- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kaboska
aktív tag
Sziasztok! Olyan létezik hogy a fényszóró búra belűről mattul?VW polo 2011-es!
"Fej vagy gyomor"
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Golf iv 1.6 sr bfq motorba milyen olajat kell tenni? Eddig 10w40-et tettem, de 3000km-enként megevett 1 litert. -
macilaci78
nagyúr
válasz kaboska #163061 üzenetére
Akkora fájdalom lenne a Ph! saját képfeltöltőjét használni, hogy ne nyisson meg mindenféle reklámot is a neked fontos dolgok mellé?
MunezXBK: olyan, mintha koszos vízzel lenne sűrű pettyekben összecsapva és ez rászáradt volna.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kaboska
aktív tag
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #163060 üzenetére
Az nem az olaj hibája.
-
kaboska
aktív tag
válasz Reggie0 #163066 üzenetére
Repedés nincs rajta ilyen a lámpa de lehet hogy MunezXBK-nak lesz igaza és ez külső lesz az a jobbik eset!Igazából ez élőbe bekapcsolt világításnál látszik.Ha a belsejétől ilyen akkor azt lehet orvosolni vagy csere?Külsőt azt tudom políroztatni azzal nincs gond!
"Fej vagy gyomor"
-
Reggie0
félisten
válasz kaboska #163069 üzenetére
Belsejet eleg nehez, mert altalaban ezek ragasztva vannak. Ha nappali fenyben megnezed, akkor lehet latni, hogy kivulrol vagy belulrol van-e a szennyezodes/elvaltozas. Altalaban kivulrol a jellemzo, ezt polirozassal meg lehet oldani, de javasolt egy UV szuros vedofolia is, az ved a karcolasok/kofelverodesek ellen is.
-
mm00
aktív tag
Sziasztok!
2006-os 6 sebességes DSG változóhoz tudom, hogy mindenki azt ajánlja, hogy vedd meg a gyári olajat. Külföldi forumokon azt olvastam, hogy a Pentosin gyártja a gyári olajat. A gyártónak van aftermarket terméke DSG váltóhoz, ami azt írja, hogy hivatalosan approved. [link]
Nektek mi a véleményetek?Pentosin FFL 2 ~4000Ft/liter
Továbbá vásárolt már valaki olajat a Bat-Team Kft-től (olaj24.hu) vagy az IBEROL Kft-től (olajwebshop.hu)? Megbízhatóak/eredeti olajakat árulnak?
-
grizlisandor
addikt
Seat Altea karosszéria elemekben van eltérés a dízel és benzin motorral szereltek között?
Homlokfal összekötőn a hűtő méretében/felfogatásában van eltérés?Sérült elemek helyett vadászok és nem szeretném potyára megvenni.
-
Beri
addikt
válasz gyenesmartin #163060 üzenetére
Már a nyolcszelepes 1.6-ba is 5-40-et raktak alapból, szerintem soha semmibe nem volt 10-40 a standard azóta se. Az a motor kifelé fossa magából az olajat, vagy megoldja ezt a fogyasztást házon belül?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Faith
aktív tag
Üdv!
Nem tud esetleg valaki Szeged környékén egy Audi specialistát aki ránézésre megmondja ha valami nincs rendben az autóval?
Szeretném vásárlás előtt átvizsgáltatni a kiszemelt példányt, hogy ne üljek fel a rollerre. -
cool13
őstag
Mágus Kellett elkiabálni hogy jó az. Most meg a kapuban megálltam míg nyílik, ekkor leállt. Azóta be sem indul. Illetve egyszer elkapta, és olyan olyan volt, mintha nem lenne alapjárat. Aztán bénáztam és leállt, azóta soha többet semmit. Touran 1.9 pd BKC
Merre induljak? Mit nézzek? Csináltam egy hibakód olvasást.09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
Address 09: Cent. Elect. Labels:. 3C0-937-049-23-H.lbl Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N* Component: Bordnetz-SG H34 0803 Revision: 00H34000 Serial number: 00000001233941 Coding: 01890F020004100000120C000000000000087F075C Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 3A7A0A74755F989684-806E
Subsystem 1 - Part No: 1T0 955 119 C Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer VW358 012 0401 Coding: 00065493 Shop #: WSC 00000
1 Fault Found: 00447 - Function Limitation due to Over-Voltage 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl Part No: 1T0 920 861 A Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 0814 Coding: 0001103 Shop #: WSC 80093 222 69422 VCID: 306E285CA32352C63A-8064
1 Fault Found: 00003 - Control Module 014 - Defective42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
2 Faults Found: 01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 008 - Implausible Signal46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent[ Szerkesztve ]
-
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #163080 üzenetére
Motorra nincs hibakód, olvassa. Csak a hibákat másoltam be. Illetve a kályhát nem, mert az ami nincs benne a kocsiban. Nem ugrott meg. A bénázást úgy értem, hogy az alapjáratra nem figyeltem és leállt. Mert az nem volt, nyomni kellett a gázt hogy járjon szépen, ha 1000 alá esett. Az üzemanyagpumpát nem tudom. De most kimegyek és megnézem. Azt beindítja álló helyzetben, gyújtás ráadáskor ha jól tudom. Akkor hallom hogy megy vagy nem. Vagy van más módja ellenőrizni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #163083 üzenetére
Vagy a biztosítéka, esetleg reléje. Multiméter, hátsó ülőlap felhajt, az utas oldalon van a pumpa nyílása, ott meg tudod mérni, gyujtáson kap-e áramot. Vcds-ben kapcsolható a pumpa a motorvezérlőben. Engine- output tests, ott fogja kapcsolgatni a reléjét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #163073 üzenetére
Nincs eltérés, csak a cupra más.
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #163088 üzenetére
Az első ablakoknak a gombja nem ment. [link]
Takarítás után jó volt 1 hónapig kb.
Utána megint szarakodott.
Ismét szétszedtem, akkor már fújkáltam ezzel azzal
És nem javult.
Akkor megint szétszedtem takarítottam még erősebb szerrel.
Oszt a lett vége, hogy mikor felfele húztam lefele ment az ablak
Meg kicsit lenyomtam, és gyorsan kattant 3x felfele.
Össze vissza működött.Szóval jó munkát végeztem
Most meg vettem valami hamis gyárit.
Jól működik. Led színe azonos, kicsit erősebben világít, gondolom azért mert új.
Aminek még örülök hogy a gombokon egyforma erősen világít a led.Nem úgy mint a fos Eran ott az egyik sokkal halványabb volt.
fújj[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A golf itt is műszakizott pénteken, de semmi érdemleges nem történt, azon kívül, hogy nem találták rajta a disgnosztikai csatlakozót, meg az első ködlámpát. Amikor 4-en matattak a pedálok körül, már kérdeztem, hogy mit keresnek? Ezen csak 3 pedál van, erre benyögi az egyik, hogy nincs OBD csatlakozó... mondom van, ott ahol gyárilag 2000-ben tették. Nagyon fura arcot vágtak, ugyhogy elárultam, hová dugta a VW.
A másik dolog, le kellett vennem a felső motorburkolat egy részét, mert a gyújtótrafó kábeléhez akart csatlakozni a
zemberzasszony, de az jól be van takarva... erre is ezt mondták, golfon ott nincs semmi takaró, csak ezen.bitpork: Hát a readiness számsort kell ellenőrizniük, ha bárhol 1 van 0 helyett a számsorban, bukta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #163091 üzenetére
A másik gond a hideg katalizátor volt, hogy szar az emisszió, nem megy át...-5 fokban érkezés után fél órát várattak, pedig direkt szétforgattam a lusta főtengelyét odafelé úton. Beültem, tartottam 5000-es fordulatot 1 percig, mondom most nézze az értékeket. Felfűtve már minden oké. A fék meg olyan, amilyennek lennie kell. Golfos viszonylatban harapós és teljesen egyformán fog a két oldal.
Aláment a néni és csak lesett. Hűha új lengéscsillapítók, meg kipufogó, nem folyik semmi, volt hű, meg há, hogy 19 éves autó és még mindig az.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Mágus2 #163094 üzenetére
És ha a hibatárolóban van egy intermittent hiba (teszem azt volt akksi csere v elektromos mókolás) akkor bukik az autó? Én letörném a kezét ha műszaki állomáson elkezd nekem a kocsi agyban matatni még ha csak törlés is - ez olyan bizalmi dolog számomra mint a prosztata vizsgálat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #163095 üzenetére
Csak az emisszióra kiható hibákat olvassák, a berendezés csak olvas, ha van pl EGR hiba, vagy szívósor csappantyú hiba, bukó, mert nem tudja törölni sem.
Mondjuk az octavián érdekes lesz, mert van egy kis okosság az OBD csatin, nem szólok, kíváncsi leszek át fog-e menni, ha nem tud csatlakozni semmihez.
A readiness azért gáz, mert ha volt pl. EGR hiba és megjavítottad,majd törölted, újra kell generálni, amit nem lehet megvárásra, menni kell az autóval megadott távot, hogy a readiness lenullázódjon.
freaghill Tárcsát nem tudom, a betét elől TRW, hátul FERODO. Ezekkel vettem a golfot, majdnem újak, csak mindent átpucoltam, nyergeket megjárattam, betétek csúszkáit becsiszoltam, megkentem. Minden autómnál eljátszom ezt időnként, ha van rá idő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #163097 üzenetére
A hátsókat biztosan le fogom cserélni zimmermannra, mert hidegen mindíg sikít a betét. Az eleje még marad egy darabig, majd ha elfőzöm valami szerpentinen, akkor cserélem.
Vétel óta volt azért vele foglalkozva...
Új szervó pumpa, 4 lengéscsillapító, kipufogó, szélvédő, hűtő, kuplung, gyertyák, kábelek szűrők, olaj, olajkád takarítás, két hete megdögöltt a jobb1 ablak emelő motor, azt bontott eredetire cseréltem, a motoron egy múanyag elosztó cső...meg a kébelkorbács, ami elégett, lámpa kapcsoló, magasság állító kapcsoló.
Most mindene működik, ahogy azt a gyárban kitalálták.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #163095 üzenetére
Voltunk hétvégén párom unokatesóiknál, ők mesélték, hogy most azzal szórakoznak arrafelé, hogy megbuktatják az összes autót, amin vonóhorog van. Kivéve, ha veszel típusbizonyítványt az autómárka képviseletétől...
Szerbia, mielőtt kérdeznéd...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!