-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
syC
addikt
Sziasztok. Az A6 c7-ben lévő "sima" 3.0 V6 tdi 204 pacis motorral van valakinek tapasztalata? TC-os nepperűzőben ajánlották, hogy kevésbé problémás, mint pl a bitdi. Vélemény?
•
-
vzsryl
nagyúr
Alapvetően megbízható motor, de egy vezérlés csere is nagyon zsebbenyúlós. A típushibákat majd leírja más.
Ha a helyedben lennék, akkor biztosan rámozdulnék, mivel hetek óta látom a hozzáállásod az A6 C7-hez, és azt a következtetést vontam le, hogy te ilyen autóra vágysz. Bármi mást veszel, elégedetlenül fogsz visszanézni rá a parkolóban. Vedd meg! (Ez parancs. )
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kiskokó
veterán
Nem igaz, cserébe rohadt gyenge és nagy részük még csak nem is quattro. + DSG
(pont pár hete vittek egy A6 kombival , meg is kérdeztem, hogy ez padló gáz volt? Erre mondja a srác, hogy igen, majd hozzá tette ez csak a 204 lovas, haverom A6-ja 2.0Tdi 170Lóra chipelve a 140Le érzésre jobbat megy, hozzáteszem neki 18" alufelni van míg a 204 lovas A6-on 20"as felni volt )
Illetve pont, hogy a 204 lovas a problémás verzió. Beszéltem Facen anno egy sráccal, kint él németben. 1Millás javítás volt neki a vezérműtengelyek kopása. Az Audi által is beismert és méltányosságból csinálták "csak" ennyiért (munkadíj + anyag 10%-a talán)
Ez állítólag csak a 204 lovasokra jellemző.
A 245 (és egyéb FL -es egy turbós verziók) már jobbak de ott a hengerfejjel tudnak bajok lenni, vezérlés az mindegyiken( még a BITDI-n is sajnos)Nekem BITDI van és mindenhonnan azt hallom, hogy ez a legmasszívabb minden téren.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
syC
addikt
válasz vzsryl #207152 üzenetére
Hát igen, kb ugyan ezt írta nekem a TC-s Balló úr, hogy elbasztam mert beleestem a C7, úgyhogy vegyek azt, ne is gondolkodjak másban. Csak az a bökkentyű, hogy ami ránézésre jól néz ki, az olyan 8 misi, annyit viszont nem szeretnék elverni rá egybe, mert még adott esteben abba is önthetek nagyszervizre még 1-2-t simán. Szóval most megy a fejvakarás.
•
-
-
Tótotto
tag
válasz Tótotto #207100 üzenetére
Sziasztok
Volt egy kérdésem és lehet hogy eltűnt a hozzászólások között.Vagy mostanában nem járt erre olyan aki ezen már túlesett.Akkor még egyszer.
Szóval szeretném megíratni a dq250 dsg váltót hogy ne menjen ennyire alacsony fordulaton városban(ilyen magas fokozatban).Találtam pár céget akit itt a fórumban olvastam vagy a neten találtam.Neochip,Ds Performance,Aet chiptuning.Csináltatott már valaki velük ilyet?Szeretnék olyan helyet találni ahol tényleg értenek hozzá.
Köszönöm a segítséget -
TayRol
veterán
Rendeltem ma egy autót magamnak a VW-nélkül, 62 hét a vállalt szállítási határidő. Életemben ennyit nem vártam még, pedig a Tiguan is 38 hétre érkezett. Merkúros idők...
-
veterán
válasz Tótotto #207160 üzenetére
Én tavaly májusban voltam a LAchip-nél Oroszlányban az alábbi műveleten:
- motorvezérlő program a régi csaló dízel verzióra downgradelés (9977-es verzióról 4014-re) a DPF kímélése és a fogyasztás csökkentése érdekében
- kis tuning (170HP/350Nm->206HP/439Nm)
- Váltó hozzáállítása (Stage1) a motortuninghoz, mivel megnőtt a nyomatékAkkor is akartam optimalizáltatni a váltási pontokat, de sajnos elbeszéltünk egymás mellett és félreértettük egymást, így ez akkor kimaradt, még akkor nem volt ez egy szokványos tevékenységük.
Azóta ez a művelet már nem egyedi náluk, felvették a repetoárjukba az alábbi néven:
"Váltási pontok újrakalibrálása, a kettőstömegű lendkerék védelme, és a dinamikusabb közlekedés miatt"
Most fogok hozzájuk visszamenni bepótolni a műveletet.A váltót 35 ezerért írják, hogy ez csak a nyomatéknövelés, csak a váltási pontok átírása, vagy kettő az egyben, az mindegy, ennyibe kerül. Ha most nem is akarsz motortuningot, szerintem ha feloldják a nyomatékhatárt is egyúttal, az semmilyen hátránnyal nem jár, de ha később mégis megiratnád a motort is, nem kell mégegyszer fizetni érte, újra kivenni a légszűrőházat meg talán az akksit is.
Nyilván mivel már egyszer irattam náluk a váltót, nekem ennél olcsóbb lesz.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
nagyúr
válasz MunezXBK #207095 üzenetére
Teszteltem a funkciót, meglepően megbízhatatlanul működik. A táblákat legtöbbször felismeri, de városon belül sok helyen 30-as sebességkorlátozást jelzett annak ellenére, h sehol sem volt kitéve olyan tábla. Már az is megfordult a fejemben, h a térképadatok alapján jelzi ki a sebességkorlátozást. Ja! Sok esetben nem veszi figyelembe, h egy kereszteződés feloldotta a korlátozást. Szerintem ennek a funkciónak ebben a formában városon belül nincs sok értelme. Autópályán OK lehet - bár én ott sem használom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #207169 üzenetére
A Superb-unkben is a terkep alapjan adta be a tablakat, siman lehet.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #207169 üzenetére
Köszi.
Navi alapján jelzi ki, de nem értem miért.
-
nagyúr
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Gépjármű: Volkswagen Golf VII Variant
Pótkereket nem tartok benne.Egy BMW kombiban láttam, hogy különböző rekeszek vannak kialakítva, rendesen bélelten, borítással ellátva. Laptop, kisebb szerszámok, akármi IS! hordozható ott biztonságban.
Mi ennek a neve, ha van? Hogyan keressek rá?
Próbálok megoldást találni Golf VII Variantba, hiszen csomó hely van ott, és praktikusak tűnik.Valakinek innen van hasonlója kialakítva?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #207173 üzenetére
Tesztben nálam is így mutatja, valójában meg csak ennyit tudok életre kelteni.
-
Kiskokó
veterán
+imyourfriend
Szerintem már ennek az évnek a végén látható lesz valami.
Ha körbenézel a világon, kezd mindenki szenvedni... Amcsiban, Kínában, Háború, BRICS stb
Itt szerintem én még nem mondtam mostanában alig írok ide, de kb 2021-től már látszott, hogy 23/24 re jön a válság, hát inkább 24 lesz belőle. De már most érezni, mi is észrevesszük a boltban, pedig eddig szerencsére, nekünk a covid meg ezek nem tettek be. Aztán jött a hatalmas infláció meg a lehúzás -lehúzása, meg a mindenki csinált minden, olyan drágulás lett, de a csúnyája szerintem még mindig odébb van, és még nincs válság.
A magyar amúgy is szeret mindent "kimaxolni" lev agyunk maradva mint a borravaló. A HAHU-n az árak még talán mindig nem képesek csökkeni , az ingatlan se... mert mindenki próbálkozik még, még... majd ahogy telnek a hónapok, lesznek még bajok...
De ez csak az én véleményem.Bitdit vegyél syc , nem fogsz benne csalódni és a rendes Tiptronic váltóval még jobb helyzetbe kerülsz. Adblue tud még szivatós lenni sajnos.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #207177 üzenetére
Jut eszembe, azt beszélik a Boschban ,a jövőbeli tervük az, hogy az autóiparba gyártott rengeteg alkatrésznek, részegységnek az árát 15%-al akarják csökkenteni, amit a kocsik árában a gyártónak is muszáj lesz az új autó árából elengedni, mert ilyen árakon lassan nem fognak új autót venni az emberek. Chip hiány sincs már annyira mint állítják... ugye az elektromos autó piacot a Tesla most kúrta szét másodszor is csökkentett az új autók árán. Nagyjából egy M3 Perf 5,5 Milllióval lett olcsóbb mint párhónapja mikor az első csökkentés volt, összesen!(nem emlékszem mikor, de idén ha minden igaz.)
Mivel nem fogy nekik a kocsi, kínában is veszik a sajátjukat a kínaiak.
Lesz itt még készletes autó, nem 60 hetes várakozási idő meg a ló.p.cs.m.
Erről jut eszembe, faternak megjött 2 hónapja Q5. 1 hónappal korábban lett meg a beígérttől, és az ára sem változott.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
grizlisandor
addikt
válasz Kiskokó #207178 üzenetére
"ugye az elektromos autó piacot a Tesla most kúrta szét másodszor is csökkentett az új autók árán."
Nyilván próbálja a Tesla bepozícionálni magát a piacra.Kereslet, kínálat. Szoktam emlegetni, minden annyit ér, amennyit adnak érte.
Pár hete beszélt Karotta a TC hiradóban, hogy alakulnak az új autó árak Kínában.
-
Gomez1984
aktív tag
Sziasztok
Adott egy Seat leon mk3 2017. Start stop.
Észrevettem hogy az utobbi időben nem kapcsol be a start stop a lámpánál.
Kidobja a kis tiltás ikont.
Infonál annyit ír hogy gépkocsi energia szükséklete nagy. Lehet az akksi a végét járja? -
syC
addikt
válasz Kiskokó #207177 üzenetére
Mesélsz egy kicsit az adblue-ról? Mi baja lehet? Amúgy meg nézem hahun a hirdetéseket és elgondolkodtam: miért van akkora szórás a kocsik között? Pl C7-ből van 4 misiért is és van 14ért is, 5 évvel fiatalabb, 200k- val kevesebbet futott, elég dúrva diff. 10-ből azért helyre lehet tenni rendesen. A másik meg a futásteljesítmény. Erős szkepticizmus fog el ha meglátom, hogy tizen x éves autó 200k alatt futott. Szóval azon dilemmázok, hogy tényleg mind leélt gatyafos ami a kínálat alján van és vagy az összes 10+ -os meg túlárazott
•
-
safranek322
csendes tag
Sziasztok
Páromnak első autónak egy használt Skoda Fabia-t néztünk ki. A típus 2006.12 hó, 1,4 16V benzin, BKY motorkód.
Ennél a motornál ismert valami típushiba, mire figyeljek? Motoron kívül tudtok valamit amire különösen kell figyelni?Köszi előre is
Balázs[ Szerkesztve ]
- És üdvözlöm a kedves feleségét. - Köszönöm, uram, de már egy éve önnel él...
-
veterán
válasz Tótotto #207171 üzenetére
Még pár dolog eszembe jutott ezzel a váltási pontok átírása dologgal kapcsolatban, amiket módosítani lehetne, ha nem küldenek el a csába a túl sok baromságom miatt:
- szerintem a mostani, asszem 4600 körüli váltási pontnál már semmi nyomatéka nincs a motornak, szerintem jobban menne, ha már 4400nál elváltana, szinte érezni ahogy elpuhan váltás előtt. Ez D és S egyformán igaz nyilván
- kick downht lehet kikapcsoltatnám ha lehet. Erről vélemény?
- van valami olyan hogy 1-es fokozat visszakapcsolása, ami elvileg városban kúszásnál kevésbé terheli a motort
- ha keményebben fékezek de nem állok meg, utána nem zár a kuplug amig nem nyomom a gázt, de ha araszoláskor csinálom, azonnal el kezd újra húzni. Ezt vajon ki lehet kapcsolni hogy addig semmiképp ne akarjon elindulni míg nem nyomom a gázt? Nem kell nekem hagyományos automatát imitálni.Illetve alapból álló helyzetben D-ben hallani hogy dolgozik valami, l/órában is látszik ez az 1-2 deci, N-ben pedig nem. Nem tudom, csusztatja a kuplungot, vagy csak a megemelkedett hidraulikanyomás hallatszik hogy készenlétben legyen az indulásra
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kiskokó
veterán
Az Adblue rendszerrel az a baj, hogy bármelyik részéhez is kell nyúlni, az (több)százezres kategória alaphangon. Mivel sok a részegység, ezért elsőre általában nem is a megfelelő alkatrészt cserélik. Van valami gyári update is rá, de erre nem emlékszem pontosan mit mondott a szerelőm (valamelyik alkatrész módosított, amit adnak is méltányosságból, de ahhoz kell software update is)
A leggyakoribb hiba, a tartályban a szivattyú és/vagy az szintjelző hiba, mivel kristályosodik ez a szar... mind1 melyik része mert csak egyben van tartály bőven 200+ezres ár + munkadíj.
A másik az adblue befecskendező maga, nálam ez volt takarítva legutóbb mikor hibát dobott, de szerintem mivel röviddel adblue folyadék töltés után jött a hiba, arra gyankaszom, hogy a teli töltéstől a szintjelző akadt ki vagy valami... mire a szerelőhöz került a kocsi (400km-el később, amúgy1000-re engedett menni a hibától)
A szerelő előtt 10km-re elment az addig törölhetetlen hiba, és azóta sincs semmi ennek 1 éve már. De ekkor lett takarítva az adblue befecskendező.Volt nála olyan A7 mint az enyém, a Bitdi, annak 800 ezer volt az Adblue rendszer javítása.
Az árak meg most teljesen kiszámíthatatlanok. De mint mondtam, nagyrészt próbálná még mindig mindenki a szarját drágán eladni.
Tulajok (száma, milyensége), Km futás fontosak,nálam azon dől el milyen egy autó sokszor. Sajnos rengeteg autót adnak vesznek az emberek. Mindenki csak ki akarja próbálni, megunja eladja, stb
Minnél "erősebb és vagy/ritkább" az autó annál nehezebb jót találni belőlük,pláne ahogy telik az idő felettük.
Sokan máshogy gondolkoznak erről mint például énis, de most azt mind1.
Ezért sincs még S8 5.2LJa meg Km futáshoz, hogy amikor én keresek autót, soha nem találok egy olyan hülyét mint én, aki karbantartja a kocsit, vigyáz rá, stb, és még évi 10-15ezer Km-et se megy az is vezetve a szervizkönyvben, csak gyári cuccok stb.
De bezzeg a HAHU-n vagy az őszinte 450ezer Km-es valóban éltes cuccok, vagy a tökmind1, hogy hány éves 5-20 éves koráig 200-ezer km átlag futás. (talán mostanában kezdett ez a határ feljebb kúszni 250ezer km-re) De tudjuk, hogy nagyrészt a fele sem igaz, és ha igaz is a Kilométerállás, akkor meg a tulaj volt sok és/vagy igénytelen is a kocsijára. stb
Nem hiába 4 perc alatt, motorindítás nélkül vitték el az A6-omat az első érdeklődő.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MunezXBK
nagyúr
Mágus, olyan nincs, hogy valami nem működik, ami működhetne: KÉP
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #207173 üzenetére
Nekem csak a terkep alapu volt. De az egy mezitlabas Superb volt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #207190 üzenetére
Teljesitmenycsucson valt el, at lehet irni a valtasi pontot barmire. Gyorsabb nem lesz a kocsi max lassabb.
Elvileg kikapcsolhato gyakorlatilag nem szoltak mert biztonsagi szerepe van.
1-est a manualisban sem szurod vissza, ezt sem kell csak ha allora fekeztel. Az 1-es csak indito fokozat.
Igen a nyomast generalja. Dsg egy robotizalt kezi, a kuszas utolag lett beleprogramozva. Elvileg kikapcsolhato gyakorlatilag passz ennek nem neztem utana.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest