-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126600 üzenetére
Igen az.
Mint mondtam sajnos (Magus utan szabadon) a varazsgombom polirosnal van, amugy nehany ev tapasztalata mondatja velem azt amit.
Es azert tuningot mert egy valamire valo pumpa (bosch, vdo) kb annyiba kerul mint amit linkeltem, de hiaba uj attol meg alul van meretezve (85l/h), ha ne adj isten tuning lesz, eppen elegendo a szallitott mennyiseg.
Akkor feltetelezzuk az jo...
Nem csak a turbot, a kipu szelepeket a utana a csonkot (reped), utana a turbina hazat (reped) meg a turbinat (csipkesre eg a vege), es vegul a hf kezd el "csopogni".
Es ezt nem is oly hosszuido alatt.Valoban a rele ill a foglalata is tonkre tud menni (eddig neg soha se futotam bele ilyen hibaba), de pl ha elso inditas elott 3x meg bugatod az ac-t akkor indul egybol gondolom, vagy mar annyira kuka az ac h ugy se indul?
De ahogy latom kuzdesz mar ezzel egy ideje [link] es itt is valaszoltam... magatol nem fog megjavulni csak meg jobban szet hullik
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Csaby25
senior tag
válasz VR6-Fan #126602 üzenetére
Igen igazad van csak sajnos elhanyagoltam, főleg időhiány miatt.
Eddig volt olyan hogy 3-4 bugatás után is nehezen indult, de nem nagyon kínoztam, inkább pöcögtettem a gázt és akkor 1 vagy második indításra beindult.
Amúgy azt vettem észre, hogy ha első bugatás után nem hajtottam a motort, utána hiába adtam rá gyújtást, nem szolt a pumpa. Egyszóval csak azután bugott miután próbáltam indítani.
Mindegy, most hogy jó a relé és nem indul egyből akkor cserélek pumpát is.
A turbóval kapcsolatban nagyon megijesztettél, mert az nem olcsó mulatság.
Sajnos eddig csak a hiba kód volt a tőltő nyomás szivárgásról, nem volt tünetem, ezért elhanyagoltam
Ez a rángatás magas fordulaton nemrég kezdődött és nem mindíg csinálja, mondjuk nem is igazán járok 4000 rpm fölött.
Amúgy már 2500 rpm-nél nagyon jól érzik a turbó, nagyon ugrik (B5.5-ös Passat nem ugrik így )
Megpróbálok jövöhétre autót szerezni és elviszem egy komoly szervízbe és reménykedek hogy nem kell turbót cserélni.
Köszi szépen az infókat.A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126603 üzenetére
Jele volt mar valoszinuleg jo ideje a szegeny keverekes uzemnek, csak nem a hiba taroloba!
Ha van lehetoseged vag commal bajlodni akkor egy legalabb 100km-s menet utan hibatorles barmi babralas elott a 32es csatornarol tolj egy fotot amin jol olvashato minden, es ha van lehetoseg logolni, csinaljatok egy combos emelkedon fel fele mondjuk 3. 1800tol padlozva 6000ig padlon egy log file-t es annak az erintetlen csv kiterjesztesu file-jet kuldjetek at, 002/031/115 csatornat egyszerre kene logolni.Ezeknek a turboknak ha minden ok akkor 2000 alol tolteni kell a gyari max nyomast (~0.5bar) 2300-2400ra be kell tolteni es legalabb 6000ig kitartani.
Ha esetleg turbo csere lenne akkor keres meg lehet tudok segiteni, trafo gonddal isNem mindig inditja az ecu az ac-t, van darab es ido hatar is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Csaby25
senior tag
válasz VR6-Fan #126604 üzenetére
Hú, de jó lenne ha el tudnék menni hozzád, kevés ember volt akivel úgy tudtam erről beszélni, hogy tudta is miről beszél. Voltam egy-két kisebb szervízbe de azt sem tudták ki-kivel van
Megpróbálom a vag-com dolgot, de a tegnap este kínoztam egy párszor (nem indult), mielőtt relét cseréltem és lehet hogy ez miatt is regisztrált valamit, amúgy a keverék hiba az elején csak ritkán jött elő és csak ha egy bizonyos helyről tankoltam, check is kigyult, de törlés után nem jött elő csak ha ott tankoltam.
Újabban folyamatosan ég a check. De volt egy olyan, hogy kb. 1 hét után egyszer csak magától kialudtTurbócsere esetén nem tudom hogyan tudnál segíteni, Erdélyből vagyok...
Bocsi de ezeket nem értettem:
"trafo gonddal is"
"van darab es ido hatar is."Jelenleg nincs nálam az autó este szüleimnél kellett hagynom, mivel nem indult, ott lett ki cserélve ma reggel a relé, ott van vag-com is.
Ma este hozom haza.
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Voice24
őstag
Hali!
Abban tud valaki segíteni, hogy Seat Altea-hoz magyar nyelvű kézikönyv elérhető valahol? Angolt már találtam a neten, egy részével el is boldogulok, de azért az igazi a magyar lenne. -
VR6-Fan
veterán
válasz Csaby25 #126606 üzenetére
nagyon sokan az alapvető dolgokhoz nem értenek egy (VAG) benzines kocsinál, meg még szerelő se vagyok...
sajnos az stft & ltft trigger érték viszonylag magas (20%), én simán megcsináltam volna két lépcsősre egy 10%os figyelmeztetés és egy 20%os szervíz mod, csak persze 5-6 év után jöttek volna a népek kaszákkal meg vas villákkal, amiről meg nem tudnak az ugye nem fáj
én szereznék még egy embert vezetni/logolni, egyedül macera és ne is csináld mert vezetés közbe az utat kell nézni nem a lapost nyomkodni :-)
szóval hibatörlés óta legalább egy 20-30km-s normális menet után, kérnék egy fotot a 32-es csatornáról.
majd 002
031
115
mehet logba ahogy írtam (ha nincs elég hosszú egyenes emelkedő sík uton a 4-be is elmegy), aki logol az nézze a 31-es csatorna azt hiszem 1-es ablak (actual lambda, a másik meg a spec./target lesz), az ha ilyen 3000-4000 körül már stabilan lambda 1 felett van ne kínozzátok tovább, mert tényleg csak elolvadnak a dolgok.
(hogyan kell logolni, dzsatube+google n+1 leírás van)turbo: biztos hogy már el lesz repedve, ezért lesz viszonylag lusta a kocsi lent, de ez majd a logból látszik.
hát van posta meg utalás nem ? de a csere se kivitelezhetetlentrafok is hullanak ezeken a szarokon mint a legyek, arra is azt tudom mondani, hogy ha még a gyári van akkor érdemes elhajítani a bal váll felett, még ha épp megy is még, gyertyából meg csak NGK pfr6q, használat fűggöen 20-50e-nként cserélgetve
figyeli az ecu hogy x idő alatt hányszor adtad rá a gyujtást és nem mindig fogja elindítani az AC-t
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
7600 GS
addikt
válasz molnarpeter #126584 üzenetére
Külön sajna nem lehet kapni. :\
-
zsolt1129
addikt
Üzemanyagszűrőnél számìt az, hogy nyomásszabályzòval vagy anélkül. Érdemes az előbbiért felárat fizetni? Köszi.
-
Gyula84
veterán
hali
212ló? [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
rii
nagyúr
sziasztok
itt is szeretném megkérdezni, az eltérő vélemények miatt, hogy egy 1998-as Skoda Feliciaban hogy lehet a fényszóró magasságét állítani, ha a műszerfalon levő kapcsoló nem működik?
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
peterm711
aktív tag
Fogod azt a valamit amire a hidraulikus cső megy, kicsavarod, találsz benne egy M5-ös csavart, azon kell tekerni kifelé, amíg jó nem lesz. A legtutibb módszer kicserélni az egész mechanizmust, pár évvel ezelőtt kb 30 euró volt, tolómércével megméred az eredetin, a csavarok magasságát, és ugyanúgy beállítod az újat, és kész is. Persze ha nem tekergetted el a fölső beállító csavart már.
-
peterm711
aktív tag
válasz molnarpeter #126623 üzenetére
Nem tudom, hogy létezik e mechanikus, én 4x cseréltem hidraulikusat 480 ezer km alatt szóval nem egy bevált dolog.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Voice24
őstag
Erre esetleg valaki?
-
peterm711
aktív tag
miért nem elég a Vertical adjustementet tekergetni? .-((( - mert ha azt eltekered, semmi esélyed nincs otthoni körülmények közt visszaállítani, ellenben az M5-ös csavarral, amit szépen meg tudsz mérni tolómércével, hogy milyen volt az eredeti állapot. Ha nem akarod cserélni a hidraulikus emelőt, elég csak kivenni és tekerni rajta, amig nem lesz ideális, de vigyázz, nem hogy túl vakító lesz, és persze óvatosan a csomagokkal is, mert nem fog lehetni letekerni.
[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
Hali,
Pár napja írtam , hogy a hideg idő beálltával azt tapasztaltam nem megy fel a víz hőmérséklete. Fűtés nélkül olyan 15km után felment 90-re de amint bekapcsoltam a fűtést leesett megint.
Erre volt javaslat , hogy temosztát csere. Egyik cimborám márkaszervízben munkafelvevő (szimptómák alapján ő is erre tippelt) elintézte, megcsinálták a termosztát cserét gyorsan baráti áron. Tegnap mentem vele egy próbakört és ezt tapasztaltam:
Városban haladás pár km a víz felment 70fokig kb. Kiértem autóútra 90-100as tempóban 15km víz hőfok meg se mozdult (leesett és minimumon maradt). Visszaúton direkt fűtés nélkül jöttem 15km - meg se mozdult víhőfok mutató. beérem a városba (város határnál bekapcsoltam a fűtést) lassab tempóban haladás pár km víz elkezdett felkúszni kb 70ig, levettem a fűtést szinte pár perc alatt felment 90-re..Most akkor mi van ?
Seat Toledo 1.6 16v BCB benzines
(egészen biztos hogy tavaly télen nem kellett takargatnom a hűtőrácsot)
-
g4bb3r
tag
válasz molnarpeter #126632 üzenetére
Még nem de lesz.. haver még felajanlotta, hogy szerez vízhőfok jeladót, belepróbáljuk és meglátjuk..
-
Gyula84
veterán
Üdv azért mert egy auto quattro azért számíthatok többlet fogyasztásra? mint a nem quattrohoz képest 1.9TDI
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Arcképgyáros
Ma mondom benyomom a ködlámpát, és nem ég de még a kapcsolónál sem jelzi, hogy bekapcsoltam volna. Kimehetett egy biztosíték?
-
bendeguz76
aktív tag
2011 audi a6 kombi 3.0 td.2015-ös hibakód mond valakinek valamit?állitólag valami szívócső szabályzó,de nem a gyári audi hibakódolvasóval nézték és le kéne pontosítani.
bendeguz_HUN
-
veterán
Srácok!
Rézpasztát használ valaki a tengelycsonkra?
Tegnap estes átszereltem a téli kerekeket, kaptam kölcsön rézpasztát (majd veszek magamnak), tavaly télen nem használtam dísztárcsát, így futórozsdás lett a tengelycsonk, 2 kereket is meglehetősen nehéz volt leszedni.Így csináltam:
1. finoman megcsiszoltam a rozsdás részt
2. lekentem RO-55 rozsdaátalakítóval, sokat nem vártam vele, 5-10 perc
3. letöröltem
4. ujjal vékonyan megkentem a tengelycsonkot (ami belemegy a felni közepébe)+5. kentem egy kevés rézpasztát a kerékcsavarok menetére.
Ez így megfelelő lehet?
A +5. tétel is? Tudom, hogy elvileg nem szabad bezsírozni a kerékcsavarokat. -
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Halódik az akksim, és nem tudom milyen kell bele, azon kívül, hogy jobb +-os. Sem használati útmutató, sem műszaki leírás nem hozott eredményt, gugli barátom meg 45-63Ah-ig ajánlott mindent.
A gép Skoda Fabia 1.4 16V 74kW BBZ motorkód, klíma van.52Ah-t néztem, ami elvileg pont belevaló, de vásárlás előtt inkább kérdezek.
Szóval mekkorát és milyen gyártmányt javasoltok?köszi: Vikman
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #126648 üzenetére
Újra itt.
Le kell szednem a hengerfejet. Folyik az olaj a hengerfej tömítésnél a tandempumpa alatt hátul.
Mit érdemes ilyenkor cserélni? (Nem akarok egy vagyont beleölni.) Síkolás lesz + szelep fészkek újramarása + szimering + szelepvezetők cseréjét tervezem. Új tömítés (fej, kipufogó, szelepfedél), PD elemek alá új karika, illetve a hengerfej csavarok lesznek még újak. Van ezen kívül még valami ami "filléres" és érdemes cserélni?ui.: Van a tankban elég cucc. Öntsem?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/