-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz dellfanboy #139001 üzenetére
Az 502.00 még a benzines Golf 7-be is jó, fix 15 ezer km-es intervallummal.
Szvsz és utánaolvasgatva / kérdezgetve jobb is a motornak egy 5W-40-es 502.00, mint egy 5W-30 504.00; feltételezve, hogy azonos, max. 15 ezres a csereintervallum.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz dellfanboy #139001 üzenetére
A VW503.000 a gépkönyv szerinti előírt olaj neki.
focvis: Nálam 10e km vagy 1 év az olajcsere periódus.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz dellfanboy #144471 üzenetére
Épp ez az, hogy az első képen nem V6 van, hanem VR6. Helytakarékos megoldás.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
i-sti
senior tag
-
K Norbi
addikt
válasz dellfanboy #176335 üzenetére
Az egybe van 25 [link]
Csomagtérfogó kilincs.Jófogás, Bontók, VW Facebook csoportok.
Van 1 tonna szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz dellfanboy #178760 üzenetére
érintettek vagyunk.éppen ezért írtam ide. 110kw 2l fsi 2004.
Az elért minket is az e10 nyűg azt jelenti,hogy úgy lekokszolódtak a gyertyák,hogy már be sem indult. -
nagyúr
-
bul07
nagyúr
válasz dellfanboy #206588 üzenetére
ilcats.ru oldal elég gyors és reklám se igazán van, csak a pontos alkatrészre kattintva nem tölt be
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
cross56
senior tag
válasz dellfanboy #206987 üzenetére
Úgy látom 60-100 között kapni őket.
-
Anaconda
tag
válasz dellfanboy #207049 üzenetére
Köszönöm az ötletet, kezdjük sorban:
- keréknyomás oké
- fék nincs beragadva, gumicseréknél ellenőrzöm
- kézifék detto
- lambda szonda: hogyan kellene pontosan ellenőriznem?
Csatolok néhány fotót.
[kép] [kép] [kép] [kép]
- gyújtást hogyan tudom ellenőrizni? VCDS-el lehet esetleg?
- gyertya kb egy éve lett ellenőrive, olyan volt mint egy 2T motoré, mert a gyújtótrafó tönkrement és 3 henger ment csak. Ekkor gyertyacsere volt. Kb fél évvel később újra ellenőriztem, szinte csak városban használtam, 2-8km-es tavokat, ennek megfelelően kormos volt a gyertya, de nem vészesen.
- kompresszió: szerelőm nem mérte. Én érzésre azt mondom, hogy megvan a 102LE, volt már sok autóm, a dízelből átülve is van viszonyítási alap.Ami tippem volt, hogy benéztem a benzinszűrő cserét. Bele van integrálva a nyomásszabályozó, ebbe 4 BAR-os kell, de 6 BAR-osat is árulnak, asszem az 1.6 FSI-be mennek, de sajna nem ilyen egyszerű, a 4 BAR-osat raktam bele.
Ha van ötletetek, ne tartsátok magatokban.
-
#34322688
törölt tag
válasz dellfanboy #207565 üzenetére
Az még nem lett cserélve, mondjuk azt nem is jelezte még hibának. Igaz az autóban már van 270000km-er, akkor érdemes lenne mind a 2-tőt cserélni?
-
#34322688
törölt tag
válasz dellfanboy #207568 üzenetére
most nézegettem a lambdaszonda árakat, hát eléggé változatos az áruk, szinte "csillagos" ég a határ. Nem tudom, megéri e valami olcsóbb szondába beruházni, próbaképpen?
-
raziel01
veterán
válasz dellfanboy #207636 üzenetére
Csak egy tipp. Kauffer vagy zs+u-ról kinézni a konkrét alkatrészt aztán úgy megrendelni autodoc-ról ha úgy olcsóbb? Kauffer keresője jó szokott lenni.
-
Tin
veterán
válasz dellfanboy #207701 üzenetére
Igen, egyszerűbb. A kocsi amúgy az első két évében még ment városban is, de azóta csak hosszú távokon használjuk, illetve havi 1-2x bevásárlás. Az olajban most van 19.000 km, amiből 18.000-et autópályán és közúton tett meg, és már nem várnék még párezer km-t az olajcserével. Megvárhatom vele az augusztust, de mivel egyelőre megtartjuk, nem akarok ezen spórolni.
#207702 Big_Boss: kiírták, de amúgy valóban 30-60e km a periódus, gondolom 30e után cserélik, hogy a következő szervizig ne érje el a 60e-t. Nagy jelentősége nyilván nincs, mert működik, és nyáron amúgy is megyek látogatóba rokonhoz, szóval majd kicseréljük ott. Nem fog földhöz vágni az az 50€, majd előtte megveszem.
#207703 tibbike01: ez itt valójában a VW saját garanciája, vagyis gyári garancia. A +2 év került olyan 1000€ körüli összegbe, de a további évek már egyrészt túl drágák lennének, másrészt hordhatnám cserébe a 600€-s olaj és gyertyacserére az autót. Annó azért vettem meg, mert gondoltam, hogy addigra cserélem a kocsit, de úgy elszálltak az újautó árak, és annyira keveset mentünk a Covid és a mindenhez közel költözés miatt a kocsival, hogy végül nem igazán használtam ki.
#207704 MunezXBK: köszi, visszakerestem először, és már írtad korábban is. Akkor nem félek tőle. Meg végülis Bosch szerviz, nem valami bodega, gondolom jó lesz.
#207705 bul07: tudom, hogy Magyarországon sem sokkal olcsóbb, de az "ahhoz képest" azért nem teljesen korrekt megállapítás. Itt is 8% körül van az infláció, a fizetésemet meg 3%-al emelték januárban. Minden drágább. Ha hozzáveszem, hogy a VW márkaszervizben otthagytam az elmúlt 3.5 évben vagy 1000€-t, ami olajcsere, és szűrőcsere volt, ja meg legutóbb fékfolyadék, és elgondolkozom, hogy vajon milyen előnyöm származott ebből, akkor azért megvakarom a fejem.
Példának okáért: kollégát kérdeztem, ő szervizben cserélteti a gumit, betárolással. Olyan 80-100€-t fizet alkalmanként ezért. Én a pincében tárolom a gumit, és magam cserélem. Az olajos emelő az elején volt talán 30€, nyomatékkulcsom volt, de legyen az további 30€. Igazából egy gumicsere árából megvettem a cseréhez szükséges teljes felszerelést, évente kétszer meg kicserélem a mélygarázsban fél óra alatt.
Ősszel volt műszakin a kocsi, leszedték a kerekeket, és szerintem a kerékőrt a jobbágy megtépte légkulccsal. A gyári szervizben. 1 hónappal később vettem észre, amikor gumit cseréltem, hát mondom ezeket cserélnem kell idővel. Karácsony előtti hazautazás előtt a hideg garázsban ráhúztam mindegyikre nyomatékkulccsal, és mondom úúúú, remélem lejön ez még fúrás nélkül. Amikor visszajöttünk, rendeltem is egy doboz kerékcsavart, és amikor már jobb volt az idő, kicsit izzadva leszedtem a kerékőröket, hálisten még lejöttek. Csavar ment fel, kerékőr meg a felejtőbe.
#207706 bulikavagyok: ja, én is nézem Nepper videóit, viszont nem tervezem eladni a kocsit egyelőre. 35e km van benne, és 4 éves lesz augusztusban. Nincs napi használatban, de ha megyünk, akkor akár többezer km is belemegy pár hét alatt. De ez inkább csak nyáron van. 21500€-t ért vettem, most használtan kapnék érte 20000€-t, a hasonló felszereltségű ugyanilyen, de új 8-as Golf Variant meg 34000€. És mit kapok érte, ugyanazt (vagy szarabbat), meg 2 év garit? Majdnem dupla áron?
Most abban gondolkozom, hogy inkább megtartom még 3-4 évig. Még akkor is bőven 100e km alatt lesz a futás, és ha évente rá kell költenem párezer eurót, még mindig beljebb vagyok, mintha az új kocsira költeném a drága olajcseréket. Oké, hogy csökken az értéke, de minél idősebb egy kocsi, annál kisebbet esik az értéke, egy 7-8 éves használt autónál pedig már nem azt fogják nézni, hogy mennyit volt márkaszervizben, hanem az állapotot. Az meg egy főleg autópályán használt autónál egész más, mint egy városban letaposott céges kocsinál. A futásteljesítményről nem is beszélve. Szóval nem, nem fogok visszakapni a kocsi árából többezer eurót eladáskor csak azért, mert márkaszervizben volt. Főleg, hogy így meg Bosch szervizben van, ami szintén nem valami útszéli vacak helyen.
#207708 gubabela: nem igaz! A gyári légszűrőt sem cserélték, merthogy azt elég két évente. Nemhogy a folyadékokat! Külön kellett fizetnem a fékfolyadék cseréért, valami 200€ volt, a tavalyi szerviznél. És kérésem ellenére nem voltak hajlandóak rátölteni a fagyállóra sem, mondván, hogy természetes a fogyás, és még minimum szint alatt van. Én töltöttem rá a fagyállóra is. De a fényszórót persze beállították géppel, 50€-ért, amit nem kért senki.
Tudod, hogy mi van ebben az 580€-ban? A jobbágy átnézi a kocsit (szemrevételezi), majd rádugják gépre, kiolvassák, a szoftverfrissítést is külön kérnem kellett tőlük legutóbb, ezen kívül lecserélik az olajat és gyertyákat. Semmi mást, de szó szerint semmit. Szerinted a 4 éves kocsin, aminek pár héttel a szerviz után lejár a garija, mit fognak garanciális hibában felírni? Ha bármi elromlana, pár hét múlva már úgyis fizetős szerviz lenne. Az alkatrészek (olaj, szűrő, gyertya, bármi) árai a neten megvehető gyári VW termék kisker árának a duplája, mindennél.
-
slett27
addikt
válasz dellfanboy #208410 üzenetére
Kemény Apollo 205/55 R16 gyári alufelniken. 277e km-ig vezetett szervizkönyv, időbeni olajcsere most 304e van benne. A cél autópályán kicsit legyen dinamikusabb. Igen, tudom másik kellett volna, elvitték az orrom elől az 1.6-osat. Ezt 550e-ért vettem ennyi volt a keret. 1-2 évig használom kb. A következő úgyis 1.9 TDI lesz.
Katalizátor off és megvan a plusz 1-2 ló thx.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #208452 üzenetére
Szétszedve talán, nem tudom rendelésre gondoltam, lehet valami elm teszter app is meg tudja mutatni, lehet nem. Vagy ha működnek bizonyos programok, az jót jelent
[ Szerkesztve ]
-
nomic
aktív tag
válasz dellfanboy #209069 üzenetére
AKH. azt mondta a fickó nem tudja ő ezt értelmezni, inkább márkaszervízt vagy villamosságit keressek.
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
Cartman023
aktív tag
válasz dellfanboy #209339 üzenetére
Személyesen tudom megnézni a szervízkönyvet. Lízingautó révén gondolom megvoltak a kötelező szervízek.
-
Paxker315
addikt
válasz dellfanboy #210945 üzenetére
Igen, örülök, mert korrekt árazás, és magamnak nem tudom megcsinlni. 2.0crtdi 2015-jetta egyébként , de ismerősök között azért nem 40k olajcserek a megszokottak.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz dellfanboy #211178 üzenetére
Nyugi van akkor megnyugszik mindenki - egy 10 évnél fiatalabb autó árát már nem csak az határozza meg hogy a vevő mennyit szeretne érte fizetni. Már nagyon nem kínálati piac van és az autók java sem az a majdJóskamegcsinázzaasztjóvan kategória. Mi több egyre másra azt látom, hogy nem is vesznek újat csak ha minden kötél szakad. Szerintem az az ár vállalható csak azt tekintve hogy mit nyújt az autó. És pár 500k-s autóval a hátam mögött nyugodtan kijelenthetem hogy bőven van még benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Paxker315
addikt
válasz dellfanboy #211178 üzenetére
Mikor néztél utoljára használtautó hirdetéseket? -.-' Ha látnád, miket írnak ki lényegesen drágábbért. Szerintem ez egy korrekt vétel& ajánlat, nyugodtan nézz rá más középkategóriás szedanok árára hasonló motorizáltsággal (EURO6!) - automata váltóval-felszereletséggel-évjárattal.
Ez egy jó ajánlat, ha egyben van a vas.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #211218 üzenetére
Naja, ezen tegnap megjelent cikk alapján mátol üresek a márkaszervízek.
A céges autósok amúgy is lekakilják, viszi a flottakezelő szervízbe és csókolom.A cikk, amúgy az extra garanciát taglalja, ahol nem kötelező márkeszervízbe vinni, de mezei szerelő sem lesz jó, mert hivatalos pecsételt papír fog kelleni.
VAG esetében ez 1 év garanciát jelent. Mert ugye gyári gari 3 év + 1év extra.Szóval elég nagy bullshit a cikk.
[ Szerkesztve ]
-
gyulaszu
senior tag
válasz dellfanboy #211215 üzenetére
mobilitásgarancia <> garancia
ez egy úgymond biztosítás, asszisztencia szolgáltatás, ha útközben lerohadnék...
Egyébként kötöttem Casco-t is, aminek szintén van ilyen része, úgyhogy a következő szerviz előtt 2x is átgondolom majd.gyulaszu
-
veterán
válasz dellfanboy #211218 üzenetére
Ezt jó tudni. Még van egy év garancia az autóra és azalatt biztos, hogy legalább egy olajcserét be kell iktatnom.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-FreaK-
veterán
válasz dellfanboy #211248 üzenetére
A járatást azért is csinálom, mert reggel, munkába menet nagyon rövid utat megyek (tudom ez az amit nem szabad, ne csináljam stb..). Elviszem gyereket oviba, utána megyek melóba, ez 3-4km csak. Nyilván nem sok, de a semminél talán több melegedést jelent ha pár percig még járatom indulás előtt.
Számítok is rá, hogy így lesz kokszosodás, szóval egy diós tisztítás majd kinéz valamikor.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #211252 üzenetére
Ha nem lenne leszedve, akkor nem lehetne látni semmit valamit valamiért.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dellfanboy #211252 üzenetére
Sima pálya tempó után, láttam 1.4 TSI-n narancs turbót. Nem csak a garázsba beállás létezik, amikor településen belül amúgy sem melegszik meg ennyire.
Elég, ha pályán meg szeretnál inni eg ykávét, vagy tankolni akarsz.. Én nem állítanám le rögtön. 1-2 perc nem öl meg.
-
#214
tag
válasz dellfanboy #211350 üzenetére
Miért raknák vissza? Vásárlás előtti átnézésre vitték be.
-
veterán
válasz dellfanboy #211350 üzenetére
Nekem is ez jutott elsőre eszembe. De lehet, nem olyan egyszerű és "pikk-pakk megvan" meló, az alvázszámhoz tartozó szoftvert le kell hívni a szerverről úgy tudom.
-
#214
tag
válasz dellfanboy #211355 üzenetére
És ez sok esetben így is működik márkaszervizes átvizsgálásnál. Olyan esetben is sajnos, ahol az nem is indokolt.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz dellfanboy #211924 üzenetére
Köszi,nem tudtam hogy keressem
Valamikor rá kell néznem mert nekem is párásodik. -
Corsa02
őstag
-
veterán
válasz dellfanboy #211951 üzenetére
Mo.
Egy egyedülálló srácé volt aki újonnan vette, soha senki nem ült még a hátsó ülésen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #211972 üzenetére
Garanciás az autó és márkaszervízbe kell vinnem a 60ezer km-es szervízre.
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #211974 üzenetére
Naja, valami olyasmi rémlik, hogy hivatalos számlaképes helyen kell csináltatni és valami igazoló dokumentumot kell kitöltetni a hellyel, illetve csak az autó extra (+2 év) garanciájában léphető ez meg.
De az, hogy nem szerepel a szervíz alkalom a Skoda központi rendszerében, illetve nem nagyon tudnak erről a szervízek sem az elég aggasztó tud lenni, illetve eladásnál is lehet majd magyarázkodni.
De lehet rosszul emlékszem. Van itt olyan tulaj, aki a garanciális autóját nem szakszervízben szervizeli?
Igazából már csak ezt a 60ezres szervízt és még egy olajcsere szervízt kell túlélnem a garanciális időszak alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz dellfanboy #211976 üzenetére
Írd már le pontosan akkor, hogy ez hogyan működik kérlek... köszönöm
The Truth Is Out There --->
-
K Norbi
addikt
válasz dellfanboy #212242 üzenetére
Pedig létező jelenség
Még tapasztalat is van vele.
2 autón is. -
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #212265 üzenetére
SW frissítés (attól függetlenül, hogy bármi gond lenne az infotaimenttel), motorháztető szigetelés patent csere, 1-2 SW-es beállítás pl ne zárjon le az autó 30km/h felett...stb vagy csak szimplán jól számoljon az árajánlatnál. Én pl nem kérek pollenszűrő cserét 34ezerért, hanem kicserélem magamnak 6ezerből évente.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz dellfanboy #212350 üzenetére
Használt olaj labor vizsgálatok. Olajos fórumokon és youtubeon is van rengeteg.
-
BK87
senior tag
válasz dellfanboy #212404 üzenetére
Még nem próbáltam, wd40-et már igen, de azzal sem jött le
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #212586 üzenetére
Egyiknél sem írják, hogy képesek lennének bejegyezni az elvégzett munkát a hivatalos VW online adatbázisba.
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #212588 üzenetére
Olyan hely ajánlatokat kértem, ahol tudnak ilyet csinálni. Erre küldtél 2 random helyet, amiről nem tudod, hogy tudnak-e ilyet, de járjak én utána. apofámleszakad
-
Asbee
veterán
válasz dellfanboy #212671 üzenetére
Teljesen felesleges azonnal új dpf-et rakni. Az utángyártott meg univerzális semmit nem ér, a gyári horror ár. Elkell küldeni Győrbe, ott látják érdemes-e tisztítani, ha nem, akkor felújítják ami hozza a gyári minőséget.
-
Taci
addikt
válasz dellfanboy #212782 üzenetére
Ezt találtam: 3B4839016A
És ez alapján úgy látom, Golf IV, Passat B5 és Octavia I is szóba jöhet. -
Taci
addikt
válasz dellfanboy #212787 üzenetére
8e Ft-ért adják a bontottat, 11e Ft az új:
[link]
Akár a link alatti listából is tudnátok ajánlani egy megbízható márkát?megneznem mi baja a reginek, hatha javithato.
Ez nem opció sajnos, én nem értek hozzá, a közelben lévő szerelő meg örülök, ha annyit elvállal, hogy kicserélje. -
MunezXBK
nagyúr
válasz dellfanboy #212787 üzenetére
Ujjat ne vegyél, vagy nem elég az a 20db?
-
válasz dellfanboy #213087 üzenetére
Bérelt autónak -tizstelet a ritka kivételnek- véres a torka. Pár hónapja egy 1.9 pdtdi-t béreltem. A 2.5 tdi passatom fogyasztását hozta. Ilyen ez ha mindenki megnézi a végét
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
imyourfriend
őstag
válasz dellfanboy #213087 üzenetére
Nincs minden rendben azzal a szekérrel, 2.5 v6 superb ha rendben van téve 10-ből elfut még a német pályán is persze van benne 160LE meg 350NM nem szokás az ilyet nagypapásan vezetni.
-
válasz dellfanboy #213092 üzenetére
A passatom 8.3-mal ment átlagban. Automata 2.5 tdi első kerekes. Vagy melyik autóra gondoltál?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...