- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeon.hu
nagyúr
válasz HarleyCustom #72500 üzenetére
Írták fentebb, ha gyári -akár újabb-kerül bele, azzal működni fog minden.
A fejegység más kérdés, hogy lehet-e cserélni, mivel nem szabvány.Szerk.
Én valami ilyesmit szeretnék. 1 din, de nagy kijelzővel:
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
veterán
-
zeon.hu
nagyúr
válasz HarleyCustom #72502 üzenetére
Elvileg igen
(Sok időm most nincs keresgélni, de a 3-hoz elég különböző rádiókat dobott a google)#?*@&!
-
veterán
-
lsebestyen
addikt
Szerintem ezekhez is kell beépítő keret. Megane 1-be legalábbis kell, és ezeknek hasonló a formája, mint a megane gyárija. Ilyesmire gondolok (bár lehet nem pont ez kell).
szerk.: gyárihoz nyilván nem kell, csak a szabvány 1 din-hez.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz HarleyCustom #72504 üzenetére
Érdemes megnézni az autodvd.hu oldalt, ott megtalálsz mindent, ami kellhet a beépítéshez.
Nem reklám, én is ott vásároltam meg mindent -
MC Pite
veterán
válasz Csatravi #72497 üzenetére
Szerintem sokan többet gondolnak a prémium üzemanyagokba (reklámok sugallatára) mint amiről valójában szó van. Saját autóimban van már pár tankolásom rögzítve ( kb 189e km ) és sok azonos úton (napi és időszakos) használom őket, plusz figyelek az autóra.
A Shell V-Power 95-el végeztem egy közel egy éves tesztet. Előtte sima benzint tankoltam kb 5000enként egy injektor tisztítóval vagy spurival (csak mol/shell/omv kutaton) és az évente 2× szokásos osztrák túrán ki lett kormolva rendesen.
Itt azt néztem, hogy a fogyasztás mennyit változat ezután a túra után, illetve hogy jobban megy-e vagy sem.Amikor csak V-Power95-öt tankoltam, akkor alig ment lentebb a fogyasztás (és előtte sem emelkedett addig) azaz vélhetően kevesebb volt a dzsuva, mint sima benzinnel. Berakhatnám a diagrammokat, de menne a szájhúzás hogy 1-2 deciről van szó.
Az autó nem megy jobban az adalékolttól; de mindig ezt tankolva kevésbé fog ellustulni/többet fogyasztani. Plusz a GDI/turbós motorok jobban igénylik ezt, több gyártó előírja hogy kell a legalább 98as benzin - holott nem a kopogástűrés miatt kell, hanem a jobb adalékolás miatt, pl 1.2 Puretech EU5 .
Nincs olyan hogy ez forintra vetítve rohadtul megéri. Akinek esetleg chippelt járműve van, vagy sokat megy részterhelésen, jobban megérheti, de én általában azt követem hogy hosszabb utakra/nagyobb terhelésre jobban adalékoltat kap, alapból a simát (mert a molnál nincs közepes szint és itt van érdemi kedvezményem, forensis+1%) pár ezer km-enként meg valamelyik tisztító löttyöt.
Pl háromszor tankoltam a helyi lukoilnál, ebből kétszer 98ast, és mindhárom tankolásnál többet fogyasztott belőle, és a 95 össel kevésbé volt szép hangja, mint a szokásos kutaknál tankolt benzinnel, innentől leszarom azt a 3-4 forintot.Ez olyan mint a tiszta autó, van akit érdekel, dolgozik vele, költ rá, van aki leszarja. Ha majd kehes lesz a jármű, majd a szerelő csinál vele valamit (vagy nem).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
harry
veterán
Fél-off a mindenféle komplex rendszerek felújítása témában: volt SpeedZone-on egy videó a turbófelújításról, avagy ott is miért fontos rendszerben gondolkodni / hogyan néz ez ki szakszerűen, ha valakit érdekel: link
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #72508 üzenetére
Megvan, előbb nem találtam:
"Mostantól az új V-Power-termékcsalád háromszor annyi tisztító és súrlódáscsökkentő komponenst tartalmaz, mint a továbbra is kapható FuelSave gázolaj és benzin. Az új üzemanyagcsalád kifejlesztésével elsősorban a modern, közvetlen befecskendezéses, egyre nagyobb hőterhelésű, emelt sűrítési végnyomású benzines és dízelmotorok működése tökéletesíthető. A stabilabb és még jobb minőségű üzemanyag jól együttműködik a mai benzinesek fejlett kopogásszabályozásával. A gyártó mérései szerint a Dynaflex-adalékos V-Power-üzemanyaggal a motornak ritkábban kell kopogásos égés veszélye miatt visszább vennie a teljesítményt a gyújtás módosításával, tehát a mindennapokban az autó többször és könnyebben képes elérni tényleges gyári teljesítményét."
MOLnak is megvan a sajátja (mindeni vásárolja ezeket), az ő mérései szerint 99%al kevesebb a lerakódás mint az alappal.Az olcsóbb kutakról múltkor írtam ismerősnek, bemásolom:
95ösbenzin ára:
Nyergesújfalu Lukoil 409.9,- Oroszlány Mol 406.9,- (Forensissel 397.9, Forensis+otp sima bankkártya 394 Ft).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rwin5
őstag
Üdv!
Napi használatban volt az autó városi szaladgálás szinten, reggel még beindult, most az alábbit csinálja:levideóztam, mert nem tudom leírni
indításgátló elektronikája beszarhatott?
ez csak egy tipp, remélem ti tudni fogjátok
1.6 clio 2002
köszi [link]
-
shifty!
senior tag
Uraim, szükségem van a szürkeállományotokra, mert én már abszolút tanácstalan vagyok (és nem csak én, Jankó Laci is...)
A történet ugyanaz, mint májusban, csak a köntös más.
Jobb oldali toronycsapágy persely megint átszakadt, a múltkori BP-i havazáskor fel kellett felrántanom az útszéli padkára jobbra az autót, hogy ne csattanjak az előttem vészfékezőbe, sebességem volt kb 20-25 km/h. A kb. 10 centi magas padka ütött ekkorát, a persely a képen látható. Kb fél hónappal előtte került be többek között új, KYB első lengéscsillapító pár, új tengelycsonk, kerékagycsapágy, előtte még ősszel új Spidan alsó lengőkar.
Májusban egy nagy kátyú áldott meg a Fogarasi úton 50 km/h-nál, akkor teljesen átszakította a gólyaláb a perselyt.
Kérdés, hogy mégis mi a fészkes f*sz ez, a fél eleje ki van cserélve a kocsinak lassan, és mégis, fél évente itt tartok...
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
LamerGyuri
senior tag
-
rwin5
őstag
válasz molnarpeter #72515 üzenetére
Az akksi 1 éves, meg mondom, hogy napi használatban van nem hiszem hogy le volna merülve, de rá rakom a töltőre, aztán ha az se akkor bikázás (csak nincs kábelem), úgyhogy azt utoljára hagyom.
-
veterán
-
rwin5
őstag
válasz LamerGyuri #72519 üzenetére
Ó de nagy az öröm, főleg azért mert nincs olyan speckó szerszámom, hogy az akksi cserét meg tudjam csinálni. (már úgy értve, hogy ki tudjam venni)
(#72521) LamerGyuri : magamra értettem szarkasztikusan, ezzel a kis rönóval többet szenvedtem már, mint a bömössel viszont jobban örülnék neki ha egy akksival meg lehetne oldani, minthogy valami nagyobb volumenű elektronika, nem is a pénz, hanem inkább a szerelő miatt
[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
válasz LamerGyuri #72514 üzenetére
Lehet érdemes lenne megtanulni vezetni?
@ (#72516) molnarpeter Nem tudom még a pontos szervízköltséget, nem számítok százezres összegre, ki tudja mi derül még ki, sérült-e más is...
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Istikee007
tag
válasz Istikee007 #72278 üzenetére
Sziasztok!
Végre sikerült mindent megnézni, feltöltöttem az akksit, elvittem beméretni, azt mondták hibátlan. Rámértem a generátorra, alapjáraton nem volt változás, kicsit emelve a fordulatot 2000 környékére, már felment 13.90V-ra. -
harry
veterán
Utóbbiakhoz: amennyire én tudom, a 13.9V kicsit kevés. Nekem is kezdett csökkenni, amikor a generátor a halálához közeledett. Normál töltőfeszültsége talán 14.3V, most nem tudom már pontosan, de 14+ volt. Igen, felújítás után alapjáraton nem érte el, mert a szénkeféknek kicsit be kellett kopniuk, azóta jó.
Másik: rob is többször mondta, nézzétek meg a testkábeleket, szedjétek le, takarítsátok meg a csatlakozásokat (aksin is). 1-2 dugókulcs vagy villáskulcs kell hozzá kb, legalább azok legyenek, kellhet (mint látszik).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Plero
tag
válasz HarleyCustom #72500 üzenetére
GPS, tolatókamera van az autóban?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
ress23
újonc
Üdv
megane 2 1,5 dci 106hp
Milyen mekkora akumlátor kell szerintetek?
Mert egyértelműen sehol nem találok róla semmit... -
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #72528 üzenetére
Nekünk 1.9 dízelben volt 60-as, bírta elég jól. Ha sok a rövid út (pl bevásárlás általában 4 db 1-2 km-re lévő bolt), akkor érdemes lehet nagyobbat nézni, de ha hosszú távú a normál használat, akkor elég kisebb is. Nem nagy differencia köbcentiben - 1.3 dízel Fiorino-kban 45 Ah van gyárilag.
Ja,és olcsó SCT kell kauffertől
[ Szerkesztve ]
-
ress23
újonc
Köszi akkor 70Ah lesz a befutó
-
molnarpeter
nagyúr
Mai találat: Renault Megane II, Modus, Scenic II kesztyűtartó hűtés elzáró fül terv 3D nyomtatóhoz [link] - ha minden igaz, készlethiányos a gyári alkatrész.
-
#89309696
törölt tag
-
shifty!
senior tag
válasz #89309696 #72532 üzenetére
A követési távolság stimmelt, arra mindig figyelek, mert nagyon irritál, ha valakinek a seggében megyek és az is, ha a seggemben jönnek. Kell a személyes tér
A papucsok...nos, bevallom férfiasan, azok valóban nem a legjobb darabok...
Hol lehet ekkora mackót szerezni?
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
blackmorph
tag
válasz shifty! #72513 üzenetére
Hali
Nekem nagyon gyanús, hogy úgy van eltörve, mintha a gátló erőkarként is működött volna és ahelyett, hogy felfelé mozgott volna ahogy kell, hátrafelé is sokat mozdult így simán el tudta tépni az acélt. Valami akkor nagyon rossz szögben áll vagy furán nagyot elmozdul.
Viszont ha ezt nem nézzük, akkor az gyanús, hogy ennyire össze tud ülni az egész.
A rugók nem öregek és kilágyultak, ültetők vagy esetleg máshoz valók és azért ül így össze?
A felütés gátló aminek elvileg ezt kellene megakadályozni, biztos bele való, vagy az állapota jó stb?
Nincs túlhúzva a lengéscsillapító anyája a toronyszilenten ami miatt eleve repedhet vagy gyengülhet az anyag? Azokat általában nem kell hatalmas Nm-ekkel lehúzni.Ezek jutnak hirtelen eszembe.
-
blackmorph
tag
Ez lehet attól is, hogy kisebb kapacitású az akku mint a gyári, így ha sok az indítózás a kevesebb tárolt kapacitás hamar elfogy, alultöltött lesz.
A generátor pedig állandó teljesítménnyel tölt, így adott idő mire pótolni tudja az indításokat.
De az is lehet, hogy egyszerűen már nem tölt eleget a generátor, esetleg valami utólagos elektromos kütyüt raktál be, ami tudtodon kívül meríti.
[ Szerkesztve ]
-
blackmorph
tag
válasz molnarpeter #72529 üzenetére
Az A indítóáram az önindító miatt fontos,
Az Ah-val jelölt kapacitás ami a sok indítózásnál érdemes még inkább betartani.Ha alacsonyabb indítóáramút használsz, az önindítód bánja, ha kisebb kapacitást, akkor megeshet, hogy sok indításnál hamar elfogy.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72538 üzenetére
A patkára ugratás nem a IIes meganenak való mutatvány.
Párszor már leírtam, hogy alul van méretezve a futóműve, főleg egy dieselhez. Egyébként minden a helyén volt és ott ahol lennie kellett.
(nem én csináltam, de ismerem aki csinálta)Renault power
-
gergo5991
őstag
sziasztok valami problemara utalhat az hogyha kanyarbol jovok ki nagy gazzal itt most nem szalguldozasra kell gondolni es mintha csuszna el a kocsi eleje, mintha egyenesbe tennem a kormanyt es mintha meg az ivet akarna folytatni a kocsi. vagy pont ott ahol mentem es igy kilett kivolt nyomodva az aszfalt a sok kamiontol kanyarban az is lehet. teli guminyomast neztem 2,4 baron volt de az elso kerekek elegge le vannak nyomodva mint egy tonas, masfel eves es max 2k km van csak benne. 3 mas megane 2010 es es elegge nehez a kocsi asszem hothatchekhez viszonyitva! lehet ez is kozrejatszik?
-
lsebestyen
addikt
Jól gondolom, hogy a purflux ls280a olajszűrő nem lesz jó a megane 1ph2 1.6 benzinre? Szemmértékre sokkal nagyobb...(még nem szedtem le ami most van rajta) Holnap muszáj vagyok megcsinálni már az olajcserét, a boltban holnapra csak mann szűrőt tudnak adni cserébe. VW konszernél mondjuk bevált, de itt nem tudom mennyire jó. Purfluxból mi a helyes cikkszám?
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #72543 üzenetére
szóval ha jobbra kanyarodok már tekerem vissza egyenesbe a kormányt és mennék egyenesen, de a kocsi eleje még tolja magát jobb irányba. mintha csúszna a kocsi eleje
kép: [link]
a fekete ahonnan jöttem és a piros nyilt meg azt jelzi hogy majdnem felmentem a járdára mert mikor már egyenesbe volt a kormány akkor is jobboldalra ment a kocsi pedig egyenes volt a kormány.jobban nemtom elmagyarázni sztem
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Ganz-[HUN]
addikt
Csövi
Clio 1 E7F érintett az E10 hulyesegben?Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen