-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz bul07 #164495 üzenetére
Hát én a múlthéten cseréltem a CC-ben. Egy igazi szopóroller. Lebontani a kesztyűtartót, majd alóla kivenni a coolert, úgy, h közben ki kell feszíteni a környezetét. Visszarakni meg ezer szentségelés közepette sikerült, majd a kesztyűtartóval is szoptam mire a helyére illeszkedett.
Ha levetted a kesztyűtartót, és róla a csatikat, akkor a ventin fordítani kell egy kicsit az óramutató járásával ellentétesen, előtte a hosszú pöcköt ki kell akasztani a nútból, anélkül nem tudod kimozdítani. A pozícióját jegyezd meg, hogy a berakásnál ne sokat kelljen tekergetned.
Sok sikert!!Joe
-
-
veterán
Tegnap megjártam az M1-et oda-vissza; az új Bluefin setuppal normális az autópályás fogyasztás, 9,2-re jött ki úgy, hogy amennyire a forgalom engedte, elég határozottan toltam a pályán (kb. 340 km autópálya és 60 km visszafogott tempójú országút átlaga a 9,2, + egy kevés Bp). Egyenletes 160-nál tudta a max. 9,5-t; egyenletes 180-at csak pillanatokra tudtam tartani, 11 környéke volt, ez szo-szo. Odafele a csak autópálya 10,2.
Ugyanakkor nem érzem azt a lehengerlő powert se amit az eredeti Bluefin beállítással éreztem. Ha minden igaz, padlógázon maradtak a maximális értékek. De ritkán lehetett padlózni egyrészt a forgalom miatt, másrészt a H-s a téligumik is korlátozzák a lehetőségeket a parázó feleség mellett. Kellett volna egy SQ7 viszonyítási alapnak ( hogy mennyire csap pofán ).
Ma még megyek vele egy kört egyedül, aztán döntök a sorsáról, vélhetően visszaküldöm.
[ Szerkesztve ]
-
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #164494 üzenetére
Szia!
Kicsit utána olvastam, nem lehet hogy rosszul írtad?
006 a dízelnél , 066 a benzinnél.Aktiválást ez alapján csináltam:
Vag Com -> 01 motor-> 11 login-> 11463-al bekapcsoljuk a tempomatotItt nem csinált semmit.
Utána, mérési blokk, 006 és kidobta az értékeket.
Amit leírtál azok tökéletesen teljesülnek, vagy is mikor a tempomat gombokat nyomkodtam jól változtak az értékek.Elvileg következő hibalehetőség a féklámpa kapcsoló.
Annak nincs baja, hiszen világítana a féklámpa.Valami ötleted van?
Elvileg akkor a tempomat kar jó. -
c00per
tag
Ujabb rejtett hibat talaltam az A6-on.
Bal hatso fekcso elrepedve.Megdrotkefeztem es el is tort a hollandi tovebe.Kerdezem en hogy lehet kapni ilyen elore legyartott rez fekcsovet,abbol milyen meretet kellene vennem,ha mar valaki cserelt igy fekcsovet?
Elore is koszonom
A6 C5 2.5 Tdi Quattro 2003
-
veterán
válasz bitpork #164505 üzenetére
Ja, én is úgy ítélem meg, hogy legközelebb más nevére kell majd rendelnem.
(#164506) F_Zolee: Ha nem lenne egy SQ7-es rossz emlékem a nyárról - mikor is otthagyott az M7-en - teljesen elégedett lennék. Legközelebb vmi paraszt dízel kellene, vagy elektronyos.
[ Szerkesztve ]
-
-
simonjoe
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #164514 üzenetére
Tudom, CC-ben picit más mert alul keresztben marad egy merevítő a műszerfal alján, nem jön ki a kesztyűtartóval, de az a cső a cc-nél is egyszerűen lejön. Csináltam már ba és b7 passaton is. Nálam a káromkodós rész kimaradt, pedig a b6-ban a kétzónás flap motorokat is cseréltem, amit szinte nem is látni.
-
CharlieDrop
veterán
V6 tdi, nagnyomású pumpa off Pheatonban...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #164516 üzenetére
Ezért vagy Te ennek a mestere. Hát nálam volt egyéb más is, de az nem tűrné a moderátorunk. Sikerült ez a lényeg! Nem láttam, h a merevítőt miként lehet kiszedni, mondjuk mást se a pipától, de sikerült. A motor is nehezen akart a helyére menni, először azt hittem, h a NISSENS miatt. Ugyanis nem vettem bele gyárit, 120e HUF-ért. Ezt ajánlotta egy ismerősöm, így mertem megvenni, de végül is jó lett. Majd jött a kesztyűtartó, na, azzal többet szoptam, az Istenért nem akart a bal oldala a helyére menni. Ha sikerült beimátkozni, mire kezembe vettem a csavarját és szerszámot, újra kijött a helyéről. Kb. 3 órás műtét volt. Rájöttem, ez nem az én szakmám.
Így ennek fényében kéretik nem fikázni! Remélem egy darabig jó lesz ez a NISSENS, mert kedvem az nincs újra szétszedni. A régit sem dobtam ki, azt hittem, szarabb állapotban van, majd megtisztítom és spec olajjal megkínálom, talán még egyszer valamikor vissza kerül, vagy valakinek jó lesz "tűzoltásra".Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz CharlieDrop #164517 üzenetére
Ennek a videó kapcsán kezdtem el gondolkodni. (bármennyire hihetetlen, időnként szoktam )
Szóval.
Mi okozhatja, h a szűrőbe belekerül, és persze honnan, a fémreszelék? Ami ugye kinyírja a pumpát meg az injektorokat.
Továbbá kérdezném, h tehetünk-e ez ellen, ha igen, akkor mivel?? Van-e valami üzemeltetési metódus amivel ez meggátolható, vagy mindenki aki ilyen rendszerű gjművet hajt, az tartson magánál rózsafüzért?(#164519) Saint: nem úgy ítéled meg, h ez egy kicsit hangosabb mint a gyári? Persze nem a nyikorgásra gondoltam, mert ez egyenlőre még nem nyikorog. De én úgy ítélem meg, h mintha hangosabb lenne. Oszt lehet, h csak képzelem az egészet.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
CharlieDrop
veterán
-
Doki16
addikt
válasz CharlieDrop #164523 üzenetére
Szerelt már ilyet, pont ugyanez volt a gond. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
senior tag
...oké, de mi okozza??? Mi miatt esik szét a pumpa? Vagy ez konstrukciós hiba? Esetleg a szar üzemanyagtól?? Szóval van ennek oka??
Joe
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #164501 üzenetére
Szerintem nekem nem kellene kivenni a kesztyűtartót, amit linkeltem videót ott se vette ki
Amúgy neked milyen hibája volt s motornak hogy cserélted?Mikkor ősszel cseréltem a utastér szűrőt akkor mintha jól láttam volna a motort és nem volt útban semmi
De majd kedden leveszem az a szivacs takarót és megnézem meg csinálok képeket is
Mágus
Amúgy simán adhatok neki műszerolajat mármint a tengelyének, vagy mivel kenjem meg hogy ne nyikorogjon
Esetleg kis motor olaj( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
simonjoe
senior tag
válasz bul07 #164527 üzenetére
...nyikorgott-sírt, halkan, éppen hogy lehetett hallani, de nagyon zavart. Nem lett koszos nagyon 10 év használat után sem. Valami spec olajjal kellene ápolni, de úgy, h szét kellene szedni, pontosabban az alsó műanyag házból kell kiszedni, h a lenti csapágyhoz is hozzá tudj férni. A ventire vigyázni kell, még véletlenül sem szabad megsérülnie, mert dobhatod a p....csába. Sőt van rajta kis súly egy-két lapáton, azt sem szabad mozdítani, mert "ütni" fog.
Ha nem gyárit veszel nem vészes az ára, már 33eHUF-tól van.[ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz Mágus2 #164515 üzenetére
Visszatettem a gyárit, majd mentem egy városi kört, nem érzem így erősebbnek a 2. setupnál, sokkal gyengébbnek sem. (Értelemszerűen nagy sebességről most nem küldtem meg. 🤓 )
Más
Vajon melyik a betegebb konstrukció / nagyobb szívás: A7 3.0 TDI tiptronic 200+ K km-rel, vagy Passat 8 biturbó TDI SCR DSG mondjuk 160+ K km-rel? Egyiket sem érzem atombiztosnak.[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Hidrotőkéből van ajánlott márka? INA megfelelő minőség?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #164520 üzenetére
A magasnyomású pumpa darálja le magát, az küld mindenbe reszeléket. Konstrukciós hiba, ami csak akkor jön elő, ha rossz minőségű gázolajjal etetik. Három revízió is volt, nekem a legutolsó kiadású pumpám van. Legutóbbi gázolajszűrő cserénél 7 darab reszeléket számoltam. Ha ettől tartasz, vezérlés cserénél kell venni egy új magasnyomásút is.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #164529 üzenetére
Akkor inkább hozzá se nyúlok
Nincs kedvem kidobni 33e Ft-otNyikorog kicsit(nagyon) elviselem
Amúgy is nyikorog más is hol ez hol az hátul, ezek a hajtogatható ülések nem mai darabok és van hangjuk
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #164530 üzenetére
Ket parkolohelyed van, de cdak Te vezetsz. Nalad lehet, hogy erdemes lenne 2 autoban gondolkodni: fiat500e a kint parkolohelyre es varosi hasznalatra es valami brutal nagy motoros VAG m7-re. Es akkor talan nem kell beszoritanod magad ertelmetlen dizellel a varosba
I humbly and respectfully decline™
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #164536 üzenetére
...vesz a tököm, 17-ben 160k-nál 9 évesen volt vezérlés csere benne, van még idő a következőig. Csak prémium üzemanyagot tankolok. Többet én nem tudok tenni a pumpáért. Most van a kocsiban 210k, de annyi minden kellene ehhez a kocsihoz, h pont ma gondolkodtam rajta, el kell adnom amíg kapok érte valamit és venni valami alacsonyabb fenntartású szekeret. Egy a gáz ebben, h a Zasszony meg van érte őrülve. Ha rajtam múlna már más márka állna a garázsban. A napokban vettem észre, h a bal hátsó ajtónyílás aljában a gumikéder alatt rozsda pörsenés nyomai látszanak. Szóval azért ez csak 10+ éves autó. Ebben csak egy a számomra kedves dolog, és ne értsen félre senki. Ennyire összetartó, normális társaság nem nagyon van itt!
Érzelmi alapon meg nem tartunk autót!(#164538) bul07: szívesen odaadom az enyémet amit kivettem, gyakorolj rajta.
Ez még nem nagy összeg, a gyárira 120-140k-s ajánlatokat kaptam.[ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz MunezXBK #164532 üzenetére
Most miért? Nekem fontos a fogyasztás, elvi okokból IS.
A Tiédhez hasonlót 233 lóra húzzák: YT, Laptiming.
@bitpork: Thx!
(#164539) Saint_: Ha a lóvé nem számítana, akkor ez lenne az optimális megoldás (500e + V6 TDI). 10+ millát nincs szívem autóba feccölni.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz CharlieDrop #164540 üzenetére
RS octav könbi pl
Szeret cuccolniI humbly and respectfully decline™
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #164535 üzenetére
A7 nekem nagyon átjött, első rácson a fényes fekete lakk mondjuk gáz volt, hogy pattogott, meg asszem alu kasztni (=casco kalkulációt kéne csinálni). BiTDI amíg nem oldották meg az EGR kérdést (2016), nagyobb kockázat lehet, viszont ha belemegy az eladó, hogy rendesen szétszereléssel átnézesd, elég tisztes portéka, és kevésbé egy hajó. Ha nem kopott szét a motor, és elég olcsó, hogy EGR csere beleférjen egyből (csak nem ledugózni kéne ), kellően mozgékony vas... A7 nem lenne túl bálna a Golf után?
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #164542 üzenetére
En remelem, hogy jovore jol fogok allni anyagilag es lesz pici EV a varosba (szja elvisz egy auto arat), de a racionalitas az, hogy varosba kicsi EV, amit en is tudok hasznalni, egyebekben meg rendes auto (lehetoleg kupe, borzasztoan bejon a 2 ajtos kasztni keret nelkuli ablakokkal, nem is szeretnek mast, a kesobbiekben sem, cabriohoz nem ragaszkodom)
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164508 üzenetére
A féklámpa kapcsoló 4 eres. Kettő a motorvezérlőbe, kettő a féklámpára megy. A kuplung pedál érzékelő is lehet.
-
Magnum_
nagyúr
válasz CharlieDrop #164548 üzenetére
Szereti szivatni a csipszest, latod
I humbly and respectfully decline™
-
válasz molnarpeter #164544 üzenetére
Nem csak. Anno Kiskokó is nézegette az újabb a6-kat és állítólag 204 LE kivételével mindegyik zabálja a motorolajat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html