- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Windows 10
- ASUS routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mikrotik routerek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
1stVikman
senior tag
-
harcikoca
senior tag
2.0 pdtdi b6 passatbol melyik motorkodosat erdemes megvenni, ha tuningolni is akarom, van lenyeges kulonbseg a bkp, bmb, es cbab kozott?
AMD+Ati powee'R
-
McSzaby
őstag
Hali,
Golf V 1.6 16 szelepes. Tudtok írni pár gyári bakit, amire érdemes odafigyelni? Milyen gyári hibái vannak, illetve mi az, amire vásárláskor oda kell figyelni?
Volt egy váltóhiba a 4-s golfoknál, ami komoly gondokat okozott a váltóban. Azt hiszem a bolygóház a difinél szegecselve volt és ott pattogtak a szegecsek egy idő után, ami szétverte a váltót. Ez a hiba megvan még a Golf V 1.6-nál? Azért kérdezem, mert nem szeretnék olyan autót venni, amihez egyből új váltót is vehetek
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Piwi
addikt
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #126925 üzenetére
A GTi-kben AVY motorkódos.
Chippel a tiéden max. 8-10le-t lehetne hozni, nem hiszem, hogy megváltás lenne. Én a 8v-t csak azért vittem el, mert átlagos használatra is alkalmatlan volt, + fogyi is magas volt ahhoz képest, hogy nem ment. Ez annyit segített, hogy használtam még utána 2évet, és nem adtam el azonnal.Az embereknek fáj az igazság!
-
boygabi_
aktív tag
Sziasztok. Tudnátok valami okosságot mondani, hogyan tudnám kinyitni egy 2005-ös VW Caddy motorháztetejét? A bowden elszakadt. Már levettem az emblémát és próbálkoztam egy kampóval, de nem tudom hova kellene nyúlni pontosan. Ha valakinek van ilyen egy fotót szívesen vennék a működéséről.
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #126924 üzenetére
akkor se hiszek neked...
hogy tudsz integetni
(#126925) K Norbi: 1.8 Tamástól van értelme bármi programnak benzin terén ha golf 4palettáját nézzük. Szívót felesleges piszkálni. Max ha jól rémlik van valami sw- hack a elektromos gázpedálra, hogy a reakció ideje értelmezhető mezőbe jusson. Annak látom értelmét, a többi csak kidobott zséé
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #126831 üzenetére
Ma vissza raktam a helyére. Nem volt megpiszkálva. Ahogy láttam a ragasztó fáradt el.
Nem kellett a lököst leszedni. A motor takaró MŰANYAG (miért nem lehetett ide fémet rakni?) izéjét levettem és betudtam nyúlni a szenzorhoz.
A lyukon keresztül bekentem a régi ragasztó helyét POXIPOLLAL és minden gond nélkül vissza nyomtam a helyére.
Remélem ez eltart megint 5-6 évet.Novum Forum Siculorum
-
Balupapa
senior tag
hi
6os golf-bol 1.2-1.4 tsi bol melyik a vállalható? / ha van ilyen /
_-=*WheelWhores*=-_
-
gzbotii
veterán
1.9 TDI -re INA vezérlés ajánlott?
Vízpumpából melyik menjen? Vagy egy középkategóriás, többi részletkérdés?
Izzítógyertya?
Fékfolyadék?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
atos19881101
senior tag
válasz Brumi˘ #126940 üzenetére
vagy Mágus
Jövő héten szerdán jön le a hengerfej nálam is. Nagyon úgy néz ki, hogy sajnos mégis a hengerfej tömítés lesz a ludas. Nincs véletlenül infótok arra, hogy milyen meghúzási nyomatékokkal kell majd összerakni a fejet? Illetve gondolkodom már a gyűrűzésen is (a gyűrűkészlet 30eFt). Lehet akkor már megejtem azt is, ha a kompressziómérés úgy mutatja (levétel előtt méretek). Hajtókar csavarokat is kellene cserélni? Illetve azoknak mi a meghúzási nyomatéka? Kapnak a befecskendezők is új tömítéseket ... Annál valahol olvastam, hogy miután meghúztad, még rá kell húzni 180 fokot. Ez igaz?
Rohadjon meg az a tömítés.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126942 üzenetére
Meghúzási nyomatékokkal nem tudok szolgálni (szerelő csinálta a kocsimat).
Ami én cseréltem:
Hf tömítés miatt: tömítés (ebből van 3 méret, az határozza meg melyik kell bele, hogy mennyire áll ki a dugó a blokkból, van rá egy táblázat, ha kell előtúrom), hf csavarok (ha már cseréltem én ARL csavarokat rakattam bele), szelepfedél tömítés, tandem tömítés.
Pd elem tömítés miatt: pd tömítés, pd rögzítő csavar, himba tengely rögzítő csavarok.
Gyűrűzés miatt: gyűrű készlet (ebből mahle ment bele, erre mondták, hogy ok) , hajtókar csavarok, főtengely szimeringek.
Csavarokból gyári mindenhova. Tömítések vegyesen gyári, reinz, bosch. Plusz egy olaj + szűrő csere. -
atos19881101
senior tag
válasz Brumi˘ #126943 üzenetére
Köszi az infót! Az ARL csavarok azok tartósabbak? Azt láttam én is, hogy különböző méretű a tömítés. Ezt gondolom akkor tudják majd megmondani, ha lesíkolták a fejet. De azért ha megtalálod a táblázatot, kérlek dobd át.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126944 üzenetére
Itt sok hasznos infó van.
ARL csavar meg azért lett, mert vagy 200ft a difi árban és a sima 10.9, az ARL meg 12.9 szakítószilárdságú.[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126946 üzenetére
038103384C
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126948 üzenetére
Nekem előtte se volt nagy.
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126948 üzenetére
Nekem azert van rendesen..
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317