-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mario1012
tag
válasz BUZZLGHTYR #126505 üzenetére
Igen, az árát elég alacsonynak találtam személy szerint, nagyjából a szebb/jobb példányok b5.5-ből 1M felett kezdődnek és ott is kell azért már ezt azt cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #126505 üzenetére
Ha highline-t akarsz szép állapotút ezzel a motorral, és 200e km alatt(valós), akkor kintről kell hozni legalább 4e Eur-ért. Lehet számolgatni, de 1,5M alatt nem lehet ezt megúszni.
Még ezzel a motorral sem rossz vétel.: Volkswagen Passat 2.0 5V Highline
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
zsolt19900
őstag
válasz BUZZLGHTYR #126505 üzenetére
2 éve vettem 1m kereken téli nyári szettel vw city használtautó részelgről és a 2 év alatt értem el kb oda, hogy okés a verda és kb 4-5száz ezrembe fájt még
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
i-sti
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #126505 üzenetére
A Paszuly nem egy 4000 euró értékű autó.
Annyiért Golfit vagy Pólót érdemes keresgélni.Novum Forum Siculorum
-
tresh
addikt
válasz BUZZLGHTYR #126505 üzenetére
Azt hittem ez eddig is egyértelmű volt Normálisak 1,2-1,5 között vannak nem hiába.. Kinti waxolt,szét szilikonozott szarokat feléért is lehet venni.De arra min fél misi hogy használható is legyen. Nézzél A4 et abból könnyebben találsz 1 milla körül értelmes darabot.
-
zsolt19900
őstag
-
zsolt1129
addikt
Akkor valami nem oké. Megnéztem a gépkönyvet is, ahol kétfajta minősìtést ìrnak ehhez a motorhoz. ( golf v 1.6 102 le, benzin).
A vw 504.00--- ez az un. longlife olaj 30 ezres csereperiòdussal. Ez kizáròlag 5w30- as viszkozitással van.
A vw 502.00---- ez viszont 15 ezres csereperiòdusù.
Természetesen én az előzőt is cserélem 15 ezrenként, de akkor most nem értem, hogy miért nem az előìrt olaj ez.lenko: Nem az Fsi, de a sima 1.6- hoz is ezt az olajat ìrják.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
annyi pénzért már bmwt veszek inkább...
-
K Norbi
addikt
válasz BUZZLGHTYR #126516 üzenetére
Rossz helyen jársz sony
-
lenko
aktív tag
válasz zsolt1129 #126514 üzenetére
Hát akkor felejtsd el azt az olajat. Nem poénból írtam, ha ingyen adták volna bele se öntöttem volna a 2 előző ilyen motoros autómba. Ez olyan mintha az 1.9(adagolós)TDI-be öntenéd az 5w30-at...
Ez az 1.6 8v 1994 óta létezik!
A 2 féle total továbbra is megállja a helyét. Először 5w40 (picit sűrűbb mint a castrol szintén 5w40-e), ha azt is kajálja mehet bele a 10w40. Ja és ezeket 10e km után cseréld le.16v-be mehetne az 5w40 is. Én a 8v-imbe kizárólag 10w40-et öntöttem, és nem azért mert szét voltak hajtva.
Most a V5-be jövőhéten megy az 5w30 télire(total quartz ineo)az 5w40 helyett(szintén total quartz ineo)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
zsolt1129
addikt
válasz lenko #126523 üzenetére
Állìtòlag kicsit ereszt is a szineringeknél. Nem nagyon csak egy kicsit. Ezért gondoltam, hogy rakok bele liqui moly olajfogyasztás csökkentő adalékot is. Ez állìtòlag segìthet ilyen esetekben. Természetesen ha más miatt is eszi, akkor arra nem jò. Azòta kutakodtam egy kicsit, és hivatalos ajánlás az 504.00. Oke, hogy most váltok, de azt nem értem, ha nem olyan jò bele, akkor mi a francért ez a gyári ajánlás.
-
tresh
addikt
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Megint én, megint fék gonddal. A Sharanon (2001, 1.9pd) a jobb hátsó fékhenger ereszti az olajat, és olyan helyen, hogy a javítókészlet nem elég. 7M3029999 ez a cikkszám jó lehet hozzá? Vagy van rá esély, hogy leolvassam a mostanit szétszedés nélkül?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
tresh
addikt
-
lenko
aktív tag
válasz zsolt1129 #126531 üzenetére
Én is kevertem, nekem 3l/8e km rémlett, de az majdnem ugyanaz.
Saját tapasztalatomból kindulva, ez a fogyás akkor is sok. Nekem 10w40-el evett 3-4decit 8e km alatt.
A másik 6-7 decit 9e km alatt.
3e km alatt még a max. 3-4 deci reális lehet 5w40-ből.Az embereknek fáj az igazság!
-
Kicker
senior tag
válasz zsolt1129 #126514 üzenetére
szia
nekem 1.6 bse motoros passatom van, 15.000.- km 1-1.5 liter olajat kell utána öntenem, 5W30-as castrol vagy Mobil 1, most van 223 ezer km az autóban, 127 ezer óta van nálam, elvileg /90%/ valós a km, éppen a vezérlés cseréről jövök, ahol azt mondták, a lambda szonda jelzi ha gebasz van (szimmering, gyűrű, komolyabb olajfogyás), amit szükséges javítani. Elvileg az olajcsereperiódus (15ezer km) alatt 3 liter olaj utántöltés elfogadható, nem létfontosságú a karbantartása, javítása. Illetve javasolták az 5W40-es olajat, amit használtam én is, de nem éreztem jelentős javulást.
Elvileg 350 ezer km körül szokták ezt BSE motort generálozni javítani (nyilván ez erősen használat, karbantartás függő)
remélem segítettem.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
zsolt1129
addikt
válasz Kicker #126537 üzenetére
Köszönöm a segìtséget. Nekem 225 ezer van benne, de már 120- 150 ezer òta ìgy csipegeti. Nemrég voltam diagon is, ahol közölték, hogy valòszìnüleg a katalizátor is cserés lesz. Vezérlés 145 ezernél volt ( Contitech szett), ezt gondolom ráér 150 ezrenként cserélni. Első lépésem az 5w40 lesz, majd meglátjuk, hogy lesz-e változás.
-
Voice24
őstag
Hali!
Használt autó vásárlás előtt állok, nézegetem a típusokat. Most felmerült lehetséges jelöltként egy Seat Altea is. Ezzel kapcsolatban kérdezem, hogy az 1.4-es 16V-s benzines motor mennyire gyenge ehhez az autóhoz? Egy cikkben még az 1.6-ost is gyengusznak titulálták, így tartok tőle, az 1.4-es sem lesz "erősebb".
Az csak költői kérdés, hogy ha tényleg gyenge a motor, minek és kinek adják ki ezt a változatot?
Köszi[ Szerkesztve ]
-
-
lenko
aktív tag
válasz zsolt1129 #126538 üzenetére
A gyári vezérlést 120e nél kellett volna cserélni, a nem gyárit utána minden 90e km vagy 6 év után. Amelyik hamarabb eljön, tehát lassan aktuális lesz a cseréd. Egyébként nyugodtan mehetne bele kapásból a 10w40, de ha mindenképpen ki akarod próbálni az 5w40-et...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy hideg èjjelek után (minusz celsiusok) eltűnik a hűtővíz a kiegyenlitő tartàlyból. Az autó este garázsban áll.
Kétszer volt ilyen eddig, amikor pont nagyon hideg éjjelek voltak, másnap reggel sipolt az autó, hogy nincs hűtő folyadèk.
Hetente ránéztem, eddig folyamatosan optimális szinten volt.
Autó: VW Passat B7 2013, 2.0 CRTDI, CFFD motorkód.
Hűtőfolyadék alu -35Celsius volt bele töltve.
Valakinek tipp?'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |