-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
0021666
tag
Üdv!
Adott egy Audi 80 B3 1987 évjárat. A műszerfalon a bal oldali mutató egy analóg óra. Ezt az órát le lehet cserélni fordulatszám mérőre? van esetleg neki csatlakozási lehetőség? sok értelme nincs az órának, de a fordulatot nagyon jó lenne látni.
Aviation is proof, that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
-
-
simonjoe
senior tag
-
-
adp
őstag
HELP
Vw polo classic 1.4 16v 2001 milyen aksi kell bele? Ami mondjuk a tesco vagy az OBi kinalataban van (lerohattam a palyan aztan kene gyors segitseg)
-
adp
őstag
https://www.obi.hu/akkumulatorok/bosch-akkumulator-45-ah-400-a/p/2579589
ez jo lehet? a mostanin 45ah 400 van ami egy perion aku
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
Az alany egy Passat 2.0 benzin AZM munkatrasam autoja.
A gepen a het folyaman kuplung szett csere tortent kettostomegu maradt.A kuplung csuszott,ezert lett megbontva.Viszont amiota ki van cserelve a kuplung a motor illetve valto alacsony fordulatnal beremeg es mintha a kipufogo beleerne valahova pl tolatasnal,vagy inditasnal kozvetlenul.Egyebkent menet kozben semmi problema.Nekem olyan,mint ha valamelyik tartobak nem lenne okes.Talalkozott mar valaki hasonloval? -
Doki16
addikt
-
tibi.234
tag
valaki küldene egy 1.6 crtdi normál injector értéket
meg olyat is ami már rossznak számít -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #162179 üzenetére
+-1 körül már megszólal a harkály raj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #162181 üzenetére
50 000km után bármilyen CR injektort küldesz bevizsgáltatni, meg fog bukni valamin.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #162182 üzenetére
A csillagos márka égisze alatt van a cégnek 2 sprinterje, az egyik elkezdett kopogósan, rázósan járni, majd 3 nap állás után 3 hengerrel és égtelen savanyú füsttel indult, szóltam a szervízbe, hogy baj van, injektoros a szekér, erre a főnökömet felhívták és kiosztották, hogy én ne mondjam már meg, hogy mi a baja, ezt majd ők eldöntik! Bevittük a verdát, gépre rakták, elégtelen üzemanyag nyomás, meg még pár hiba, kitörölték és probléma megoldva. Hazafelé jövet 10 km múlva már nem bírt a verda 80al menni, de akkor is majd széthullott, vissza a szakszervízbe. Ott 2 nap múlva megállapították, hogy a 4-es injektor cserés, kicserélték, próbakör, vissza a műhely és kidobta nekik a gép, hogy a 2-es injektor is cserés......Időközben a dpf is eltömődött az elégtelen injektoroktól, így az is cserés lett....
Kedvencem lett ez a szervíz, meg az is, hogy igazam lett!
Amúgy a munkaerő hiány is erre a szakszervízre is rányomja a bélyeget, arra alkalmatlan embereket ültetnek munkafelvevőnek, a garanciális ügyintézést is úgy kezelik, mintha lopná az ember az alkatrészeket, holott ők vállalták a szarjukra a garit.... valamint a hibakód törlés nekik már megoldás és mehet az autó tovább! Hát mercit sem veszek..... -
1stVikman
senior tag
válasz focvis #162085 üzenetére
Hali.
Olvastam a visszajelzést, csak nem volt időm reagálni. A héten kicsit sok volt a meló.
Szóval a fényerő értéke nem annyira fontos, emiatt elvileg nem fog hibát dobni. Még lejjebb is veheted, ha túl erősnek érzed. A lényeg az volt, hogy megmutasd a fedkompnak, hogy már nem izzó, hanem led van benne. Ez is csak akkor lényeges, ha nem "can bus error free" stb ledet raksz be, így tudni fogja, hogy nem az izzó égett ki, hanem led van bent.
A VCDS magyarítását egy erdélyi csóka csinálja, vegyes sikerekkel, emiatt érdemesebb az angolt használni.
Nem muszáj törölni, simán mellé telepítheted az angolt is, külön parancsikonja lesz.
Az angol a Ross-tech/VCDS mappába telepíti magát, a "magyar" meg valami VCDS HGJ-be, így olyan, mintha két egymástól tök független program lenne fent. -
veterán
válasz 1stVikman #162184 üzenetére
Ó, köszönöm! Pont akartam kérdezni, hogy törölni kell-e a magyart az angol telepítése előtt.
Nem "can bus error free" LED-et vettem, hanem a gyárival ránézésre megegyező világítótestet. Szóval akkor lejjebb is vehetem a fényerőt; nem volt drága (4-5 $ a 2 db), de egy hónap mire megérkezik.
A gyári hátsó LED lámpa utólagos beépítése kapcsán javasolják német fórumon, hogy érdemes ~ 67%-ra venni a fényerőt, mert túl erősen világít; ezzel amúgy egyetértek. De minek írták a rendszám-világításnál, hogy húzzam fel 127-re... a 100 is soknak tűnik.Az első index ledesítésén gondolkoztál már? Jó lenne oda is valami frankón világító darab. Gondolom, ez csak "can bus error free" megoldás lehet, nem lévén oda gyárilag LED.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz simonjoe #162153 üzenetére
Tegnap reggel katasztrófa volt az M5. Végig tömött autópálya, 5-6m követési távolság, jobbrol előztek - és nem csak egy-kettő - ha volt előtted másfél autónyi hely, oda tuti bevágott valaki, szóval én is kénytelen voltam a másik seggébe felmászni. Autópálya végén a türelmetlne f@sz nem akarta szépen a többiekkel kisroloni, így leállósávban ment végig. Persze előtte majdnem összeverekedett egy autóbusz sofőrjevel, mert az szabályosan közlekedve akadályozta őket (hárman szálltak ki a kocsiból, verekedés azért nem lett, mert a buszból végül többen)
Ja és persze 90% románok voltak, többnyire német rendszámú autóval, még pár olasz és osztrák.
Temes és Hunyad megyében Wazzel háromszor kerültünk el baleset miatt kialakult dugót. 50 kilométerenként egy lerohadt autó a leállósávban.
Nem hittem, hogy baleset nélkül megússzuk.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diablo1984
veterán
-
i-sti
senior tag
Nem erre volt egy két éve egy cikk hogy a rendőrség drónokat készül használni a forgalom figyelésére?
Novum Forum Siculorum
-
bul07
nagyúr
válasz gzbotii #162187 üzenetére
Én tegnap délután vágtattam végig rajta, 13óra körül indultam a M2-ről majd M0 és végig a M5 és M43
Nem volt vészes simán lehetett haladni, és az a vicces hogy 139-re állított tempómat mellet jó 10-15 mentek el mellettem, a többi mind lassabb volt
Amúgy tegnap ez volt az útvonal 700+ kilométer, Dunakeszitől vittem én a kocsit (olyan 50-60Km hiányzik az útvonalból)
(#162190) zoo8800
Igen mi felfele mentünk reggel a M3 tényleg nagy forgalom volt lefelé
Amúgy átadták Berettyóújfaluig remélhetőleg a románok meg a kamionok hanyagolni fogják ezután a 4-est és mennek az autópályán
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
gzbotii
veterán
válasz .:Kristian:. #162191 üzenetére
Nagyon szép, gratulálok
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz .:Kristian:. #162191 üzenetére
Milyen motorral van? Évjárat? Este megnézem neked a szerviz intervallumokat, de ahhoz kell a pntos motorkód és az évjárat, meg s váltó típusa.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz .:Kristian:. #162197 üzenetére
Vízpumpa, szívósor az IC-vel, egr gyakori hibaforrások. Előfordul a vezérlésmódosító hibája is?
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #162191 üzenetére
Szép vas, gratula. A Bravohoz képest szinte bejáratós.
rip and tear, until it is done
-
Doki16
addikt
válasz .:Kristian:. #162197 üzenetére
Ez nem szárazkuplungos?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Filmvilág
- Milyen autót vegyek?
- Google Chrome
- Vírusirtó topic
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Objektívek topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...