasz danikollar #20 üzenetére
Elbukik az Xbox, aztán a Microsoft is
A Forbes egyik munkatársa, Adam Hartung piaci elemző elég vad és szomorú jövőképet festett a Microsoftnak. Az úriember úgy véli, az Entertainment Division-t hamarosan teljesen le fogják választani, és eladják egy másik cégnek, elképzelhető, hogy a Sonynak, vagy a Barnes & Noble-nek, de, ha ez nem is történik meg, akkor drámaian lecsökkentik annak méretét. Mivel a részleg nem képes profitot termelni, a cég egyre inkább úgy fogja látni, hogy az egész csak egy zavaró tényező a harcban, amit a Microsoft a Windows megmentéséért vív, ráadásul a cég már megmutatta, hogy igazából nincsenek ötletei arra, hogyan tegye jövedelmezővé ezt az üzletágat. Hartung azonban még ennél is tovább ment: elmondása szerint a következő években hatalmas leépítések várhatóaka cégnél, és bezárják a teljes online részleget is, ahogy egyre több pénzt pumpálnak majd az iOS elleni harcba. "A Microsoft a profitjának a 75%-át a Windowsból és az Office-ból szerzi, és kevesebb, mint 25% érkezik a szerveres eszközökből és egyéb programokból. Ezek mellett egyáltalán nem keres semmit az Xbox/Kinect részlegből, az online részleg pedig nagyon veszteséges." - nyilatkozta, majd hozzátette: "Nem számít, mennyire kedveljük a Microsoft nem-Windows terméket, a Windows/Office nélkül nem lenne fenntartható a cég. A bukás elkerülhetetlen, ezen a ponton már egy új ügyvezető sem segíthet. Ballmer veszíteni fog, és ha továbbra is a Microsoftba fekteted a pénzed, az el fog tűnni a céggel együtt, legalábbis Hartung szerint.
Volt január környékén iponon egy hír amit nem találtam most meg, melyben egy ex Microsoft alkalmazott beszélt ugyanerről.
Xbox 360 and PS3 losses total $8 billion
Egyébként simán rá lehet guglizni az xbox losses vagy playstation losses beírással.
doc: Nem flémnek szántam, hanem gondolat ébresztőnek.
[ Szerkesztve ]
-
Siera
senior tag
Kíváncsi vagyok, hogyha tényleg streamelős lesz a PS3 ág, akkor az majd a Vitan is elérhető lesz-e, nem csak a PS4en.
Valamint, mivel a streamelt gameket sztem újra meg kell venni, ezért majd az utcán fogják söprögetni a dobozos PS3 játékokat... -
WongFeiHong
senior tag
Full HD-ban szeretnék fix 60 fps-el képtörés nélkül játszani Killzone és Uncharted 4-et. Na jó új Resistance is jöhet.
-
dezz
nagyúr
Hát izé...
- Milyen sírból? A "boxosok" nagyon próbálták temetni, az nyilvánvaló, de a valóságban közel sem indult és szerepelt olyan rosszul a PS3, ahogy sokáig be volt állítva, főleg a MS érdekszférába tartozó PC-s sajtóban...
- Aki kicsit is utánanézett, tudhatta, hogy miközben az Xbox360 hazai pályán (USA) szerepel jobban, addig a PS3 a világ többi részén. Az említett újságokban mégis mindig csak az USA eladási adatokkal lehetett találkozni.
- Miért ne állt volna a játékosok érdekében az olcsón adott Blu-ray meghajtó? Nagyobb pályák több textúrával, lemezcserebere nélkül... Az kit érdekel, hogy 1-2 évig még nem volt létszükséglet, egy konzolt nem 1-2 évre terveznek. Megjegyzem, sokan a PS2 esetén sem bánták az elsők közé tartozó DVD lejátszási képességet, mint ahogy PS3 esetén sem ugyanezt a Blu-rayjel.
- De, nagyon is hozta a Cell, amit vártak tőle (most is ez a PS3 erőssége, ha olyan CPU lett volna benne, mint az Xbox360-ban, már talán sehol sem lenne), csak nem olyan könnyen. Túlságosan el vannak kényelmesedve a kóderek...
- Nem volt annyira elrugaszkodott elképzelés, hogy egy második Cell számolja a grafikát. Most is sokmidnent a Cell számol az Nvidia GPU helyett... Csak így valószínűleg kevesebb port született volna a gépre - viszont több érdekes exklúzív játék.
- Az Xbox360 érkezésével fontossá vált, hogy ne csak érdekes exklúzív játékok legyenek a PS3-ra, hanem a portolás is megoldható legyen. Valószínűleg ez volt a fő szempont a megszokott GPU beemelése mellett.
- A késést nem a Blu-ray meghajtó okozta, hanem az Nvidia késése a PS3-hoz adaptált GPU-val.Jó lenne, ha legközelebb megalapozottabb véleményt hangoztatnál ilyen vehemensen... Főleg egy PS topikban. Mert ez így eléggé provokatív.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
remélem a PS4 tanult a PS3 hibáiból, ergo lesz keyboard+mouse support neki...
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
doc
nagyúr
nyugi, nyugi sracok, nehogy nekialljatok egy PC-konzol flame-nek!
-
danikollar
őstag
Tudtommal csak a PS3 veszteséges, az xbox360 nem. De ha adsz egy linket, hogy az xbox360 is az, akkor meggyőzhetsz.
És mi van akkor ha PS4 nem lesz veszteséges és nyereséget fog inkább termelni, akkor az elképzelésedet a sutba vághatod. Biztos pc játékos vagy, hogy ezt a jövőképet felvázoltad. -
tome.jr
addikt
danikollar: Szerinted megéri akár a Microsoftnak akár a Sony-nak fenntartani ezt a masszívan veszteséges üzletágat? Ha nem jön be a next gen-hez fűzött számítás akkor aligha lesz újabb széria.
A reneszánszukat élő mobil platformok (ios, android) rengeteg casual játékost elvisznek, ami nem kifejezetten kedvez egyik konzolnak sem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
400$-ért én is vevő lennék rá
Okoskütyük ---> https://hardverapro.hu/apro/wifi_es_zigbee_okoseszkozok/hsz_1-50.html
-
tome.jr
addikt
Ha az új generációs konzolok is akkora bukták lesznek anyagilag a gyártóknak mint a mostani, akkor lassan elkezdhetünk beszélni a konzolok haláláról és a pc újbóli felemelkedéséről. Ez annyiból lenne jobb a játékos társadalomnak, hogy a platformbeli széttagoltság megszünne és minden játék egységesen jöhetne pc-re.
[ Szerkesztve ]
-
ubbconfig
aktív tag
-
anulu
félisten
válasz ubbconfig #10 üzenetére
réhírek vannak egyelőre csak erről, azok pedig arról szólnak, hogy nem fogja. teljesen új architektúrát kap, nem Cell alapút, így elég problémás és főleg drága lenne a visszafele kompatibilitás.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Glenda
addikt
Jó lenne ha fenn tudnák tartani a versenyt a Microsofttal és nyomott áron jönnének a konzolok. Meg nem ártana pár európai embernek való exkluzív cím se, nem csak Mijáú Macskaszawa Kalandjai...
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
dani3l
őstag
Szerintem az n-es wifi mar a minimum, de egyaltalan nem lepödnek meg, söt, ha kapna egy 5GHz-es modult.
En is nagyon kivancsi leszek ra, bar egy eve vettem PS3-at (amit mondjuk fel eve nem is hasznalok..), de azert erdekel, mit tesznek le az asztalra, remelem kicsit magahoz ter a Sony ezzel.
Jo lenne megint lenne valami PSPlus-os akcio is a bejelentes alkalmabol, az ev elejeiröl lemaradtam..
[ Módosította: doc ]
-
ubbconfig
aktív tag
Én csak 3 dolgot remélek a jövőre nézve:
- legyenek valódi 1080p-s játékok, a hardver tegye oda magát, ahogy 2013-ban illik
- a WIFI modul N-es legyen benne, agyf@szt kapok, mikor egy 2-3 gigás frissítés elindul (a DIGI-s netem bírná rendesen, kábelezni viszont nem akarok)
- A PSN maradjon ingyenesHa jönnek az exkluzív játékok, akkor vevő leszek a PS4-re is. A PS3 mai napig gyakran nyúzott (és kedvelt) családtag a fiaim körében (és az apjuk sem veti meg esténként )
-
doc
nagyúr
pont a GT6-ot akartam emliteni, az tenyleg 'jar' az uj PS-hoz
(eppen a GT4-et tolom PS2-n )joysefke: a profeta szoljon beloled
ha tenyleg 300-400 dollar lesz, akkor meggondolom hogy a remelhetoleg gyorsan zuhano aru PS3 helyett egybol PS4-re ruhazzak be
mondjuk az egy eleg fontos kerdes, hogy vajon milyen lesz a kompatibilitas visszafele? mer' ha PS3 jatekokat nem futtat, akkor megette a fene az egeszet...
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
Szvsz a PS3 a konzolok állatorvosi (beteg) lova, csak a Sony példátlan kitartásának és /a konzol melletti/ elkötelezettségének köszönheti, hogy a generáció végére nem csak hogy visszakapaszkodott a sírból, hanem még szép sikereket is elér.
Szvsz a PS3 áldozatul esett a Sony nagyhatalmi politikájának, mert tervezéskor nem az volt a szempont, hogy adott pénzből a játékosokat legjobban kielégítő konzolt hozzák ki, hanem, hogy a sikeres Playstation brand a Sony más gyerekcipőben járó termékeit és plattformjait (Cell, Blu-Ray) kapcsolt termékként sikerhez segítse. Egy gyenge Nintendo mellett ez még sikerülhetett volna, de az akkor /a konzolbizniszben/ feltörekvő új Titán mellett már nem.
Szerintem a PS3 késését és gyenge szereplését a korai időszakban a Cell /pénznyelő fejlesztés, ami nem hozta azt amit vártak tőle/ illetve Blu Ray eröltetése /drága volt, késett és sokáig semmi szükség nem lett volna rá gamer szemszögből/ okozta, megspékelve olyan orbitális tervezési hibákkal, hogy sokáig azt hitték nem lesz szükség külön GPU-ra, majd egy plusz Cell mag fogja a grafikát számolni, mindezt úgy, hogy amikor tervezni kezdték a PS3-t láthatták volna, hogy a GPU a jelen és jövő /2000-es évek első fele: Radeon 9800, Geforce 6800, 7900/. Az utolsó pillanatban rakattak bele egy nem tól acélos Nvidia GPU-t.
Nagy volt az arcuk, de egyenesen az orrukra estek a PS3-al. Minden jel arra utal, hogy a PS4 kapcsán visszavettek a nagy mellényből és olyan fejlesztésekre koncentráltak, ami tényleg előreviszi a Playstation szekerét.
Már csak azt remélem a MS nem bízta el magát az X360 sikere miatt...
J.
-
anulu
félisten
ha jönne a GT6 a PS4 indulásakor, az jelentős lökést adhatna neki. btw, a Sonynak az sem tett jót, amilyen ellenszenvesen álltak a dolgokhoz a kulcsaik kiszivárgása után, ill az adatvesztési botrányt sem kezelték úgy, ahogy illett volna.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LEGO klub
- Xbox One
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Path of Exile 2
- BestBuy topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest