Új hozzászólás Aktív témák

  • Winchester95

    őstag

    válasz net84 #164971 üzenetére

    Szia!
    Ismerős a történet, így vettem meg már én is a Toledot.
    Sokat szívtam vele.Sok utánjárással, szereléssel járt az egész, végül jó lett.
    Legalább is úgy érzem.

    Kezdtem azzal hogy Sikaflex tömítőpasztát vettem.
    Az autó alján vannak gumidugók.Mindent letömítettem.
    Kiszedtem az üléseket, padlókárpitot.
    Alatta lévő szigetelőanyag teljesen vizes penészes, szétfonnyadt volt. (Kicseréltem egy hasonló de vastagabbra.)
    2 tekercs volt 10ezer ft, postával, megérte. Sokkal halkabb lett az egész belülről.
    Mikor kint volt a filcszerű anyag, kiszedtem a vizet, hajszárító, porszívó, aztán belülről az alsó gumidugókat letömítettem a sikaflexel.
    Alsó felső gumidugókat, nem csak kikentem pasztával le is fújtam alvázvédővel.
    Amikor ez megvolt, pollenszűrő házat és magát a vízelvezetőt kitisztítottam, kivettem a házat, újratömítettem, visszaraktam, megnéztem hogy a motorháztető nyitó bowdennel mi a helyzet, ott is bekentem pasztával.

    Ezek után jöhetett a 4db ajtó.
    Ajtó alja kitisztít.
    Ajtókárpitok alatt, található egy fém lemez amin rajta vannak az ablakemelő cuccok és miegymás. Muszáj leszedni, régi tömítést levakarni ami a kárpit és a fémlemez között van, majd újratömíteni.

    Ha ez kész van, mehet minden vissza és örülsz.

    Nekem 50ezret mondtak pesten, egy seatos szaki aki garantálja hogy jó lesz minden.
    Viszont az a gumidugókat nem csinálta volna meg.

    Másik meg az, hogy manapság az a biztos amit saját magának csinál meg az ember és valljuk be, lelkiismeretesebben csinálod meg magadnak mint más.

    Annyit tudok mondani hogy nincs penész szag, nem vizes a kárpit sehol sem.
    Viszont érdekes, hogy szokott párásodni időtől függően, továbbá van hogy szó szerint belülről befagy az első szélvédő.Mikor lekaparom tiszta hó lesz a műszerfal. Nem értem ezt a dolgot, érdekes nagyon.

Új hozzászólás Aktív témák