- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Videó stream letöltése
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- XPEnology
- Adobe Lightroom topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz fogtunder #43 üzenetére
"mert ha senki sem lép, akkor senki nem érdekelt abban, hogy árakat csökkentsen. ennek jót tett volna a DIGI aggresszív árazása, ugyanakkor a másik 3 operátor kiszolgálási szintje mellett azokkal az árakkal nem nagyon lehetne versenyezni, a kedves ügyfél meg olyan apróságokat nem vesz figyelembe, hogy ha nem tőlük vesz valamit, akkor van elérhető ügyfélszolgálat, valószínűleg pár kilométeren belül egy üzlet, ezek mind-mind rengeteg pénzbe kerülnek."
Ez miért a Digi problémája? Meg honnan tudod te, hogy miért "álltak be" az árak? Ott ülsz az igazgatóságban, belátsz a színfalak mögé? Engem mint ügyfelet miért érdekeljen, hogy hány üzlet van? Kifejezetten irtózom attól amikor az ügyfélszolgálathoz kell fordulni amit az elmúlt 5 évben kétszer kellett megtenem, adategyeztetés miatt amikor még nem lehettt online megcsinálni és új SIM kártya miatt. Ezekért teljesen felesleges minden sarkon üzletet nyitni.
Thanos was right.