-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Sziasztok!
Szombathely környékén van valaki aki tud segíteni VCDS-sel (természetesen nem ingyen )?
MFD nyelvet kellene átállítani a jelenlegi olaszról angolra. -
aktív tag
Sziasztok!
Központi zár problémáim vannak, 2003-as B5.5 Passat.
A tünetek: (gyári) távirányítóval a bal első és bal hátsó ajtó néha nem nyílik ki vagy nem zár be. A jobb oldali ajtókkal nincs probléma. Másodszori gombnyomásra a bal hátsó általában kinyílik, az első nem. A kis "pöcök" (nem tudom mi a hivatalos megnevezése a rudazat végén található műanyagnak ami le fel mozog ) megmozdul, de nem ugrik fel végállásba, így az ajtó se nyílik. Bal egyből a konzolon lévő gombokkal a nyitás/zárás gond nélkül működik.Mi lehet a probléma?
-
aktív tag
Sziasztok,
tudna valaki segíteni abban, hogy B5.5 Variant Passat-ban hol megy a tanksapka ajtó nyitó motor vezetéke?
10-ből 9x nem nyílik ki az ajtó gomb nyomásra.
Az ajtóban lévő gomb cserélve volt. Motor működik, kipróbáltam, de a csatlakozójában nincs feszültség.Köszi!
-
aktív tag
Sziasztok!
Az alany egy 2003-as paszuly, AWX motorkód.
Hibajelenség a következő: 0 erő, mintha szívó dízel lenne.
Tünetek: 10ből egy alkalommal sokáig világít az izzításjelző, ezután ha beindul akkor egy pillanatra felpörög a motor. Indítással nincs probléma, könnyen indul. Első indítás után nagyon gyenge a fékhatás. Alapjáraton a fordulatszám néha ingadozik, néha nagyon lassan felmegy 1100-ra, majd szép lassan visszacsökken 800 ford./perc-re.
Mivel a szerelőm egy hétig szabadságon van ezért csak rápillantott a kocsira, jövő héten viszem hozzá.
Amit ő észrevett, hogy a turbó meg se mozdul, viszont egy csavarhúzóval simán meg tudta mozdítani, ebből kifolyólag vákum problémára gyanakszik.
Szerinte vagy tandem pumpa (az egyik részén lévő cső eléggé kotyog) vagy turbó nyomás szabályzó.
Milyen hibaforrás lehet még ezeken kívül? Ha tandem szivattyúval van probléma akkor csak cserélni lehet vagy fel lehet újítani? -
aktív tag
Sziasztok!
Mi a vélemény a 7 sebességes, száraz kuplungos DSG-ről?
Új autó vásárlása előtt állok és nem tudom eldönteni, hogy DSG vagy manuál legyen.
A száraz kuplungosról nem sok jót olvasok, tesztvezetésen se győzött meg.
Havi 200 km város, 300 km főút és 1100 km pálya. -
aktív tag
válasz molnarpeter #168921 üzenetére
1.5 vagy 2.0 TSI. Igen, szalonból. Egyelőre 8-10 év a cél, aztán majd alakul.
-
aktív tag
válasz diegho #168924 üzenetére
Tesztvezetésen nekem is ez volt a problémám.
2.0 TDI 92 km/h-nál már 7.-ben volt. Pedál lenyomás után kis hatásszünet aztán visszagangolt 2-3 fokozatot.
Az értékesítő városi használathoz a váltófüleket ajánlotta.Másik kérdésem, hogy az adaptív tempomat manuálnál mennyire használható?
Havonta egyszer végigmegyek az országon (Szombathely - Zemplénagárd) és pályán jól jönne.(#168920) lacos001 Tényleg nem, de azért köszi!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Köszi mindenkinek!
Először én se gondoltam, hogy hosszútávon is kényelmesek lesznek az ülések.@gzbotii: nem zavar, de azért leszedtem a helyadatokat :)
-
aktív tag
-
aktív tag
Nekem is 1.5 TSI-m van. Én azt vettem észre, hogy ha hidegindítás után rögtön indulok akkor kenguruzik picit, ha várok vele 1-2 percet és úgy indulok akkor már nem.
FB csoportban azt írják, hogy akinek már új motorkódja van - DPCA - azoknak nem kenguruzik, nekem még DADA. -
aktív tag
Szia,
én 11 000 km-nél járok és most fogom cseréltetni. Shell 0W-20 olajat ajánlottak, ami teljesíti az 508.00 vagy 504.00 szabványt.
