-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76151 üzenetére
Párban vannak, kettesével elég. De célszerű mind a 4-et, ha hosszútávra tervezel a kocsival akkor egy gonddal kevesebb letudva egyszerre. Nem olyan brutál drága amúgy hozzá.
Denso, Beru ami jó, Valeo, Sagem megy tönkre idő előtt. -
senior tag
Szivárog a hűtőfolyadék, valahol a hűtő bal oldalánál, de a csőcsonkok környéke száraznak tűnik.
Gondolom a hűtőradiátor lesz, milyet érdemes venni?
Clio II 2005, K4J710, digit klímás, kézi váltó
A vastagság mennyire lényeges? Mert találtam már 23, 28 és 34 mm vastagot is.A csere mennyire szívás? Gondolom a klímahűtőt is ki kell szedni, ahhoz pedig le kell fejteni a gázt is.
Ott milyen tömítések vannak? Gondolom ha szét van szedve, akkor már érdemes azt is cserélniПутин, иди нахуй!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atti777 #76153 üzenetére
Vastagság: mérd le szerintem, a mostani milyen ha van UV lámpád, azzal is rá lehet nézni, hol ereszt, nehogy cső vagy egyéb más legyen. Ha drága az új és a mostani még aránylag jó állapotú, lehet javítani is, illetve adott esetben epoxival egy darabig meg lehet állítani a szivárgást. Mi off-ba Van Wezel hűtőt vettünk, az volt a legolcsóbb kauffernél, egyelőre bevált.
Ha szerencséd van, ki lehet bújtatni klíma bontás nélkül, nem ismerem a típust.
rob210: csak arra gondoltam, némelyik hűtőfolyadék jobban látszik UV fényben, de igazából szükség még nem volt ilyenre, elég egyértelműen látszottak a problémák
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #76154 üzenetére
Bocs de hűtőt uv lámpával minek nézegesse?
Valamit félreolvastál, vagy belekavartad magad a dologba. :DRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Atti777 #76153 üzenetére
A vastagság fontos ugyan azt kell venned, mert másban is eltér!
Én valeot vennék a helyedbe vagy hellát.
De ém szeretem a minőségi alkatrészeket.A klímahűtő van a hűtőradiátorra csavarozva, így ha leengeded a fagyállót akkor a klímahűtő csövei engednek annyit, hogy ki lehet forgatni a hűtőt.
Ha le kell engedni a klímarendszert akkor viszont új szárítószűrő is kell!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
prandris
tag
Van esetleg valakinek eladó pattintós tokja megane II kulcshoz (3 gombos)? A pótkulcsot forrasztanom kellett és csak törni tudtam a gyári tokot.
-
lajo
senior tag
Sziasztok,
Féktárcsát és fékbetétet akarok rendelni, rákerestem és a Zimmermann-nál kötöttem ki. Az alkatreszek.hu bevált ezért itt néztem, de az autóra rákeresve több fajta van mindkettőből, és látszólag nincs különbség köztük az áron kívül. Hogy érdemes választani? Szabad a legolcsóbb "ajánlottat" venni? -
senior tag
válasz molnarpeter #76154 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek!
Akkor majd lemérem a hűtőt, a Hella remélem jó lesz, mert a Valeo dupla annyiba kerül.Nézd meg a Zimmermann katalógust, és akkor a cikkszám alapján el tudsz igazodni [link]
Lehet hogy több beszállítójuk van, és a tárcsa ugyan az, csak más áron.[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
rob210
Topikgazda
-
gergo5991
őstag
sziasztok, az lenne a kérdésem, ha 1esből (3000rpm-nél) váltok 2esbe, szerintem elég gyorsan, de nem sportosan váltok, ha beteszem a kettest, kb alig akar megmozdulni a kocsi, jó hogy meg nem áll. Ez user error, vagy valami baja lehet a kocsinak?
megane 3, 1.6 2010es. -
Nordik
őstag
Dobbetét rögzítő patentet keresek. Amibe a csavart kell behajtani a szélén. Esetleg eBayen, vagy alin milyen néven találom meg?
-
DonThomasino
veterán
Az elf sxr 900 5w30 esetében mindegy hogy a megane 2
1.4 16V vagy 1.6 16V mindkét motornak tökéletes?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Xantomas
őstag
válasz Nordik #76177 üzenetére
Így más a leányzó fekvése.
"Speed nut" az angol leánykori neve ezeknek a lemezanyáknak.
pl: [link]Vásárolj be az összes szükséges, fogyó patentből, és máris eltörpül a postaköltség.
Mondjuk nekem könnyű, pár sarokra van a patentshop, és eddig mindent beszereztek ami kellett."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
molnarpeter
nagyúr
-
gergo5991
őstag
válasz #89309696 #76172 üzenetére
Elegge leesik a fordulat, 1500 vagy ala, lehet akkor en vagyok a lassu?
remelem nem baj jonne egy masodik kerdes is: [link] 2010 es 3.gen megane meg mindig, a hatso lenti kodlampa kiegett, lehet ezt valahogy parkoloban is cserelni, vagy le kell szedni a teljes hatso lokharitot?
neten akarhogy kerestem videot barmit rola, csak a rendes hatso lampat mutatjak, a lentirol nem sikerult talanom[ Szerkesztve ]
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Valaki itt használja az új 2020-as Capturt(1.3)? Az egyik lehetséges befutó és kiváncsi lennék mik a tapasztalatok. -
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76178 üzenetére
Igen, ez a kettő ugyanaz a blokk csak a furat-löket különbözik.
-
#89309696
törölt tag
válasz gergo5991 #76181 üzenetére
Akkor az lesz a baj, 1500 alatt nehezen mozdul már a kocsi. Az enyém is ilyen volt egyébként. A hátsó utcában van egy Thalia, a pali mikor megy vele ő is ugyanúgy vált, kettesben már szinte enyhe dadogásig visszalassul, ha emelkedő van pláne. Vagy gyorsan kell váltani vagy jobban kihúzatni vagy kicsit csúsztatni a kettest. Vagy hagyni így ahogy van. Én se szerettem ezt benne egyébként, az egyik oka volt amiért eladtam. Meg még sok más is.
-
Sziasztok, laguna3-ra milyen kerékőrt vegyek?
M14x1.5, az tuti, de 24mm vagy 29mm hosszú?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
ha rám hallgatsz semilyet.
Most kellett egy ilyet szerelni és nem voltam boldog, a 4 kerékőrtől, mert elhagyta a tulaj az ellendarabot.
Persze tört csavar kihajtóval kiszedtem a fenébe és meg is állapította, hogy akkor mi értelme a kerékőrnek.
Mondtam neki semmi, ell lehet hagyni az ellendarabjátRenault power
-
polonic
félisten
Pilkingtontól kértem árajánlatot, 75 ezer mindennel együtt a szélvédő csere. Ebben akusztikus szélvédő van. A sima pilkington pár ezerrel olcsóbb. Meg még a fóliázás is rájön erre. Szép összeg lesz a végén. Fenébe.
Egyébként a Pilkington jó márka? Van olyan jó, mint a gyári szélvédő? -
glx
csendes tag
Üdv Márkatársak, régen jártam itt. Azóta ismeretségi - baráti kőrben lett két 1,6 benzines Scenic társa 1,6 benzines scenicemnek. Az egyik mint az enyém 2003-as a harmadik 2001-es. ő a km elnök: 263850 km-rel.
- De azért zajlik az élet: sajátom néha, semmi előzményhez nem köthetően nem indul. Önindító forgat, intenzíven, ésszerű időtartamon belül aksi bírja. Volt ez reggel garázsból indulásnál, napközben megállás után, stb. FHP jeladót már cseréltem, rob210 amikor találkozásunk után (jó pár éve volt) utánam szóltál, hogy induláskor vetted észre a jeladó hibát. Akkor cseréltem, most kb január-tól kezdve jelentkezik ez a nem indulás. Első körben jeladót kivettem, tisztás, csatlakozó kontakt spraly de előfordul a nem indulás. Talán egy jelenséget vettem észre: ha ilyen nem indulás után következőnél a gyújtáskulcsot a szükségesnél erősebben nyomom a kormányoszlop felé, akkor ez az indítózás úgy általában sikeres (?). Gyújtás kapcsoló csere vagy lehet kapcsoló betétet cserélni?
- Van-e rajz, hol vannak az elektromos testpontok? Átnézném hogy ott minden rendben van-e?
- Az egyik új scenicnek a műszerfal belsejéből, a szélvédő üveg alja felől zörej, rezonancia jellegű hang hallatszik, a sebességgel - motorfordulattal arányosan változik. Hogy tudom a műszerfal fölső, közel vízszintes burkoló idomot levenni, hogy a mögötte lévő térben szétnéznék? Az A oszlop és ez az idom csatlakozásánál lévő hangszóró borító kis műag. idomokat kivettem, az alattuk lévő csavarok kint vannak. A kocsibelső felé kell húzni vagy fölfelé emelve kibillenteni? Nem akarok túlzottan erőt alkalmazni, ne legyen károsodás!
- az én napellenzőm teljesen teljesen fölmondta a szolgálatot. nem marad meg a fölhajtott helyzetben. Kókány módon egy tépőzár csíkot ragasztottam a hátsó felületére és a tetőkárpitra, de így meg a tetőkárpit kezd elválni a fülketető szigetelő idomtól. Ha van valakinek ötlete szívesen veszem.
Elnézést, hogy hosszú lett.
-
rob210
Topikgazda
A tiednél ez nem test pont hiba lesz.
Hanem inkább a gyújtás betét, csak gyárit szabad venni, az után gyártottak 1 évet jó ha kibírnak.
A napellenződnél lehet kapni új füleket, amiket nemrég kérdezett isebestyén.
Kicseréled és újra fogni fog.
Műszerfal : ha kint van a két csavar akkor középen megfogod és egy határozott rántással kicsit magad felé és fölfelé is közben azaz haránt mozdulattal megrántod a műszerfal fedelet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #76181 üzenetére
az 1.6 os megane 3 nem ejti le a fordulatot fulladás közeli állapotba váltáskor, ezt szögezzük le.
Ha fullad a kocsi, akkor vagy nem megfelelő gyertyák vannak benne, vagy diag kell, mert valamelyik értéked nem megfelelő, az meg csak azzal látszik élő adatban.Renault power
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #76196 üzenetére
rendben, mindekinek köszönöm a választ, akkor irány a szerviz átnézetni. Az érdekelne meg okozhatja ezt kuplung hiba is? eléggé fent fog már a kuplung, rükvercet általában csak úgy veszi be ha elure gurulok 1esben egy picit. Ma pld üresbe szerettem volna kitenni és krachogó hangot adott ki. Mindenképp szervizbe el lesz vive a kocsi mert ez igy nem vicces.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Anime filmek és sorozatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó