-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #162698 üzenetére
Most már igen, eddig elkerülte a figyelmem. Köszönöm a tippet.
Eddig azért nem volt maxig öntve, mert azt hittem, melegen tágulás miatt túl sok lenne már benne.
Akkor hidegen kell értelmezni max szintig a fagyállót?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vans? #162694 üzenetére
Ehhez még nekem sincs karbantartási terv. A lánc még nem zörög?
A régebbi CBZB-re ez volt előírva octavianal, a rapid sem lesz kivétel.
Olaj és szűrők 15000km vagy ha kimondottan pályán van használva az autó, akkor 30 000km vagy évente.
Gyertyák 30 000km ellenőrzés legkésőbb 60 000km csere vagy 2 év.
Hosszbordás szíj, görgővel 60 000km
Vízpumpa 120 000km,
Fékolaj 2 évente, váltó olaj szint ellenőrzés 3 évente.
Átvizsgálás évente, amin kiderül, ha kopottak a fékek, futómúben valami.[ Szerkesztve ]
-
adamfriday
senior tag
Sziasztok!
Diódahíd hiba okozhat magas töltést (alapjáraton 15V), illetve magas készenléti fogyasztást (0.5A)?
VW Polo 1.4 TDI -
negyedes
addikt
sziasztok,
ma reggel a -6 fokban kellemetlen meglepetes ert: belulrol be volt fagyva a szelvedo. Gondolom mert az utasterben nedvesseg van.
Tudtuk valami jo praktikat arra hogyan tudjam kiszedni ezt a nedvesseget a kocsibol?
PS: parasodast megoldottam, a resnyire nyitva hagyott ablakkal indulas utan, ezer halam.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
macilaci78
nagyúr
válasz negyedes #162708 üzenetére
Veszel egy zacskó szilikátos macskaalmot, belököd két réteg cipzáros párnahuzatba és beteszed az utastérbe.
Néha ki kell majd szárítani például a radiátoron, mert a végtelenségig nem veszi fel a nedvességet. (Csinálsz két csomagot, egyik a kocsiban, másik a lakásban.)
Viszont az a nedvesség valahogy bekerült a kocsiba, ezzel is foglalkozni kell. Ha nem csak csapadék (hólé például), akkor gond lehet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
negyedes
addikt
válasz macilaci78 #162709 üzenetére
koszi a segitseget, keresek hasonlo almot akkor.
3 hete mikor sok ho hullot akkor csinaltam 1 hulyeseget: be akartam kapcsolni a motorot hogy melegedjen es azutan letakaritani az auto masik felet, de elozo nap az ablaktorlot bekapcsolva hagyatam es amikor raadtam a gyujtast besoporte a havat az utasterbe(igen, meg az ajtot sem csukta magamra. )
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz adamfriday #162707 üzenetére
A magas alapjárati feszültség lehet a feszültség szabályzó hibája, vagy rossz az akksi és kevés a terhelés a generátoron.
A fogyasztás eltűnik, ha lekötöd az akksi kábelt a generátorról?
tibbike01 Reménykedni szép dolog, de valahol ottmaradni emiat, vagy kockáztatni, hogy beáll a pumpa, lefogazza a szíjat és kika a motor miatta...egy másik dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy a 239le-s 3.0tdi mikortól lett EU5-ös?
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #162687 üzenetére
Egy kis update:
Ma azzal kezdtem, hogy fogkefével próbáltam kicsit megtisztogatni a kiegyenlítő tartályban merülő drótot. Ezután max szint fölé töltöttem a tartályt egy kicsivel és megpróbáltam. Hasonló hibát produkált mint tegnap (vízszint jelző pillog a műszerfalon - tegnapi felvétel) viszont ma hangjelzés nélkül.
Ezután, ahogy javasoltad, lehúztam a tartályról a csatlakozót és rövidre zártam egy gémkapoccsal (kép) - ugyan az a hibajelzés, mint előtte.Akkor valami elektromos gubanc lesz?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #162719 üzenetére
Másik részlet, hogy tavaly télen, az M5-ön játszotta el azt, hogy az addig stabil 90-ről beesett minimumra, két másodperc alatt, majd ugyan ilyen gyorsan vissza középre. Stabilan állt 1-2 percig, majd újra beesett 1/3, vissza közép. Ez kb fél óra múlva abbamaradt, nem tulajdonítottam neki jelentőséget, mivel többet nem jelentkezett.
El tudok menni így szervizbe, vagy inkább ne kockáztassak? Esetleg egy próbaút, hogy lássuk, mi történik
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Octavia I. 2006, 74kW PD
Normális, hogy a hátsó féknyergen nincs semmilyen rugó, ami visszanyomná a kéziféket?
[link]Cserélve lett a nyereg és sajna hiányzik róla. Nem is nyomja vissza rendesen, ha kiengeded. Ilyenre gondolok, mint itt: [link]
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #162725 üzenetére
Gyárilag nincs rajta, ha könnyen jár a bowden, nem is kell. Ha szorul, bowden csere, vagy az octavia 2 nyergének rugóit lehet használni.
-
atos19881101
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #162728 üzenetére
Nekem ez van a golfon.
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok, szép estét!!
Megjött a válasz a VAG DPF szoft szerzőjétől a CBAB CC-re.
