-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #207879 üzenetére
Erre esetleg valaki?
Közben lett egy videóm is : [MEGA 11Mb]
Nem feltöltött akkuval 12,5v-ról 10,7-re esett be ekkor a feszültség.
Hibakód nincs.
Vagy ez ilyen lenne a 3 henger miatt? Vagy elenged az egyik porlasztó? -
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #207900 üzenetére
Számomra meglepőek ezek a 800-1000km-es regenerációk, gondolom azok euro5-ös motorok. A cxxb már euro6 ez max 350-400km-t bír és regenerál, ahhoz 30 fok környéki idő kell, hogy 100-120km/h között kezdjen regenerálni.. ilyen időben nem tudja úgy felfűteni a DPF-et még 150km/h-nál sem.
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #207903 üzenetére
Nekem crbc euro 5 , inkább hosszabb utak voltak mostanában, legutóbb 798km-ert bírt.
-
Reggie0
félisten
válasz Khaosz55 #207897 üzenetére
Igen, idovel attert a VW a terfogat alapu szamitasrol a tomeg alapura.
Tehát neked kb 1 tank alatt 1X regenerál úgy hogy 350K van a kocsiba ? Gondolom ez pálya végig.
A dehogy. Ahogy en vezetek ugy 2.5 tankolas kell az 1100 km-hez. De varosban valoban keveset jarok. Azaz annyira nem nagyon keveset, mert bemegyek, csak jellemzoen inkabb este vagy ejjel, napkozben nem szeretek, inkabb ceges vagy roller.Az enyemet nem hivtak vissza dizelborany miatt, igy nincs szerencsere modositva. Most lehet, hogy benne lesz a takata legzsak visszahivasban, mar elore felek, hogy mokolni akarjak a motort is.
#207903 imyourfriend: Igen, ez euro 5, ott van az app jobb also sarkaban is az evjarat/motorkod: 2011/CCWA.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Kértem árajánlatot automata váltó olaj és szűrő cserére, meg is kaptam(audi márkaszerviz), de szűrő nem volt ott mire megkérdeztem és a válasz azt volt, hogy nincs benne csak akkor azt nem tudom mi a 3 és a 13 alkatrész és miért van oda írva hogy renew
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #207903 üzenetére
CBAB dízel, szinte csak pályán, 1100-1300 km-enként szokott.
Joe
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Eléggé kiestem a Volkswagenes körökből, de régen mintha lett volna egy olyan oldal, ahol a csomitartó matrica alapján meg lehetett nézni, hogy pontosan mik is vannak az autóban. Tudja valaki, hogy mi lehetett ez?Renault Megane IV Limited
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #207903 üzenetére
Nem nagyon csinálnak már ezek passzív regenerálást. Ahogy írod is, nem melegszik fel eléggé. Majd nyáron nagyobb melegben kíváncsi leszek pàlyán.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #207908 üzenetére
ELM327 és VAG DPF app androidon esetleg. Amúgy meg bőgő venti, emelt alapjárati fordulatszám, magasabb álló helyzeti fogyasztás alapjáraton.
-
PC4200
tag
5év letelt, csere
CSAK a puffin :)
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #207914 üzenetére
Kösz
akkor elvileg ugyanazNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Reggie0
félisten
válasz CharlieDrop #207908 üzenetére
alapjaraton megemeli a fordulatszamot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #207901 üzenetére
Nem olyan rossz ez. Akku kuka, az biztos, valamit javulni fog tőle, de nem fogja megoldani. Logolni kellene, hogyan épül fel a rail nyomás indítózás közben, azon már el lehetne indulni.
A lehetséges okok:
kopott a magasnyomású
szarok az injektorok
valamelyik érzékelő a motoron hazudik a motorvezérlőnek. lehet ez hőmérséklet jeladó, nyomás szenzor, fordulat jeladó...van belőle sok.Ezek amúgy nagyon csúnyán járnak akkor is, ha minden rendben. A kollégának van egy 3-as fobia ezzel a motorral. Borzalmas hangja van.
Nem tankolt valamikor véletlenül benzint?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #207922 üzenetére
A tomites az eleg nyilvanvalonak tunik elvegre ott az olajfolt a motor mogott abban a vonalban, illetve a csoben a kox is szepen lerakodott.(Meg mintha olaj is lenne ott).
De a bal felso sarokban az a toresvonal szeruseg a blokkon csak valami optikai csalodas vagy a kep alacsony felbontasa miatt latszik annak?
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #207396 üzenetére
Megoldódott a problém az említett alkatrészek cseréjével, teljesen eltűnt a benzinszag és totálisan olajpára mentes a motortér
Olajból jelenleg Motul 5W30 X-Clean van benne, de kípróbálnék mást is.
