-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
válasz DonThomasino #22152 üzenetére
Kesztyűtartó általában. Van benne klíma? Ha van akkor nagy valószínűséggel pollenszuro is van benne
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
giigz
veterán
válasz DonThomasino #22152 üzenetére
Az en klima nelkuli kocsimhoz is hoz a Bardi pollenszurot, meg oda is van irva, hogy klima nelkuli kocsikhoz, plusz az azonositoszam is stimmel a kocsimmal, a valosagban viszont nincs pollenszurom
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #23063 üzenetére
Alapból emlékeim szerint sehol Bár akkora térbe inkább elől legyen egy normális szett
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #23093 üzenetére
Kicsit bővebben kifejtenéd mit szeretnél csinálni?
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #23096 üzenetére
Ha rám hallgatsz az akkuról húzol be egyet az a legtisztább megoldás és bármikor vissza csinálható a tűzfalnál van egy gumidugós lyuk ahol át tudod vezetni a pluszt, utána pedig szépen oldalt alul elvezeted hátra az rca val együtt
(#23097) giigz: 147 paci
Plero: Ez egy R17 TS Mindjárt szedek róla még pár képet neked
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24313 üzenetére
Ha mondasz motorszámot megmondom, de 99esből ilyen is olyan is van.
80%,hogy hengerenkénti, de a maradékot még abban az évben szorták ki.
A 2000 es már hengerenkénti.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24315 üzenetére
Ezzel a kóddal 99ben 54 és 58lovas verziót gyártottak mind a kettő mono azaz központi injektoros 8 szelepes.
D4f708 vagy d4f702 est keres ezek a 60 , 75 lóerősek 16szelepesek és hengerenkénti azaz multi point injectionos gépek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24504 üzenetére
a twingo elektromos részét nem ismerem, de a cimborámnak az van majd megkérdezem hátha tudja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24763 üzenetére
Átfolyás méréssel.
Ha megfelelő mennyiséget szállít akkor nem ott lesz a hiba, illetve ha hangos az mondjuk nem jó jel.
Egy adag xado megoldhatja a problémát.
De csak akkor, ha szállítani a megfelelő mennyiséget szállítja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24766 üzenetére
igen mert nagy fordulaton szállítja az üzemanyagot.
A számítógép ventilátorok is minél kisebbek és többet pörögnek annál magasabb a hangjuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24768 üzenetére
nem lehet hangja de semmi képpen sem vonyító.
Amikor a lapátozása elkezd kikopni akkor kezd el vonyítani.
Addig szépen mélyen morgó hangja van.
Amilyen egy szivattyúnak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #25015 üzenetére
Megkérdeztem, a srácot, csak nagyon eltűntél.
Megy a privát.Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz DonThomasino #25116 üzenetére
Igen, bár a kalaptartó két oldalán lévő műanyag mérete igen szűkös, de oda is be lehet barkácsolni valami nem túl nagy átmérőjű hangszórót.
Füge
-
FRENK1988
veterán
-
toldy
őstag
válasz DonThomasino #25950 üzenetére
Ohh, valóban egy része, csak elsőre nem tűnt fel, köszönöm.
De ha már itt vagyok, csatlakoztam a klubhoz, igaz már áprilisban.
Megane II Coupe '03 1.5 dci ( 82 )
Kisebb gondok vannak vele, de mind ezek ellenére kimondottan szeretem.
~165e mutat az óra, ezt nem feltétlenül tartom reálisnak mondjuk, de sajnos ilyen az élet.Az élet nem habostorta.
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #25961 üzenetére
Én tavaly lefújattam ezzel a nanotechnológiás vízlepergetős izével.
12.000.- volt, de megérte.
Ezeket a bolti olcsó izéket nem próbáltam még.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DonThomasino #25961 üzenetére
Klímás a kocsi?
-
aktív tag
válasz DonThomasino #25961 üzenetére
(#25961) DonThomasino Amikor "nem normalis" modon parasodik a szelvedom, akkor en mindig egy dologra tippelek: beazas. Es sajnos igazam szokott lenni.
