- MinDig TV
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Kronos3000 #75745 üzenetére
Jobbkormányos vezetőülés? lehet hogy itthon is akad belőle
Путин, иди нахуй!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #75748 üzenetére
Kár, hogy a magyarok lenyúlták róla a gyári felniket. Így képeken elég korrekt; bár ennyire csúnyán megkopott gyári rádió előlapot Renault-ban még nem láttam. Komoly zenecucc van benne, és erről ment a garázsdizsi hétvégenként?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Kronos3000 #75753 üzenetére
Nem elég, hogy 1.6-os Talicsod van, ami ritkább itthon, mint az én automatám; de ha találsz belőle jobbkormányost, esküszöm le....mosom ingyen az autódat
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Quasi_modo
nagyúr
Sziasztok! Rendeltem egy Cliot EDC váltóval. Sajnos a próbálható autóban nem ez a váltó volt. Annyit tudok, hogy az ilyen váltóval szerelt autót nem szabad hagyni kúszni. Ezért a (lehet hogy buta) kérdés: az ilyen váltóval szerelt autóval hogyan lehet nagyon lassan menni (dugóban vagy ködben), illetve honnan lehet tudni hogy már nem kúszik hanem sebességben van?
[ Szerkesztve ]
valami
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #75754 üzenetére
Clio ülés nem ugyanaz?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #75748 üzenetére
Ebben az RS twingo motorja van kicsit butább verzióban, nem? Néztem anno ezeket is, mielőtt megvettem az RSt, de amiket láttam, azon elég suták voltak. Plusz picit dundibbnak tűnik a kiállása a Twingohoz képest. De lehet egy fokkal több hely lett volna benne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
LamerGyuri
senior tag
válasz molnarpeter #75756 üzenetére
Amit eddig lehetőségem volt megmérni síntávolságot, nem sajnos. Clio keskenyebb "nyomtáv", én pedig nem akarok mókolni.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #75759 üzenetére
Szoftveresen 168 Le? Az szép. Kis hörcsög is biztos teperne annyi pacival, bár ha az élettartam rovására megy, akkor inkább legyen gyári.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok a ,,replace card battery" üzenetre olvastam pár dolgot. Ma cseréltem ki az elemet de ugyugy írja az autó.
De nem mindig . Ez utalhat kártya hibára ?
1.4 16v 2003 tempomatos.Illetve a fizikai kulcs úgy néz ki, hogy megvan ,,marva ahogyan kell" de valamiért nem nyitja a zárat. Egy kicsit elfordul jobbra is balra is de. Mintha elakadna.
Előző akksi merült le annyira, hogy ,csak az indexen 12volt megtaplal kinyit módszer működött.Előre is köszönöm a válaszokat. És elnézést, ha többször előfordult. Googliban is kerestem.de sok értelmeset nem találtam.
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #75764 üzenetére
Kártyaolvasó szokott döglődni, de próbáld ki a másik kulccsal.
A zárat meg meg kell kenni, sosincs használva és mindenkinek berohad.....
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz tigerscorpio #75764 üzenetére
énakEmlékeim szerint volt hogy frissen a csere után is írta a M3 nálam, aztán egy melóba-haza után (100km) már nem írta.
Más: Nekifeküdtem megint az ablakmosó vúvóka témának, a Fluence/Trafic 3-énak, de a renault jó szokása szerint megszünteti a terméket/átcikszámozza, ami nem sokat segít.
Papíron a legolcsóbb megoldás(?) a 289309708R, amiben két pici visszacsapó is van (ruszki tesók kikapják belőle és nagyobb átmérőjűvel oldják meg) ami szintén erősen ráférne. Egyelőre a linkelt lengyel oldlaon van 8500 postával, de próbálok még forrást találni (mert alig van még valahol).
Futok egy kört majd még az időzítővel is, de egyelőre annál is ott megakadtam hogy nem írható a rohadt paraméter, csak olvasható (DDT4all-al). Nézegettem kollégának autót a héten, hja, sok dologban a psa mintha 1-2 polccal fentebbről válogatna, plusz rengeteg dologban (kötőelemek, szerelhetőség) is többet törpölnek.Jut eszembe: Ha valaki tervezne most 1.6 dci motoros autót venni, amit 2020 március-májusi intervallumban gyártottak, dobjon egy privátot, megéri.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FRENK1988
veterán
Injektor cserekor alátét honnan szerzek?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FRENK1988 #75767 üzenetére
Tűzkarika, kb 500 Ft darabja (gondolom dci), ha arra gondolsz, ami az injektor alá, hengerfejbe kell. Tajga opció: reszelővel mindkét oldalán megigazítani, üveglapon csiszolópapírral finomítani a felületet, aztán jól meghúzni. Van az úgy... (orosz technika elviselte)
[ Szerkesztve ]
-
válasz Nordik #75739 üzenetére
Hozzá nem értő tulaj, elhanyagolt autó...
Egyébként a kormányműves, légzsákos, gázolajfolyásos hibák általánosnak mondhatók, otthon javítható fillérekből.
A futóműve valóban érzékeny, de ez általában kimerül a párezres stabpálcákban, esetlek 1-1 talpas. Hogy nála ez a bölcső lógás honnan jött...
A rommá rothadt fék, hűtők (meg amit nem mondott, csak látszott, hogy valahogy az egész alja olyan összerohadtnak tűnt) - na ezek nem általánosak, ezeket passzolom, hogy honnan jöttek.
Sajnos a klíma is elromlós...egyébként picit felfújtnak látom én is, ennyire nem szar az összkép --> itt sikerült egy kotvány, fosch példányt megnézniük.
Az enyém nem volt ilyen sz@r állapotban 360k km-nél.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #75768 üzenetére
Benzinese van.
Ott van injektor, a diesel az porlasztó, ha tetszik ha nem hiába hívja mindenki injektornakRenault power
-
FRENK1988
veterán
válasz molnarpeter #75768 üzenetére
Csak a benzin
Injektor híd csere lesz és nem szeretném a tizenx éves timitest alatenniNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Plero
tag
2012-es Espace-be szeretnék komfort indexet építeni. Valakinek működő, bevált kapcsolása van?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Istikee007
tag
Sziasztok!
Túl vagyok egy kuplung cserén a Clio II-n (1.4, 1999. benzin). Most tettem meg Debrecen- Miskolcot oda vissza. Oda felé semmi probléma, pár óra pihenés után vissza felé kb. 10km után akármilyen sebességbe volt is az autó rájött a rángatás (az aktuális fordulatszám nem csökkent le). Ezt többször is eljátszotta a visszafelé úton. Ha benyomtam a kuplungot a rángatás megszűnt. Viszont vissza engedéskor volt, hogy le is fulladt (nyilván megfelelő sebességbe volt rakva). Benne van a pakliba , hogy a kuplunggal van gond vagy más lehet (üzemanyag rendszer)? Mindenesetre ha azzal akkor garanciába javítják. Pár nap múlva tud fogadni a szerelő. Addig viszont esetleg ha lenne valami ötlet mik lehetnek a hibalehetőségek szívesen fogadnám.
-
rob210
Topikgazda
válasz Istikee007 #75785 üzenetére
A kuplungot ki tudod próbálni.
Kézifék egyes és szép lassan engend rá, ha vibrál a fordulatszám akkor rossz a kuplung.Renault power
-
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, mert az autóm eddigi hibátlan működése után 2 hete érdekeseket produkál.
2007 október , M2 1.5dci 106le
Tünetek felbukkanási sorrendben, az egyes észrevételek között kb 1sec telik el:
menet közben egyszer csak ajtózárak kattognak, sipoló hang, "Steering fault", "Braking fault" üzenetek, az összes műszerfali hibajelző kigyullad (kézifék, check engine, légzsák, abs). A motor kicsit darabosabban jár, a szervó 10-20mp-el később "elmegy". A műszerfalon a gombok nem reagálnak: elakadásjelző nem működik, start/stop gomb nem működik, index nincs, lampakat kapcsolgathatom, de ugysem vilagit az auto (tehat a bal bajusz is elmegy). Állok az út szélén és nem tudom leállítani :)
Néhány perc elteltével hajlandó leállni, újraindítás után random ideig (20-50km) hibátlanul működik.
Első tipp (amatőrként) az egyébként is halódó aksi volt. Aksi ki , tegnap a vadi új (74Ah, 750A) be, és ismét. Ma két alkalommal...
Van tippetek, hogy mi okozhatja?szoftver szakmabeli && Beverly250
-
MC Pite
veterán
válasz Nordik #75784 üzenetére
Miért, öt liter jóféle szintetikus olaj 13-14k-ért (évente) drága lenne? Szerintem a silány olaj drága hosszútávon, de pl a fiatalabb autóknak, vagy az olaj/motor szempontjából fokozott igénybevétel esetén ajánlott lehet, 1.0/1.3/1.8 TCe esetén meg nem kérdés.
De lehet **** 10W40et is venni azoknak akik olcsót keresnek (sajna sokan), rövidtávon olcsóbb.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
longwild
aktív tag
válasz molnarpeter #75791 üzenetére
Akku sarukat szetszedtem teljesen, vegig tisztitottam oket.
Testkabel vegpontok merre vannak?
Generatort meg nem neztem....szoftver szakmabeli && Beverly250
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Nézegettem a HaHu-t és EZT találtam...
Nem egy sűrűn előforduló konfig...sőt én még sosem láttam, csak a Robi által linkelt 1,6-os kivitelt vagy ugye az RS-t.
Üdv, Balázs
-
Bazzzs
senior tag
Sziasztok!
Megane 2 Grandtour 1.6 (2004) lámpa problémával kapcsolatban kérek segítséget. Visszakerestem a topicban, google kutakodás is volt, de ilyet nem találtam, vagy rossz kulcsszavakra kerestem.Probléma: Halogén, manuálisan állítható első lámpák elég gyakran maguktól bólogatnak folyamatosan. Olyan, mintha fel-le tekergetném. Van, hogy csak bizonyos (pl. 2-es) állásban őrül meg, van hogy mindegyikben. Tegnap 0-4 között váltogattam párat mire abbahagyta. A procedúra közben csinált olyat is, hogy felváltva mozgatta a két lámpát. Pár perc szenvedés után abbahagyta az automatikus bólogatást, és mindegyik állásban használható volt.
Mi okozhatja ezt, merre keresgéljek? Van valamilyen szenzor, ami indításnál keres egy alapállapotot, vagy bent a magasság állító tekerőt szedjem szét?
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596