-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
Én már többször rendeltem a the-filtershop.com-ról, mindig megjött normálisan, hologrammos olajak(tehát rajta van a záró hologrammos szalag), egyszer a kovács autótól és hologramm nélküli olajat küldtek! pedig az elf és a total az mind hologrammos, ha igazi!
Én ezt tudom ajánlani, jó áron, eredeti terméket küldenek!
-
eTrade
tag
A következő webshop hivatalos Total/ELF viszonteladó: [link]
Pár éve amikor a Tolal Mo. bevezette a hologramos címkét, akkor az első bolt akitől vettem gyanús volt, mert hiába volt új a csomagolás (abban az évben a csomagolás is változott), nem volt a hologramos cucc rajta.
Akkor felhívtam a Total Mo. ügyfélszolgálatát és kértem olyan boltok nevét, akik rajta vannak a Total listáján, akiktől eredeti olajat vehetek.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Grat! Nagyon jó látni, hogy foglalkozol a kocsival.
A rezonátor dobozba vezető cső picit furán néz ki, de ahogy leírtad, így biztosan tartósabb lesz.rob210: Hűtővíz kiegyenlítő tartályra ráközelítve látszik hogy van benne, de nagyon a minimum szint közelében lehet. Érdemes lenne egy pici deszt vizet beleöntenie.
-
rob210
Topikgazda
Ha ugrott a menet az baj akkor nem tud nyomás kialakulni a hűtőkörben.
Na ha most jó a sapka és fel volt töltve a szint, akkor továbbra is fogy a hűtőközeg.
Ez vagy egy laza bilincs, vagy a hengerekben elégő nafta lesz ami a rosszabb.
Egyenlőre induljunk ki a jobbik esetből.Érdemes minden bilincset kicsit meghúzni átmozgatni.
Ha fogy a víz továbbra is akkor olajbetöltőnél és nívópálcánál nézegetni az olaj színét szagát.
Ha hab jelentkezik valahol akkor gáz van. (De legyünk pozitívak nem lesz)Lehet még fűtőradiátor hiba is, de akkor az utastérben megjelenik a nedvesedés.
Majd úgy is jelzed ha továbbra is fogy a lé
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Helló.
Az övet ne szereld ki!
Nem mész vele semmire, mert a feszítővel együtt kéne kivenned, azzal meg nehéz mosogatni.
Egy lavor langyos szappanos víz, körömkefe, kihúzod az övet amennyire csak tudod, amíg enged az automata. Ezen a ponton rögzíted. ( én spanifert szoktam az övcsatnál átfűzni és a tükörhöz fogatom) aztán sika mika. Ezután vízcsere és egy szivaccsal lemosom róla a habot.
Megszárítom párom 2000 wattos hajszárítójával és gyönyörű tiszta és jobban vissza is megy.
2-3 évente célszerű megcsinálni, szörnyű mi tud kijönni belőle.A műszerfal csendesítés bevállt, sokat számít komolyan.
Ha a hangszórórács alatti két csavart kiveszed utána középen az ívnél a rádió visszajelzőnél megfogod és egy határozott fel és magadfelé ( haránt ) mozdulattal megrántod.
Nem törik semmi patentfülek vannak de jó anyagból meü törnek el.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
Úgyis termosztátot kéne cserélni, sokkal nagyobb munka lenne műszerfalat bontani a szenzor vezetéke miatt. Szvsz nettó fölösleges, inkább próbálj pár napra hőmérőt kérni, hogy hosszabb utat követően le tudd mérni a blokk hőmérsékletét. Az nem játszik, hogy megállás után felnyitod a géptetőt? Szenzor a tágulásiba, mellé valahol rögzíted a kijelzőt a motortérbe, és nem kell annyit mahinálni - csak néha megállni egy gyors ellenőrzésre.
Még jobb lenne időpontot kérni szerelőnél -
rob210
Topikgazda
Ez felesleges, ha gépet teszel rá írja a hőmérsékletet.
Egyébként meg nem ilyeneket kell, beszerelni, hanem termosztátot kell cserélni.
Nem értem miért jó az, hogy ha látod, hogy nem melegszik.
De most komolyan, a műszerfalban a visszajelző ugyan ezt mutatja, csak gyárilag.
