Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    addikt

    válasz GreatL #3 üzenetére

    az a baj, hogy a fejekben is gond van, és a termékstratégiát kiötlők se értenek a fene nagy ai dologhoz. ez számukra is csak egy üres lózung. otthoni szinten már évtizedek óta van ai. pl a különféle programokba épített szövegfelismerés, médialejátszókba épített neurális háló alapú deinterlace, ezeket nem most találták ki, csak mondjuk nem valami extrém bonyolult hardveresen gyorsított toolchain köré vannak építve, hanem mondjuk szokásos módon for ciklus + tömbök módszerrel valaki megírta, aztán azóta működik.

    erre fel mi történik? a gyártók hirtelen komplett ai platformokat akarnak kínálni, mert hogy ez a next big thing (r). és várják, hogy az emberek elkezdtjék ezeket használni, elkezdjenek ezekben valamit csinálni, mesterségesen létrehozva problémákat, amiket aztán meg akarnak oldani, ami szöges ellentétben van azzal, hogy az ai (amiről eddig a legtöbben nem is tudták, hogy ai) valami hasznos dolgot célirányosan segít, hirtelen az ai lett a dolog, amit egyrészt feldicsőítettek, másrészt apikat, toolchaineket szerveztek köré, amik többségében rommá bonyolítottak, és amiről ki kéne találnod, hogy mire akarod használni, mert jön, és itt van, és megvált. hát... nem.

    A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

Új hozzászólás Aktív témák