Nezd meg, hogy vizes-e a karpitod. Ha Megane II-esed van, akkor pedig nyisd fel mindket oldalt a labterben levo rekeszt, es nezd meg, hogy vizes-e. Ha igen, akkor nagy valoszinuseggel beaztal a szellozo eldugulasa miatt, vagy esetleg a legkondi elvezetotalcaja dugult el. -
Füge007
senior tag
-
Füge007
senior tag
válasz DonThomasino #25971 üzenetére
Ja ezt nem tudtam, hogy a régiről van szó, a Twingo II.-ben már van. Nekem ezt a párásodás gondot egyből megoldotta egy pollenszűrő csere anno.
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26269 üzenetére
A generátor szíj szokott indításnál és utána kicsivel nyikorogni.
Utána lehet állítani, ha nem segít akkor lehet, hogy a szíjtárcsa van elkopva, sajnos az is el tud kopni.Renault power
-
SZATA
senior tag
válasz DonThomasino #26273 üzenetére
Nekem is ilyen van/volt. 1,5 éve volt szíjcsere és én is azt vettem észre, hogy a vizet nem szereti. Be lett kenve az generátor szíj folyékony szappannal és azóta kuss van. kopp-kopp-kopp
-
SZATA
senior tag
válasz DonThomasino #26275 üzenetére
Clio. Az ablakmosóhoz nekem nincs köze, viszont mikor voltam a Groupama Vezetéstechnikai Centumban, és alulról jött a vízfüggöny, azt nem szerette.
Nem nyúltam hozzá. Adtam neki egy ultimátumot, hogy ha a kenceficétől nem javul meg, vagy újra előjön, akkor elviszem szerelőhöz.[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz DonThomasino #26277 üzenetére
Szerintem a generátor szíj. A bordásnak nincs ilyen hangja. Én úgy jöttem rá, (előtte a kinyomóra gyanakodtam) hogy egyszer álló helyzetben a világítás ráadásakor szólalt meg.
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26277 üzenetére
Ha a hajtás szíjad nyikorog, az nagyon nagy gáz, mert nem maradt rajta fog és nincs vezérlésed, vagy a feszítő nyikorog, de azt a hangot jól meg lehet különböztetni, mert az fémes hang.
Szerintem egy kicsit feszíts rajta és jó lesz.
De ésszel, nem kell megtépni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26282 üzenetére
Akár be is válhat én sose kenegettem az ékszíjakat semmivel, ha szól feszítem ha elkopott cserélem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26645 üzenetére
Elmenni bármennyit elmegy a kérdés az az, hogy mennyire fog az a fék amit a széttört betét gondolom bemart.
Érdemes lenne egy fékerőmérésre elmenni 2500.- ba kerül itt nálunk legalábbis és rögtön kiderül. hogy jó-e.Renault power
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #26647 üzenetére
Csere?
Le kell venni a dobot ha tényleg kuka vagy a határon van akkor nem is szabadott volna visszatenni spec mert ha rosszul kopott benne a betét vagy bármi az az újat is el tudja rontani(félrekopik).
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #26649 üzenetére
Csak a dobot kell cserélni bár 15 év után én a munkahengert is cserélném pár ezres tétel
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #26651 üzenetére
Persze megmaradhat nem mentél sokat vele gondolom még Ha jó a fékhatás akkor nem kell vele foglalkozni ha mérésnél nem megfelelő akkor egy dob csere illetve a fékmunkahenger állapot kérdése hogy cserés e de 2-3 ezres tétel szóval én tuti cserélném biztos ami biztos Mikori is a Twingo ?
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #26654 üzenetére
10től -25 ig vannak alsó/középkategóriás dobok minusz kedvesség akkor már nem olyan eget verő de az tény hogy nem olcsó.. darabja annyi amúgy
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26654 üzenetére
Darabja 17 a ferrodónak.
A munkahengereket dobcserekor érdemes cserélni, nem kell még egyszer szétszedni.
Ebben sajnos járatos vagyok a két hátsó munkahengerem cserés volt vizsga előtt.
