- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- A lengyelek szerint az Amazon félrevezette a vásárlókat
- Linux kezdőknek
- Microsoft Excel topic
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #165445 üzenetére
Szia,szeretnék még valamit kérdezni,kocsimmal kapcsolatban..AVF 1.9...szóval annyit vettem mostanság észre,hogy minden inditás után szépen beröffen,de ahogy ejti vissza a fordulatod,egyébként 820f de valami miatt olyan 750f ejti be és a hangján is hallható ez,vissza emeli 820f ,de ilyenkor a pillanatnyi is pár tideddel többet mutat,majd lassan visszaáll minden.Lehetne ez lendkerék hiba?Nem hallom csörögni,inditáskor és leállitáskor sem.Próbáltam már azt is hogy lehúztam a turbo labdáról a vákumot,de ugy is csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Üdv mindenkinek!
Kicsit offos téma:Hihetetlen, mi megy manapság, ha valaki olvassa a totalcart, esetleg mást, láthatja a tesókkal teli autólopásokat, hengerfejhibás focusokat, stb...
Persze mind igazi szittya magyar ember csinálja.
Más:
Nekiálltam egy kicsit rendbetenni a kocsit, elakadásjelző hiba egy biztosíték miatt volt, vettem kuplung kapcsolót és féklámpa kapcsolót is.
Kiderült, én hülye csak a két vezetékes féklámpa kapcsolót rendeltem meg, de hála az égnek a kuplung kapcsoló volt a hibás, tempomat újra jó.Aztán meghalt a jobb első kp zár.
Szerencsére volt utángyártott, ez is fasza lett.
Hátsó csomagtér nyitó teleszkópok meghaltak, az új olyan erős hogy hátravágja ahogy megnyomom a nyitó gombot.
Végül maradt a bal első fényszóró állító motor.
A jobb az működik, és van is hangja.
Kicseréltem a bal oldalit, Hella-t vettem.Ugyan úgy nem működik.Nincs hangja sem ahogy bentről állítom.
Fogalmam sincs hogyan tovább.
Gondolkodtam, ki kellene vennem a bal első lámpát teljesen.
Ahogy látom fogja felül két csavar, kérdés mit kell lebontani a többihez.
Neten nem láttam videót hozzá.Lenne egy kérdésem:
Új Turbónál a turbó csőnek az intercooler után por száraznak kellene lennie vagy minimális olaj lehet ott?
Illetve 10ezer km alatt mennyi olajfogyasztás lenne a reális? Mondjuk egy 0km autónál.
(1.9 TDI ASV Toledo). -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #165454 üzenetére
Már átléptünk a misztikum határán... ezzel az autóval. Ami innentől következik, csak erős idegzetű olvasóinknak ajánlott:
Azóta van, amióta a főtengely jeladót cserélted?Peti198506: Áramot kap az állító motor? A potméter is lehrt hibás, amivel állítod, oldalanként osztott. Minden turbó csőnek porszáraznam kelm lennie kívül, belül lehet olajpára. 0 olajfogyasztás lenne az ideális, de ha megeszik fél litert 10k km alatt, az még nem gond.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #165460 üzenetére
Magyarán rakhatom újra a vezérlést.
Nekem az a fura, hogy te azt írtad beton keményre kell húzni a szíjat ezt neg a vezérműtárcsa, adagoló tárcsa között újjal meg tudom nyomkodni.
Nem lehet, hogy csak nem feszítette meg a szíjat eléggé a pék.? Ha feszítek rajta hátrébb pozícionál és akkor már jó lenne mert kb. Egy fél mm-ert kéne még tekernem rajta.
Na mindegy leveszem a borítás alsó részét is és megnézem hol áll a feszítő.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165462 üzenetére
Az első henger dugattyúja legyen felső holtponton. A váltó ablakán a 0 jelölés a váltóház jelén. Úgy kell nézni a feszítőt. A feszítő dinamikus, nem fix, hogy elviselje a kompreszió szíjra mért rángató erejét. Amúgy nem szabad a feszítőt piszkálni, ahoz jelre kellene tenni mindent, leürni a vezérmű tengely kerekét a kónuszról, mert a szinkront is elhúzza. Legjobb lenne rendesen megcsinálni. Odébbrakni egy foggal az adagoló kerekét, lejem meghúzni mindent és beállítani az előtöltést. Ehhez már nem kell annyira megbontani, mint a cseréhez, csak majdnem.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #165460 üzenetére
Igen sajnos már sokszor és sok gondom volt vele(nincs jó szerelö a közelben)A főtengely jeladó nem nekem hanem ismerősnek lett cserélve...az 2004év az enyém 2002évj nálam ez a fordulat beejtés kb 7-8hónapja van,eredeti még a jeladó nekem..ha jol tudom elég messze vagy nógrád megyéhez...Mondjuk olyan is szokott lenne igaz az már az elejétől kezdve hogy mikor gurulok üresben minimálisan megemeli a fordulatot,majd mikor megállok akkor ejti vissza 820f-ra
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz simonjoe #165448 üzenetére
Dede, itt vagyok, már irom is
Szóval ugye 2015 O3 RS.
Utolagosan szereltünk be ACC-t (radaros tempomat), és a gyári kapcsolási rajz szerint az OBD csatlakozóba is kellett behuzni egy szálat a 16-os (?) helyre. Ez megtörtént, de mégis itt szökött el az áram.
Autovillamosságis ember megtalálta a bajt, kimérte, valahogyan átkötötte, igy most faszaság van
Elöször a ledezésre gyanakodott, mert abbol indult ki,hogy esetleg az nem hagyja aludni a kocsit, (mint ahogy irtátok is). Kipakolta az összes ledet az egész autóból, de aztán végülis nem az volt. Aztán elkezdett méregetni...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
K Norbi
addikt
Fújj
735 PS ABT RS6+ Nogaro Edition | ABT Sportsline
Ez már tuning.
Umbau eines ABT RS4-R | ABT Sportsline[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
c00per
tag
Udv!
Audi A6 C5 2.5tdi AKE quattro
Kicsereltem a jobb elso feknyerget egy vadi ujra.Osszeraktam,legtelenites hazi modszerrel(pedal nyomva tart,csavar lazit...).Jelenleg ugyanazt a hibat produkalja,mint a legelejetol kezdve.Menet kozbe cincogo hang sebesseg fuggvenyeben gyorsabb illetve lassabb es melegszik a tarcsa.Esetleg mi lehet meg a gond? Fem fekcsovet csereljem ki elol,ami az abs-tol megy a jobb elso feknyereghez?
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #165461 üzenetére
Jó kérdés, multiméterem behalt, de mivel nincs hangja az új motornak sem ezért nem hiszem hogy kap áramot.
Potméter? Magyarul akkor a tekerő gomb lehet hibás igaz?
Vagy maga a kábel, ami a lámpából jön.
Lehet az a régi olajpára volt a coolernél.
Emlékszem mikor elhoztam maxon volt az olajszint (177ezer)
Most 3/4 felett van kicsivel, 182 ezer.
-
bostone
addikt
Sziasztok!
2004-es, 1.2-es, htp v6 fabia teljes motorfelújítás után mennyi kilométert szabad megtenni az olajcseréig?
-
whited
addikt
Sziasztok
Beárazással vagyok picit gondban.
2008as 4x4 kombi octavia 2.0tdi
252e igazolt szervizkönyves km
Bőrön kívül szinte plusz levehető vonóhorog minden extra plusz 4 alufelni nyári gumival (skoda) +4 alu télivel
Mennyi ennek kB a reális ára, képet is tudok félteni ha kell -
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #165480 üzenetére
Igen tavaly lett ellenőrizve a szint,jó volt..mindig csinálja ha kinyomott kuplunggal vagy sem,de a video kinyomott kuplunggal készült...gondoltam arra is hogy levegőt szív valahol de akkor nem minden inditáskor csinálná csak mondjuk reggel,nyáron nagy melegben jobban beejti...elkébzelhető,hogy a tank ac levegőt nyom,vagy azt a szürő leválasztaná?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #165483 üzenetére
Annyi a lehetőség, hogy találgatni is lusta vagyok. Ac, tandem, levegősödés, valamelyik pd elem, valami érzékelő, kopott motor... sorolni is fáj. Eleve 903 ford/perc kellene, hogy legyen az alapjárat, de ahogy kopik a motor, megy szépen lejjebb az alapjárati fordulat, viszont állítató.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #165484 üzenetére
Mikor hozzám került a kocsi,akkor is 820-840között volt az alapjárat...tandem lett mérve és akkor azt mondtad jók az értékek,tank ac üzem közben alapjáraton 0.5-0.7bar között tud,vcds teszt "tank ac" 0.30s alatt 0.9L jeladok diag szerint jók,26-27bar környéke egységesen a négy henger...már lett próbálva alapjárat emelés a kipufogó remegés miatt csak akkor mikor hideg volt a motor erdekes buhogó,hangot adott mintha kihagyna a henger(bár ez csak én szerintem)860f lett irva,mert havernak annyin van az A6,de több passatot láttam már 820 fordulaton,bár nem tudom mi lenne a gyári érték(903fordulatot tdi-nél láttam)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #165486 üzenetére
820 nagyon alacsony. Már a 850 is rázza a bódét. Én is láttam már ilyen értékeket, de ha picit emelem, megszűnik minden remegés alapjáraton. Új korukban kellett volna látni ezeket, de most nincs ilyen a belső zsebben. minél kevesebbet futott a motor, tapasztalatom szerint annál magasabb volt az alapjárat. 300k km után persze, hogy 850 alatt van.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Na Uraim azt hiszem tovább nem szenvedek vele, ez így nyugtassatok meg, hogy jó lesz.
[link]Illetve egy kérdés nem fut ez a szíj magyon belül, nekem olyan mint ha a hézagoló alátét rossz oldalon lenne..
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165492 üzenetére
Közel tökéletes, de mikor a fehér filc helyét megláttam a kereken, kicsit felment bennem a pumpa. Nincs hézagoló. A szíjat a feszítő görgő és a főtengely tárcsa vezeti. Kicsit feljebb tolta a pék a szíjat az adagoló kerekén. Messze van minden vezető elemtől, gondot nem okoz.
Ha 0-ra állítanám a főtengelyt, mibe fogadjuk, hogy a vezérműtengely retesz nem fog a helyére menni?! Nem kell a kereket jelölni, mert mindig máshová kerül, a tengelyeket kell fixálni...de ezek a pékek csak lisztet káttak, tdi-t képről sem.
[ Szerkesztve ]
-
mike710
aktív tag
Sziasztok! Észre vettem, hogy fogy a hűtővizem és eléggé aggaszt a dolog. Itt van pár kép, hogy mennyit fogyott 2 hónap alatt, ahogy néztem szép tiszta a víz és nem bugyog fel gáz adásra, viszont a tartály tetején belülről látok ilyen vízcseppeket, az normális?
Ja igen bocsi, 2004 AUDI A4 B6 1.9PD TDI AVF 130LE
[ Szerkesztve ]
-
mike710
aktív tag
válasz atos19881101 #165497 üzenetére
Turbó csővel mit lehet csinálni?
Sajnos annyira nem értek hozzá. nem vagyok szerelő viszont szeretnék vigyázni rá elnézést ha hülyeséget kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
-
macilaci78
nagyúr
Ide is bedobom, hátha tudtok autószerelőt Zugló, Kassai tér környékén.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGRAND NWS01-EC Netatmo okos időjárás állomás eladó Új!!
- Foxwell NT301 - OBDII/EOBD hibakódolvasó / törlő / diagnosztiaki eszköz
- ( Csere is érdekel )Eladó laufenn G FIT 4S Négy évszakos gumi Felnivel 175/65R14
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Philips Gyümölcscentrifuga HR1855/70
- LEDVANCE SMART+BT LED GÖMB okos izzó E27 6,7W 606LM 2700K
- ÚJ Dr. Mayer Ultra Protect szónikus elektromos fogkefe ( GTS2090 )
- RENO PROFI W 16W 1200lm LED Lámpatest kültéri 2 DB Vadi ÚJ
- ÚJ Al-ko ELEKTROMOS HÓMARÓ SNOWLINE 46 E 2000W 46CM 190 FOKOS KIDOBÓCSŐVEL
- Új LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza