- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Adobe Lightroom topic
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
Hat amugy O tuti nem, nem akarja megiratni, meg gyari coolerral felealeges is .
Ez egy ugyan olyan konfig mint az ove hasonlo allapotba, bontatlan motor turbo.
Cooler kipu rendszer szivo rendszer nagyobb ac es injektorok felesleges dolgok leirtva.
Egy ilyen motorbol ez a maxi ami meg "biztonsagosan" kijon.
Utcan meg kb 10le jon meg 15nm, nem terhelt elege nagyot a pad, de cserebe el is melegedett, kb nyaron fogja ezt tudni a gep"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #163303 üzenetére
Az, hogy Logan szinten van az alapmodell
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #163286 üzenetére
Köszi, most már terelem a szerelőmet a levegőkör irányába, hogy ott vizsgálódjon
Az merült fel bennem, hogy elvileg motorkód alapján (CJCA) nekem az olajpumpa hajtó rúd elkopás már nem érinthet, de vajon mennyire biztos ez? Esetleg nem kophatott valami meg egy kicsit alacsonyabb olajnyomástól, vagy azért akkor jött volna hibaüzenet? Most csak találgatok -
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #163303 üzenetére
Kinyitod ay ajtót és látszik az ülés alsó váza, a teljes sínnel. Favoriton be tudták burkolni, a rapidnál meg nem? Annyira süt róla a spórolás, hogy nem merem senkinek jó szívvel ajánlani. Annyit biztosan nem ér, amennyit elkérnek érte. Inkább vennék az árából egy két éves fullos golfot, octaviat, fabiat, polot, 3éves passatot...bármit, csak ne rapidot szalonból.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163211 üzenetére
Tegnap sikerült kábelt vennem.
Ezt mondja:
1 hibakódot talált:
16848 - Részecskeszûrõ
P2458 00 [175] - regenerációs idõtartam
MIL BE - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 176260 km
Dátum: 2079.14.18
idõ: 21:46:16
Motorfordulatszám: 781.00 /min
Normált terhelésérték: 16.5 %
Gépjármûsebesség: 0 km/h
Hûtõfolyadék-hõmérséklet: 64 °C
Beszívott levegõ hõmérséklete: 25 °C
Környezeti levegõ nyomás: 990 mbar
30-es pont feszültség: 14.231 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Részecskeszûrõ: mért koromtömeg-MASS_SOOT_PHY_PF: -7.16 g
Részecskeszûrõ: számított koromtömeg-MASS_SOOT_SIM_PF: 16.34 g
részecskeszûrõ_km_az_utolsó_regen.után_1-DIST_RGN_ENVD_H: 851 km
Dízel-részecskeszûrõ regenerálási idõ számláló-T_INT_RGN_ACT_INI_PF_ENVD_H: 12596.0189 s
Részecskeszûrõ: nyomáskülönbség-DIP_PF: 0.00 hPa
Részecskeszûrõ: nyomáskülönbség-eltérés-DIP_PF_AD[0]: -1.33 hPa
Szervizregeneráció: engedélyezési feltételek 3-FRF_STATE_RGN: 9
Készenlét: 1 1 0 0 1Ezek alapján próbáljam meg a szervizregenerációt?
Előre is köszönöm a tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163311 üzenetére
Bizony.
-
!Overdose!
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163313 üzenetére
Magától leáll. A folyamat alatt világít a dpf lámpa, villoghat az izzítás. Melyiket fogod kaocsokni, álló vagy menet közbeni? Csak üzemi hőmérsékleten engedi, előtte bemekegítő kör kell.
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163314 üzenetére
Ugye vészüzemben van az autó, úgyhogy most is világít a DPF, a check engine és villog az izzítás.
Melyik módszert javaslod?
A feltételeket elolvastam:
1.6l/2.0l R4 & 3.0l V6 CR-TDI (UDS)
For engine controllers that use the UDS protocol (as shown on the top left corner of the Open Controller screen), Security Access is not typically needed when Service regeneration of particle filter while standing is supported.
Prerequisites (General):
Ignition ON
Engine ON (Idle)
Fuel Tank at least 1/4 full
Transmission in Neutral/Park
Coolant Temperature above 70 °C
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Engine Hood Closed[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]Use the pulldown menu and select Service regeneration of particle filter
[Go!]
[Show Measuring Data]It would be useful to select items such as "Particle filter, soot mass calculated", "Particle filter, soot mass measured", and "Particle filter, time since last regeneration" to observe and verify the progress of the regeneration.
Due to the way UDS works, there may be differences in the locations and specific description for the values so you may need to search for the values you need.
Follow the Instructions on the Screen. These may include pressing and/or holding the brake, clutch, or accelerator.[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]Note; If Basic Setting Operation Service regeneration of particle filter is not available it may not be supported by the EDC. In those cases Adaptation Channel Service regeneration of particulate filter while driving would be supported instead. A Security Access code may be required for Regeneration while Driving.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163315 üzenetére
Engedi törölni a hibát? Ki kell törölni és indítani egy mozgó regent. Kell hozzá security access, meg kód.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163317 üzenetére
Amint aktiválod a szerviz regent, kiveszi a vészmódból, elvileg ha kiég, magától eltűnik a hiba, arra ügyelj, olyan helyen aktiváld, ahol utána ideális körülmények között lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
HIJ
őstag
Sziasztok!
Szerintetek hol tudnék szerezni W712/92 típusú olajszűrőt, de olyat, ami eredetileg is van a VW motorokon? Garancia időn belül szeretnék olajat cserélni itthon és nem szeretném ha gond legyen később ebből, ezért ugyan olyan szűrőt szeretnék beszerezni... Sajnos amit kaptam az egy MANN W712/95, ami ráadásul szürke...
Vagy mi a tapasztalat, foglalkoznak ezzel egyáltalán?
-
!Overdose!
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163328 üzenetére
Előtte security access volt? Mielőtt a basic settingsben aktiválod a regenerációt, kell a security access, másképp nem megy.
Van benne elég gázolaj? 1/4 tank fölött kell lennie, motorhőmérséklet legalább 80 fok.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163329 üzenetére
Persze, 27971. Nekem, ha jól értelmezem az UDS miatt a Basic Settings-ben nincs külön álló és menetközbeni. A menetközbeni aktiválásához először az adaptációban át kell írni nem aktívról aktívra. Ez az amit nem enged a VCDS. Vagy már szimplán ehhez is kell a 70-80 fokos hűtővízhő? Az most még nincs meg. Tank tele.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163330 üzenetére
Bizony kell. Addig nem engedi.
-
szgabor12
tag
Sziasztok!
Az alany egy G3 1.9TDI AHU.
Éppen váltócserén van, viszont a bontott váltó, amit vettem, hiányzik róla egy kis alkatrész.. a szerelő azt mondta, hogy ez valami kis kar (vagy ilyesmi), amire a bowden rácsatlakozik és a fel-le mozgatást hivatott végezni.
A kérdés az lenne, be tudom ezt szerezni valahonnan, és ha igen mi a neve és honnan?
Köszi előre is!
,,If I'm not back in five minutes... just wait longer!"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szgabor12 #163339 üzenetére
Ez kevés lesz. Évjárat, váltókód, és a váltó bowdenes kapcsolású?
Szerintem a 48 vagy 49-es alkatrész hiányzik. De abból, amit leírtál, nehéz megmondani. Az egyik a fém villa, ami emel, a másik a műanyag elem, amihez csatlakozik az emelő bowden. A számra kattintva megtalálod az alkatrész számát, képről meg a szerelő már megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
szgabor12
tag
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163331 üzenetére
Teljes siker, nagyon szépen köszönöm a sok segítséget!
Mivel semmi sem úgy működött, ahogy a Ross-Tech oldalán le volt írva és a Youtube videókban látható, ezért leírom a tapasztalataimat, hátha segítség lehet valakinek:
Alany: 2012 Caddy 1.6 TDI (CAYC) + 18.2 VCDS
A menetközbeni regenerálást nem tudtam átállítani aktívra (1-re) akkor sem, amikor minden feltétel adott volt, ezért csak simán elindítottam a folyamatot. Fordulatszám megemelkedett, a kipufogó gáz felforrósodott, de a számított korom értéke csak nagyon lassan csökkent. Ilyen ütemben órákig is eltartott volna, ha egyáltalán sikerül. Ezért elindultam és követve Mágus tanácsait a menetközbeni regenerációra vonatkozóan autóztam egyet az M3-ason és azt tapasztaltam, hogy a korom értéke drasztikusan csökken. BP-Gödöllő 24-ről 12g-ra. Itt megfordultam, kis idő múlva eltűnt a DPF és az izzítás hiba. A korom 5g-ig csökkent, aztán már nem igazán ment lejjebb. Itt elkezdtem visszahűteni az autót. Megállás után már törölhető volt a hiba.
Nem igazán értem, hogy mit csináltam rosszul a leírásokhoz képest, de így működött a dolog.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Robot fűnyírók
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.