Viszont ha kicseréled érezhető lesz a változás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26659 üzenetére
Igen.
Ha van fékerő nem nagyon érdemes vele szarakodni.
A következő pofa cserénél viszont csere lesz a dob is.
Ezzel kalkulálni kell, már ha akkor még nálad lesz a kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26661 üzenetére
A lényeg, hogy a nullához közelítsen az eltérés.
A fékezési erőt úgy is érzed, hogy van-e vagy sem, ha nincs úgy is megjavíttatod.
Egyébként fékerőt is mérnek nem csak fékerő eloszlást.
De ha azt mondták, jó akkor az a vizsgaértékeken belül van ami azt jelenti ne izgulj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26663 üzenetére
Mint írtam erőt is mérnek, meg eloszlást is.
A belső kárpitot le kel szedni, és meg kell nézni, hogy csak eltört a patent vagy a vezető fül, vagy kikopott a nyitókar.
ezt így látatlanban nem lehet megmondani, csak ha már kárpit mögött van az emberLeveszed a kárpitot leveszed a kart és megrángatod a rudazatot mögötte, ha úgy tökéletesen nyílik akkor a kar van kikopva. (ez szokott lenni az esetek 80%-ban)
Ha nem működik úgy sem akkor meg kell nézni mi történt magával a zárszerkezettel.Ez a sárgás kis belső surlódás csökkentő cucc, szokott elporlani, utána meg kikopni a kar.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #26665 üzenetére
Nem kell hozzá leszedni a kárpitot egy csavar ki és utána szépen ki lehet billenteni
-
sssirius
tag
válasz DonThomasino #26671 üzenetére
Igen, Twingoról, bocsánat a lényeget kihagytam.
Tudom, elég öregek azok, amiket néztem, de nem tervezem nagyon hosszú távra. Első kocsim lenne így nem költenék rá túl sokat. Pár év múlva valószínűleg lecserélném, vagy megtartanánk páromnak "bevásárlókocsinak".
-
giigz
veterán
válasz DonThomasino #26686 üzenetére
Mondjuk a Turle Wax-on is gondolkoztam, csak annak 400 Ft literje, ennek meg 200 Ft, és azért mint írtad is egy elfogadható minőséget teljesít, jobb, mint a noname, nekem meg az pont elég, manapság elég sokat mosom az ablakot, legyen olcsó
-
FRENK1988
veterán
válasz DonThomasino #26728 üzenetére
ha karistol akkor már cserélnék betétet
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26728 üzenetére
Ki cserélte a féket?
Kitakarította a dobot?
Ha csak kicserélte a pofákat és maradt bent törmelék (azt írtad eltört a pofa) akkor tud kiadni ilyen hangot.
Nem egészséges az biztos, le kéne venni a két dobot és lefotózni, ha látom mi van a dob alatt el tudom mondani mit kéne vele kezdeni.
Lehet eltört rugó, bennmaradt darabka, rossz helyre vissza akasztott valami.
Meg a dob belső felületét is jó volna látni.Egy biztos, a dobból surrogó, karistoló hang nem jöhet ki az biztos nem egészséges.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #26736 üzenetére
Önbeálló szabályzója van.
Hivatalosan összeszerelés után 5-10 kézifék be ki után be kell állnia.
Aztán ahogy kopik szabályoz utána.
Lehet azt a dobot tényleg cserélni kéne.
De mondom újra látni kéne így látatlanba nem tudom mi surrog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #27229 üzenetére
Ha a rudazatot megmozgatod mi történik?
Mert ha semmi akkor bizony le kell szedni a burkolatot és megnézni a zárszerkezetnél, hogy illeszkedik-e rendesen minden.Nekem csavarozva és hangszigetelő és rezgéselnyelő takonnyal van felfogatva.
Nem nevezném ragasztónak ezért írtam a taknyot, olyan mint a meleg rágógumi.Szóval az aljából nekem ki kell venni a csavarokat (torx fej szükséges) aztán van körbe 8 patent azokról egy egyszerű rántással letépem és kész.
Ilyen hidegben csak fűtött garázsban javaslom a szerelést!!!!!!!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #27231 üzenetére
Akkor a zárszerkezetből jött ki vagy magában a zárban esett szét valami az a rosszabb ha a zár esett szét kopott ki.
De előbb nézd meg, hogy a rudazat a helyén van-e és rángatja-e a csatlakozót.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisninja
őstag
válasz DonThomasino #29199 üzenetére
Jah de olyan fogaskerék ment szét ami nem cserélhető megette a szétment bovden. Ez nem 100% de nekem ez volt, a felső műanyag fogaskerék ha olyan mint az enyém. Igaz nekem megane van.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz DonThomasino #29207 üzenetére
Rendeltem javító kitett de aztán egy bontottat kellett szereznem.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29868 üzenetére
Kulcsoshoz elviszed kiolvassa az immo kódját és simán legyártják hozzá a kulcsot.
Viheted a régi kulcsot is vagy nyers kulccsal is megcsinálják ha viszed a működőképeset.MÁS:
Új fejlemény felhívott a dephis fószer, hogy 3 hét múlva tudnának csak kifejezetten tárcsát szerezni mert kint sincs francézében.
Az enyémhez két féle tárcsa volt 15 vagy 25 ezerért.
Persze az enyémbe a 25.000.- kell.De elhangzott egy olyan is, hogy kedvezméyesen mivel nekem nem kell csak a tárcsa megkaphatom az egész szettet a 42ezres ár helyett 35ezerért egyedi áron, ha a mostanit leadom cserébe.
Magyarán foglalkoznak felújítással, a kis genyák.
Szerintem felkeresek egy két bontót veszek játékpénzárt egy ilyen tárcsát és szépen legyártatom a lamellákat esztergályossal.
Vicc komolyan mondom, 3 fém lapról beszélünk, a súllya sincs 1 kiló, nem adok érte 25.000.- et az tuti.
Az a baj, hogy ezzel a kompresszorral a mai napig szerelik a kocsikat mert jól sikerült széria, és így megtartotta az árát.
Egy új kompresszor cakkli pakli 168.000.-[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz DonThomasino #29884 üzenetére
[link]<< őket próbáld meg kérdezni
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29884 üzenetére
Az infrás részét simán legyártják, mert az csak a központi zár része.
Az immo nem infrás hanem chipes.
Magyarán amit infrával működtetsz azzal csak bejutsz a kocsiba de a kulcsban van egy chip is az kell az immo nyitásához illetve az autó indításához.Jövő hét szerdán megyek a kulcsoshoz, a csomagtér záramat átfésültetem a gyújtás kulcshoz, mert az cserélve lett. Megkérdezem neked szerintem azt fogja mondani simán megcsinálja a 15 kerben van a Pólus mellett.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29884 üzenetére
Légyszíves kapd szét a kulcsot akár a rosszat is elég.
És nézd meg, hogy így néz-e ki?Ha ilyen a chip a tiedben is akkor nincs semmi ördöngősség benne, mert maga az immot nem fogja piszkálni senki csak átteszi a chipet az újba és megcsinálja a másolatot.
Maga az immo mint mondtam ezzel a kis chippel kódol ki.
Ha nincs benne ilyen kis chipp na akkor már az más kérdés, de tudtommal az összes PH I nek ilyen a chipje csak más a nyitási elektronikája.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #29928 üzenetére
Mindig tanul az ember
Ilyen kulcsot még nem is láttam, akkor lehet visszakoznom kell és megkövetnem a nagy infra szellemet.
Viszont ezt nem is értem, hogy hogy működik.
Ha kinyitottad az autót és berakod a kulcsot egyből indul?
Vagy előtte van még valami vevő a kocsi műszerfalán ahova rá kell villantanod az infra leddel?Magyarán ez, hogy kódol ki?
Kipróbáltad már, hogy elem nélkül berakod a kulcsot és megpróbálod beindítani?
Azért a kulcsosomat megkérdezem, de ez elég meglepő számomra én még csak chipes kulccsal találkoztam.
Infrásból is.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC