-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz F_Zolee #165896 üzenetére
A minap ültem egy kedves fórumtárs 15 éves Audi A4 cabriojában, nem nyikorog benne semmi, pedig aztán rongytetős, így kevésbé masszív a kasztni. A Golfom zajosabb. Illetve az új autóval csúnya értékvesztést lehet produkálni, ahhoz smucig vagyok.
@sasa134: A listán van: D5 és D6. Most olvastam a D6-ról szervizblogot, hmmm... talán mégis inkább a D5.
@ Zizmand: Egy darabig elég volt az a 3 db 5 év alatt. Amúgy tök jó autó.
@ Rob210: A keletiek nem jönnek be, leginkább az egyszerű belük miatt. Talán vmi Lexus, Infiniti, ami bírja a taposást és haladni lehet vele és nem bukó.
@ Mágus: Nem ragaszkodom a 3.0-hoz; jó lenne a 2.0 TDI, max. csipsz. A DPF egyelőre nem zavar; az igazsághoz tartozik, hogy még nem volt DPF-es dízelem, csak DPF előtti és DPF OFF-os. Szívesebben vennék több pénzért fiatalabbat (csak tartsa az árát, ne legyen háklis); tehát nem szeretnék 5 millióért 10 évest.
Miért inkább dízelben gondolkozom? Mert haladni szeretnék, elfogadható fogyasztás mellett, illetve elég foscsik a VAG benzinesek (olajzabáló korábbi 1.8/2.0 TSI-k, biciklilánc vezérlések, koksz, 260 ezer forintos termosztát-csere, stb.). -
L1ZRRR
senior tag
válasz focvis #165903 üzenetére
2.0 tdi cc v golf 6.
Az én golfom lassan 2 éve van nálam, de eddig kötelezőkön kívül semmire se kellett költeni... kopp kopp.
2.0 TDI 140 le + csipsz. golf 6 variant manual 6 gang mondjuk 8 e km-erenként megkapja az új olajat, szűrőket.
189k kmMondjuk halknak ez sem az... kurva hangos ez a motor, vagy nem tudom.
Egy hétig használtam aktívan egy 2k18-as q7-et 3.0tdi-vel na az zen, ehhez képest.[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #165903 üzenetére
fordos topicban irták, hogy jövőre jön az új műszaki, ahol végre szűrik a dpf offos dizeleket.
érdekses továbbra is ez a tsi útálat, én kifejezetten vennék, újra TSIt, se olajfogyi, se koksz nem volt , ellenben ha nyomtam ment, ha nem nyomtam, korrektül evett. nekem BZBm volt, de a mostani C-sek is jók.
pl rendesen csorog a nyálam egy 280lovas 4wd kombi superbre.CharlieDrop:nekem általánosságban tele a tököm a füstölgő szarokkal. igen, tudom, hogy magunk átverése a CR az apró korommal, de ettől még gumin lőném a lefalazott szarokat. fordom chipes (140@190ló 320@400Nm) volt, de abszolút problémamentesen maradt EGR is DPF is. emberek ahelyettt, hogy megkeresnék a probléma valódi okát, inkább lefalazzák, és a félszar kocsival mennek tovább. eladásnál meg újabb kockázat, hogy nem tudja a kocsi a papirban levő normát. végre vége az ilyen jellegű balkánnak.
és igen, láttam már füstölgő prioust is.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
ha tényleg jön, akkor elég kevés autó marad
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #165904 üzenetére
Udv!
A6 C5 2.5 tdi quattro
Sikerult megszuntetni a jobb elolrol erkezo cincogo hangot.Szereztem masik csonkallvanyt,kapott egy uj kerekcsapagyat es kompletten csereltem.A regibol majd kiszedem a regi csapagyat es megnezem mi a gond pontosan.Mindig tanul valami ujat az ember
-
válasz CharlieDrop #165902 üzenetére
Nem időhöz volt kötve és típusonként sem meghatározható mert más más a neve a motornak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Semmi bajom a Golf GTI (CHHB) fogyasztásával, tegnap is végig dögöltem autópályán, 8 egész kevéssel. Egy A4-ben biztosan szomjasabb egy hasonló motor, talán B9-ben nem.
Az más kérdés, hogy a termosztát-csere árából egy vatta új DPF-et veszek.(#165905) L1ZRRR: Ahogy írtam korábban, most mást szeretnék, mint Golfot. Illetve a CC-re írtam, hogy számomra nem praktikus egy 4 ajtós "kupé". Főleg kombi vagy szép szedán.
(#165907) i-sti : Szép ótó. A Vmax-szal van pici problémám.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Angliaban is ramentek egy eve, de igy is atmennek, ha ott a palast es nem fustol. Sot, megirva is atmennek, ha jol van megcsinalva. Az autohoz nem nyulhatnak, meg a hutoviz sapkat se vehetik le.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #165913 üzenetére
78 ezer km-nél, 4 héttel a garancia lejárta után betojt. Típushiba.
Vízpumpa nélkül 260 e Ft-os ajánlatot kaptam, pumpával 300+ (@bitpork = ~ 1000 €). -
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #165919 üzenetére
A G7 GTI-n nem termostat van és nem is egyszerű alkatrész. Thermal management module. A vízpumpa is külön hajtással van.
Még mindig egyszerűnek tűnik?
[link][ Szerkesztve ]
-
válasz bajnokpityu #165919 üzenetére
Viszonylag egyszeru cucc, de betud ragadni (vizko pl). Altalaban nyitva marad. Lehet tulbonyolitani, el is romlik, lasd gti.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #165924 üzenetére
Nem ilyen eygszerű.
Pl, A6 nál: PR kódos matricán 7GN a nem DPF-es kiadás, 7GG a DPF-es. Adott évjáratban volt ilyen és olyan is. Szóval nem mérvadó a gyártási év sem.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #165926 üzenetére
-
csabi324
tag
Sziasztok.
Valaki nem tudja hogy a videóban milyen folyadékkal keni be a világítás kapcsoló belső felületét amitől kék színű lesz?
Így változtatja meg a világítás színét kékre ami alapból zöld.https://youtu.be/5oDJsKN4Nuk
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #165924 üzenetére
Q7ben tudom mondani h 2008-2009-ben volt de ott is meg kell nézni külön égyessivel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
IntelKiller7
veterán
Sziasztok. 1,5 hete vásároltam 1 2009-es Sciroccot. 2.0 TSI, DSG.
Viszont olyan problémám van, hogy a nappali menetfény helyett a ködlámpa világít. Gondolom átkötötték vagy valami iylesmi történhetett. Mivel tudom megnézni, hogy mi hova van állítva? Illetve mivel leeht visszaállítani gyárira?1 gyors kép a gépről.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
veterán
válasz IntelKiller7 #165933 üzenetére
Gratula!
Gyárilag hol világít a DRL?Mert pl. Octi 2 FL-en a ködlámpa egyben a DRL is. Golf 6-on a távfényszóró megy csökkentett fényerővel (halogén fényszóró esetén).
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz CharlieDrop #165932 üzenetére
C sekre kivi vagyok, én nem találtam semmi rosszat. pláne nem tendenciát.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz IntelKiller7 #165933 üzenetére
Mánmost ne is haraguggyá, de veszel topikautót, csak akkor jössz ide amikor baj van és akkor is csak egy képpel?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
IntelKiller7
veterán
válasz focvis #165934 üzenetére
A ködlámpa felett van a nappali menetfény(menetfény+index), csak le van sötétítve és azért nem látszik a képen.
A DRL alapból nem megy, az index viszont igen. Ezért gondoltam, hogy valahogy talán ki lett kapcsolva vagy nem tudom.
Ködlámpát egyáltalán nem tudom kikapcsolni. Automatán alapból felkapcsol, és úgy is, ha teljesen lekapcsolok minden világítást.(#165936) bitpork Mióta megvettem, valamiért kevesebbet vagyok otthon.
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #165935 üzenetére
Ja, ezek a 3 generációs EA888-ak, azért néhol felrepül itt is az olajfogyasztás
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz IntelKiller7 #165933 üzenetére
De fincsi gép.
-
válasz simonjoe #165940 üzenetére
És ennek oka is van. Nem mindenki engedhet meg magának új autót vagy csak 3-5 milliósat sem használtan. Viszont ettől még lehet autóbzi és érdekelheti minden ami ótó. Ródd fel nekem kérlek, hogy másokkal ellentétben, én rájuk is gondolok. Az utóbbi időben nagyon sok ... jelzés érkezett hogy a phórum autós részlege kinőtt engem. Lehet kár volt anno 8 hónap után visszajönnöm.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Zsozso-
csendes tag
Sziasztok!
Szükségem lenne a tanácsotokra.Kiszemelt példányok 2 VW Jetta. Az egyik 2015-s 1,4 TSi 200k km-rel a másik 2014-s 1,2 TSi 100k km-rel. Mit javasolnátok melyik a lényegesebb a km vagy a motor erő? -
válasz CharlieDrop #165949 üzenetére
Jól esik h marasztalnátok, de lássuk be: annyit azért nem értek hozzá, a tapasztalatom meg általában a kisebbséghez sorol. Nem lesz itt nagy phórum összeomlás, ahogyan nem is volt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Redmi 9T - ha nem akarsz a töltőhöz ragadni
- Gyúrósok ide!
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer