- Facebook és Messenger
- HBO Max & OD topic
- Windows Insider Program
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10913 üzenetére
Világos. 4xSSAA az alapból kemény terhelés negatív LOD-dal, és erre még két compute shaderes post AA jön rá. Annyira nem csodálkozom, hogy esik a sebesség. Az irányított MLAA is csak úgy irányított, hogy meg van mondva neki, hogy mit keressen. De ettől a teljes képen lefut, mert post-process. Lehet, hogy egy élen sem kell módosítani, vagyis elképzelhető, hogy az MLAA fázis nem csinál majd semmit, de ettől még lefut. És ezek a post-AA-k nem olyanok, mint a többi játékban. Az SSAA miatt jóval több pixelre dolgoznak, mint a natív felbontás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.