"Hi,
your engine isn't unfortunately supported, it uses the old diagnostic protocol and my app was developed using the last one.Two protocols are completely different.
I'm sorry.Bye
Daaren"így már érthető, h miért vagyok ezzel a szopórolleren.
Joe
-
diablo1984
veterán
2009-es 1,9 pd tdi touranban van részecskeszűrő? Euro 4-es 105 lovas a motorja, csak jó kérdés, hogy dpf-el szerelték ezeket, első magyar forgalomba helyezésűről(2009) lenne szó.
Fater kissé megbuggyant, lecserélte pár hete a 10 éve nyúzott terepjáróját, ma eladta a passatját(15 év alatt tolt bele második autóként 64 ezret) úgy, hogy nem is árulta és egy tourant akar venni vagy caddy-t! -
(jan)
őstag
1.4 psti fabiakrol mi a velemeny urak? Abban kettostomegu lendkerek van ?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
aLávaló
csendes tag
Sziasztok,
Autóm megünnepelte a 250e-s km óra állást ma este egy légzsák hibával... (2012. 1.6 CRTDI Octavia 2)
A neten kutatgattam és kontakt hibának néz ki. Az ülés alatt vagy az ajtóátvezetőknél a sárga csatiknál lehet a hiba. Amikor hazaértem nyitottam ki az ajtót hogy a kaput nyissam és akkor villant be a hiba. Eddig kutya baja volt. Ebből is a kontakt hiba jön elő nekem mert akkor okoztam amikor az ajtót nyitottam és felálltam az ülésből.
Ha jól sejtem hiába csinálom meg a kontakt hibát, VCDS-el lehet csak a hibát kitöröltetnem majd. Ha igen akkor viszem is a szervizes sráchoz és nem is vesződök vele.Mágus? Valaki járt már így?
Előre is köszi.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #162736 üzenetére
Kontaktos a csati, vagy a kábel van megtörve, ahogy mozgattad, megjavult. Sokszor a gégecsőben kidörzsölődik a kábel és elszakad.
aLávalóAhhoz id VCDS kell, hogy kiderüljön, hol van a gond. Egy ilyen autóban van vagy 20 légzsák csatlakozó, pontosan kell tudni, melyik nem jó, mert ránézésre nem mondod meg melyiknek érzékel rossz ellenállást. Ha meg van, meg kell javítani és törölni a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz diablo1984 #162737 üzenetére
Miért kerülnek ilyen sokba a Touranok?
Én nyáron augusztusban öcsémnek 950-et fizettem egy 2005-ös 90lovasért
Adott vele téli nyári gumiszettet külön felnin, meg ugye tudtam mindent a kocsiról hogy miket cserélt (EGR, első fék felújítás, vezérlést mikkor, kettős tömegű is volt, egyik hátsó csapágy)
BRU motorkód és nincs részecskeszűrőÉn azt tudom hogy 2005 modellnél a 90lovas meg a 105 lovas csak szoftveresen más, ezt olvastam valahol
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz diablo1984 #162737 üzenetére
Ezt lekérdeztem , BXE motorkód, és nem dobott jót bár 2007-re írja
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
diablo1984
veterán
válasz bul07 #162743 üzenetére
Akkor az utolsó szèriás 2009es touranok java 2-2,5 szerese a tieteknek az ára. Mondtam faternak, hogy annyit ne költsön rá, mert mire mindent megcsinál rajta ès nevère íratja, akkor mèg 200-250e ft-ot elver rá. A terepjárót is amit vett 110 ezerèrt át sem írták, meg 250e az összes folyadèk(váltó, difik, motorolaj, fèkolah, fagyálló), összes fèk, futómű alkatrèszek cserèje, szűrők cserèje ès mèg gumiból is egy ótvaros szett van alatta.
Ès ha mindez megvan, kiderül pár hónap alatt, hogy egyáltalán jó-e a szekèr, ha igen, akkor a másik úgyis garázsban áll.....
De el kell adni a passatot mert a garázsban másnak kell állni biztos....Ez is tetszik nekik, jónak tűnik kèpről, 1 gazdás, most valami neppernèl van, de piszok drága....
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz diablo1984 #162745 üzenetére
KM valós lehet
2017.04.19.
90 253
2015.03.17.
73 052
2013.04.05.
56 780Nézzétek meg a műszakis képeket , hátulja nyomot volt , legalábbis van sérülés a lökhárítón
Meg a hátsó ajtón is bár lehet csak a kép olyan[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz diablo1984 #162747 üzenetére
Ezen mintha a rendszám felett is nyomva lett volna meg azzal egy vonalba a lökhárítón is lenne valami, bár nem igazán jó kép
Lutri ez az autó vásárlás, lehet még most se lenne kocsim ha öcsémnek nem lesz eladó
Amúgy tervezem hogy nemsoká hajnalba felveszem hogy indul az enyém, várom hogy hidegebb legyen, most olyan -10 -11 lehet
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #162741 üzenetére
Én is erre gondoltam, csak elég sok elektronikai nyűg lett az utóbbi időben vele (három izzó éget ki + ABS visszajelzo random bekapcsol majd elalszik két óra múlva). Szerinted ez nem gyanús? Ne gondoljak bele bele többet, mint ami lehet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.