Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Az normalis, hogy wltoys a979-nel az elso kerekek ilyen furan szetfele allnak kicsit? Illetve ha nem, lehet azt allitani valahogy?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
nagyúr
válasz SoulReaver #3410 üzenetére
Ez, ennyi ido alatt... Ez mar a mesterszint, koszonom szepen!
Leborulok a tudasod elott."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Sracok, letezik akkucsatlakozohoz atalakito?
Van ugye egy wltoys a979 auto, meg egy a hirdetes szerint ahhoz passzolo akksi, viszont...
A kocsin a csatlakozo az ilyen[1][2], mint ezen a piros (sotet-sarga ), amit kaptam, azon meg ilyen.Szoval hazikokany nelkul at lehet hidalni valahogy ezt a problemat?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Udv!
Lenne egy olyan kerdesem, hogy az a muanyag kasztni, ami van a kocsikon, az mennyire szokott kompatibilis lenni az azonos aranyu kocsikon belul?
Amiert kerdezem: Paran osszealltunk, es vettunk WLToys A979-B RC kocsikat. Azert ezt, mert az arahoz kepest jonak tunt, es arra eleg, hogy baromkodjunk veluk a parkban, esetleg egymas kozott versenyezzunk, viszont van egy olyan problemank, hogy mindegyik ugyanugy nez ki, igy eleg nehez megkulonboztetni oket egymastol. Valoszinu minimum 4db ilyen kiskocsi lesz, a neten viszont nem talaltam ennyi fele kasztnit a979B-hez.