- Linux kezdőknek
- Adobe Lightroom topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Crypto Trade
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz bul07 #162601 üzenetére
Nekem nem jelentkezik be... Mindig azt írja ki "Sikertelen bejelentkezés, kérem indítsa újra a böngészőt és próbálja újra."
Ügyfélkapuból is próbáltam elérni, de hiába vagyok abban belépve, ez az oldal mindenképp újra beléptetne a KÜG vagy mi toszon keresztül.. és ott írja.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz bitpork #162636 üzenetére
Kép nincs, de videón megvan. Nem kell megverni, elismerte.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
CBAB Passat B6 2009-es DSG váltóval, mit lehet tudni róla.
Elcserélné valaki egy B5.5 benzines 2 literessel + A6 C5 2.5 TDI 180 LE quattroval, szerintetek megéri?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Doki16
addikt
válasz Csaby25 #162656 üzenetére
CBAB már egy CR dízel. Elméletileg jó, de ha benne van a világ összes kilométere plusz egy akkor már bármire lehet vele számítani. A DSG meg hát tudjuk, hogy bármikor okozhat meglepetést. Nagyon fontos hogy bizonyíthatóan meglegyen benne a 60000 kilométerenkénti olajcsere.
Két autóért cserélnék veled vagy most én nem igazán értem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Csaby25
senior tag
válasz Doki16 #162659 üzenetére
Így megy gajra a VW- (Skoda-, Audi-) 2.0 TDI-d
Ez viszont nem valami biztató..A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Csaby25
senior tag
válasz Doki16 #162664 üzenetére
Én itt csak A3-ban látok CFFB motort.
Audi ETKA - Engine CodeA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Csaby25
senior tag
válasz Mágus2 #162673 üzenetére
Tudom, én csak az Audiról beszéltem, mert félreértettem, azt hittem A4 B7-ről volt szó...
De valószínű, hogy Doki16 B7 Passatra gondolt.
Elnézést...[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
K Norbi
addikt
Hova süllyedhet még az autó gyártás [link]
-
Doki16
addikt
válasz Csaby25 #162674 üzenetére
Igen a Passat B7-re gondoltam, csak tovább vittem a vonalat mert te meg a B6 Passatról beszéltél.
B6-ot én már nem nagyon vennék. Nagy részük elég széthajtott állapotban van. Természetesen tisztelet a kivételnek. Nem jól öregednek.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #162678 üzenetére
Nem csak az autogyartas, mindenhol ez megy. Dolgoztam egy multinal, ahol kartyas/rackes halozati eszkozoket fejlesztettunk. Egy kartya tobb szazezer Ft volt, de nem voltak hajlandoak ket erintkezos nyomogombot jovahagyni az egy erintkezos zaro gomb helyett, mert az dragabb. Olyan 1-2 Ft arkulonbsegrol beszelhetunk legfeljebb.
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #162682 üzenetére
köszi!!
A főnök kocsija, sajnálom, mert minden reggel egy rémálom neki az indulás, tőlem kérdezte, h ki lehet-e mérni.
Arra gyanakszik, h esetleg gyertya hiba.
Nem tudok belső ellenállást mérni?? A test meg a gyertya között?? Vagy átfolyó áramot??
De, ha nem hát nem.Joe
-
gzbotii
veterán
Srácok,
Egy kis help kellene. Nem szeret engem a Golf mostanában.
Egy 650km út után (50% pálya, 50% országút) állt a kocsi négy órát, most el akartunk menni bevásárolni, indítás után az autó egy figyelmeztetést dobott, hogy nincs elég hűtőfolyadék, - ezen a netes képen bekeretezett visszajelző:
Ellenőriztem a víz szintjét a kiegyenlítő tartályban (minimum szint fele 2cm), illetve az olaj szintet is az utolsó indítás után bő 10 perccel. Tegnap este ellenőriztem minden folyadék szintjét, szokás szerint, akkor is kb eddig volt a víz és az olaj is. Víz nem tűnik olajasnak, olaj nem tűnik vizesnek (bár szakértő sem vagyok).
Itt egy videó a jelenségről, bár nem túl informatív a hibajelző felvillanása látszik valamint a figyelmeztető hangot lehet hallani (a második indítás után vettem fel, kulcs elfordítása után indult a felvétel)A dolog ott lesz érdekes, hogy 30.-án haver vette észre, hogy jobb oldalt, nem kapcsol a féklámpa. Ok, kein probleme, van teljes csereszett, kicseréltem az izzót. Másnap hajnalban, amikor jobbra indexelek, az index vadul pillog, kb háromszoros sebességgel. Kicseréltem a jobb hátsó index izzót, minden oké.
Ma reggel indulás előtt vettem észre, hogy a jobb tompított nem ég. Benzinkúti kitérő hajnali ötkor, csere, minden okés.
Debrecen mellett félreálltam az út mentén, volt egy kb 5-7cm latyak, ekkor az ABS visszajelző kapcsolt. Motor leállít, kulcs ki, újra indít, a hiba továbbra is jelen van. Konstatáltam a nagy örömöt, majd jöttem tovább BP felé, amikor egy benzinkúti kiállás után, induláskor még ott virított az ABS visszajelző, de amikor visszaálltam a pályára, akkora elaludt.Szóval ez így nekem gyanús, hogy valami elektronikai nyűg lesz. Tavaly ősszel szenvedtem egy kis beázással a bal oldali vízelvezetőnél (a vezetőülés előtt lett nedves a szőnyeg, de ezt a problémát még akkor felszámoltam).
Valamint amíg otthon voltam, tekintettel a -10 alatti hőmérsékletekre, háromszor is rárakta az akut Aldis okostöltőre + egyszer úgy indítottam be az autót, hogy a töltő rajta volt, mert kicsit elszórakoztam.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vans? #162625 üzenetére
1. Jó minőségű fm transzmitter.
2. Van karbantartási terv, de ehhez többet kellene elárulnod az autóról...motorkód, váltó típusa?
Gzbotii: a kiegyenlítő tartályra megy egy csatkakozó, húzd le, zárd rövidre egy gémkapoccsal a 2 eret a csatlakozóban, ha marad a hiba, elektromos, ha megszűnik, fogkefével vakard meg a tartályban a merülő drótot és mindig a max-ig öntjük a fagyállót egy turbós autóban!!!
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
vw polo classic 1.4 16v aua
Elszallt a generatorom, a csapagy a szenkefe meg a fesz. szabalyzo lett cserelve. Most jottem nagyobb tavot a kocsival, szerviz ota osszesen150km-t es egyszer kb 1-2mpre elment az elso lampam, lehet valami osszefugges az elozmenyek kozott?[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Most én - laikuskent - elektronikai problémara gyanakszom. Túl sok izzó éget ki ilyen rövid idő alatt. A tavalyi beázás lehet most hozza meg a gyümölcsét.
Már csak azt lenne jó tudni, hogy egyből autóvillamossági szerelőhöz vigyem, vagy ezek csak véletlenül jöttek így össze és egy "normál" szerelő kell nekiWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.