1.2 TSI CBZB 200e km-el. Olaj picit már hamarabbb barnul benne, mint 30-40e km-el ezelőtt, és a teljes fémtisztaság sincs meg ahogy az olajbetöltőn benézek. Nincs olajsár, de egy halvány barna filmréteg látható.
Érdemes olajcsere előtt ezt használni pl?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #207918 üzenetére
Szia!
Van egy üzemanyagnyomásos videóm is, csak nem log. [32Mb videó ]
Nincs infóm félretankolásról, csak annyi, hogy volt kannából is töltögetve. Emiatt is takarítottuk ki a tartályt. Volt benne kosz, de a szűrő volt igazán koszos.
Továbbítom a tippeket sógornak, ő szenved vele. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #207928 üzenetére
Pedig elég sűrűn cseréli, mióta megvette, csak ez már sokat futott. 400 000km körül jár, előtte éghetett rá a kox, mert 10 000km körül mindig kapott új olajat, szűrőket.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #207928 üzenetére
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #207932 üzenetére
Hát igen. Ilyenkor ha előtted csesztek rá akkor te már a sűrű olajcserével nem hozod rendbe a motort. Nekem is közel 400k volt benne és az enyém fém tiszta volt szinte.
itt ez a bütyök mi? Gondolom nem itt lenne a helye.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Láma kérdés: balkormányos kocsihoz vehetek jobbkormányos ablaktörlőkészletet, azaz felcserélhető a két darabja?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Kiskokó
veterán
Helló
Régen vettem egy magyar gyártótól WOLF kemikália, az autóüvegre vízlepergető hatású cuccost.
Használ valaki ilyet más márkából? A wolf megszűnt.
Illetve, olyat keresnék amit kasztnira is lehet használni nem csak az üvegre.
Kérlem aki tud ajánljon valamit.Köszönöm
Helló| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
macilaci78
nagyúr
válasz t72killer #207934 üzenetére
Nem minden esetben. Engem legalábbis marhára zavar az anyósülésen a szélvédő felső sarkában lévő kosz, amit nem ér el a törlőlapát. Gondolom, a jobb kormányoson szimmetrikusan vannak a lapátok.
Na, ha van egy szélterelős lapát jobbos szárra, akkor fordítva lesz a baloson.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #207935 üzenetére
Feleségem vegyészmérnök. Anno mondta, milyen savval kell az üveg felületét kezelni, hogy a víz nem nedvesítő folyadékként viselkedjen rajta, de hozzátette, hogy nagyon veszélyes, mert erősen mar és illékony is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz macilaci78 #207936 üzenetére
Értem, rákérdezek az eladónál, rakható-e a bal szár jobbra + vica versa . A Kép alapján nagyon egyformának tűnik a csati (bocs a reklámszövegekért):
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Kiskokó
veterán
Köszi mindenki
RainX-et ismerem de az csak üvegre jó.
Nekem valami olyan kellene ami kasztnira is és egyéb más felületre is jó.
(Kültéri lámpákat akarom lekezelni, hogy az öntözőrendszer amikor összelocsoljja a lehető legjobban leperegjen róla a víz.)Mondták már, hogy mezei vazelinnel , nagyon vékonyan is jó megoldás lehet erre.
Szerintetek?Milyen topik ?(bocsi melóba vagyok most nem tudom megkeresni)
Köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #207933 üzenetére
Azok a pici hengerek ha nincsenek benn a himb'kban, akkor nincs felül olajnyomás...
-
veterán
SOS segítséget szeretnék kérni.
Holnap megyek átiratni a váltási pontokat, alapvetően az 1500-as minimumot céloztam be.
Beszéltem egy fórumtárssal, aki már megcsináltatta, elvileg 1 és 2 sebességben nem nyúlnak hozzá (pedig én szerettem volna ha városban elindulok 1-ben és utána ha forgalmi okokból visszalassulok, ne a 2-est csúsztassa). Ha jól értelmezem 3-4-5-6-ban pont azt csinálják amit szeretnék, 1500 alá nem engedi a váltót.
Az előbb OBD-vel csináltam pár menetet és képernyőrögzítéssel (nem túl pontosan) a gázpedálállással együtt felvettem.
Ezeket a fordulatszámokat látom a pedál függvényében:
Minden sorban feltüntettem a váltás előtti és utáni forulatszámot is.
Szerintem az előzetzesen kitalálta 1500 minimum 3->4, 4->5 és 5->6 esetén jó
De lehet azért a gyárin, ha nem is ennyire de emeltetnék az 1->2 és 2->3 esetén is. Legalább olyan 2000->1200 vagy 2200->1300-ra 1->2 esetén
és 2000->1268 2->3 eseténKérdezném a szakikat, mit javasolnátok?
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen