-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Hát
Lassan itthon is ennyit kérnének ezért, és azért ott több a fizetés, nem kicsit
Így nézve nem is sok az a 600€Pontos infóim Ford autóról van itthon, vagyis februári ár
0W20 olaj 6.2l 46000Ft
üzemanyagszűrő 49000Ft
olajleeresztő csavar tömítés is 2300Ft
olaj, levegő, pollen szűrő összesen 27500Ft
Az egész 159000Ft[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
Én biztos, h márkaszervizbe vinném! Bár ez leginkább azon múlik, h mikor szeretnéd eladni az autót. Ha egy-két éven belül, akkor nem kérdés! Fiatal autók eladásánál (de igazából később is) különösen fontos, h végéig márkaszervizben szervizelték-e őket. A különbözetet valószínűleg simán vissza fogod kapni eladáskor. Ja! És innen nézve egyáltalán nem sok a 600 euró. Én több mint 330 ezer forintot fizettem ki egy C osztályos Merciért idén februárban, pont ugyanezekért a tételekért.
Big_Boss: a gyertyacserénél nem csak a futásteljesítményt, hanem az autó korát is nézik! Nekem két gyertyacserém is volt az utóbbi három évben: Audi S5, három éves korában 50e km, C400 Merci három és fél éves korában, 26e km.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz bulikavagyok #207706 üzenetére
Jó tudni, köszi!
-
gubabela
senior tag
Az régebben is hasonló áron ment, nem csak abból áll, hogy olajat cserélnek. Nálam cseréltek még hűtő+fékfolyadékot, átnézték mindenhol, szűrők cseréje, fékek levétele stb. Gyertyacserére sem számoltak fel extra költséget kb hasonló áron volt mintha netről lett volna véve. Ha mindent összeadok nem lett volna lényegesen olcsóbb, ha máshol csináltatom. Mondjuk nekem szerencsém van ebből a szempontból a szervízzel, nem lehúzósak, nem véletlenül hordom oda az autót meg hoztam el tőlük már a másodikat.
-
Vegha
senior tag
Az 1.9 pdTdi-t meddig lehet nyomni hosszu tavon ? Nemetorszagot fogom atszelni (kb. 600 km) es jo lenne minel hamarabb megerkezni. Octavia 2007, 105 Le)
-
Tin
veterán
válasz dellfanboy #207701 üzenetére
Igen, egyszerűbb. A kocsi amúgy az első két évében még ment városban is, de azóta csak hosszú távokon használjuk, illetve havi 1-2x bevásárlás. Az olajban most van 19.000 km, amiből 18.000-et autópályán és közúton tett meg, és már nem várnék még párezer km-t az olajcserével. Megvárhatom vele az augusztust, de mivel egyelőre megtartjuk, nem akarok ezen spórolni.
#207702 Big_Boss: kiírták, de amúgy valóban 30-60e km a periódus, gondolom 30e után cserélik, hogy a következő szervizig ne érje el a 60e-t. Nagy jelentősége nyilván nincs, mert működik, és nyáron amúgy is megyek látogatóba rokonhoz, szóval majd kicseréljük ott. Nem fog földhöz vágni az az 50€, majd előtte megveszem.
#207703 tibbike01: ez itt valójában a VW saját garanciája, vagyis gyári garancia. A +2 év került olyan 1000€ körüli összegbe, de a további évek már egyrészt túl drágák lennének, másrészt hordhatnám cserébe a 600€-s olaj és gyertyacserére az autót. Annó azért vettem meg, mert gondoltam, hogy addigra cserélem a kocsit, de úgy elszálltak az újautó árak, és annyira keveset mentünk a Covid és a mindenhez közel költözés miatt a kocsival, hogy végül nem igazán használtam ki.
#207704 MunezXBK: köszi, visszakerestem először, és már írtad korábban is. Akkor nem félek tőle. Meg végülis Bosch szerviz, nem valami bodega, gondolom jó lesz.
#207705 bul07: tudom, hogy Magyarországon sem sokkal olcsóbb, de az "ahhoz képest" azért nem teljesen korrekt megállapítás. Itt is 8% körül van az infláció, a fizetésemet meg 3%-al emelték januárban. Minden drágább. Ha hozzáveszem, hogy a VW márkaszervizben otthagytam az elmúlt 3.5 évben vagy 1000€-t, ami olajcsere, és szűrőcsere volt, ja meg legutóbb fékfolyadék, és elgondolkozom, hogy vajon milyen előnyöm származott ebből, akkor azért megvakarom a fejem.
Példának okáért: kollégát kérdeztem, ő szervizben cserélteti a gumit, betárolással. Olyan 80-100€-t fizet alkalmanként ezért. Én a pincében tárolom a gumit, és magam cserélem. Az olajos emelő az elején volt talán 30€, nyomatékkulcsom volt, de legyen az további 30€. Igazából egy gumicsere árából megvettem a cseréhez szükséges teljes felszerelést, évente kétszer meg kicserélem a mélygarázsban fél óra alatt.
Ősszel volt műszakin a kocsi, leszedték a kerekeket, és szerintem a kerékőrt a jobbágy megtépte légkulccsal. A gyári szervizben. 1 hónappal később vettem észre, amikor gumit cseréltem, hát mondom ezeket cserélnem kell idővel. Karácsony előtti hazautazás előtt a hideg garázsban ráhúztam mindegyikre nyomatékkulccsal, és mondom úúúú, remélem lejön ez még fúrás nélkül. Amikor visszajöttünk, rendeltem is egy doboz kerékcsavart, és amikor már jobb volt az idő, kicsit izzadva leszedtem a kerékőröket, hálisten még lejöttek. Csavar ment fel, kerékőr meg a felejtőbe.
#207706 bulikavagyok: ja, én is nézem Nepper videóit, viszont nem tervezem eladni a kocsit egyelőre. 35e km van benne, és 4 éves lesz augusztusban. Nincs napi használatban, de ha megyünk, akkor akár többezer km is belemegy pár hét alatt. De ez inkább csak nyáron van. 21500€-t ért vettem, most használtan kapnék érte 20000€-t, a hasonló felszereltségű ugyanilyen, de új 8-as Golf Variant meg 34000€. És mit kapok érte, ugyanazt (vagy szarabbat), meg 2 év garit? Majdnem dupla áron?
Most abban gondolkozom, hogy inkább megtartom még 3-4 évig. Még akkor is bőven 100e km alatt lesz a futás, és ha évente rá kell költenem párezer eurót, még mindig beljebb vagyok, mintha az új kocsira költeném a drága olajcseréket. Oké, hogy csökken az értéke, de minél idősebb egy kocsi, annál kisebbet esik az értéke, egy 7-8 éves használt autónál pedig már nem azt fogják nézni, hogy mennyit volt márkaszervizben, hanem az állapotot. Az meg egy főleg autópályán használt autónál egész más, mint egy városban letaposott céges kocsinál. A futásteljesítményről nem is beszélve. Szóval nem, nem fogok visszakapni a kocsi árából többezer eurót eladáskor csak azért, mert márkaszervizben volt. Főleg, hogy így meg Bosch szervizben van, ami szintén nem valami útszéli vacak helyen.
#207708 gubabela: nem igaz! A gyári légszűrőt sem cserélték, merthogy azt elég két évente. Nemhogy a folyadékokat! Külön kellett fizetnem a fékfolyadék cseréért, valami 200€ volt, a tavalyi szerviznél. És kérésem ellenére nem voltak hajlandóak rátölteni a fagyállóra sem, mondván, hogy természetes a fogyás, és még minimum szint alatt van. Én töltöttem rá a fagyállóra is. De a fényszórót persze beállították géppel, 50€-ért, amit nem kért senki.
Tudod, hogy mi van ebben az 580€-ban? A jobbágy átnézi a kocsit (szemrevételezi), majd rádugják gépre, kiolvassák, a szoftverfrissítést is külön kérnem kellett tőlük legutóbb, ezen kívül lecserélik az olajat és gyertyákat. Semmi mást, de szó szerint semmit. Szerinted a 4 éves kocsin, aminek pár héttel a szerviz után lejár a garija, mit fognak garanciális hibában felírni? Ha bármi elromlana, pár hét múlva már úgyis fizetős szerviz lenne. Az alkatrészek (olaj, szűrő, gyertya, bármi) árai a neten megvehető gyári VW termék kisker árának a duplája, mindennél.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vegha #207709 üzenetére
Én Hannoverből jöttem haza Budapestre. Az első kb 400 km még a német pályán, átlag 170-nel, megálló nélkül.
Passat 1999, 116 LE, ez kb 4000 rpm, a piros skála 4500-nél kezdődik. A kb 2400 km-es úton kb 3-4 mm olaj fogyott a nívópálca szerint, amúgy normál használat mellett 10k-s csereperiódus alatt 5-6 mm szokott fogyni, nem kellett rátöltenem.Idehaza a vidéki útjaim 250 km-esek szoktak lenni, általában megálló nélkül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gubabela
senior tag
Nem tudom, hogy miféle szervíz lehet ahová vitted előtte, de nekem teljesen más a tapasztalatom. Minden szervíznél eddíg kaptam részletes listát, hogy mit ellenőriztek, mit cseréltek és tételesen fel volt sorolva, hogy mi került bele és mennyiért. Eleinte kikerestem még az árakat, hogy mennyi lenne, ha magam rendelném, de nem volt köztük nagy külömbség. Ha akartam, akár nézhettem is, ahogy dolgoznak, ha kérdeztem, elmagyarázták, hogy mit kell és miért. Mutatták mindíg előtte, hogy az előírás szerint mit fognak ellenőrizni, elég hosszú szokott lenni a lista, nem fél órás mutatvány amíg mindenen végigmentek. Egyedül az óradíj ami magas (viszonylag), de extra órákat nem számoltak fel nekem semmire. Legutolsó tüvös, olajcserés+szűrők+4 éves került 480€-ba
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz gubabela #207720 üzenetére
Hivatalos VW szerviz. Az, hogy neked valahol máshol mennyibe kerül, számomra sokat nem mond, de itt a lista, mi van benne az árban.
D499D INSPEKTION MIT ÖLWECHSEL (FLEXIBEL)
01090014 INSPEKTION MIT ÖLWECHSEL (FLEXIBEL) . 1 399 139,50
04E 115 561 AC 1 OELFILTER 1 18,20
N 902 889 01 1 SCHRAUBE 1 4,60
N 013 815 8 1 DICHTRING 1 2,45
WHT 000 729 A 3 SCHRAUBE 1 4,65
G S60 577 M2 EUR 4,300 0W-20 LL I 1 126,42
> PAKETPREIS EURO 352,03 incl. USt <D6B2C ZUSATZARBEIT: ZÜNDKERZEN ERSETZEN 60.000
28705695 ZÜNDKERZEN ERSETZT 1 399 77,50
05E 905 602 4 ZUENDKERZE 1 99,60
04E 145 853 E 1 BUEGEL 1 6,50
WHT 001 386 1 DICHTUNG 1 4,15
WHT 003 247 1 DICHTRING 1 6,15
> PAKETPREIS EURO 230,74 incl. USt <A tételárak nettók (vagyis +19%), de a két PAKETPREIS az bruttó. Így jön össze az 582,77€-s ár. Tavaly 5-6 környékbeli szerviztől kértem árajánlatot a 3 éves szervizre, 10% alatt volt az eltérés az árban. Szóval nem, nem ez a kifejezett szerviz drága.
A kódokat beírhatod keresőbe, de az 5 literes 0W20 VAG olaj 50€ körül kapható, a Bosch gyújtógyertyák darabja meg 15€. Kisker áron, magánembernek! A VW szerviz az 5 liter olajért kérne bruttó 175€-t, a 4 gyújtógyertyáért meg 120€-t bruttó. Számomra ezek pont dupla árak, az olajnál meg ott a 3x-os szorzó. A munkadíjjal még önmagában nem lenne bajom, de a pofátlan túlárazással már igen.
Tavaly év végén vettem egy 5 literes olajat, olajszűrőt, leeresztőcsavart és alátétet, légszűrőt és persze pollenszűrőt. Mind gyári VAG termék, szállítással együtt volt 100€. Sajna nem nagyon engedik a hozott olajat, de mindegy, megromlani nem fog, majd jövőre majd Magyarországon ejtem meg az olajcserét, ahhoz tökéletes lesz a szett. A légszűrőt már úgyis cseréltem, a pollent meg majd most fogom nyár előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz tibbike01 #207722 üzenetére
Az voltaképpen gyári gari hosszabbítás. Itt németben csak 2 évet adnak a kocsira gyárilag. A kiterjesztett garancia (5 évig) valójában egyfajta vásárolt gyári garancia. Bármire, amire a gyári garancia felhasználható, ha beszarik valami, aminek nem kellene. Mivel irdatlan javítási költségek vannak, ezért vettem rá +2 évet. Most az mindegy, hogy ha odavinném, mit mondanának, hogy ez garanciális vagy nem.
-
tibbike01
őstag
Igen, de az alap 2 év garancia az fasza, de a + évek az kb semmit nem ér, kuplungra, váltóra nem érvényes, semmilyen kopó alkatrész nem tartozik bele, se folyadékok, se klíma, hifi semmi. Kb csak ha a nap megégeti a műszerfalat vagy valamilyen SW hiba lép fel, annyit érnek a + évek.
-
Tin
veterán
válasz tibbike01 #207725 üzenetére
Hát nem tudom, lehet. Nekem azt mondták a szervizben, hogy ez ugyanaz, mint a gyári gari, de persze azt is mondták, hogy az olajat elég 30e km-enként cserélni. Nyilván ha 250 euró az olajcsere, akkor senki sem viszi évente. Voltaképpen nem számítottam arra, hogy a kopó alkatrészeket is fedezi, hiszen azokat talán a gyári sem fedezi, de ha nagyobb gáz lett volna, akkor jól jön. Mindegy, kifut augusztusban, még persze le is kell mondanom majd a megfelelő időben az automatikus hosszabbítást (egy fix 2 éves szerződésnél - németek...).
-
Alu
senior tag
válasz Mágus2 #207697 üzenetére
Köszönöm!
Rendelés előtt lenne még egy problémám, amiben segítséget szeretnék kérni:
Néhány hete derült ki, hogy nem hűt a klímám. Voltam klímásnál nyomáspróbán és 5,2 bar volt a rendszerben. Az úr szerint a kompresszor nem kapcsol be valamiért, de mélyebb vizsgálatot és javítást nem vállalt. Az autó passat b6 1.9 tdi bkc 2005, 2 zónás digitklímás verzió. VCDS -el kiolvastam a hibatárolót és csak flap motorra volt hibakód a HVAC vezérlőben. Néztem élő adatot, ahol szintén megvolt az 5,2 bar, így a nyomásérzékelő hibát kizártam. A klímavezérlő bekapcsolását követően a kompresszor szelep vezérlése fokozatosan kúszott fel 0,820A -hoz, aminek tudtommal így kell lennie. Ezt a mágnesszelep csatoakozóján is kimértem, tehát elvileg odáig minden rendben. Így már csak a kompresszor szelep maradt.Ezek alapján mekkora a valószínűsége, hogy valóban a szeleppel lesz a probléma és annak cseréje (+ szűrő csere és töltés) után újra hűteni fog?
Illetve nem tudom mennyire releváns infó, de VCDS szerint a kompresszor fordulata alapjárati motorfordulatnál 1000rpm, terhelése bekapcsolt légkondinál pedig 1,6Nm volt. A klíma kompresszor egyébként 6-8 éve volt cserélve márkaszervízben. Delphi 5N0 820 803 E.[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Tin
veterán
Köszi, sajna félreértettem, Motult raknak a kocsikban. De direkt mondtam, hogy 0W20, erre a nő mondja hogy 5.5 liter? Mondom biztosan 4.3 liter. Oké.
Remélem a Motul jó, és a VAG speckójut rakják bele, nem az általánost. Bár mostantól úgyis évente cserélem, majd Magyarországra időzítem a cserét.
-
gubabela
senior tag
Az olajcsere árában benne van a használt megsemmesítése is (?) azért drágább, persze ha magadnak csinálod akkor is le kell adnod valahol meg a szűrőt is nem dobhatod csak úgy ki. Persze még így is elég vastagon fog a ceruza, nem is kérdés. Ha van helyed meg energiád magadnak cserélni úgy lehet rajta spórolni nem is keveset. Csak gari idő alatt nem teheted meg, utána már meggondolandó a dolog. Sajnos itt is az összes szolgáltatás drága, de nem is gombokért dokgozik az ember.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz gubabela #207731 üzenetére
Vannak már szereld magad garázsok akár aknával, akár csápos emelővel szerelve, ahova be lehet állni valamekkora összegért.
Pici feláért szakember is akad, vagy csak egy pár segítő kéz, ha csak tartani kell valamit.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tin
veterán
válasz gubabela #207731 üzenetére
És gondolod, hogy a másik szerviz ahová viszem, az majd a csatornába önti? Az ATU-nál 110 euró a művelet olajjal és szűrővel, de azt még nem mertem kipróbálni.
Mostantól úgyis évente cserélem, majd a magyarországi nyaralásra időzítem. Csak most lesz előtte még 3-4000 km utunk, nem akarok tovább várni a cserével, 19e km van az olajban, igaz 95% autópálya. Jövő évtől meg otthon majd lesz hely cserélni, meg a nagybátyám amúgy is autószerelő, legalább meglátogatom.
[ Szerkesztve ]
-
#34322688
törölt tag
Valaki tudna abban segíteni, ehhez a tipushoz: Skoda Fabia 1.2 40KW/54 -AWY-milyen lambdaszonda lenne a megfelelő?
Nézegettem több oldalon, de nem tudom eldönteni, melyiket lenne érdemes megvenni, és honnan. -
simonjoe
őstag
válasz bulikavagyok #207706 üzenetére
Szerintem meg aki a dolgok mögé lát, bőven xarik a márkaszervizes pecsételésre. Láttam én már márkaszervizben csilliókért "ápolgatott" vasat, ami rohadtul szét volt rúgva. Feldughatta a tulaj a szervizkönyvét, mert azon kívül semmi pozitív dolgot nem tudott felmutatni az autóján.
Joe
-
yodamester10
őstag
Egész jól néz ki [link]
-
Tin
veterán
válasz yodamester10 #207741 üzenetére
Ez tetszik, de pályán 130-al vajon mennyit megy el, 300-at? Mert az karcsú. Ha elmenne 450-et, az már jó lenne.
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #207739 üzenetére
Akkor nem nézed a kopasz német beszerzéseit, állandó visszatérő elem a szerviz történet
Ha nincs papír már alkualap, már ha egyáltalán megéri a kockázatPersze nem öreg autókról beszélünk egy +10éves kocsinál már nem feltétlen kell pecsét, de egy 5-6éves esetén hát(főleg a megy a gépbe a kilométer is)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
válasz simonjoe #207739 üzenetére
Saját tapasztalat: 1-4 éves német prémiumnál mindig sarkalatos pont az alvázszám szerint lekövethető szerviztörténet (márkaszerviz). Anélkül sokkal nehezebb eladni egy ilyen autót. Nálam is kizáró tényező. A köztes olajcsere plusz pont.
Szerk.: Igen, ahogy írod is: ezen felül nem árt ha "hibátlan" állapotú.
yodamester10: ebben a színben (ebből a szögből) van egy kis RS6 utánérzésem.
Tin: Egyelőre még nem pályára valók ezek, pont ez a legnagyobb bajom velük.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kész lett a kocsim. Pierburg EGR szelep került be.
Bölcsőlevétel miatt volt futóműállítás is.
