Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #11788 üzenetére

    Nem az API-t akarom én bántani, mert ennek kétségtelen, hogy vannak előnyei is, de nem lehet elmenni amellett, hogy sok dolog PC-n 100-szoros többletterhelést jelent. Egyszerűen erősíthetjük a hardvereket több teraflopssal évenként, de mégis csorog az ember nyála, amikor ránéz egy hat éves hardveren futó Last of Us videóra. A probléma annyira jelentős, hogy az MS is dolgozik azon, hogy alacsonyabb szintű hozzáférést biztosítson a hardverekhez, csak nem olyan egyszerű ezt megoldani.

    Az ID Tech 5 komoly előnyben lenne a többiekkel szemben, ha licencelhető lenne, és a Zenimax nem tartaná meg magának a Bethesda játékokra. Carmack nagyon jól látta, hogy hiába nő a hardver teljesítménye, ha ezt kihasználni igen komoly munka lesz a fejlesztés során, ami dollár tízmilliókkal növeli meg a kiadásokat. Az ID Tech 5 egy rendkívül fejlesztőbarát környezet, milliókat lehet megspórolni vele, miközben a tartalom minőségibb bármelyik másik játékban találhatónál.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák