-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #76849 üzenetére
Ebből én nem erőltetném a bontottat, ezért is nem linkeltem, egyébként itthoni bontók is tele vannak vele, olcsóbban mint kintről
Renault power
-
zaskar
senior tag
válasz rob210 #76848 üzenetére
Rob, milyen kategóriában találom meg a RAP12604-et? Cikkszámra nem hoz ki találatot, regisztrálni meg nem akarok. A szerelő amúgy érti a dolgát, márkaszervizben dolgozott sokáig, és a közelben sajnos nem tudok más Renault specifikus szerelőt A képen bekarikáztam, hogy hol van a sérült rész.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #76850 üzenetére
Van akinek bevált van akinek nem, sajnos a hiba pontos ismeretében lehet ezt ajánlani, mert nem mindenhova jó azon a csövön.
De sok barkács megoldást láttam már.Renault power
-
sutaxx
tag
Sziasztok!
Ha a 2004-es Kangoomban kicserélem a gyári fejegységet valami korszerű USB/BT-s verzióra akkor a kormány mögötti hangerő és stb állító füleket van esélyem, hogy továbbra is használjam?
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #76859 üzenetére
Szerintem azt kérdezi, hogy fejcsere esetén tudja-e használni valami konvertert bekötve a fej, és kontroller közé.
Sutaxx:
bitang sok gyártó, és fejegység van, aminek van analóg joy bemenete. Arra van több konverter is.
Egy brit céget istenít ismerősöm:
tessék innen, ami a Tunerlist-es autókhoz van: [link]
Itt vannak gyártóra is példák, úgy már keresni is tudsz fejegységet.
Nem egy bonyolult dolog, gyakorlatilag teljesen analóg. A későbbi, UpdateList már szopatósabb, az már canre van fűzve.
Több vezetéken levő ellenállásértéket konvertál egy vezetéken mérhető ellenállásra. Igazából, egy próbanyákra is össze lehet rakni huzallábas ellenállásokból, és diódákból, de biztonságosabb megvenni készen, csatlakozókkal, dobozolva. Kérdés, hogy ennyit megér."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Jaded
senior tag
válasz sutaxx #76865 üzenetére
Nem tudom a Kangoo-ban milyen fej van, de én anno a Megane 2 rádiójához vettem AUX kábelt, amit hátul csak be kellett dugni (ehhez Update List fej kell). Esetleg szóba jöhet az FM transmitter (de elég halovány a minősége). Én végül kicseréltem a fejegységet egy Pioneer 2 din-esre, a hangszórók maradtak a gyáriak. Teljesen megtáltosodott a rendszer, tehát a hangszórók kevésbé sz.rok.
Renault Megane IV Limited
-
Jimmy8
senior tag
Megane 2-n, első fék javítás volt pár hete (TRW tárcsa és Ferodo fdb1866 fékbetét csere). Azóta mindkét első kerék felől rázósabb úton enyhe zörgést hallok. 99% hogy a betét vagy a féknyereg. Szervíz cserélte, de az alkatrészt én vittem. Valaki járt már így? Direkt normális fékbetétet vettem, de úgy látszik mellényúltam...
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #76868 üzenetére
Kombiban bemegy előre a 16-os, de kicsit feszegetni kell és új lyukat fúrni a csavaroknak. Kombiban hátsó ajtóban nincs, csak a csomagtartóban azok a kis szarok. Azokat be se érdemes kötni.
Ezt utáltam az enyémben is, hogy nem volt a hátsó ajtóknak hangszóróhelye, mert 4db 16-os már azért produkál valamit, így viszont mindenképp kéne egy kis mélyláda az ülés alá. -
DonThomasino
veterán
Megane 2 ben elektromos szervó van,
azért működik már a gyújtás ráadásakor?
A gyujtásnál van valami időkorlát,
vagy addig van még kétszer megnyomom a gombot röviden ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76874 üzenetére
Igen elektromos, és igen amig le nem veszed addig gyújtáson marad, ebben még nincs lekapcsoló elektronika.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76878 üzenetére
De leszívhatja, már csak azért is mert nem csak a szervó megy ilyenkor, de azért egy jól feltöltött aksi élete elején, azaz nem egy 7 éves rommá merített aku, kibírja a Magyarországi határtól határig vontatást.
Renault power
-
M@rdel
őstag
válasz rob210 #76885 üzenetére
Mindkettőt a K7J 700 -hez írja.
Köszönöm!(#76884) Nordik Hallani, hogy valamelyik csapágynak gondja van. A hosszbordás szíjon lévő alkatrészeket egy szíj levétel utáni próbakörrel kizártam.
Nem én cseréltem. Vagy rossz minőségű alkatrész, vagy túl lett feszítve, szerintem! -
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2 kacsa 1.6 16v megtréfalt.othonrol eljottem 150km re most beulok nem indul csak a gyujtast adja ra. szerelot felhivtam szerencsere tudott segiteni.bizti ment ki a motortérbbe 25A es(volt nálam).azt mondta valoszinuleg öninditós lessz.mi nyuge lessz az öninditónak?csere vagy javítható -
Após autójában (dacia logan), megadta magát az akku.
15 éves gyári akku!!!
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
zaskar
senior tag
Én nemrég cseréltem a Lagunában a gyárit, 10 éves volt. Ki tudja, meddig mentem volna még vele (csak hosszabb utakra használom), de a múltkor véletlenül rajta hagytam a világítást pár percre, és már nem indult be. Ezt jelzésnek vettem, és inkább cseréltettem, természetesen gyárira. Nekem megéri azt a 10-15 ezer Ft pluszt a gyári akku, egyrészt a 3 év garancia, másrészt a hosszú élettartam miatt. A Megane-omban is gyári van, 7 éve tették bele, hibátlan.
-
Telda
addikt
Sziasztok!
Tegnap megtakarítottam a fojtószelep házat, benne az üresjárati motort is.
Nem igazán mondanám piszkosnak. Volt rajta egy minimális olaj lerakódás. Befújtam wd40nel és kitörölgettem. A pillangószelep könnyen jár.
Igazából sok minden nincs benne, egy müanyag tölcsér az egész .
A helyzet viszont változatlan maradt, hidegen nagyon leesik az alapjárat. Lehet maga az üresjárati motor a rossz?