Két műszerről tudod majd leolvasni, hogy nem zár a termosztát, de minek?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ki kell takarítani a csúszkát amiben a fékbetét mozog.
Le kell takarítani a nyereg csapokat!
Az etalon pedig a zimmermann, ATE!!! TRW.(az ABE lehet csak rosszul értelmezem amit írtál, de nem etalon, hanem ipari szenny.)
Nemrég egy srác jött nagy mosollyal az arcán nézd mit vettem fillérekért!
Amikor elmondtam neki, hogy ATE és ABE között jelentős a betű és minőség eltérés is, már nem volt olyan boldog. Nagyon oda kell figyelni mit vesz az ember, mert sok kis cég ráment erre az egybetűs eltérésre, és sokakat meg is tévesztenek vele.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ahogy nő az ellenállás úgy gatyásodik le az fhp.
A tetőcsúszkás verziónál oda az ablakocska alá kell az erre a célra gyártott tetőcsomagtartót.
De az ajtókeretbe akasztható, régebbi verzió is jó rá.
Jófogáson van egy Kecskeméti hirdető mindig van neki.
Mont blanc márkájú, két éve használom hibátlan.Renault power
-
MC Pite
veterán
Hasonló árban van a (ha van nagykerben) Meyle, Monroe, inkább azt preferálnám; de ha belefér leginkább Lemförder(ez kb gyári minőség), ez mindegyikre vonatkozik.
Ruville, TRW, Sidem ezek közül, Moog cuccokból amikkell találkoztam elég rövid ideig bírták.
Nem bonyolult a csere, esetleg az alsó gömbfejre nézz rá hogy ennél hogy megy, lánc/nagypajszer vagy egyéb szokott kelleni általában.
Futóműállításra szükség lesz utána.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
Ha a kis tartófület cseréled megjavul.
Illetve van a kókámy de müködik, leveszed a tartófület és egy zsugorcsövet ráhúzol a tengelyre pillanatra ráhevíted visszarakod és jó szoros lesz mint az új.
De olyannal is találkoztam, hogy csak ki voltak lazulva a csavarok meghúztam és jó lett.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A tiednél ez nem test pont hiba lesz.
Hanem inkább a gyújtás betét, csak gyárit szabad venni, az után gyártottak 1 évet jó ha kibírnak.
A napellenződnél lehet kapni új füleket, amiket nemrég kérdezett isebestyén.
Kicseréled és újra fogni fog.
Műszerfal : ha kint van a két csavar akkor középen megfogod és egy határozott rántással kicsit magad felé és fölfelé is közben azaz haránt mozdulattal megrántod a műszerfal fedelet.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
A tetőkárpitot illetően mondjuk nem tudom, mennyire lehet nyom nélkül eltávolítani a tépőzárat, de ha van a szövet lógna utána, akkor meg lehet próbálni injekciós fecskendővel pillanatragasztót a szövet mögé nyomni a szivacsra óvatosan, hogy ne üssön át mikor odanyomod a külső réteget. Rendes megoldás meg az új kárpit előbb-utóbb, ha máshol is elereszt. Napellenző épsége megint érdekes kérdés, de ha műanyagos jellegű a felület, akkor gyógyszertári benzin vagy alkohol vonalon meg lehetne próbálni szépen beitatott ronggyal ledörzsölni a maradékot
-
rob210
Topikgazda
FHP jeladó mi került bele? (márka)
Aztán ami okozhat ilyet.
Első és legfontosabb, az elektromos hiba kiszűrése.
FHP kontakt, valamint az inerciakapcsoló kontaktja.
(egyszer 2 hétig kerestem a hibát, mire eszembejutott az a mindennek nevezett.... rohadt kapcsoló. El volt az egyik lába oxidálódva és hol indított, hol nem. )
Ha jól értem teker, de nem indul.
Meg kéne nézni, hogy az injektorok nem szennyezettek-e.
Illetve még a nyomástartó szelep okozhat még ilyet, ha az injektorhíd az a fajta, amelyiken van, mert nem mindegyiken van...Több és jobb ötletem nincs.
Renault power
-
Xantomas
őstag
Fotózd be pls a pedálodat, egy pár szögből, lenyomott, és kiengedett állásban, hogy látszódjon a teljes szerkezet, a rajta levő ellentartó rugóval együtt, és tedd be ide a topicba. Van egy gyanum, de addig nem írom le.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...