- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- ASUS routerek
- eBay
- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163251 üzenetére
Minden cső száraz a motortérben? Egy füst gépre kellene kötni a turbó és a szívósor közötti csövet, vagy legalább egy nyomás tesztet csinálni 1 baron legalább 10 percig. Abból kiderül, ha ereszt valahol. Ha van valahol egy kis lyuk, az magyarázná a jelenséget.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #163255 üzenetére
Ha nem nagy a lyuk, akkor nem, észre sem veszed.
Nyomás próba a turbó és a szívósór között a csöveken, a két végét ledugózzák, egyikben van manométer, kompresszorral felfújják 1 barra és megnézik, hogy esik-e a nyomás. Tartania kell a nyomást, ha esik, valahol kifúj. Ha esik a nyomás, szappanos vízzel meg kell keresni, hogy hol fúj bubit. Tényleg egyszerű, nem atomfizika.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Srácok!
Szerintetek ez az Audi "borsszóró" felnije középkupak nélkül, vagy valami spéci cucc?
A Boba Motoring 2-es Golfján van, szal' bármi lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #163260 üzenetére
Találtam valamit! Nem is értem miért nem vettem észre eddig, a motorburkolat alatt van egy gégecső szerű valami és az nagyon olajos és koszos volt a csatlakozásnál, már letöröltem, de így is látszik, hogy m,ilyen olajos, rakok fel képet, ezen mehet levegő?
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=87420190117_164719.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=65420190117_164727.jpg -
Gyula84
veterán
válasz Wiz Khalifa #163263 üzenetére
én csináltam egyet egy kevés cső egy tartály, egy pumpa meg raktam egy visszacsapószelepet is bele
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #163191 üzenetére
Ma végre egyik boltos rendelt és nagy nehezen el is jutott hozzám, bruttó 150Ft
Ami rajta volt és eléget az 30A volt, megnéztem. Ment az 50es helyette én meg mindjárt egy probakorre.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
csababarca
őstag
Na megvolt az olajcsere, 85-t fizettem, mert akksit cseréltek (ezzel már régóta szívok, remélem ez helyrehozza), többi a szokásos, szűrő cserék, plusz bal visszapillantó tükör cseréje, hátsó lengéscsillapító burkolat csere.
15ezeres olajcsereperiódus az reális? ennyit írtak fel a következő cserére.
(aláírásomban az alany)
[ Szerkesztve ]
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #163276 üzenetére
Milyen olaj ment bele?
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #163278 üzenetére
Remélem, hogy nem lesz, mert utóbbi egy hétben mentem vele 2*30km, semmi nem volt. Csak hétvégén lesz egy Bp - Arad - Szeged - Bp kör, előtte akarom tesztelni, úgyhogy mindjárt kimegyünk Dunakeszire.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diablo1984
veterán
válasz csababarca #163276 üzenetére
igen, 15e és 30 ezres periódus van, az utóbbi a hosszú utas, longlife periódus.
-
csababarca
őstag
válasz molnarpeter #163277 üzenetére
holnap megmondom, 5w-30as az biztos, de a márkát nem tudom. kint van a kocsiban a papír.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #163281 üzenetére
Az lenne érdekes, melyik VW-es minősítést tudja, bár sok opció nincs. Egyébként korrekt a 15 ezer/1 év, gyári 30/2 lenne
-
csababarca
őstag
válasz molnarpeter #163282 üzenetére
Meglátjuk, én ezt a 15ezret júniusig beleteszem egyébként, vagy közel annyit
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
K Norbi
addikt
-
diablo1984
veterán
-
Lacess
tag
válasz focvis #163262 üzenetére
Ez bizony 8L A3 gyári felni kupak nélkül. Elég masszív felninek tartják,
jövőreidén nyáron (ha még meglesz az Öreglány) azon gondolkodtam hogy veszek egy garnitúrát télinek, kupak nélkül, lehetőleg feketében. Elég fosul néznek már ki a téli lemezek, meg már a gumi is cserés. 30 papírért már lehet találni, a lemezt meg 20 alatt nem rakják rendbe...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #163289 üzenetére
Legyen jó hír?
8d0601025k , bár ez nem csavartakarós (utálom a "kupakos" felniket...) 7x16, et45, 5x112. Valamelyik A6 (talán C5) gyári felnije, elvileg Speedline gyártmány. Szerintem nem lenne korhű a GTI-re.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #163287 üzenetére
Igen, az euro 6-os 110 lovas már szíjas, de az MQB platformos 77kw is szíjas már. Elég kevés még velük a tapasztalat, még kell 2-3 év, hogy kiderüljön, mi lesz rajta romlós és drága. Olyan, mint az 1,5TSI, most még agyon dícsérik az újságírók, tesztelők, de ugye ezek vatta új motorok. Lehet hogy 200 000km után bekerül a milyen motort ne vegyünk rovatba.
Emékszem még, mikor nemrég Winklernek írta az egyik arc, hogy anno agyon dícsérte az 1,2HTP motort a fábiában, szabad-e most olyat venni, amire Winkler nem is emlékezett, aztán direkt visszakerestem és nem konstrukciósan dícsérte, csak tetszett neki, ahogy megy. Szóval ők más szemszögből tesztelik, mint az átlag autós. Nekik elég a jól megy, nem megy jól eldöntendő kérdések megválaszolása. Hogy mennyire lesz tartós, arról nincs információjuk, ezért ilyet el sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #163292 üzenetére
Winkler amúgy is nagy dumas, tud írni de a technikai oldalához meg annyit se ért mint én (pedig az se sok)
Múltkor egyik Egesterben o mondta, hogy nem tudja, az autó melyik részre/hol van az injektor. Azért...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #163292 üzenetére
Köszönöm!
Akkor a szíjasoknál a vezèrműlánc problèmája kipipálva, befecskendezès szempontjából a règi tsi-khez viszonyítva van változás?(kokszosodás gondját megoldották vajon?)
Gondolkozom erősen, hogy az octaviát becserèlem egy újabb fiatal tsi-re, igaz egy toledo kisebb ès egyszerűbb kivitelezèsű, mint egy octavia....
Sehol sem találok infót ezekről az új tsi-kről, annyira nem verte nagy dobra a vw a változásokat...[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #163296 üzenetére
A toledo meg a rapid nem autó, csak úgy csúfolják. ;(
-
Reggie0
félisten
Na megcsinaltam a VAG DPF-t. Szoval a szuro allapota:
Amikor teli volt a soot mass 23.99g measured es 26.24g calculated. Autopalyan voltam amikor elkezdett regeneralni, de nem tudta teljesen vegigvinni csak 20%-ig ment le, mert balesett miatt 0-ra allt a forgalom, valoszinuleg erzekelte es nem fejezte be teljesen. Szoval a vegere soot mass 2.54g measured es 5.98g calculated.
Oil ash 0.11l. Utolso regeneralas ota 758km-et ment(1033 perc).A szuroben 308ezer km van. Szerintem eleg jol birja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Stellar Blade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS routerek
- GTA V
- Házimozi haladó szinten
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...