A hátsó váltókihajtásnál van egy plusz hajtómű/bolygómű nem om mi a neve, abban is cseréltek olajat mert kifolyt.Tapasztalat: Halkabb és simább járású, a pedálokon, kormányon, váltókaron korántsem érzem azt a kis rezonanciát amit eddig. Sokat javult a komfort.
Hogy az EGR csere okozta (hiba miatti egyenetlen járás megszűnt) vagy a futóműbeállítás, vagy a hajtás olajcsere az jó kérdés.A végösszeg 245ezer volt számla nélkül (csak pecsét szervízkönyvbe és munkalap)
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Tin
veterán
válasz bul07 #207743 üzenetére
Én nézem, de azért ne belőle indulj ki. Ő maximum 1-2 tucat kocsit vesz egy körben, és eléggé korlátozott, hogy mivel hajlandó foglalkozni. Neki a kötelező kereskedői garancia miatt egyszerűbb azt mondani, hogy csak olyat visz, aminek garantáltan szervizkönyves előélete van, mert be van tárazva elég autó, és ezek között is tud olyat találni, amin tud pénzt keresni. Oké persze átnézi, állapotot is vesz, de Németországban könnyen talál 4 éves 7-es Golf Variantot 34e km-el, aminek végig vezetett szervizkönyve van (ez az én kocsim). Ha nincs szervizkönyv, nézi a következőt.
Viszont, ha én mondjuk 4 év múlva eladásra kínálok Magyarországon egy 8 éves, mondjuk 75.000 km-t futott 7-es Golf Variantot R-Line felszereltséggel, jó állapotban, időszakos cserék szervizszámláival, amik ugyan nem gyáriak, meg néhány olajcserét mondjuk megoldok magánban, de csatolom azokhoz is a számlát, ahogy minden javításról, alkatrész beszerzésről, és ez összevág a vezetett kis Excel-emmel, akkor azt fogod megvenni, vagy az 5 éves koráig márkaszervizbe hordott alapfelszereltségű ex-céges Golfot, visszatekert 99e km-el? Na ugye.
Állapotot veszünk, ránézünk az emberre, jeleket keresünk a turpisságra és a gondosságra. Ha én végig betartanám a márkaszerviz előírásait, akkor 30e km-enként lenne olaj cserélve, minden második olajcserénél légszűrő, és ne akard tudni, hogy miket nem kötelező megcsináltatni csak azért, hogy a 3x-osan túlárazott olajat meg a duplán túlárazott alkatrészeket a jó drága óradíjhoz ki tudd fizetni. Mellesleg, ahova hordtam a kocsit, az szervizelt autói 2/3-a céges. Ők meg fizetik a díjat, de egy centtel sem többet, mint a kötelező.
Melyik a jobb?
-
Tin
veterán
válasz bulikavagyok #207744 üzenetére
Nekem is, tök zsír lenne egy ilyen, de nekem semmi kedvem a 9 órás utat 11 óra alatt megtenni azért, hogy töltögessek. Így 2-3x állunk meg max 5 percre, jó esetben 9 óra hazáig.
#207746 Qru: köszönöm, figyelni fogom. Ezt tuti nem veszik hordósban, mert nem VW szerviz, hanem általános.
#207747 yodamester10: hát igen, de amikor mi megyünk (ünnepek előtt, nyári szünet kezdetén), mindenki akkor megy, így mindig tele van minden. A töltők is tele lennének.
-
válasz bul07 #207743 üzenetére
Kopasz ugyan úgy dolgozik mint más nepper csak többet ad a kozmetikára. Tudod mikor vennék szerviz könyveset amikor azt látom benne hogy tartották a 30k métert? És eladásnál sem az számít h számla van-e. Én mindenkinek megengedem hogy bevizsgálja a kocsit és hogy a szerelőimmel beszéljen. Ezért is tart 4-8 hónapig amíg elmegy a kocsim - de soha senki nem jött hogy te hazudtál vagy valami nem úgy volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Mobil flották
- Futás, futópályák
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OTP Bank topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest