-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibi.234 #165249 üzenetére
Nem teljes a számsor.
Csaby25 Nem értem mi a kérdés. Írja, hogy mennyi kell bele. Multitronic-ba 5 liter, Tiptronicba 8 ha lent volt a kád. és a szűrő.
Száraz feltöltési mennyiség 7,5 liter a multitronic-ba, 9,8 liter a tiptronic-ba. Ez akkor releváns, ha szét volt szedve a váltó felújításra, egyébként nem tudod az összes olajat kiengedni, csak ha van átmosó gép arra rákötik, és 20 liter olajjal átmossák, közben megy alapjáraton a motor és keringeti az olajat a gép és a váltó olajpumpája is.
[ Szerkesztve ]
-
rostiron
őstag
válasz Mágus2 #165198 üzenetére
Szia.
Köszi az eddigi segítséget, de ha még nem unod kérdeznék még valamit. Hol van ebben az autóban az olaj túlnyomás szelep ?
Egy ilyet találtam, ez is polo classic csak nem APQ, ltt a képen a 24-es nem csak egy szürő ? Nálam is ott van valahol ? Az is szarakodhat ?Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rostiron #165257 üzenetére
A képen írja. Olajszivattyú túlnyomásszeleppel. A pumpa része, nem cserélhető külön.Ha ki akarod cserélni a szelepet, az egész pumpát kell...és nem biztos, hogy megoldja a gondod. Szerintem le van koszolva valamelyik olajjárat a fejben, azért csattog néha. Meg kellene mérni az olajnyomást, amikor csattog, ha a nyomás rendben lesz, kozos a fej, ha a nyomás alacsony, akkor pumpa vagy valami más.
[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
Sziasztok! 2004-es Skoda Fabia 1.2, HTP kocsihoz melyik gyártó vezérműlánca a legjobb? Hallottam, hogy eléggé hajlamos a megnyúlásra.
-
angelside77
tag
Hali!
Korábban szóba került itt a fordulatszám téma, ezzel kapcsolatban kérdezném, melyik az optimálisabb akkor:
1. 50 km/h, 4. fokozat, ~1600 fordulat
2. 50 km/h, 3. fokozat, ~2300 fordulat(Skoda fabia 5j, 1.4 16v)
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Rég feladtam, hogy embereket mentsek meg a világnak a fejükben levő szellemektől.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz angelside77 #165261 üzenetére
1.4 benzinnek mind1. 4. 1600 jó neki, de ha valamit akarsz tőle, vissza kell váltani és megforgatni.
-
rob210
nagyúr
válasz angelside77 #165264 üzenetére
Ott a sűrűbb olajcsere az optimális.
1.4 benzinnél nincsenek 1000Nmes nyomatékok.
Az a káros, ha hidegen elpadlózgatja az ember.
Egy szívó benzin kis odafigyeléssel elpusztíthatatlan.Renault power
-
Gergő170
aktív tag
Sziasztok. Pár napja írtam ide, hogy vásároltam egy VAG-COM kábelt és nem működött. Jelenleg megoldódott a probléma a kábel működése tökéletes a hozzá kapott szoftverrel. Azonban ez felvetette a másik problémát, hogy az autómban ( MKIV 2002 AXR motorkód) nem jó a OBDII-es csatlakozó. Valószínűnek tartom a hibát a hozzá tartozó biztosíték okozza. Következő lenne a kérdésem ezt hol találhatnám meg az autóban? Vagy valakinek felmerült már a probléma ?
-
-
Gyula84
veterán
üdv
A turbó alá nem is kell alátét? [link]mert a készletekben meg van alátét
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
veterán
válasz focvis #165113 üzenetére
Telefonról a vaspinákbubusa is meghallgatta a szombati vonyító felvételemet, remélem előbb-utóbb kiképzi magát TSI-ből is, jó lenne egy helyi szakember. Köszönöm ezúton is!
A telefonon visszahallgatott zajok alapján, az a diagnózisa, hogy kívánja az önindító a zsírzást (melegen jobban ken a zsír, azért nem vonyít), lassan 5 éves a gép, 90 k km.Kérdésem, mekkora cumi / meló ez egy Golfon?
Netán egyszerűbb akkor már felújíttatni az önindítót? (G7; start-stopos, tehát drágább, de nem használom a start-stopot.)[ Szerkesztve ]
-
beers
addikt
Sziasztok!
Valaki esetleg tud online cikkszám keresőt?
A régi nekem nem működik!M&N
-
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #165287 üzenetére
Én ezért írtam, hogy egy videó alapján nem szedünk szét semmit, de nem vezérlés felöl jön a hang, nem úgy tűnt.
, de ugye a VAG-hoz nem is értek annyira nagyon kevés járt a kezeim közt. Van olyan autó ahol ez a hang garantáltan önindító hiba olyan is ahol generátor szabadonfutót mondanék és olyan is ahol elkezdeném felflexelni a kocsit.Ilyeneknél mindig letetetem a kocsit, előveszem a sztetoszkópot és szépen hidegen meghallgatom, az nem hazudik és kiderül mit kell bontani.
Renault power
-
ahenobarbus
tag
üdv,
Van a barátomnak egy 1996-os Volkswagen Polo-ja, és benne az ablakmosó szivattyúja berohadt, kicseréltem.
Ami a kérdésem lenne, szedett mar szét valaki ilyet, hogy működik? Sajnos a rosszat már eldobtam, nem tudom én szétkapni.
Interneten kerestem leírást, robbantott rajzot, de nem került érdemi találat, pedig több modellbe szerelték a csoporton belül...
Úgy sejtem a szivattyú forgásiránya változik és van egy egyirányú szelep benne hogy hol előre, hol hátra nyomjon, igaz?uff, ocs.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz ahenobarbus #165292 üzenetére
A forgás irány valóban változik, de ott a két csonk között van egy membrán az szabályozza, hogy melyik irányba megy az ablakmosó, ha az bedagad akkor nem megy egyik irányba sem.
Szokták azt, hogy kiszedik és szikével lehámoznak belőle kicsit, akkor egy ideig megint jó.
Egyébként az olcsó téli ablakmosó teszi tönkre, az alkhol miatt.Renault power
-