5 liter elég lesz, elvileg 4,3 l kell bele.
Gyári szűrő ajánlásra még én is várok, a szerelőmnek már elküldtem az alvázszámot.
Ha lesz infóm akkor szólok. -
aktív tag
(#182560) Lacess: Köszi szépen a linket!
(#182561) Tin: Többnyire én is városban használom, kéthavonta egyszer van 2x530 km.
Olajfogyás egyáltalán nincs.
Kenguruzás továbbra is fennáll, de megszoktam és kitapasztaltam, hogy mikor nem csinálja.
Olaj + szűrőn kívül én se cserélek mást, úgyhogy nem viszem márkaszervizbe, így a SW frissítés még várat magára. Ezen kívül más problémával nem találkoztam. (kopp-kopp) -
aktív tag
válasz 1stVikman #189718 üzenetére
Nálam is így működik.
Kar előre - automata refi bekapcsol, helyzettől függően refi világít.
Kar mégegyszer előre - automata kikapcsol, refi fixen világít.
De ha automata módban van a refi és nem világít akkor én csak úgy tudom kikapcsolni az automata módot, hogy előtte fel kell kapcsolni a refit.
Huhh, remélem érthető amit írtam -
aktív tag
Nemrég valaki kérdezte, hogy mennyibe kerül az olajcsere.
1.5 TSI, "első" olajcsere + olajszűrő, pollenszűrő 105.400 Ft.
Olaj 34.290 Ft
Olajszűrő 6.687 Ft
Pollenszűrő 18.300 Ft -
aktív tag
Heti rendszerességgel figyeltem az olajszintet, 11 ezer km környékén volt a nívó alján, akkor lecseréltem. Most 23k km van benne, nívó közepénél van az olajszint.
Úgy tűnik beállt az olajfogyás. A home officenak hála az elmúlt egy évben nem használtam sokat. Kötelező szerviz után ráállok a 10 ezer kilométerenkénti olajcserére. -
aktív tag
válasz Bandit21 #199504 üzenetére
Nekem ugyan Tarraco van, de ugyanez a kombó, 1.5 TSI manuál váltó.
Napi munkábajárás szintén 2x8 km, 1-2 havonta 500 km autópálya, jelenleg 48k km van az autóban, de ilyet még nem tapasztaltam. Akkor ránt ha ECO modba kapcsol (hengerlekapcsolás) és pici gázt adok, de ez szerintem normális.az előttem haladó kanyarodott a következő sarkon ezért 2-ből 3-ba tettem, és amikor bekanyarodott 2000 fordulat körül mivel ott egy vasúti sín feletti híd van nyomtam egy kövéret. Erre a kocsi elkezdett rángatni, gyorsult, de mintha 200-assával ment volna fel a fordulat. Gyorsan vissza vettem a gázt, elváltottam a 4-et, és próbáltam úgy is, akkor is ugyanez történt.
Lehet én értem félre de gyorsítás előtt miért váltasz 2-ből 3-ba? Vagy ha elkezd rángatni 3-ban akkor miért fel váltasz és nem le?
6030D
Régebben szerintem már beszéltünk róla, nincs SW update a kocsihoz? Hidegen, nagyon alacsony sebességnél nekem is kenguruzik, de én betudtam annak, hogy ha gáz nélkül engedem a kuplungot akkor automatikusan emeli a fordulatszámot és ha pici gázt adok akkor az "felülírja" a gyári gázállást és visszaejti a fordulatot, de a lefulladás gátló megint elkezdi emelni. Remélem érthetően írtam le[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Bandit21 #199514 üzenetére
Olajnyomást nem kellene befolyásolnia a kanyarodásnak, ha igen akkor ott nagy baj van
Lehet Seat sajátosság, de feltűnően más hangja van a motornak ha lekapcsolja a 2 hengert (számomra zavaró). Ha gyorsításra nem kapcsolná vissza a hengereket, tuti kapnál egy hibaüzenetet.
Az a biztos ha kiolvassák a DTC-ket a skodában. Mivel nincs karácsonyfád a műszerfalon, ezért max hystorical DTC-d lesz.
Majd mindenképp írd meg, hogy mit mondtak rá. -
aktív tag
Szia!
Én tavasszal KA-tól vettem az alkatrészeket + olajat a köztes cseréhez.
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő -
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC