Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
fogtunder
nagyúr
egyéniben én is a DIGInél vagyok, mert itt Monorteltől örökölt hálózat van, vagy Flip, az volt előtte, hát nem vertem a seggem a plafonhoz, rendszeres kimaradások, és persze olyankor az ügyfélszolgálat se volt elérhetetlen. de azért mikor rendeltem a DIGIt, egyrészt kaptam egy 4-5 hetes várakozási időt a bekötésre, aztán kijött két srác egy Suzukival, felmentek a padlásra, szétnéztek, aztán ott malmoztunk másfél órát, mire megjött egy másik technikus, szintén valami jelöletlen kocsival, akinél volt műszer, hogy bemérjék az optikai kábelt, hogy akkor most kell-e cserélni, vagy jó az, ami már bent van.
a Voda-UPC vonalon sajnos tényleg vannak bajok, a COVID miatt megnövekedett igényeket sajnos se a hálózat, se a callcenter nem bírta, de az az akvizíció nélkül is pont így lett volna és bár vannak lépések, még nem sikerült kielégítő szintre hozni a dolgokat.I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
és szerinted ez a 19Ft-os percdíj hogy lett? meg a korlátlan mobilnet csomagok árának folyamatos csökkenése az utóbbi években? ezt pont a piac harmadik szereplője, a Voda indította és a másik kettő utánament, amennyire a pozíciója indokolta, de egy fikarcnyit se jobban. érdekesnek nem tartom, mert pont az volt ezekkel a lépésekkel a cél, hogy a másik két szolgáltatótól ügyfeleket szerezzen. amit érdekesnek tartok, hogy az ügyfelek ennek ellenére eléggé ragaszkodnak a meglévő szolgáltatójukhoz, még ha ez anyagilag nem is éri meg nekik.
a kettős mércével kapcsolatban részben igazat adok. az tuti, hogy valaki lobbizott a DIGI kizárása mellett, az már valóban spekuláció volt, hogy az Antenna Hungária Telenoros érdekeltsége miatt történtek a dolgok úgy, ahogy.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
nem kell ehhez az igazgatóságban ülni.
az üzleteket se azért tartja senki, hogy tudjanak az ügyfelek adatot egyeztetni, amit amúgy azért nem tudtál online, mert jó magyar szokás szerint nem hagyott állambácsi megfelelő időablakot az online felület lefejlesztésére, a szolgáltatónak is érdeke, hogy személyes kontakt nélkül el tudd intézni. és amúgy azért kellene, hogy érdekeljen, hány üzlet van, mert ha most mondjuk fél óra egy ilyen ügyintézés, akkor feleennyi üzlettel (a DIGInek ennyi sincs) több, mint egy óra lenne. ez egyébként megint csak egy fogyasztói igény, itthon még a mai napig divat bemenni számlát befizetni is üzletbe, holott van erre mindenkinek jópár kényelmesebb alternatívája, de amúgy minden másért is.
és ez nem a DIGI problémája, hanem a fogyasztóé lenne, ha országos mobiloperátorrá válna a DIGI. a DIGI problémája jelenleg az, hogy egy valag pénzt toltak bele a hálózat kiépítésébe és most nem lesz elég frekvenciájuk a terjeszkedéshez.I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
ízlelgessük a kartell definícióját [link]
ha van rá bizonyítékod, hogy írásbeli, vagy szóbeli árbeállítás történik a három operátor között, akkor folytathatjuk, addig viszont ez pont annyira valós vád, mintha én azt mondanám rád, hogy adót csalsz, holott valójában fogalmam sincs, hogy így van-e.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
a valós helyzet ennél egy fokkal árnyaltabb. egyrészt nem 2016 van, sokat változtak azóta a mobilnet árak. másrészt több Nyugat-Európai országnál jobb állapotban van a magyar mobilhálózat (ez persze operátor és lokáció szerint mutathat jelentős szórást, de általánosságban elég jó a helyzet), aminek ára van, a bérköltség csak az egyik része a dolognak, a hálózat építése és üzemeltetése gyakorlatilag semmivel sem olcsóbb.
ettől függetlenül árazás szempontból, ha az átlagkeresetet nézzük, rohadt drága a mobiltelefonálás és KKE viszonylatban is. sajnos a hazai piac árazása tényleg beállt, de nem kartellezés miatt, hanem mert ha senki sem lép, akkor senki nem érdekelt abban, hogy árakat csökkentsen. ennek jót tett volna a DIGI aggresszív árazása, ugyanakkor a másik 3 operátor kiszolgálási szintje mellett azokkal az árakkal nem nagyon lehetne versenyezni, a kedves ügyfél meg olyan apróságokat nem vesz figyelembe, hogy ha nem tőlük vesz valamit, akkor van elérhető ügyfélszolgálat, valószínűleg pár kilométeren belül egy üzlet, ezek mind-mind rengeteg pénzbe kerülnek.
soha nem mondtam, hogy jogszerűnek tartom az eljárást, ami alapján a DIGI-t kizárták a tenderből, de a kartellezés azért egy elég durva vád, amiről a valóságban szó sincs. az oligopólium amúgy talán ráhúzható, de itt ugye az államnak lenne a szerepe, ha már közgazdászkodunk, hogy megteremtse a piacra való belépéshez szükséges feltételeket, amire láthatóan képtelen, mert az egész államigazgatás belülről rohad.I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz Dark Archon #36 üzenetére
emellett a baromság mellett meg én se tudok elmenni szó nélkül. ha nem tudod, mi a kartell, vagy nem tudod, miről beszélsz, akkor ér csöndben maradni.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
ez egy olyan dolog, hogy ha nagyon akarja, a GVH bármelyik operátort meg tudja vágni. nyilván a DIGI se maszületett bárányok gyülekezete, de ők most tényleg keményen szopatva vannak.
legjobban a Telenornak fáj jelenleg, ha konkurenciájuk lesz, náluk csak a mobil láb van, aminek a nyereségességét látszólag a Vodán kívül senki nem akarta az utóbbi időben veszélybe sodorni, és azért ők se annyira mint a DIGI. és egész véletlenül az Antenna Hungária nemrég vette meg a Telenor jelentős hányadát. nem vagyok egy nagy konteo hívő, de ezen a képrejtvényen egy óvódás is össze tudja kötni a pontokat.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo ThinkPad P16s Workstation Érintős LAPTOP -50% 16" Ryzen 7 PRO 6850U 32/1TB 680M 4GB FHD+
- Bontatlan Lenovo ThinkPad P16s Workstation LAPTOP -50% 16" Ryzen 7 PRO 6825U 16/512 RADEON 680M FHD+
- MSI RTX 3060 Ti VENTUS 2X OCV1 LHR
- Razer Blackshark v2 Pro Wireless White
- Hibátlan állapotú & Garanciális Samsung Galaxy Z Fold 4 (512/12GB) + Gyári S-pen tok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest