Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz KillerKollar #12895 üzenetére

    A DX12 nem fekszik jobban a Radeonnak, csupán az lesz a különbség, hogy lehet rá optimalizálni, mert ismerik. Ezek az új API-k low-level kódok. Számít, hogy ismerd az architektúrát, mert mostantól, ami a driverben volt, az a programban lesz. Ha azt a működést nem írod meg hatékonyan, akkor olyan lesz a futtatás, mint amikor a driver nincs ráoptimalizálva az alkalmazásra. És nem lehet ám új driverrel javítani rajta, mert a kód ott van a programban.

    Ez az oka annak, hogy az AMD nagyon reklámozza a Mantle-t, az Intel a DX12-t, az NV pedig igazából semmi low-levelt, és emellett is a GameWorks felé terelik a fejlesztőket, mert azt ők írták, és biztosan optimalizálva van GeForce-ra. Egy átlag fejlesztő ezt nem tudja megtenni, mert az NVIDIA nem mondja meg hogyan kell.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák