- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #127049 üzenetére
Azt jelenti, le kell cserélni a szelepfedelet, ami nem olcsó mulatság.
gabor85 Nem éred el, csak ha leveszed a műszerfalat. Nincs ott mit pucolgatni rajta, csak cserélni ha folyik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #127052 üzenetére
Amiatt hogy nem enged át semmit a szelep. Ott elvileg csak egy olaj szeparátor van, ami megfogja az olajat de kiengedi a kartergázt. Főleg magasabb fordulaton. Próbáltátok, fordulaton sem ereszt át semmit?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #127054 üzenetére
[link] Ez maga a fedél a tömítéssel. 155,6 euró.
A használtakkal az ellenkezője a baj, mindent átenged, sajna az olajat is, egyenesen a turbó hideg oldalába.
Mondtam, hogy ne örülj, mert nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
srichard0
csendes tag
Üdv!
A BSV motorkóddal rendelkező 1.9 PD TDI-s motornak van-e valamilyen ismert problémája? Esetleg van tapasztalat a motorral kapcsolatban, amit érdemes tudni?
Előre is köszi
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
Idén februárban kezdte csinálni az autó azt, hogy pályázás után ahogy elért alacsonyabb fordulatszámot az "olajnyomás alacsony" jelző piktogram kigyulladt 3 pittyegéssel megtámogatva. De még ebben a hónapban az olajnyomás kapcsoló ki lett cserélve (természetesen olajcsere + szűrők cseréje is volt), de a hiba megmaradt, csak ritkán jött elő. Most viszont 5 percenként sípol, 1500 rpm vagy az alatt. Ha rákötik kütyüre, akkor lesz hibakód? Illetve valakinek tipp, hogy mi a bánat baja van? Olajszint rendben van.Skoda Octavia, 1.6 benzin, 2004-es, BFQ motorkód.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #127058 üzenetére
Nem lesz hibakód, ez egy analóg műszer, ha csak nem a kábel szakadt az olajnyomás érzékelőhöz, amit azért kétlek, akkor nagy a baj. Olajnyomás mérés és ha igazolja az alacsony nyomást, olajkád kád le. El lesz tömődve az olaj szivattyú szívókosarának durva szűrője, vagy szétkopva a pumpa. NE HASZNÁLD ÍGY AZ AUTÓT!!!
Elvontatni szervízbe. Különben be fogod sütni a motort.
Az olajgomba 0,7-1Bar nyomáson jelez, 1500-as fordulaton ettől sokkal több kell hogy legyen, alapjáraton is 1 bar fölött kell lennie. Legjobb lenne megmérni hidegen, majd üzem melegen is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #127061 üzenetére
Rendes pékhez vidd, hátha kisüt valamit, mielőtt besülne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #127064 üzenetére
174 euró az eredeti pumpa. De akkor már láncot, feszítőt és a másik fogaskereket is cserélném ami ebben az árban nem szerepel... A kérdés mi kopott még el. Erre rámehetett az egész főtengely, hajókar csapágyak, dugattyúk(komplett motor).
Bárki tud nyomást mérni, akinek van megfelelő menettel(az olajgomba helyére kell becsavarni) manométere.
Ha jó lesz a nyomás, akkor csak kábel hiba. Testet kapcsol a kábel-ra a gomba, ha nincs elég nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #127066 üzenetére
Amúgy tudtommal a használati útmutató úgy szól, idézem: lsebestyen, ha a piros aladin lámpa felvillan a műszerfalon Februárban, ne várj vele Novemberig mer' széjjelkopik az egész motor, ha tényleg a nyomás a hibás.
-
lsebestyen
addikt
válasz Mágus2 #127067 üzenetére
Ez így van. Illetve nem az én autóm (ritkán használom), februárban emiatt is el lett víve szerelőhöz. Aztán most megint előjött (illetve elvileg még 1-2x bejelzett, de lehet keverik a vízhőfok mutatóval...). Holnap mérnek rajta olajnyomást. Azt jól gondolom, hogy az olajgomba=olajnyomás kapcsoló?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Pirelli CINTURATO P7 BLUE XL 225/55R16 99W XL
Erről van valakinek véleménye?Novum Forum Siculorum
-
lenko
aktív tag
-
kk831228
addikt
Üdv!!
Lengőkarszettből mit ajánlotok : hart /denckermann/febi /meyle/lemförder /delphi /keiko/ ruville/ starline??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz lenko #127073 üzenetére
Nem tudom hogy megér a lemfi 3-szor annyit... Még ralán febi /meyle lenne 80000 körül... Azt kehet bevenné a gyomrom...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #127078 üzenetére
Lemförder meg elmegy 150k-t, és nem kell 2 évente vesződni vele, nem olyan egyszerű a csere+idő+munkadíj+idegesség+futóműállítás. Én kitartok a legjobb mellett, de kinek mi. Majd a kérdező tudja úgy is, mennyit teker még az autóba, és az alapján dönt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #127080 üzenetére
140-150e Ft a lemförder szett. Ami bírja pl. 25e km/év futás mellett legrosszabb esetben is 5évig, de inkább 6.
Egy csere munkadíja futóműállítással jó esetben kb. 25e Ft. pillanatnyilag lehet jobban megéri az olcsó, mert nem fizetsz ki akkora pénzt, de hosszútávon azért nem olyan rossz, ha megmarad 50e a zsebben.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
kk831228
addikt
válasz lenko #127081 üzenetére
Az a baj, az se biztos hogy elmegy 150- et... Ez csak felzételezés... Az meg hogy a gyári szett mennyit ment el, megint nem jelent semmit mivel 15 éve még talán hosszabb távra is gyártottak alkatrészt, ma már nem bízom ebbe... Szóval az a lemförder ami gyárilag az autóba volt szerintem köszönő viszonyba sincs a 150 ezres szettel...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
lenko
aktív tag
válasz kk831228 #127082 üzenetére
Azért ment el a gyári még többet, az én 18 éves passatomba 168e km-nél, még a gyárik voltak benne, és 1db kormányösszekötő cserén kívül, semmilyen nyekergés nem jött belőle.
M.O.-I autóról beszélünk, tehát ezt a km-t mind itt futotta, és a kora se volt kevés, ahol jártam szerelőnél mindenki dobott egy hátast, hogy a gyári van még benne.
Egyébként nem biztos, hogy elmegy 150-et nyilván, nem tudni hol jársz vele, és hogyan.
Nálam biztos elmenne.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #127084 üzenetére
Ha már az is baj, ha tudok vigyázni a dolgaimra. Nem kéne ennyire irigykedni...
Az embereknek fáj az igazság!
-
ReSeTer
senior tag
Helló, AEK motorkódú 1.6 100 lovas golf kombi mk3 termosztát csere hogyan történik? Mert most 70 fok környéki van benne, és nem akar annál fentebb menni, szerintem ez kevés. Lett véve egy 90 fokos, de nem tudjuk berakni, mert nem a blokk mellett van, hanem ilyen T csatlakozású csövek találkozásánál beöntve.
Köszi!
-
atos19881101
senior tag
válasz lenko #127085 üzenetére
Az a baj, hogy ezt sem érted. Az összes megnyilvánulásodban az mutatkozik, hogy Te mindenkinél mindent IS jobban tudsz, nálad soha semmi se nem megy tönkre, Te vagy a példakép mindenben IS.
It's not so good.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
ßrainiac
addikt
válasz atos19881101 #127087 üzenetére
It's not so good AS WELL
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #127087 üzenetére
Jól van de momdjuk én nem motorfékezek annyit, lehet nálam egy olcsóbb szett is tovább bírná...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #127085 üzenetére
Senki nem irigy, vigyázol a járgányokra, törődsz velük, ami nagyon helyes, eddig OK. Ott kezdődik a gond, amikor a többieket alapból hülyének nézed. Mert mi, többiek nem vigyázunk, nem értünk hozzá, vezetni és fékezni sem tudunk, csak Te, és erről Neked sziklaszilárd meggyőződésed van. Na nekem ezzel van bajom.
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
2005/2006-os évjáratú Skoda Octavia 1-et mennyire gázos 200-300 ezer kilométerrel venni használtan? Furcsállom hogy ilyen sok az összesbe a kilométer amit 600-800ezer között találtam. Bátyám 2003-as Octavia 1-je 276ezret ment még csak, és azért a + 3 év korhoz képest keveset ment akkor ezek szerint.
Smoke some weed nigga!
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #127093 üzenetére
Nekem nincs baj a fejjel... Majd egyszer talán meg lesz gyűrűzve, ha amúgy is le kell majd venni... Addig nem... Olajfolyások vannak rendesen nekem is, sajnos... Szelepfedélnél szokott, meg elöl középen lenn... Azt mondjuk nem tudom honnan folyik oda... Főtengely szimering talán, de amikor vézrlést csináltam akkor meg nem volt olajos, úgy emlékszem...
Tavaly télen volt vele szopás, akkor volt megrepedve a hengerfej, és nem volt fűtés... Nem volt olyan kellemes - 5 fokba...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Voice24
őstag
Hali!
Múltkor írtam, hogy megvettem a Seat Alteát (2009-es, 1.4 16V). Pár napja kezdtem azt hallani, hogy ötödikben (és csakis ötödikben) motorféknél egy fura sustorgó hang is hallatszik a motorhang mellett. Olyan, mint amikor a rádió zúg, ha nincs vétel, nem talál adót. Amint kinyomom a kuplungot vagy gázt adok, megszűnik a hang, de motorféknél egyből jön. Ami még feltűnt, hogy amikor felkapcsolok ötödikbe, azalatt a pár pillanat alatt, amíg felengedem a kuplungot, szintén hallani a hangot.
A kuplung és a váltó amúgy (legalábbis szerintem) tökéletesen, finoman és könnyen működik, azzal én nem tapasztalok semmi rendellenességet. Csak ez a hang...
Kicsit próbáltam utánanézni neten is, de kuplung vagy váltó problémák között sehol nem írtak olyan tüneteket, mint amit én tapasztaltam.
Mi a fene lehet ez? -
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #127097 üzenetére
Igen ezt a képet láttam már, tovább is küldtem egy /két fázós havernak, akik mindig panaszkodnak a fűtésre, az egyik egy citroen saxo 1.5 d, egyszerűen nem képes fűteni... Mondjuk felmelegedni se amikor nagyon hideg van... Jó mondjuk nem hajtja a srác...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
freaghill
őstag
válasz atos19881101 #127099 üzenetére
Erre van amúgy egy titok, hogy hogyan lehet a hideg motornak segíteni, hogy hamarabb bemelegedjen, hamarabb elérje az üzemi hőfokot.
Olyan egyszerű, hogy ahogy elindítottad onnantól egyből indulj el vele és padlón indulj el vele. Lényege, hogy csak pirosban legyen a fordulatszámmérő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen